Show je woonkamer/ je huis!
+54
duckie
Ella
VeryCherry
Mamsie
Océane
SoCali
Lindsya
flower
Sweety
leeuw
Oasis
vlinder19
Jerry
VanillaRose
Monte
Error
klavertje
fleurigebloem
Silver
snapple
Parisienne
Rouge
Kreeftje
CCC
Schaapke
Poisongirl
Zora
Pien
Lynn_
fryskfamke1
Julia
samantjuh89
SarahKey
Zwerver
TNMN
Caresses
LoveMusic
Theeleut
Mari
Didi
Penny Blossom
Guus
Aimee
Atelier Madame
Winegum
Mida4you
smooch
ekiaam87
TGR
Pannetoet
JD
Sarah1985
Eris
yellow
58 plaatsers
Pagina 5 van 12
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Re: Show je woonkamer/ je huis!
Wat hebben jullie een strak maar mooi ingericht huis Mamavan2! Heel mooi...Alleen zou het niks voor mij zijn haha daar zijn wij veel te slordig voor En ook om het allemaal zo schoon te houden maar dat neemt niet weg dat ik het wel supermooi vind!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie huisjes iedereen, leuk om te zien dat iedereen een verschillende smaak heeft.
@Theeleut: leuk huis heb je, mooi met die bloem sticker in de keuken die doorloopt.
Ik zal binnenkort ook eens foto's van mijn flat maken, eerst nog wat meer aan de muur en alle kerstversiering weg
@Theeleut: leuk huis heb je, mooi met die bloem sticker in de keuken die doorloopt.
Ik zal binnenkort ook eens foto's van mijn flat maken, eerst nog wat meer aan de muur en alle kerstversiering weg
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
TNMN schreef:Mooie huisjes iedereen, leuk om te zien dat iedereen een verschillende smaak heeft.
Hahahahahah
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
mama van 2 ik ben zo benieuwt na je tuin of dat ook zwart wit is
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Paris1985 schreef:mama van 2 ik ben zo benieuwt na je tuin of dat ook zwart wit is
Haha ja die is helemaal zwart met grijs, heb er denk ik geen foto van maar ik zal even zoeken. De tuintegens zijn 60 bij 60 en zijn zwart, de hoekbank in de tuin is grijs met grijze kussens, de eettafel is glanzend zwart mammer met 6 zwarte stoelen en de schutting is van hout.
Liva, die commode bedoel je ? Die komt van "Baby van Asten" in Tilburg.
Gast- Gast
Oké stukje gevonden, weer wat WK finale gevoel :-) Dit is een stukje van onze tuin. In de rechter hoek van deze foto ligt een stukje gras van 4 bij 4 waar een trampoline opstaat (toen een tv haha ) Links van de foto ligt 9 meter betegelde tuin met aan het uiteinde de eettafel.
Laatst aangepast door Mama_van2 op zo 23 jan 2011 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Super mooie foto's! Kan ik nog eens ideeën opdoen .
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
mooi hoor mama van 2. Zulke tegels hebben wij ook. Ik wil deze zomer ons tuinset verven is nu bruin hout kleur wil het wit of zwart doen. Iig ik vind je huis en tuin geweldig
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Heeft S nu al die mandarijntjes opgegetenMama_van2 schreef:De keuken :
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Anniej_S op di 15 feb 2011 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heeft S nu al die mandarijntjes opgegetenMama_van2 schreef:De keuken :
Opgedronken het waren minola's.
Gast- Gast
Oeeh Ckc wat heb je een prachtig huis! Ik ben heel erg benieuwd wat voor kleur je op je muur hebt, waar je je sleutels ook aan hebt hangen? Prachtige kleur zeg!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Smooch(?) mooi hoor!
Als ik eerlijk ben, ben ik best jaloers op een aantal woningen. Vind ze echt ontzettend leuk ingericht! Ik ben zelf niet zo goed in het stijlen van een huis Ons huis is ook eigenlijk nog wel vrij kaal en ben er ook niet tevreden over. Wil graag een mooi huis net als jullie Maar ben niet zo goed in stijlen. Eigenlijk gewoon helemaal niet.
Als ik eerlijk ben, ben ik best jaloers op een aantal woningen. Vind ze echt ontzettend leuk ingericht! Ik ben zelf niet zo goed in het stijlen van een huis Ons huis is ook eigenlijk nog wel vrij kaal en ben er ook niet tevreden over. Wil graag een mooi huis net als jullie Maar ben niet zo goed in stijlen. Eigenlijk gewoon helemaal niet.
Gast- Gast
Dit is mijn eerste huisje waar ik nu 4 maanden woon. Het is nog niet helemaal af.
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img][img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img][img] [/img]
fryskfamke1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 59
Registratiedatum : 24-11-10
CKC, ik ben benieuwd waar jouw lamp vandaan komt boven de eetkamertafel! Ik ben ook op zoek naar zoiets...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
ik heb bijna dezelfde als ckc, de mijne komt van de kwantum. die heeft een hele serie ervan en is volgens mij stukken betaalbaarder als die serie die ckc heeft!Lynn_ schreef:CKC, ik ben benieuwd waar jouw lamp vandaan komt boven de eetkamertafel! Ik ben ook op zoek naar zoiets...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dankjewel Pien!! Ik zie op de website inderdaad heel leuke lampen. En nog betaalbaar ook.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
fryskfamke1 schreef:Dit is mijn eerste huisje waar ik nu 4 maanden woon. Het is nog niet helemaal af.
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img]
[img] [/img][img] [/img]
Ziet er leuk uit zeg
Gast- Gast
Inderdaad mooi Frysfamke! Vind vooral je eethoek erg leuk!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat leuk die reacties. Bedankt!! Ben er ook erg blij mee
fryskfamke1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 59
Registratiedatum : 24-11-10
Pien schreef:ik heb bijna dezelfde als ckc, de mijne komt van de kwantum. die heeft een hele serie ervan en is volgens mij stukken betaalbaarder als die serie die ckc heeft!Lynn_ schreef:CKC, ik ben benieuwd waar jouw lamp vandaan komt boven de eetkamertafel! Ik ben ook op zoek naar zoiets...
Ik heb m ook van kwantum
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Jou huis is ook errug mooi Fryskfamke1..!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Show je woonkamer!
» Show je huis!
» Show je huis #575
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show je huis!