Show het lelijkste in je huis!
+28
Derpy
mzcharlotte
Jeanette
Lady Starstruck
Coccinelle
Mermaid
*Troela*
Pompoen
Susan
Twellie
Caroow
Lenthe
Flower_L
Bimbam
Arwyn
Jerry
Sarah1985
LDJ
VeryCherry
Elliot
Shisha
Parisienne
Gympie
Raindrop
Mamsie
Annemoontje
Bazinga
Marin
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Show het lelijkste in je huis!
Wat is het lelijkste object in jouw huis? Maak er een foto van!
Don't ask...
Don't ask...
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Show het lelijkste in je huis!
Ze leest regelmatig mee en we hebben al ruzie duuus....
Laatst aangepast door Bazinga op do 1 nov 2012 - 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Oooooohhhh jij bent zo gemeen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
I know...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Denk niet dat mam 't leuk vindt als er een foto van haar online staat..
Damn, het lelijkste object heb ik twee maanden geleden weggegooid. Dat was een geschilderd bord met een een rode en een blauwe kat. Ik zal morgen eens kijken of ik nog een ander lelijk ding heb liggen hier.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Oooh Marin! Die is zo lelijk dat ie leuk is.
Ik ben nog aan het denken over ons lelijkste item.
Ik ben nog aan het denken over ons lelijkste item.
Gast- Gast
Hmm daar ga ik over slapen en plaats ik morgen!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga er nog over denken. Voor de verhuis heb ik alles wat ik niet mooi vond weg gedaan.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, die zit goed verstopt in een doos, helemaal achteraan op zolder zodat mijn man het niet zal vinden.
hij heeft ooit van zijn broer een gouden "award" gekregen met de tekst: Best Brother.
Leuk hoor, voor toen we nog op de flat woonde, maar niet meer voor nu.
Ik gooi `m niet weg. Maar hij hoeft ook niet zichtbaar te zijn.
Verder heb ik niks lelijks in huis zichtbaar
hij heeft ooit van zijn broer een gouden "award" gekregen met de tekst: Best Brother.
Leuk hoor, voor toen we nog op de flat woonde, maar niet meer voor nu.
Ik gooi `m niet weg. Maar hij hoeft ook niet zichtbaar te zijn.
Verder heb ik niks lelijks in huis zichtbaar
Gast- Gast
Oh, mijn vriend kwam laatst met iets thuis...ik maak er morgen een foto van! Dat is trouwens niet het enige, hij komt echt vaak thuis met dingen die hij heeft gekregen of wat nog bij zijn ouders stond of geërfd van een oudtante dat ik weer een diepe zucht slaak en hem zo'n blik moet geven van; wat denk jij nou?!
Oja, rond kerst staat er elk jaar een lelijke knuffel in de vorm van een kerstboom in de vensterbank die een kerstliedje kan afspelen. Niet mijn idee.
Oja, rond kerst staat er elk jaar een lelijke knuffel in de vorm van een kerstboom in de vensterbank die een kerstliedje kan afspelen. Niet mijn idee.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Die van mij weet je al, maar de vogel ligt inmiddels opgeborgen
Momenteel vind ik de lamp boven onze eettafel het lelijkste wat daadwerkelijk in huis staat/hangt. Echt lelijk is 'ie niet, maar ik ben hem gewoon zat. Mijn vriend had deze uitgezocht toen we gingen samenwonen en ik heb die lamp nooit geweldig gevonden..
Momenteel vind ik de lamp boven onze eettafel het lelijkste wat daadwerkelijk in huis staat/hangt. Echt lelijk is 'ie niet, maar ik ben hem gewoon zat. Mijn vriend had deze uitgezocht toen we gingen samenwonen en ik heb die lamp nooit geweldig gevonden..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn man heeft 4 model ferrari's en die staan bovenop de kast hier in de woonkamer. Ik vind ze echt gruwelijk lelijk maar hij vind het mooi. En ik heb er niks over in te brengen omdat ik volgens hem ook dingen in de huiskamer zet die van hem niet hoeven. Dingen als fotolijstjes en kaarsen e.d.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn vriend houdt heel erg van gamen en heeft onder andere 4 zombiepoppen van Resident Evil (een zombiespel) die hij persé in onze 'vakjeskast' wilde plaatsen. Ook staat er een soort misvormde taxi, een pizzadoos en een schatkist ofzo.. Super lelijk allemaal!
Zo ziet het eruit (normaal is het wel iets netter, deze foto ging eigenlijk om Saartje die ineens op die kast was gaan chillen):
Je kunt mooi zien dat het bovenste vakje rechts, het middelste vakje links en het onderste vakje rechts van mij zijn en de rest van hem..
Zo ziet het eruit (normaal is het wel iets netter, deze foto ging eigenlijk om Saartje die ineens op die kast was gaan chillen):
Je kunt mooi zien dat het bovenste vakje rechts, het middelste vakje links en het onderste vakje rechts van mij zijn en de rest van hem..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ooooh Marin, die is leuk
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Jaaaah Marin, eerlijk gezegd vind ik hem gewoon super leuk van lelijkigheid .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Het lelijkste is een kruisje met een jezus beeldje eraan.. Man wou het boven de deur hangen. Maar ligt nu verstopt in de kelder. Kan er dus geen foto van maken
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Deze prachtige fazant. Ik zoek nog steeds een manier om hem ongemerkt te laten verdwijnen
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Oh mijn God... Neem aan dat je dat niet zelf gekocht hebt? Waarom kun je 'm niet gewoon weggooien?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Wat ik toch wel het lelijkste vind, is de vitrinekast in de woonkamer die helemaal vol staat met modelauto's..
Vriend zou het daar niet mee eens zijn denk ik, haha.
Vriend zou het daar niet mee eens zijn denk ik, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jerry schreef:Oh mijn God... Neem aan dat je dat niet zelf gekocht hebt? Waarom kun je 'm niet gewoon weggooien?
Hij is van mijn vriend, heeft ie geërft van zijn opa. Hij doet me wat als ik dat ding weggooi geloof ik
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Jerry schreef:Oh mijn God... Neem aan dat je dat niet zelf gekocht hebt? Waarom kun je 'm niet gewoon weggooien?
Hij is van mijn vriend, heeft ie geërft van zijn opa. Hij doet me wat als ik dat ding weggooi geloof ik
als je nu straks jullie kindje lekker bij die kast laat spelen en de fazant iets dichter bij randje zet...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Bimbam schreef:Jerry schreef:Oh mijn God... Neem aan dat je dat niet zelf gekocht hebt? Waarom kun je 'm niet gewoon weggooien?
als je nu straks jullie kindje lekker bij die kast laat spelen en de fazant iets dichter bij randje zet...
Of je verzint dat je vlooien/luizen hebt en dat die uit de fazant komen ofzo Of je jokt dat ie is weggevlogen
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Vooral de lijst van Marin vind ik leuk, wij hadden zoiets vroeger thuis hangen en die heb ik per ongeluk gesloopt
En de fazant vind ik ook erg mooi trouwens!
En de fazant vind ik ook erg mooi trouwens!
Gast- Gast
Dat vreselijke schilderij doet me denken aan een schilderij wat heel goede vrienden van mijn ouders (soort oom en tante van me) vroeger hadden hangen in de woonkamer... Zoiets:
En iedere keer dat ik daar was dacht ik "jemig, wát een lelijk schilderij! waarom hang je zoiets op?"
En iedere keer dat ik daar was dacht ik "jemig, wát een lelijk schilderij! waarom hang je zoiets op?"
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis - Topic!
» Show je huis #575
» Show je huis!
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show je huis #575