Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
+23
Atelier Madame
Sorrento
Summerlovin
SoGood
litllejoy
Rebecca
Tiana
Rush
Muurvlindertje
VanillaRose
lyke
Siem
Lilypie
lief-boefje
Arwyn
MissD
applestar
Niki
Curious
nina
Blond
Sweet Sylvana
ekiaam87
27 plaatsers
Pagina 3 van 17
Pagina 3 van 17 • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17
Re: Gezonder eten & meer bewegen - vanaf 01-04-2012
applestar schreef:rups83 schreef:Ik wil ook graag mee doen,hoop dat het nu wel lukt .
Wil eigenlijk beginnen met sonja bakker, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil trouwens 20 kg afvallen, maar eerst maar eens 10 en daarna die andere 10 kg.
Ik heb zelf geen ervaring met Sonja Bakker maar ik denk dat iedereen het wel anders ervaard. Ik zou het gewoon proberen en kijken hoe jij het ervaard.
Ik kan helaas niet echt een dieet volgen ivm met mijn maag en darmen. Ik moet aan een bepaald aantal vezels komen per dag en daarnaast reageer ik heel heftig op bepaalde voedingsproducten. Dit maakt het afvallen voor mij heel erg lastig en vandaar dat ik ook zo lang over het afvallen doe.
Ik ga het ook gewoon proberen .
Maar dat lijkt me idd wel lastig dan met je maag en darmen, maar in ieder geval succes! en dat geldt ook voor de rest natuurlijk
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
bleggh de avond is voor mij echt lastig.
Vanavond al laat gegeten (7 uur) en daarna toch nog zoveel zin om te snaaien. Heb nog amandelen op en een stuk peperkoek. Wil het hier echt bij laten, weet dat de avond altijd lastig is voor mij.
Iemand tips of herkenning?
Vanavond al laat gegeten (7 uur) en daarna toch nog zoveel zin om te snaaien. Heb nog amandelen op en een stuk peperkoek. Wil het hier echt bij laten, weet dat de avond altijd lastig is voor mij.
Iemand tips of herkenning?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Inderdaad de avonden zijn ook mijn struikelblok... eet graag wat lekkers als ik lekker op de bank zit.
En af en toe ook het avondeten hoor, dan vind ik het zo lekker dat ik gewoon te veel eet .
En af en toe ook het avondeten hoor, dan vind ik het zo lekker dat ik gewoon te veel eet .
Lilypie- Fluisteraar
Ik vind het na het avondeten ook altijd rete moeilijk. En dan vooral als mijn man wél gaat snaaien
Ik denk dat ik maar een paar dagen vroeg naar bed ga haha
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik vind het na het avondeten ook altijd rete moeilijk. En dan vooral als mijn man wél gaat snaaien
Haha ja dat is wel een idee .
Lilypie- Fluisteraar
ik doe ook mee! wil graag 5 kg afvallen
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
He wat leuk, zoveel reacties!
Voor in het lijstje: startdatum 1 april en ik wil graag 8 kg afvallen.
Vandaag ging het matig, kreeg mn ouders & broertje te eten en heb pasta gemaakt met roomsaus, das iets minder goed. Heb een kieskeurig broertje dus moest wel zoiets maken. Als toetje browniemousse van mona, ook slecht Maar verder heb ik gezond gegeten en een heel stuk gewandeld met mn vriend, dus dat is wel gezond!
Morgen weer aan het werk, ga nu mn brood klaar leggen, grootste valkuil is de kantine! Denk dat ik daarom ook aangekomen ben, laatste tijd iets te vaak lekkere dingen gegeten daar en hoppa, 3 kg erbij! Dus ga nu echt oppassen daarmee..
Wat is jullie valkuil?
Voor in het lijstje: startdatum 1 april en ik wil graag 8 kg afvallen.
Vandaag ging het matig, kreeg mn ouders & broertje te eten en heb pasta gemaakt met roomsaus, das iets minder goed. Heb een kieskeurig broertje dus moest wel zoiets maken. Als toetje browniemousse van mona, ook slecht Maar verder heb ik gezond gegeten en een heel stuk gewandeld met mn vriend, dus dat is wel gezond!
Morgen weer aan het werk, ga nu mn brood klaar leggen, grootste valkuil is de kantine! Denk dat ik daarom ook aangekomen ben, laatste tijd iets te vaak lekkere dingen gegeten daar en hoppa, 3 kg erbij! Dus ga nu echt oppassen daarmee..
Wat is jullie valkuil?
Gast- Gast
Als het kan wil ik ook graag nog meedoen, vanaf morgen wil ik weer een poging wagen. Ben iets meer op m'n eten gaan letten de laatste tijd en daar ong. 2 kilo mee afgevallen ongeveer. Nu wil ik het weer oppakken en nog 5 kilo eraf krijgen.
Zou iemand mij in het lijstje willen zetten? Ik ga me morgenochtend maar even wegen. Ik heb trouwens wel steun aan het boek "het geheim van slanke mensen"gehad. Dacht eerst dat zoiets niet werkt, maar na het lezen ging ik toch anders denken over eten en de keuzes die je maakt. Daarbij heb ik ook een app op me telefoon geïnstalleerd waarbij ik calorieën bij hou en kan zien of ik aan mijn richtlijn van 1200 klc zit.
Zou iemand mij in het lijstje willen zetten? Ik ga me morgenochtend maar even wegen. Ik heb trouwens wel steun aan het boek "het geheim van slanke mensen"gehad. Dacht eerst dat zoiets niet werkt, maar na het lezen ging ik toch anders denken over eten en de keuzes die je maakt. Daarbij heb ik ook een app op me telefoon geïnstalleerd waarbij ik calorieën bij hou en kan zien of ik aan mijn richtlijn van 1200 klc zit.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar Razz, als je man wel gaat snaaien. Dat is ook mijn moeilijke punt. Ik eet als ik niet uit kijk zijn lekkere boodschappen op.
Vroeg naar bed gaat hier niet werken, want mn slaapritme is niet zo geweldig,en lig dus vooral wakker en dan ga ik uit frustratie denk ik juist weer eten.
Net nog even 6,5 km gefietst met de hond om toch maar wat te bewegen. Zowel de hond als ik hebben de bewegen nodig, dus dit maar even aangegrepen om de avond door te komen. Lief komt zo thuis, en wil dan vaak nog wat eten. Hoop dat ik me in kan houden.
@amazonnia, goed dat je zelf brood mee neemt, zo'n kantine met lekkere dingen is inderdaad erg verleidelijk. Ik heb mn lunch voor morgen ook al klaar gelegd (wij hebben wel geen kantine, maar wel een supermarkt en bakker om de hoek bij t werk)
Vroeg naar bed gaat hier niet werken, want mn slaapritme is niet zo geweldig,en lig dus vooral wakker en dan ga ik uit frustratie denk ik juist weer eten.
Net nog even 6,5 km gefietst met de hond om toch maar wat te bewegen. Zowel de hond als ik hebben de bewegen nodig, dus dit maar even aangegrepen om de avond door te komen. Lief komt zo thuis, en wil dan vaak nog wat eten. Hoop dat ik me in kan houden.
@amazonnia, goed dat je zelf brood mee neemt, zo'n kantine met lekkere dingen is inderdaad erg verleidelijk. Ik heb mn lunch voor morgen ook al klaar gelegd (wij hebben wel geen kantine, maar wel een supermarkt en bakker om de hoek bij t werk)
Curious- Kletskop
jaaaaaa hoor... hij zet de frietpan aan!!! Ik ga maar slapen, anders ga ik zeker over stag!
Curious- Kletskop
Curious schreef:jaaaaaa hoor... hij zet de frietpan aan!!! Ik ga maar slapen, anders ga ik zeker over stag!
Hahaha
Gast- Gast
2-4-2012 is begonnen !!
Nah ik ben er klaar voor. Succes allemaal die ook vandaag starten !
Diegene die nog niet in het lijstje staan ik zal jullie morgen of dinsdag toevoegen. Ik ga nu slapen en ik moet morgen een halfve dag werken
Nah ik ben er klaar voor. Succes allemaal die ook vandaag starten !
Diegene die nog niet in het lijstje staan ik zal jullie morgen of dinsdag toevoegen. Ik ga nu slapen en ik moet morgen een halfve dag werken
Gast- Gast
Ik wil ook graag meedoen.
7 kilo eraf door gezonder en minder te eten en meer te sporten ipv op die bank met wijn en toastjes te zitten... in 8 weken graag. Ik ben al heel blij als er eerst 4 kilo in een maand af zijn. Dat is mijn eerste doel. Ik doe mee per 2 april.
Ik wil gaan eten:
's Ochtends: 2 crackers met smeerkaas 20+ en thee/koffie
Tussendoor: banaan/appel/evergreen
's Middags: 2 of 3 boterhammen met mager beleg of 1 met pindakaas
Tussendoor 2: fruit/evergreen
's Avonds: stuk vlees/vis met groenten en aardappels of kip/groenten/rijst of pasta/gehakt/groenten, enz
En alleen maar water, koffie, thee, cola light drinken en de wijn voor het weekend bewaren.
De sporten die ik wil gaan doen zijn skaten en joggen of naar de sportschool.
7 kilo eraf door gezonder en minder te eten en meer te sporten ipv op die bank met wijn en toastjes te zitten... in 8 weken graag. Ik ben al heel blij als er eerst 4 kilo in een maand af zijn. Dat is mijn eerste doel. Ik doe mee per 2 april.
Ik wil gaan eten:
's Ochtends: 2 crackers met smeerkaas 20+ en thee/koffie
Tussendoor: banaan/appel/evergreen
's Middags: 2 of 3 boterhammen met mager beleg of 1 met pindakaas
Tussendoor 2: fruit/evergreen
's Avonds: stuk vlees/vis met groenten en aardappels of kip/groenten/rijst of pasta/gehakt/groenten, enz
En alleen maar water, koffie, thee, cola light drinken en de wijn voor het weekend bewaren.
De sporten die ik wil gaan doen zijn skaten en joggen of naar de sportschool.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Succes meiden! Ik ga vanaf vandaag weer meer opletten. Snoep wel iets meer en beweeg minder, dus tijd voor een frisse start!
Voor het lijstje: Start- 2 april , Doel -5 kilo, Afgevallen - 0 kilo
Voor het lijstje: Start- 2 april , Doel -5 kilo, Afgevallen - 0 kilo
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag ga ik echt beginnen!
Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt met wat ik mag eten en drinken vandaag. Dit alles gaat ook mee naar mijn werk. Nu hebben ze op mijn werk ook wel alles, alleen ik ken mezelf en dan ga ik meer eten. Hopelijk werkt het dat ik het zelf allemaal meeneem!
Succes allemaal!
Vandaag ga ik echt beginnen!
Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt met wat ik mag eten en drinken vandaag. Dit alles gaat ook mee naar mijn werk. Nu hebben ze op mijn werk ook wel alles, alleen ik ken mezelf en dan ga ik meer eten. Hopelijk werkt het dat ik het zelf allemaal meeneem!
Succes allemaal!
Goedemorgen dames!
voor het lijstje: Start 2 april - doel 5 kilo afvallen - 0 kilo afgevallen.
Dat van een snoepende man is wel herkenbaar. Ik vind het ook moeilijk om te weigeren als mijn vriend zit te snoepen. En hij komt er gewoon geen gram van aan.
Een jaar geleden had ik echt een mooi levensritme te pakken. Ik at gezond en sportte sowieso 3x per week. Ik voelde toen ook heel goed. Maar mijn vader is toen overleden en kwam ik in een dip en ben ik mijn hele eetpatroon kwijt. Ik heb vrijdag al gezonde boodschappen gehaald. Dus nu tijd om alles weer op te pakken. Gisteren heb ik me wel erg misdragen. Had een high tea met een vriendin. Dus heb me helemaal rond gegeten. Maar voor een keer moet kunnen
Succes allemaal Ben benieuwd hoe het jullie af gaat.
voor het lijstje: Start 2 april - doel 5 kilo afvallen - 0 kilo afgevallen.
Dat van een snoepende man is wel herkenbaar. Ik vind het ook moeilijk om te weigeren als mijn vriend zit te snoepen. En hij komt er gewoon geen gram van aan.
Een jaar geleden had ik echt een mooi levensritme te pakken. Ik at gezond en sportte sowieso 3x per week. Ik voelde toen ook heel goed. Maar mijn vader is toen overleden en kwam ik in een dip en ben ik mijn hele eetpatroon kwijt. Ik heb vrijdag al gezonde boodschappen gehaald. Dus nu tijd om alles weer op te pakken. Gisteren heb ik me wel erg misdragen. Had een high tea met een vriendin. Dus heb me helemaal rond gegeten. Maar voor een keer moet kunnen
Succes allemaal Ben benieuwd hoe het jullie af gaat.
Gast- Gast
Grappig dit topic net nu ik mezelf streng heb toegesproken!
Ik ga stoppen met snoepen (chocolade en koekjes) en zodra het weer het toelaat beginnen met start to run. Heb les 1 half gedaan, want toen moest ik halsoverkop naar huis. Dus ik begin helemaal overnieuw!
Oh, en iedere dag, behalve in het weekend, ontbijten voor 9 uur!
Ik ga stoppen met snoepen (chocolade en koekjes) en zodra het weer het toelaat beginnen met start to run. Heb les 1 half gedaan, want toen moest ik halsoverkop naar huis. Dus ik begin helemaal overnieuw!
Oh, en iedere dag, behalve in het weekend, ontbijten voor 9 uur!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ontbijten voor 9 uur? Is dat belangrijk?
Wanneer begin je met start to run? Het weer laat het vandaag ook toe
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ontbijten voor 9 uur? Is dat belangrijk?
Je moet eigenlijk binnen een uur nadat je wakker bent eten, om je stofwisseling op gang te krijgen zeggen ze :-).
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Oké. Dat wist ik helemaal niet. Het is nu al een leerzaam topic
Gast- Gast
Hmm, mijn weekeindje weg was niet goed voor de lijn! Heb toch niks raars gedaan, behalve meer eten bij het ontbijt. Staat tegenover dat ik daardoor de rest van de dag niet echt trek had en dus minder heb gegeten. Al met al niks vreemds of super ongezonds of zo, maar toch een kilo er aan
Nu dus maar extra goed m'n best doen!
Nu dus maar extra goed m'n best doen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Moet je ongesteld worden? Of misschien nog naar de wc?
Gast- Gast
Nou, ontbijten is wel belangrijk haha. Als ik het niet doe voor 9 uur, eet ik om 11 uur m`n eerste stuk brood ofzo en dan blijf ik trek houden, dus om half 12 weer en dan 1 uur gewone lunch. Dan begin ik echt te bunkeren. .Dolcis_ schreef:Ontbijten voor 9 uur? Is dat belangrijk?
Ik denk wel dat ik vanavond weer begin inderdaad
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het eerste niet, het tweede scheelt toch geen kilo??Dolcis_ schreef:Moet je ongesteld worden? Of misschien nog naar de wc?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Geen idee of het een kilo scheelt. Maar bij mij scheelt het vaak wel wat als ik goed naar de wc ben geweest of bijna niet.
Gast- Gast
Pagina 3 van 17 • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer meer eten
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
» De dikkebillenclub! Vanaf Januari 2012! (VOL)
» Terugbetalen studieschuld vanaf 1 januari 2012
» Eten vanaf 1 jaar
» Vanaf wanneer prei eten?
Pagina 3 van 17
Permissies van dit forum: