Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babykriebels, wie ook?

+56
Bosjesvrouw
ProudMom
nillis
Dolphinne
Snoes
Arwyn
ShallY
Poisongirl
loesje
Slakje
Darius
Aziraphale
Mamsie
JD
mzcharlotte
Annemie
Filoria
Novalee
schuddebuikje
Jazzlyn
Joss1
Niekske
SarahKey
Thunder
bolus26
Pien
Shisha
Ooh La La!
Monte
Marin
Aagje!
Guus
PapillonRose
slaatje
Alex
sabje
Aggi
Rush
Annie24
Supertalentje
SleepingBeauty
Jade
Bliss
Makamba
Mom-Of-3
Emma_
myloon
Steep
Caroow
Pompoen
Star007
M@niek
Minx
mauwmauw
Parisienne
Susan
60 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Babykriebels, wie ook? - Pagina 4 Empty Re: Babykriebels, wie ook?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 6:33

Als ik er het geld voor had dan was ik het liefst gister nog gaan proberen zwanger te worden. Maar we studeren allebei nog en zijn financieel echt niet stabiel genoeg om aan kinderen te beginnen. Aan de rest van de situatie (anti-kraak wonen en uberhaupt nog studeren) is vast wel een mouw te passen, maar een goede financiele situatie vind ik toch wel heel belangrijk. Ik ben ook al bijna klaar en mijn vriend niet, hij wil echt eerst zijn studie afmaken dus zal op hem moeten wachten helaas!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss ma 26 maa 2012 - 7:17

Youandi schreef:Ik heb ze totaal niet. Sterker nog: ik heb er zelfs nachtmerries van.

Haha, misschien zien wij dagelijks gewoon al te veel kinderen om ze zelf nog te willen Wink (heb trouwens vrijdagnacht wel gedroomd dat ik een kind kreeg, dat droom ik wel vaker en heb dan altijd gemengde gevoelens erbij)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:25

Bliss schreef:
Youandi schreef:Ik heb ze totaal niet. Sterker nog: ik heb er zelfs nachtmerries van.

Haha, misschien zien wij dagelijks gewoon al te veel kinderen om ze zelf nog te willen Wink (heb trouwens vrijdagnacht wel gedroomd dat ik een kind kreeg, dat droom ik wel vaker en heb dan altijd gemengde gevoelens erbij)

Dat zal het zijn Wink Ik droom er vrij vaak over, maar vind het heel eng en ik krijg er een naar gevoel bij.
Terwijl ik wel iets heb van: mocht het per ongeluk gebeuren, dan deal ik er mee. Maar liever.. niet.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey ma 26 maa 2012 - 7:30

Jolicious schreef:
Pien schreef:Hier ook hele erge babykriebels en dat terwijl E pas 8 maanden is!! Mijn man heeft ze nog wat minder maar heeft wel uitgesproken dat de kans er groot is dat we er dit jaar weer voor gaan.... cheers

Ik had ze al toen zoon 4 maanden was :P

en ik nu al weer Embarassed Maar is nog lang niet verstandig en gaat meer om het zwanger zijn.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:34

Powerbabe schreef:Als ik er het geld voor had dan was ik het liefst gister nog gaan proberen zwanger te worden. Maar we studeren allebei nog en zijn financieel echt niet stabiel genoeg om aan kinderen te beginnen. Aan de rest van de situatie (anti-kraak wonen en uberhaupt nog studeren) is vast wel een mouw te passen, maar een goede financiele situatie vind ik toch wel heel belangrijk. Ik ben ook al bijna klaar en mijn vriend niet, hij wil echt eerst zijn studie afmaken dus zal op hem moeten wachten helaas!

+1

Ergens echt jammer. Anders hadden we samen misschien ook alvast wat kunnen sparen/aflossen ons echt op de toekomst kunnen richten. Nu heb ik het idee dat ik zometeen echt al bezig ben met de toekomst en hij nog in het leven zit waar ik zo klaar mee ben :P

Hoe lang moet jou vriend nog?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:37

Chipp schreef:Ow, dat gedrag is zo herkenbaar Marin! Ik heb ook de namen al, weet hoe de kinderkamer eruit moet zien en kledingstijl is ook al uitgedacht.

@Punk'd Ik vind het juist jammer, wanneer mijn zus/zwager na een dag oppassen, weer thuis komen. Natuurlijk zie ik ook de voordelen in, wij kunnen zo een avondje weg of shoppen enzo. Dat is met kinderen wel meer plannen.

Nu mijn vriend thuis is rammelen ze bij mij ook weer haha. Vanmiddag was ik alleen, lekker mijn dingetje aan het toen in het interieur (iets wat ik zomaar doe als ik er zin in heb) en dan denk ik.. nee lekker zo!

Nu zit ik met mijn vriend op de bank en denk ik ..Ohh wat lekker. Hoe leuk zou het zijn om samen een kindje te hebben en leuke dingen te gaan doen, hem/haar te zien opgroeien, een famillie te zijn :P

Achja, hier is het nog minimaal 2 jaar wachten. (maar ik verwacht in realiteit nog wel een jaar of 4).

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:37

Youandi schreef:
Bliss schreef:

Dat zal het zijn Wink Ik droom er vrij vaak over, maar vind het heel eng en ik krijg er een naar gevoel bij.
Terwijl ik wel iets heb van: mocht het per ongeluk gebeuren, dan deal ik er mee. Maar liever.. niet.

Is het een gevoel van ''Ik wil ze nu nog niet'' of een ''ik wil ze helemaal niet''?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:40

SarahKey schreef:
Jolicious schreef:
Pien schreef:Hier ook hele erge babykriebels en dat terwijl E pas 8 maanden is!! Mijn man heeft ze nog wat minder maar heeft wel uitgesproken dat de kans er groot is dat we er dit jaar weer voor gaan.... cheers

en ik nu al weer Embarassed Maar is nog lang niet verstandig en gaat meer om het zwanger zijn.

Haha smile. Nee, hier was het wel echt baby. Zijn ook nooit weg geweest tot het moment dat ik weer zwanger was.

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 26 maa 2012 - 7:48

SarahKey schreef:
Jolicious schreef:

Ik heb ze ook al vanaf dat ik nog zwangerschapsverlof had hoor....denk toen E een maand of 2 was...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Aggi ma 26 maa 2012 - 8:35

Caroow schreef:
Aggi schreef:
Caroow schreef:Hoe oud is je vriend Rush? Die van mij wil sowieso voor z'n 35e kinderen, maar hij word ik augustus al 31 dus dat schiet op Babykriebels, wie ook? - Pagina 4 561177

Mijn vriend riep ook altijd dat hij rond zijn 35ste een kindje wilde, hij was net 10 dgn 35 toen onze zoon werd geboren. Het zou dus mogelijk kunnen zijn. Wink

Ik hoop dat wij toch eerder kinderen hebben! Helaas moet je natuurlijk ook nog maar afwachten of en hoe snel je zwanger raakt.

Ik hoop het ook voor jullie, moet zeggen dat wij elkaar toen net kenden het was toen 2007 toen hij dit uitsprak... hij was toen 31 en ik 24 destijds... in 2011 toen onze zoon werd geboren was ik net 2 dagen 28... bijna een verjaardags cadeautje hihihi...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 9:49

Jolicious schreef:
Youandi schreef:
Bliss schreef:

Is het een gevoel van ''Ik wil ze nu nog niet'' of een ''ik wil ze helemaal niet''?

Ik DENK 'Ik wil ze nu nog niet'. Maar dat weet ik niet zeker, omdat ik het nu nog niet zie zitten. Ik zie mezelf niet met een kindje, maar wellicht komt dat nog..?

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje ma 26 maa 2012 - 12:07

Parel schreef:
Supertalentje schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik weleens denk aan een tweede... Waarom weet ik eigenlijk niet, want het is nog lang niet aan de orde en ik ben nu redelijk ongeschonden uit de strijd gekomen... Maar toch...

Hahaha, weet je dat ik daar pas nog aan zat te denken?
Dat jij vast en zeker helemaal omgeslagen was .. nou, en of!
Leuk!

Waarom dacht jij daaraan? Haha! Van anti-kind ben ik volledig omgeslagen naar moeder-overste en dat vind ik zelf nog heel gek. Verstandelijk vind ik het absoluut geen optie, ik weet nog goed waarom ik geen kinderen wilde :P Maar ik had geen verwachtingen of ideeen, ik ben niet teleurgesteld, alles is zo goed gegaan dat ik nog steeds heerlijk op mn roze wolk zit. I love you (hij is ook zĂł knap, haha!) en leuk, schattig, lief en geweldig!

Ik vind het wel grappig om te lezen dat anderen met kinderwens zich bezighouden met kinderwagens, kleertjes en namen. Toen ik zwanger was deed ik dat ook, ik wist alles, had alles en zat letterlijk klaar om te werpen. Werd ie geboren, denk je wat? Weet je helemaal niks! :P Mijn conclusie; het willen van een kind (en dan de eerst he, een tweede is al anders) is iets compleet anders dan het daadwerkelijk krijgen van een kind.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Niekske ma 26 maa 2012 - 20:34

Ik zou in principe keihard 'nee' gezegd hebben, maar afgelopen weken heb twee zwangerschapstesten moeten doen (ben gestopt met de pil en wil een spiraaltje, maar ik vind het nog eng, dus nu even condooms) en ik was helemaal niet zo panisch bij het doen van die testen als ik had voorspeld laughcry Op dit moment kan het gewoon echt niet, we mogen namelijk geen eens met drie personen in ons appartement wonen, maar over een jaar of 2 zie ik dat wel zitten.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Joss1 ma 26 maa 2012 - 20:40

Bij mij is het de ene week erger dan de andere week. Willen heel graag een tweede, maar zie er aan de andere kant ook enorm tegenop.
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Jazzlyn ma 26 maa 2012 - 20:49

Ik wilde de eerste maand of 3 nooit geen tweede.. Toen met een half jaar misschien en toen hij 10 maanden was heb ik mij laten opereren voor de kinderwens en toen was het gelijk heeeeeeel sterk. op het moment dat ik weer een baan had zijn we er weer voor gegaan Babykriebels, wie ook? - Pagina 4 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 4:13

Ikke, ik die vorig jaar nog met een grote mond zei van nee wil ik niet, doe ik niet, voel geen kriebels. Babykriebels, wie ook? - Pagina 4 394967 Maar sinds begin dit jaar toch een overslag gemaakt. Raar eigenlijk? Heb niet continue kriebels en hoef niet binnen een jaar een kindje maar in de toekomst zou ik graag een kleintje willen. Maar misschien is het ook omdat ik van baan ga veranderen want ik heb altijd stellig geroepen dat ik geen kinderen wilde zolang ik bij Defensie werk. Als ik mama bent wil ik wel vaker thuis zijn en geen oefeningen en toekomstge uitzendingen draaien.

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje di 27 maa 2012 - 4:22

ik moet nu wel een beetje lachen. ik wil nog geen tweede. maar 2 maanden terug moest ik een zwangerschapstest doen en ik was serieus teleurgesteld Babykriebels, wie ook? - Pagina 4 394967 dus toch eigenlijk wel. hoewel ik eerst totaal wil genieten van N.ick dus hier gaat het wel een paar jaar duren denk ik. ik heb nu een spiraal dus zo een twee drie gaat het neit
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Novalee di 27 maa 2012 - 4:42

Hier begint het eerlijk gezegd toch ook wel te kriebelen weer. Ik heb het nog niet "officieel" aangegeven bij m'n vriend maar ik weet haast wel zeker dat hij nog wil wachten. Verstandelijk weet ik ook wel dat het beter is om nog te wachten, ik ben er nu niet klaar voor. Maar als ik bedenk wat ik voor N. voel en van haar terug krijg dan zou ik wel 100 kindjes willen Babykriebels, wie ook? - Pagina 4 394967
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 3:14

Pff, ik gooi dit topic weer even open hoor.
Ik heb ze weer enorm. Het liefs zou ik stiekem de condooms lek prikken en 'per ongeluk' zwanger raken. Niet dat ik dat ga doen hoor Laughing

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 9 apr 2012 - 3:19

Dat stelde mijn man destijds voor, toen hij aan de ene kant wel wilde, maar aan de andere kant koudwatervrees had. Of ik niet gewoon gaatjes in de condooms kon prikken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Filoria ma 9 apr 2012 - 3:20

Wat zei jij toen? Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 3:21

Laughing
Nou ik ga dat toch ech maar niet doen. We moeten het samen willen, en t is gewoon nu nog de 'tijd' niet.. Helaas.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 9 apr 2012 - 3:41

Filoria schreef:Wat zei jij toen? Very Happy

Dat ik dat een beetje een omslachtige manier vond om zwanger te raken. Kort daarna mocht ik ze gelukkig gewoon weggooien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Steep ma 9 apr 2012 - 3:44

Hier zijn de babykriebels ineens weer over.. Ik zou het heel leuk vinden, over een jaar of anderhalf.. Terwijl ik eerder in dit topic poste dat ik het liefste nu wel weer een baby zou willen.. Mijn schoonzusje is net bevallen en ik was vergeten hoe druk je in de weer bent met zo'n kleintje. Ik wil nu eerst genieten van R en als het komt dan komt het, maar we nemen wel de nodige voorzorgsmaatregelen dat de kans minimaal is ;-). Eerst even lekker genieten!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 9 apr 2012 - 3:47

Hebben jullie man/vriend veel met baby's van anderen? Mijn vriend echt totaal niet. Daarom weet hij niet of hij wel kinderen wilt. Meestal zegt hij van wel maar twijfelt ook nog heel erg veel. Hij had het er laatst over met mijn zwager. En die zij ook dat hij nooit wat met andermans kinderen had. Maar zijn eigen zoon vindt hij geweldig.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: