Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

babykriebels

+3
Curious
Ooh La La!
Razz
7 plaatsers

Ga naar beneden

babykriebels Empty babykriebels

Bericht  Curious za 24 aug 2013 - 0:36

Hoe voelt/voelde dat voor jou?
En wist je daardoor zeker dat je er klaar voor was?
Of heb jij misschien geen babykriebels gehad?
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

babykriebels Empty Re: babykriebels

Bericht  Razz za 24 aug 2013 - 0:59

Ik heb bij beide hele erge kriebels gehad. Bij de tweede misschien nog wel meer. Ik voelde ook gewoon dat ik er klaar voor was.

Als je kriebels hebt, een stabiele relatie, leuk huisje enz. Ja waarom dan niet! 

Wat vind je vriend?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

babykriebels Empty Re: babykriebels

Bericht  Ooh La La! za 24 aug 2013 - 1:19

Ik had ook heel erge kriebels. Eigenlijk vanaf het moment dat ik mijn vriend leerde kennen. In het begin stopte ik de kriebels vaak weg (samen hadden we het er we over maar het was gewoon nog te vroeg), maar toen we samen een huis kochten met de intentie om een gezin te beginnen heb ik alles laten gaan smile

Ik was er wel al een hele tijd aan toe, maar mijn vriend nog niet helemaal. Daar hebben we op gewacht. Vond het belangrijkste dat hij er ook 100% aan toe was.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

babykriebels Empty Re: babykriebels

Bericht  Curious za 24 aug 2013 - 5:00

Razz schreef:Ik heb bij beide hele erge kriebels gehad. Bij de tweede misschien nog wel meer. Ik voelde ook gewoon dat ik er klaar voor was.

Als je kriebels hebt, een stabiele relatie, leuk huisje enz. Ja waarom dan niet! 

Wat vind je vriend?
Bedoelde het meer in zn algemeen. Ik heb eerder wel ooit kriebels gehad, maar de laatste tijd juist helemaal niet meer.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

babykriebels Empty Re: babykriebels

Bericht  Victoria- za 24 aug 2013 - 5:37

Ooh La La! schreef:Ik had ook heel erge kriebels. Eigenlijk vanaf het moment dat ik mijn vriend leerde kennen. In het begin stopte ik de kriebels vaak weg (samen hadden we het er we over maar het was gewoon nog te vroeg), maar toen we samen een huis kochten met de intentie om een gezin te beginnen heb ik alles laten gaan smile

Ik was er wel al een hele tijd aan toe, maar mijn vriend nog niet helemaal. Daar hebben we op gewacht. Vond het belangrijkste dat hij er ook 100% aan toe was.
Zo is het ook bij ons gegaan. Nu nog hopen dat het snel raak is.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

babykriebels Empty Re: babykriebels

Bericht  snoezel za 24 aug 2013 - 6:03

Bij beide kriebels, bij nummer 1 meer dan bij nummer 2. We hebben ook gelijk wat aan gedaan Laughing .

Ik heb altijd geweten dat ik heel graag 2 kinderen wilde, heb alleen heel lang gezegd- ik wil ze ooit, nu niet. En op een gegeven moment woonden we inderdaad al een jaar in ons nieuwe koophuis, was het gewoon goed tussen ons en kwam er een soort rust over mee heen van- ja, dit is het! Nu zou ik graag een kindje willen.
Bij nummer 2 was het wel een beetje anders, we kwamen na een heftige crisis in de winter. Een tweede kindje was al uitgesteld, omdat het niet zo lekker liep. Dus onze wens om niet AL teveel jaar tussen nummer 1 en 2 te laten, speelde toen ook heel erg mee. Dus toen we in het voorjaar een hele andere relatie hadden, waarin we allebei zoiets hadden van- dit is het! Al heel snel besloten om voor een tweede te gaan. Dus minder kriebels, ook al hadden we allebei weer die rust van- dit is het!
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

babykriebels Empty Re: babykriebels

Bericht  Eppie za 24 aug 2013 - 6:37

Ik loop al meer dan een jaar met kriebels. Alleen zaten we midden in een verbouwing.
Ik wou ervoor gaan, maar mijn vriend stelde het liever uit tot na de verbouwing.
Achteraf ben ik daar wel blij mee. Ik steek graag ook de handen uit de mouwen.
Na de verbouwing kon ik niet wachten. Mijn vriend gelukkig ook niet.
Eppie
Eppie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 48
Registratiedatum : 20-08-13
Woonplaats : Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

babykriebels Empty Re: babykriebels

Bericht  M-G za 24 aug 2013 - 9:55

Of het echt kriebels waren dat weet ik niet maar mijn gevoel tegen over baby's/kinderen veranderde heel erg. Ik riep altijd geen kinderen te willen, daarna zei ik: niet voor mijn 30ste. 

Toen verhuisden we van onze flat naar een hoekwoning. Na een maand of 8 was dat allemaal redelijk op orde en was het in ons privéleven ook eindelijk weer rustig en toen ineens was daar het gevoel dat ik het nu wilde en niet wilde wachten tot mijn 30ste. Ik vond het doodeng maar het idee ging niet meer uit mijn hoofd weg en ik wilde het gewoon echt graag. Mijn vriend wachtte al 5 jaar dus hij vond het direct goed.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

babykriebels Empty Re: babykriebels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum