Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaan die babykriebels ooit weer weg?

+5
Steep
Mamsie
PapillonRose
koNijntje
Julia
9 plaatsers

Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Julia di 13 sep 2011 - 1:55

Ik heb er nu 1 en ik wil zooo graag een 2e. Mijn eerste was onverwachts dus ik kende de zogenaamde rammelende eierstokken helemaal niet. Nou ik rammel nu echt de pan uit!!
Het komt nu absoluut niet uit, dus het komt er het komende 1.5 jaar zowiezo niet van en dat vind ik knap lastig.
Maar ik heb al veel vaker gehoord dat het bij sommige vrouwen nog heel lang blijft kriebelen, ook al zijn ze eigenlijk al "klaar" met kinderen krijgen.
Herkenbaar?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 1:57

Ik had na de eerste heel snel weer kriebels, en was ook snel weer zwanger. Na de tweede duurde het wat langer maar toen kwamen ze ook weer heftig terug. Na deze baby weet ik niet hoe het zal zijn. Denk dat het heel raar is als wij besluiten om het bij 3 te houden en ik ws nooit meer zwanger zal zijn, maar tegelijk denk ik ook dat dat wel rust geeft en je die babykriebels aan de kant kan zetten. Maar als de optie nog open is... denk dat ik er dan nog last van zou hebben Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  koNijntje di 13 sep 2011 - 2:11

hier kriebelt het nu alweer, hoor! niet zozeer dat ik een tweede kindje wil (wil ik wel, maar nu nog niet)
maar meer het zwanger zijn, dat vond ik zo mooi en bijzonder, dat wil ik echt nog een keer meemaken!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  PapillonRose di 13 sep 2011 - 2:24

Ik vraag het me ook af, of de kriebels ooit weggaan. Ik heb ze ook.. Maar gelukkig nog niet heel erg. Wat mij betreft komt er nog wel een kindje bij als het me gegund is, maar voorlopig eerst maar even andere dingen die prioriteit hebben en dan zien we later wel verder.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 2:30

Ik rammel al 10 jaar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Mamsie di 13 sep 2011 - 6:49

Bij mij zijn ze na de 3e echt weg. Ons gezin voelt en is af.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 6:51

Ik heb ook alweer kriebels... Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Steep di 13 sep 2011 - 6:54

koNijntje schreef:hier kriebelt het nu alweer, hoor! niet zozeer dat ik een tweede kindje wil (wil ik wel, maar nu nog niet)
maar meer het zwanger zijn, dat vond ik zo mooi en bijzonder, dat wil ik echt nog een keer meemaken!

+1.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 6:55

Nee.... laughcry

Na de 1e 2 wisten we heel zeker dat we nog meer kinderen wilden.

Na de tweeling is het nog niet echt terug geweest, ik ben die zwangerschap ook in gegaan met het idee dat dit ws. de laatste keer was, en tot nu toe ben ik nog steeds blij dat ik van die buik af ben, de vorige keren miste ik dat heel erg, maar nu echt niet.

Ik ben nu ook alle kleine kleertjes aan het opruimen, dus voor mezelf toch een beetje een afsluiting. Misschien komen die kriebels wel weer, maar voor nu voelt het goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Julia di 13 sep 2011 - 22:27

Tea-Leaf: hug Je hebt er niets aan natuurlijk, maar ik hoop echt zo voor jullie dat jullie snel een kind mogen krijgen. Je lijkt me, wat ik zo op het forum heb gelezen, een hele lieve moeder. Ik heb een tijdje terug gelezen over dat jullie in een behandel traject zitten of dat je erover aan het nadenken was, heb je dat al iets duidelijker voor jezelf? Als je er niet over wil praten, snap ik dat ook hoor.

_MamaRosa_: Ik kan me voorstellen dat het ook "helpt" als je tijdens de zwangerschap al het gevoel hebt dat het de laatste keer is. Je begint dan al met het afsluiten van dat gevoel denk ik. Ik vind het wel knap hoor, hoe je dat zo doet met 4 jonge kinderen!

ProudMama: Nu ook alweer ja! haha Very Happy

Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 22:45

Julia schreef:ProudMama: Nu ook alweer ja! haha Very Happy
Het gaat nog wel even duren hoor, 3 baby's binnen 1 jaar wordt een beetje te gek he>! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Pussycat wo 14 sep 2011 - 0:10

ProudMama schreef:
Julia schreef:ProudMama: Nu ook alweer ja! haha Very Happy
Het gaat nog wel even duren hoor, 3 baby's binnen 1 jaar wordt een beetje te gek he>! Laughing

Als je een beetje pech/geluk hebt zelfs 4 haha :shock:

Nou ik had voordat ik aan kinderen begon zo'n 1 jaar echt heftige kriebels en die gingen pas weg toen ik zwanger was. Ook al had ik 20 jaar gewacht denk niet dat ze vanzelf weg zouden zijn gegaan.
En nu heb ik wel weer de kriebels, maar nog niet zo heftig als bij de 1e. Net na de bevalling waren ze heftiger gek genoeg Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 0:12

HIer alleen kriebels als ik kleine babytjes zie. Maar als ik dan weer hoor over die krampjes, gebroken nachten denk ik nee het is nog even prima zo. Het scheelt dat wij altijd gezegd hebben dat we er best wat jaartjes tussen wilden hebben dus het voelt voor mij op dit moment helemaal goed. Ik wil heel graag ooit een tweede kindje als ons dat gegeven is maar nu nog ff niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:16

.


Laatst aangepast door ProudMama op za 24 sep 2011 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Printje wo 14 sep 2011 - 0:18

PM; zou je dat geen 'eng' idee vinden bij een volgende zwangerschap, stel dat je dan weer zwanger bent van een tweeling...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:29

Printje schreef:PM; zou je dat geen 'eng' idee vinden bij een volgende zwangerschap, stel dat je dan weer zwanger bent van een tweeling...
De kans op een tweeling is 1 op de 90 geloof ik, de kans op een 1 eiige tweeling is slechts 1/3e daarvan. 1 eiig is niet erfelijk of aanleg, zoals 2 eiig bij een dubbele eisprong.

Dus de kans is zoooo klein!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:32

ProudMama schreef:
Pussycat schreef:
ProudMama schreef:
Julia schreef:ProudMama: Nu ook alweer ja! haha Very Happy
Het gaat nog wel even duren hoor, 3 baby's binnen 1 jaar wordt een beetje te gek he>! Laughing

Als je een beetje pech/geluk hebt zelfs 4 haha :shock:
Laughing

Zie me al lopen met 2 aan elkaar gekoppelde tweelingwagens! Alleen waar laat je 4 maxicosi's in de auto?

Net zo'n auto kopen als de onze, tegen die tijd kunnen de jongens al in een vervolgstoel.

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Pussycat wo 14 sep 2011 - 0:53

En anders bind je ze gewoon op het dak vast Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Kat1980 wo 14 sep 2011 - 1:22

Toen ik net bevallen was van de tweede had ik ook enorm rammelende eierstokken. Vond het daarom ook vreselijk dat mijn vriend zei dat hij het bij 2 kids wilde laten. Maar die rammelende eierstokken zijn op dit moment weer bij me over, maar goed weet niet of het nu ook eeuwig wegblijft natuurlijk Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Parisienne wo 14 sep 2011 - 1:37

Ik heb gelukkig nog totaal geen last van rammelende eierstokken! Wij wachten gewoon nog lekker een paar jaartjes, komt ook beter uit qua financiën, studies, ruimte, etc. Het enige wat ik wel weer mis is het hele kleine.. knuffelen met een klein baby'tje, in slaap vallen met je kindje in je armen, die kleine kleertjes.. *zucht*. Wij zouden zeker graag een tweede kindje willen, dus ik weet dat ik het allemaal nog een keer mee ga maken (als een tweede kindje ons gegund is). Ik heb de drang "ik wil NU" gelukkig niet! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaan die babykriebels ooit weer weg? Empty Re: Gaan die babykriebels ooit weer weg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum