Babykriebels, wie ook?
+56
Bosjesvrouw
ProudMom
nillis
Dolphinne
Snoes
Arwyn
ShallY
Poisongirl
loesje
Slakje
Darius
Aziraphale
Mamsie
JD
mzcharlotte
Annemie
Filoria
Novalee
schuddebuikje
Jazzlyn
Joss1
Niekske
SarahKey
Thunder
bolus26
Pien
Shisha
Ooh La La!
Monte
Marin
Aagje!
Guus
PapillonRose
slaatje
Alex
sabje
Aggi
Rush
Annie24
Supertalentje
SleepingBeauty
Jade
Bliss
Makamba
Mom-Of-3
Emma_
myloon
Steep
Caroow
Pompoen
Star007
M@niek
Minx
mauwmauw
Parisienne
Susan
60 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Babykriebels, wie ook?
Ik heb alleen babykriebels als ik bevallings programma's zie
Maar als ik me bedenk dat ik dan weer 9 maanden zwanger ben en gebroken nachten heb dan denk ik: Laat maar.
Er komt hier overigens geen derde.
Maar als ik me bedenk dat ik dan weer 9 maanden zwanger ben en gebroken nachten heb dan denk ik: Laat maar.
Er komt hier overigens geen derde.
Gast- Gast
Ostara schreef:Hebben jullie man/vriend veel met baby's van anderen? Mijn vriend echt totaal niet. Daarom weet hij niet of hij wel kinderen wilt. Meestal zegt hij van wel maar twijfelt ook nog heel erg veel. Hij had het er laatst over met mijn zwager. En die zij ook dat hij nooit wat met andermans kinderen had. Maar zijn eigen zoon vindt hij geweldig.
Ik had ook helemaal niks met andere kinderen,vond kinderen helemaal niks. Nu ik zelf een kindje heb is dat heel anders en ik kijk nu ook heel anders naar andermans kinderen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn vriend vindt baby's van andere meestal niks.
Hij heeft er niet echt wat mee, wil ze bv ook niet vasthouden.
Maar nu worden de kindjes van vrienden ook wat ouder, en dat vindt hij dan wel weer heel leuk en mooi.
Hij wil zeker wel ooit kinderen, maar nu echt nog niet.
Hij heeft er niet echt wat mee, wil ze bv ook niet vasthouden.
Maar nu worden de kindjes van vrienden ook wat ouder, en dat vindt hij dan wel weer heel leuk en mooi.
Hij wil zeker wel ooit kinderen, maar nu echt nog niet.
Gast- Gast
Ik heb ook last van de kriebels. En ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn eigenlijk, hoewel het startschot officieel is gegeven. Ik voel allemaal vreemde dingen aan mijn lichaam.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Hier rammelen de eierstokken ook flink! Vooral nu er zo ontzettend veel zwangeren om ons heen zijn, al mijn vriendinnen kindjes krijgen....
We zijn nu bijna een halfjaartje bezig, helaas nog zonder succes.... Lastig is t ook dat steeds meer mensen om ons heen opmerkingen maken, en beginnen te vragen wanneer wij nu eens aan de kids gaan..... Dus hopelijk is t snel raak!
We zijn nu bijna een halfjaartje bezig, helaas nog zonder succes.... Lastig is t ook dat steeds meer mensen om ons heen opmerkingen maken, en beginnen te vragen wanneer wij nu eens aan de kids gaan..... Dus hopelijk is t snel raak!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
PrinsesBo, zijn wij dubbelgangers in dit topic? Ik had alledrie jouw posts kunnen plaatsen. De evil gedachten van het doorprikken, het samen willen en het gedrag van partner t.o.v. andere kindjes!
Gast- Gast
Chipp schreef:PrinsesBo, zijn wij dubbelgangers in dit topic? Ik had alledrie jouw posts kunnen plaatsen. De evil gedachten van het doorprikken, het samen willen en het gedrag van partner t.o.v. andere kindjes!
Hahaha, dat is grappig!
Hoewel ik jouw manbtoch wel heel schattig met een klein jongetje op foto's zag
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Chipp schreef:PrinsesBo, zijn wij dubbelgangers in dit topic? Ik had alledrie jouw posts kunnen plaatsen. De evil gedachten van het doorprikken, het samen willen en het gedrag van partner t.o.v. andere kindjes!
Hahaha, dat is grappig!
Ja, maar wel met de conclusie "Dus na anderhalf jaar afzien, kun je lol gaan trappen?"
Gast- Gast
Mijn vriend vind kinderen van een ander niks. Maar die van zichzelf des te leuker. Ik zelf heb dat eigenlijk ook wel. Ik heb niets snel iets met kinderen van een ander en ook mijn een kinderen vind ik soms hels irritant maar van hun kan ik t hebben.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
mzcharlotte schreef:Ik heb ook last van de kriebels. En ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn eigenlijk, hoewel het startschot officieel is gegeven. Ik voel allemaal vreemde dingen aan mijn lichaam.
Ow, wat spannend! Wat voel je voor vreemde dingen? Kun je nu al zwanger zijn?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Chipp schreef:PrinsesBo schreef:Chipp schreef:PrinsesBo, zijn wij dubbelgangers in dit topic? Ik had alledrie jouw posts kunnen plaatsen. De evil gedachten van het doorprikken, het samen willen en het gedrag van partner t.o.v. andere kindjes!
Hahaha, dat is grappig!
Ja, maar wel met de conclusie "Dus na anderhalf jaar afzien, kun je lol gaan trappen?"
Zou uit de mond van de mijne kunnen komen.
Gast- Gast
+1!Mamsie schreef:Mijn vriend vind kinderen van een ander niks. Maar die van zichzelf des te leuker. Ik zelf heb dat eigenlijk ook wel. Ik heb niets snel iets met kinderen van een ander en ook mijn een kinderen vind ik soms hels irritant maar van hun kan ik t hebben.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Supertalentje schreef:mzcharlotte schreef:Ik heb ook last van de kriebels. En ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn eigenlijk, hoewel het startschot officieel is gegeven. Ik voel allemaal vreemde dingen aan mijn lichaam.
Ow, wat spannend! Wat voel je voor vreemde dingen? Kun je nu al zwanger zijn?
Ik heb je even via Facebook een berichtje gestuurd. Maar het is een mogelijkheid ja.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nou, ik heb dat niet, ik vind het ook een beetje raar om alleen je eigen kinderen leuke kinderen te vinden. Natuurlijk vind je je eigen kinderen wel het allerleukste en -liefste en voel je voor geen enkel ander kind wat je voor je eigen kinderen voelt, maar ik zie om me heen ook echt wel leuke, lieve, grappige kinderen. Ik zou het geen leuk trekje van mezelf vinden als ik zo'n beetje alle andere kinderen vervelend zou vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zal het maar eerlijk toegeven: ik heb ook babykriebels, tenminste, ik zou wel graag een kindje willen. Ik heb echter geen relatie, iets dat ik nog liever wil dan een baby, dus ik kan er helemaal niks mee. Het is ontzettend onrealistisch, dus ik denk al helemaal niet na over 'hoe ik het allemaal zou doen' ofzo, namen, kinderwagens, buiken en dat soort dingen. Mankriebels & babykriebels, het is soms om gestoord van te worden. De combi zorgt voor een soort frustratie en oneerlijke ergernis.
Gast- Gast
Het is echt niet zo dat ik álle kinderen vervelend of irritant vind. Maar over het algemeen heb ik vrij weinig met kinderen van een ander. Daar merkt niemand wat van.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Nu ik dit allemaal lees besef ik dat ik totaal geen kinderwens heb. Ik zie mezelf niet zwanger zijn en kinderen krijgen. Op zich niet erg natuurlijk, maar de gedachte dat wij definitief geen kinderen zouden krijgen maakt me aan de andere kant ook weer verdrietig. Heel stom! Daarom zeg ik nooit, nooit....maar ik geloof toch echt dat die wens niet meer komt. Ik ben nu 28 en mijn vriend is ruim 33. Gelukkig staat mijn vriend er hetzelfde in als ik. Ook over het zeg nooit, nooit gedeelte
Ik werk zelf als juf en ben dol op kinderen en zij ook op mij, maar een eigen kind...?
Ik werk zelf als juf en ben dol op kinderen en zij ook op mij, maar een eigen kind...?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Susan schreef:Nou, ik heb dat niet, ik vind het ook een beetje raar om alleen je eigen kinderen leuke kinderen te vinden. Natuurlijk vind je je eigen kinderen wel het allerleukste en -liefste en voel je voor geen enkel ander kind wat je voor je eigen kinderen voelt, maar ik zie om me heen ook echt wel leuke, lieve, grappige kinderen. Ik zou het geen leuk trekje van mezelf vinden als ik zo'n beetje alle andere kinderen vervelend zou vinden.
Ik heb soms wel eens met mijn vriendin erover gehad dat het handig is om een dagje van kind te ruilen. Soms ben je weleens wat leuker tegen een ander kind dan tegen jouw kind, zeker als die van jou in een vervelende bui zijn.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Blabla
Laatst aangepast door PrinsesBo op za 19 mei 2012 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maarja,vdat is voorlopig allemaal niet aan de orde
En bij jou, Chip?
En bij jou, Chip?
Gast- Gast
Ach onze baby is 3,5 maand en mijn man heeft alweer de babykriebels. Sterker nog, hij was er net uit en diezelfde dag zei hij al: nou dat ging allemaal goed he, op naar de volgende! Nou nee
(al roept hij al jaren, lijkt me leuk twee kindjes vlak na elkaar dus ja had die reactie ergens wel verwacht)
Maar mij lijkt het wel weer leuk om zwanger te zijn Vond dat zo geweldig! De bewegingen, contact maken, de (dag)dromen erbij. Maja kan moeilijk altijd zwanger zijn want dan komt er ook een baby en die heb ik nu nog/al dus voorlopig nog niet.
(al roept hij al jaren, lijkt me leuk twee kindjes vlak na elkaar dus ja had die reactie ergens wel verwacht)
Maar mij lijkt het wel weer leuk om zwanger te zijn Vond dat zo geweldig! De bewegingen, contact maken, de (dag)dromen erbij. Maja kan moeilijk altijd zwanger zijn want dan komt er ook een baby en die heb ik nu nog/al dus voorlopig nog niet.
Hier ook weer babykriebels. Mijn vriend wilt ook nog een kindje, maar niet over drie jaar, volgend jaar vindt hij dan weer te snel, mar het jaar daarachter ga ik studeren. Dus nu zitten we met een toekomstplannenprobleem :'')
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Susan schreef:Nou, ik heb dat niet, ik vind het ook een beetje raar om alleen je eigen kinderen leuke kinderen te vinden. Natuurlijk vind je je eigen kinderen wel het allerleukste en -liefste en voel je voor geen enkel ander kind wat je voor je eigen kinderen voelt, maar ik zie om me heen ook echt wel leuke, lieve, grappige kinderen. Ik zou het geen leuk trekje van mezelf vinden als ik zo'n beetje alle andere kinderen vervelend zou vinden.
+1
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Aziraphale schreef:Nu ik dit allemaal lees besef ik dat ik totaal geen kinderwens heb. Ik zie mezelf niet zwanger zijn en kinderen krijgen. Op zich niet erg natuurlijk, maar de gedachte dat wij definitief geen kinderen zouden krijgen maakt me aan de andere kant ook weer verdrietig. Heel stom! Daarom zeg ik nooit, nooit....maar ik geloof toch echt dat die wens niet meer komt. Ik ben nu 28 en mijn vriend is ruim 33. Gelukkig staat mijn vriend er hetzelfde in als ik. Ook over het zeg nooit, nooit gedeelte
Dit had ik kunnen typen... Ik ben er onwijs mee bezig (zwangere vriendinnen, tv-programma's, dit onderdeel van het forum, haha) maar ik zie het gewoon niet gebeuren. Ik zie mezelf gewoon geen moeder worden. En eigenlijk zou ik willen dat ik het wél zou willen. Mijn man staat er ook hetzelfde in als ik. Nu in ieder geval nog niet, maar misschien, ooit, later...
Overigens ben ik ook juf, haha. Wie weet heeft dat er ook nog mee te maken? :p
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Babykriebels, wie ook?
» Babykriebels
» babykriebels
» Babykriebels! Verstand vs gevoel.
» Babykriebels, verstand versus gevoel
» Babykriebels
» babykriebels
» Babykriebels! Verstand vs gevoel.