Ik voel me een beetje zielig en jij?
+11
TwistedAngel
ExpressoB
Ibbeltje
loura
SnowWhite
Zonnetje
Jasmine
Marin
girli
TukTuk
Stuiterbal
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik voel me een beetje zielig en jij?
Kun je er niet 1tje huren?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
girli schreef:@AN en iets van familie in de buurt waar hij of jullie tijdelijk kunnen wonen?
Word waarschijnlijk ook erg lastig Onze families wonen hier niet in de buurt.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
SnowWhite schreef:Ik voel me een beetje 'zielig' omdat ik de hele middag heb zitten wachten op een stoel. Deze zou tussen 12.00-18.00uur geleverd worden maar er is helemaal niets gekomen. Ik had vanmiddag makkelijk van het weer kunnen genieten dus, lekker het huis uit, maar helaas.. En dus ook voor niets een vrije dag opgenomen!
Heb al een klacht ingediend. Nu maar hopen dat 'ie morgen geleverd wordt.
Oh dat is irritant! Snap ook niet waarom er niet in blokken van 1 of 2 uur ingepland kan worden.. Echt slechte service dit!
TukTuk- Ratel
Oeh, ik zie dat mijn topic naar Persoonlijk is verplaatst. No problem, maar zielig bedoelde ik niet zo zwaar. Meer 'zielig', omdat ik geen ander woord kon bedenken.
Angelnyn, dat is mooi balen. Zijn er geen particuliere huurwoningen in de buurt?
Lorna M, dat is ook mooi balen. Dat is dus afwachten. En helaas, ik heb geen beamer voor je. Ik bezit er niet eens één.
Angelnyn, dat is mooi balen. Zijn er geen particuliere huurwoningen in de buurt?
Lorna M, dat is ook mooi balen. Dat is dus afwachten. En helaas, ik heb geen beamer voor je. Ik bezit er niet eens één.
Gast- Gast
Maura schreef:Oeh, ik zie dat mijn topic naar Persoonlijk is verplaatst. No problem, maar zielig bedoelde ik niet zo zwaar. Meer 'zielig', omdat ik geen ander woord kon bedenken.
Geen betaalbare helaas.. 800/900 euro per maand is echt geen optie, zelfs niet om te overbruggen.
TukTuk- Ratel
Waar zoek je iets? Wellicht dat wij kunnen meezoeken? Want het is niet de bedoeling dat je straks op straat staat natuurlijk.
Gast- Gast
Maura schreef:Waar zoek je iets? Wellicht dat wij kunnen meezoeken? Want het is niet de bedoeling dat je straks op straat staat natuurlijk.
Wat lief We zoeken een woning in V.eghel En het wonen via de woningbouw moet gewoon lukken, maar de vraag is of het voor die tijd allemaal gaat lukken. Weet ook niet of je in de particuliere sector voor 1 of 2 maanden een woning kan huren.. Sowieso gaan we niet voldoen aan de inkomens eis, die is vaak 4x de huur
TukTuk- Ratel
Maura schreef:Tot welke prijs mag het zijn?
550 euro ongeveer
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Maura schreef:Tot welke prijs mag het zijn?
550 euro ongeveer
Een moeilijke prijsklasse in ***, zie ik al.
Je zou een paar woningen, met vrij 'lage' huur kunnen benaderen met de vraag of je het voor korte tijd kunt huren voor dat bedrag.
Zo heb ik mijn appartement destijds 'gekregen'. Ik heb bv. de servicekosten erbij inbedongen, omdat ik het anders echt niet kon betalen. En zij kregen voor het appartement hypotheekrenteaftrek, dus het kon er best vanaf. Vooral nu ik zie wat ik voor mijn huidige appartement (koop) betaal.
Ik betaal hier in totaal, incl servicekosten, € 400,00 per maand. En in het oude huis betaalde ik € 630,00 huur per maand. Exact zelfde huis, al is dit huis iets groter, haha.
Gast- Gast
50 euro voor 20 minuten. Ik heb hem echt nodig maar dat is me echt teveel geld. Het is werkgerelateerd.ExpressoB schreef:Kun je er niet 1tje huren?
Gast- Gast
voel me ontzettend zielig vanavond..
- ongesteld geworden; dus rugpijn
- vriendlief op oefening, woensdag vertrokken over 1,5 week pas terug.. en daar voel ik me zo rot door.
- ongesteld geworden; dus rugpijn
- vriendlief op oefening, woensdag vertrokken over 1,5 week pas terug.. en daar voel ik me zo rot door.
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik voel me best zielig (ook al vind ik dat stom van mezelf) dat ik in zwangere toestand op mijn werk in de problemen word gebracht door een collega en waardoor ik misschien mijn baan verlies. Ik hoor het over 1,5 week en moet nu maandag wéér op gesprek bij de baas.
Gast- Gast
Jeetje Charlie, is het zó serieus allemaal? Dacht dat je hooguit een tik op de vingers zou krijgen... wat klote zeg. Ik duim heel hard dat het allemaal mee gaat vallen.
Gast- Gast
freakielief schreef:Jeetje Charlie, is het zó serieus allemaal? Dacht dat je hooguit een tik op de vingers zou krijgen... wat klote zeg. Ik duim heel hard dat het allemaal mee gaat vallen.
Het is helemaal uit de hand gelopen. Ik kreeg inderdaad een tik op de vingers, kan ik mee leven, dacht dat het daarmee klaar was. Kreeg ik donderdag een bericht dat die collega met allerlei uitgeprinte documenten van mij (die totaal niet representatief zijn, zijn mails van toen ik nét uit het ziekenhuis kwam en de hele dag kotsmisselijk in bed lag, worden nu door haar neergezet als 'zo werkt zij') en de baas deze met mij wil doorspreken en mijn mening hierover wil horen. En via een andere collega hoorde ik dat mijn kaarten voor contractverlenging niet goed staan, terwijl ik hiervoor op handen werd gedragen en ik in principe niks verkeerd heb gedaan behalve hoogstens zwanger worden. 1 aug. loopt mijn contract af en 22 aug. ben ik uitgerekend.
Gast- Gast
Wat super vervelen AN. Heb je al gekeken of er in Den Bosch of Eindhoven particulier wat huren is. Dat is met het ov naar V natuurlijk heel goed te doen. Ben je ook al op Funda aan het kijken. Jammer dat een vriendin haar te koop staande woning nou al gaat verhuren aan iemand. Ben je al naar zulke dingen aan het kijken? Ik zou je onze woning wel aan willen biedden als we eruit gaan, maar ja zo werkt het niet.
Charlie wat een onwijze rotstreek van die collega. Was het zo'n grote fout die je had gemaakt of ziet je collega eindelijk kans je ergens op te pakken (je had daar toch al vaker problemen mee?)? Hopelijk kun je je baas overtuigen van het feit dat je niet verandert bent, maar de zwangerschap een grote impact op je heeft.
Charlie wat een onwijze rotstreek van die collega. Was het zo'n grote fout die je had gemaakt of ziet je collega eindelijk kans je ergens op te pakken (je had daar toch al vaker problemen mee?)? Hopelijk kun je je baas overtuigen van het feit dat je niet verandert bent, maar de zwangerschap een grote impact op je heeft.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mees schreef:Wat super vervelen AN. Heb je al gekeken of er in Den Bosch of Eindhoven particulier wat huren is. Dat is met het ov naar V natuurlijk heel goed te doen. Ben je ook al op Funda aan het kijken. Jammer dat een vriendin haar te koop staande woning nou al gaat verhuren aan iemand. Ben je al naar zulke dingen aan het kijken? Ik zou je onze woning wel aan willen biedden als we eruit gaan, maar ja zo werkt het niet.
Nee het was niet eens een fout, het is mijn werkwijze die zij constant bekritiseert, die vindt ze te eigenwijs en eigenzinnig. Verder betreft dit iets dat speelde na de zomervakantie, toen was ik nog niet eens zwanger. Maar zij heeft wat werk van mij overgenomen en zo de kans gezien opnieuw deze zwaar vermoeiende en stressvolle strijd weer op te pakken. Ze staat trouwens bekend als 'slang' hopelijk spreek dit voor mij.
Gast- Gast
Dan is ze helemaal een zeur. Wil zij graag jouw plaats 'overnemen'?
Inderdaad te hopen dat haar bijnaam genoeg over haar zegt.
Inderdaad te hopen dat haar bijnaam genoeg over haar zegt.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Oeh lastig zeg AN, toevallig ken ik die omgeving erg goed (heb in U.den gewoond en in V op school gezeten) en het aanbod van particuliere woningen is daar nihil...Een vriendin van mij heeft een particuliere woning in U, zij is wat anders aan het zoeken nu, dus die komt wel vrij, alleen geen idee wanneer. En volgens mij ligt de huur 100 euro hoger dan jullie willen...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Oeh lastig zeg AN, toevallig ken ik die omgeving erg goed (heb in U.den gewoond en in V op school gezeten) en het aanbod van particuliere woningen is daar nihil...Een vriendin van mij heeft een particuliere woning in U, zij is wat anders aan het zoeken nu, dus die komt wel vrij, alleen geen idee wanneer. En volgens mij ligt de huur 100 euro hoger dan jullie willen...
Ja het probleem is dat U.den ook niet echt een optie is, i.v.m. het werk van mijn vriend, als het echt niet anders kan dan zou het eventueel wel mogelijk zijn, maar het is toch nog een afstandje om dagelijks te fietsen.
Maar ik hou het in ieder geval even in gedachte, bedankt! Zou bij particulier huren het ook mogelijk zijn om slechts 1 of 2 maanden te huren?
Alleen voldoen we dus niet aan de eis van 3 of 4x de huur als inkomen..
TukTuk- Ratel
Charlie schreef:Ik voel me best zielig (ook al vind ik dat stom van mezelf) dat ik in zwangere toestand op mijn werk in de problemen word gebracht door een collega en waardoor ik misschien mijn baan verlies. Ik hoor het over 1,5 week en moet nu maandag wéér op gesprek bij de baas.
OMG Charlie, bedoel je dat mens wat ontzettend jaloers is op jouw werkzaamheden? Watttttt, dat kan en mag toch niet? Wat geeft je baas aan dan? Kan me niet voorstellen dat het aan je zwangerschap kan liggen. Jeetje balen zeg
Gast- Gast
1 of 2 maanden wordt nauwelijks gedaan, of je moet iemand treffen die voor zo'n periode naar het buitenland gaat ofzo...die inkomenseis wordt vaak wel gehanteerd helaas. Ik weet dat de verhuurder van vriendin dit niet doet, maar dat is echt een uitzondering. Is er iemand die garant kan staan anders? Dat wil nog weleens schelen.
Anders toch even op recreatieparken kijken, die zijn natuurlijk wel voor kortere tijd te huur. In U.den is dat bijv camping De Pier.
Anders toch even op recreatieparken kijken, die zijn natuurlijk wel voor kortere tijd te huur. In U.den is dat bijv camping De Pier.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:1 of 2 maanden wordt nauwelijks gedaan, of je moet iemand treffen die voor zo'n periode naar het buitenland gaat ofzo...die inkomenseis wordt vaak wel gehanteerd helaas. Ik weet dat de verhuurder van vriendin dit niet doet, maar dat is echt een uitzondering. Is er iemand die garant kan staan anders? Dat wil nog weleens schelen.
Dan is particuliere huur toch niks We kunnen echt niet zo lang particulier huren, krijgen geen huurtoeslag dan (omdat het toch vaak boven die grens ligt), dus kunnen dat echt niet betalen dan, en ik begin straks in oktober met mijn stage, 5 dagen in de week in de werkplaats staan en dan op zaterdag ook nog mijn bijbaantje, heb echt geen energie dan nog om te verhuizen.. Dus willen echt in augustus/begin september uiterlijk over naar ons uiteindelijke huis, en dat moet denk ik ook wel lukken, in 4 maanden tijd een woning vinden via de sociale huur.
Vakantieparken was ik inderdaad ook al aan het kijken, was die nog niet tegengekomen, ga daar gelijk naar kijken, bedankt!
TukTuk- Ratel
Ik vind mezelf heel zielig omdat ik een leuke vacature had gezien voor een traineeship, heel lang aan de brief heb gewerkt. En dan krijg ik gister een mailtje: "bedankt voor je enthousiaste brief, alleen hebben we al mensen uitgenodigd voor gesprekken. Als daar niets uitkomt nemen we nog contact met je op.". Als ik die vacature nou gewoon één of twee weken eerder had gezien. Vinden ze mijn brief eindelijk eens goed, lukt het nog niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ahw wat balen Chance!
Ik voel me niet zozeer zielig, meer gewoon ronduit kut.
Ik voel me niet zozeer zielig, meer gewoon ronduit kut.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nu voel ik me toch wel erg zielig
» Ik voel me een beetje in de kou staan
» Ik voel me een beetje schuldig/bezwaard
» Wat zielig :(
» zo zielig :(
» Ik voel me een beetje in de kou staan
» Ik voel me een beetje schuldig/bezwaard
» Wat zielig :(
» zo zielig :(