Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me een beetje zielig en jij?

+11
TwistedAngel
ExpressoB
Ibbeltje
loura
SnowWhite
Zonnetje
Jasmine
Marin
girli
TukTuk
Stuiterbal
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik voel me een beetje zielig en jij?  Empty Ik voel me een beetje zielig en jij?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 3:23

De hele week voelde ik me al wat minder dan normaal. Een was opvouwen of het aanrecht opruimen was opeens een opgave. Woensdag stond ik op met keelpijn, wat meestal een voorbode is en sinds woensdagavond hoest ik in aanvallen. Dat heb ik van kindsaf. Dan lijkt het voor een ander ook net alsof ik stik en ik moet zeggen voor mezelf voelt het ook niet prettig, maar ik weet niet anders en stikken doe ik niet.

Morgen heb ik een bruiloftsfeest van mijn grootoouders. En aangezien de aanvallen snel achter elkaar komen en vrij lang duren, ik niet de eventuele speeches wil onderbreken, heb ik net de assistent van de dokter gevraagd of ze iets heeft om het te verzachten. Dus ik mag straks even naar de apotheker om een semi-wondermiddel te halen. En dan hopen dat ik morgen niets verstoor, want dat zou echt vervelend zijn.

Jullie nog iets waarover jullie je een beetje zielig voelen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me een beetje zielig en jij?  Empty Re: Ik voel me een beetje zielig en jij?

Bericht  Stuiterbal vr 23 maa 2012 - 3:25

Ik ben ongesteld en dan vind ik mezelf UBER zielig !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Ik voel me een beetje zielig en jij?  Empty Re: Ik voel me een beetje zielig en jij?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 3:42

Ik vind mezelf ook altijd uberzielig als ik ongesteld ben. Ik kijk dan ook altijd heeeel verdrietig laughcry.

Laatst aangepast door Joan op za 24 maa 2012 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 3:47

Ik vind mijn kind zielig, mag dat ook? Zelf ben ik niet zielig.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 23 maa 2012 - 3:51

Beterschap!

Ik vind mezelf een beetje zielig omdat ik me enorm zorgen maak over het feit dat we binnen 2 maanden een nieuwe woning moeten vinden, omdat we onverwachts begin juni hier uit moeten.. En laten dan net mijn examens bezig zijn, en het aanbod van woningen enorm beperkt, bijna 0 is:(
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 4:00

Oh jemig AN. Kun je geen urgentie aanvragen? Ik hoop voor je dat jullie snel een huisje kunnen krijgen!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 23 maa 2012 - 4:11

Joan schreef:Oh jemig AN. Kun je geen urgentie aanvragen? Ik hoop voor je dat jullie snel een huisje kunnen krijgen!

Nee helaas, ze doen hier sowieso niet aan urgentie, en we wisten van te voren toen we het contract tekenden dat we nergens recht op hadden..
We zijn allang blij dat we sinds vorig jaar een huurcontract hadden (op grond van de leegstandswet), ipv het "contract" wat we hadden met antikraak. Nu is het opzegtermijn 3 maanden, anders was het 2 weken geweest..
Maar omdat het een contract is op grond van de leegstandswet, zijn ze niet verplicht ons een vervangende woning te geven.

Maar volgens de sloopplannen zou ons gedeelte pas in december 2012/ januari 2013 gesloopt worden.. Precies een jaar later dan fase 1 (wij wonen in het gedeelte van fase 2), en die mensen die in de woningen woonden die in fase 1 stonden, die moesten er in november vorig jaar uit.. Dus wij gingen eigenlijk ook uit van november dit jaar, en hadden zelf al besloten in augustus te gaan verhuizen.. En zouden nu deze maand gaan beginnen met reageren op woningen, maar toen werden we 2 weken geleden ineens vanuit het niets gebeld "ja we zeggen het contract op, de 3 maanden gaan per vandaag in"..
Het is "maar" 2 maanden verschil, maar die 2 maanden duren wel langs je geen woning hebt in die tussentijd :S

Maarja alles zit even tegen, want een half jaar geleden stonden er gemiddeld 2/3 woningen per week online, in de prijscategorie van 400 tot 600 euro per maand.. Nu is sinds januari onze woningbouwvereniging samen gegaan met een paar andere dorpen en de desbetreffende woningbouwverenigingen, en nu is het aanbod bij ons in het dorp enorm afgenomen.. Afgelopen 3 weken zijn er 2 woningen online gekomen, beide te duur, meer dan 600 euro per maand..
Maar vervolgens staan er wel per week 4 a 5 55+ woningen online, waar maar 2 of 3 mensen op reageren :S En op de woningen waar wij ook op willen reageren, zijn er gemiddeld 300 reacties per woning..
Gelukkig staat mijn vriend 10 jaar ingeschreven, dus als we reageren staan we waarschijnlijk wel gelijk boven aan, maar ook dat weten we niet zeker, want omdat er nu meerdere dorpen samengevoegd zijn, zijn er meer mensen die ook op die woningen mogen reageren..

Daarbij speelt ook nog eens dat er in onze wijk (die volledig gesloopt wordt) ook nog mensen wonen die er allang woonden en ook nog geen nieuwe woning hebben kunnen krijgen, en zij hebben dus wel voorrang.. Misschien dat daarom het aanbod op dit moment zo laag is, omdat die woningen gelijk aan die mensen doorgegeven worden en niet online komen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 4:46

Jeetje AngelNyn wat heftig zeg. Hopelijk kunnen jullie snel iets vinden.

Ik voel mij helemaal niet zielig, voel mij juist happy. Heb mezelf de laatste tijd veel te veel zielig gevonden Embarassed maar heb goed nieuws wat betreft werk, een lieve vriend die mij helpt en lieve vriendinnen. Beetje bij beetje wil ik uit de put kruipen. Ik voel me een beetje zielig en jij?  561177

Gast
Gast

Bericht  girli vr 23 maa 2012 - 4:46

Ik ben zielig, omdat ik net bij de kaakchirurg een verstandskies heb laten trekken. Verdoving zit er goed in en trekt nog niet weg. Lijkt ook nog een beetje te bloeden terwijl ik lekker op het terras o.i.d. wil zitten!!!!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Marin vr 23 maa 2012 - 4:48

Jeetje AN! Wat heftig zeg! Echt enorm balen, kan me voorstellen dat het je veel stress geeft. Kan je niet tijdelijk bivakkeren in jouw studentenkamer? Zal wel niet kunnen he, met twee personen en in Belgie voor je vriend. Hoop dat je iets van een oplossing vindt!

Ik vind mezelf ook zielig want ik ben net heel dom van m'n bureaustoel afgevallen en kwam met zo'n harde klap met m'n kont op de grond dat ik nu hoofdpijn heb. Daarom heb ik maar besloten dat ik voor vandaag genoeg heb gedaan en zo lekker ga zuipen op het terras. angel
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 4:52

.

Laatst aangepast door Pippa op za 31 maa 2012 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 5:03

Pippa schreef: en door deze (lekkere, maar stomme) zon zie ik dat er nodig gepoetst moet worden, maar ik kan niet meer.
Zo herkenbaar. Mijn ramen... :affraid:

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 5:14

Stofzuiger schreef:
Pippa schreef: en door deze (lekkere, maar stomme) zon zie ik dat er nodig gepoetst moet worden, maar ik kan niet meer.
Zo herkenbaar. Mijn ramen... :affraid:

hug

Haha inderdaad! En vooral nu de buitenkant is gedaan door de glazenwasser, ontkom ik er niet aan dat de rest toch echt de binnenkant is laughcry

Gast
Gast

Bericht  Jasmine vr 23 maa 2012 - 5:15

Heftig AN!

Ik vind mezelf een beetje zielig, omdat ik wederom een blaasontsteking heb. Ik was er dit keer gelukkig wel op tijd bij, waardoor het bij een blaasontsteking is gebleven. Maar het blijft vervelend.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  TukTuk vr 23 maa 2012 - 5:23

Marin schreef:Jeetje AN! Wat heftig zeg! Echt enorm balen, kan me voorstellen dat het je veel stress geeft. Kan je niet tijdelijk bivakkeren in jouw studentenkamer? Zal wel niet kunnen he, met twee personen en in Belgie voor je vriend. Hoop dat je iets van een oplossing vindt!

Ik vind mezelf ook zielig want ik ben net heel dom van m'n bureaustoel afgevallen en kwam met zo'n harde klap met m'n kont op de grond dat ik nu hoofdpijn heb. Daarom heb ik maar besloten dat ik voor vandaag genoeg heb gedaan en zo lekker ga zuipen op het terras. Ik voel me een beetje zielig en jij?  166342

Thanks! Ja ik zelf kan indien nodig altijd wel op mijn kamer in België blijven, alhoewel het in de vakantie ook niet ideaal is want ik moet eigenlijk wel werken iedere dag in de vakantie, maar ik heb tot eind juni examens, dus ik heb sowieso tot eind juni voor mijzelf wel een oplossing, maarja daar is mijn vriend niet mee geholpen. En mijn vriend zit met zijn eigen werk, dus daarom zitten we ook aan ons dorp vast kwa woningen.. Dat is het hele lastige Sad Omdat hij ook geen rijbewijs heeft nog.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  girli vr 23 maa 2012 - 6:19

@AN en iets van familie in de buurt waar hij of jullie tijdelijk kunnen wonen?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Zonnetje vr 23 maa 2012 - 6:25

Ik voel me een beetje zielig, omdat ons inductie-fornuis kapot is. Maandag komt er een monteur, dus ik ben nu van zo'n campingplaatje aan het koken. Ik kan dus nog wel koken, maar baal van de kosten en het gedoe. De kans is groot dat we een nieuwe moeten en we hebben al zoveel geld uitgegeven door de verhuizing en alles. Gelukkig kunnen we het wel allemaal betalen...
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  SnowWhite vr 23 maa 2012 - 6:36

Ik voel me een beetje 'zielig' omdat ik de hele middag heb zitten wachten op een stoel. Deze zou tussen 12.00-18.00uur geleverd worden maar er is helemaal niets gekomen. Ik had vanmiddag makkelijk van het weer kunnen genieten dus, lekker het huis uit, maar helaas.. En dus ook voor niets een vrije dag opgenomen!
Heb al een klacht ingediend. Nu maar hopen dat 'ie morgen geleverd wordt.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 6:49

Mijn toef voor mijn cc's is mislukt Sad
Verder ben ik eigenlijk wel vrolijk vandaag Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje vr 23 maa 2012 - 6:53

SnowWhite schreef:Ik voel me een beetje 'zielig' omdat ik de hele middag heb zitten wachten op een stoel. Deze zou tussen 12.00-18.00uur geleverd worden maar er is helemaal niets gekomen. Ik had vanmiddag makkelijk van het weer kunnen genieten dus, lekker het huis uit, maar helaas.. En dus ook voor niets een vrije dag opgenomen!
Heb al een klacht ingediend. Nu maar hopen dat 'ie morgen geleverd wordt.

Dat zijn ook altijd vervelende dingen. Ik hoop dat onze monteur wel komt maandag.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  loura vr 23 maa 2012 - 7:55

Ja ik ben helemaal niet lekker.. Keelpijn, moe en beetje snotterig aan het worden Sad baal er van. Heb helemaal geen zin om ziek te worden!! Evil or Very Mad
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ibbeltje vr 23 maa 2012 - 8:04

Ik dacht nog toen ik het topic las eerder vandaag ik voel mij niet zielig. Maar nu eigenlijk toch wel. Ik heb nog last van een gekneusde pink wat al weer een stuk beter ging. Kwam ik net met die pink tussen de la van de vriezer en de wasbak ( ik was hem schoon aan het maken). Maar jeetje het deed weer even zeer Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 8:52

Ik voel me zielig omdat ik alleen thuis ben, mijn vriend hangt ergens in de kroeg en ik weet ook niet hoe laat hij thuis komt Sad

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB vr 23 maa 2012 - 9:31

,omdat ik weer alleen zit en moe ben en kan niet naar bed en een beetje hoofdpijn
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 9:32

Ik ben zielig dat de uitbouwvergunning maar niet komt en niemand me met mijn nieuwe huis kan helpen. En ik moet maandag een beamer hebben en niemand heeft er een te leen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: