zo zielig :(
+6
Kaboutertje
Aziraphale
Sushi
Spring
Oasis
banjer49
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
zo zielig :(
de kat van onze buren werd net kwartiertje terug hier bij ons voor de deur dood gereden, ze was net 2 jaar, en ze was zo mooi. rust zacht jessy
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: zo zielig :(
Aww wat erg
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Baaaaah! Wat zielig zeg!
Ik heb het ook mee gemaakt. Vergeet die dag echt nooit meer.
Mijn katjes waren lekker buiten.
We woonden net samen en hebben de katten eerst vooral binnen gehad. Uit angst voor dat soort dingen.
Maar toch hebben we ze lekker naar buiten gelaten. Ze gingen nooit ver weg.
Toen ik buiten achter het huis zat kwam Puk nog ff bij me. En even later kwam er een vrouw naar het hekje, om te vragen of dat katje van mij was...
De persoon is gewoon door gereden..
Sindsdien komen onze katten dus niet meer buiten. Dat wil ik echt nooit meer mee maken.
Ik heb het ook mee gemaakt. Vergeet die dag echt nooit meer.
Mijn katjes waren lekker buiten.
We woonden net samen en hebben de katten eerst vooral binnen gehad. Uit angst voor dat soort dingen.
Maar toch hebben we ze lekker naar buiten gelaten. Ze gingen nooit ver weg.
Toen ik buiten achter het huis zat kwam Puk nog ff bij me. En even later kwam er een vrouw naar het hekje, om te vragen of dat katje van mij was...
De persoon is gewoon door gereden..
Sindsdien komen onze katten dus niet meer buiten. Dat wil ik echt nooit meer mee maken.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
ja de buurman stond ook buiten te praten met andere buurman zag ik, en later zie ik de buurvrouw en buurman samen naar de straat toe lopen en ze deden wat in een zak, dus ik naar buiten en hoor ik dat ze haar hebben dood gereden, die persoon is ook niet gestopt.
damn wat erg vind ik het, heb ze van kleins af aan zien opgroeien. en ze lopen wel honderd keer de straat over en altijd gaat het goed tot nu dus, ze hebben de moeder ook nog die zit steeds op dat plekje
damn wat erg vind ik het, heb ze van kleins af aan zien opgroeien. en ze lopen wel honderd keer de straat over en altijd gaat het goed tot nu dus, ze hebben de moeder ook nog die zit steeds op dat plekje
banjer49- Prater
Aaaah wat zielig zeg! Gatverdamme. Ik heb er zo'n hekel aan dat mensen dan gewoon door rijden. Je merkt dat echt wel als je wat aanrijdt. Stomme lui.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Oh wat verschrikkelijk, ik krijg er echt serieus bijna tranen van in mijn ogen. Echt achterlijk dat mensen zomaar doorrijden nadat ze zoiets hebben gedaan.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
pff, vreselijk zeg. Ik ben ZO blij dat onze katten veilig in de tuin spelen...
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aah nee Wat rot!
Dit zou voor mij al een reden zijn om mijn kat niet buiten te laten als ik er een had.
(Maar dat is een andere discussie;))
Dit zou voor mij al een reden zijn om mijn kat niet buiten te laten als ik er een had.
(Maar dat is een andere discussie;))
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ze hebben niets gedaan. De kat kwam gewoon onder de auto en aangezien ik ooit een hert heb aangereden/meegesleurd zonder het te merken merk je echt niet gewoon dat je een kat aan hebt gereden, dan moet je het in de meeste gevallen zien.Suuske schreef:Oh wat verschrikkelijk, ik krijg er echt serieus bijna tranen van in mijn ogen. Echt achterlijk dat mensen zomaar doorrijden nadat ze zoiets hebben gedaan.
Gast- Gast
Ach, zielig! Je kan je zo hechten aan zo'n beestje
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
ja echt zielig is het, en haar moeder en broertje zijn helemaal van slag, ze lopen hele tijd te zoeken.
banjer49- Prater
Nou, ik heb een keer een egel, een eend en een kat aangereden en alle 3 de keren heb ik het duidelijk gemerkt hoor.Lorna mercedez schreef:Ze hebben niets gedaan. De kat kwam gewoon onder de auto en aangezien ik ooit een hert heb aangereden/meegesleurd zonder het te merken merk je echt niet gewoon dat je een kat aan hebt gereden, dan moet je het in de meeste gevallen zien.Suuske schreef:Oh wat verschrikkelijk, ik krijg er echt serieus bijna tranen van in mijn ogen. Echt achterlijk dat mensen zomaar doorrijden nadat ze zoiets hebben gedaan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hangt er ook vanaf wat voor auto je rijdt lijkt me... Ik heb ook een keer een eend doodgereden met mijn ouders auto, maar het was omdat degene die naast me zat het zag. Ik voelde er niets van in zo'n zware volvo.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nou die eend en kat kwamen tegen m`n bumper en dat geeft zo`n harde klap
Dat egeltje zag ik aankomen idd
Dat egeltje zag ik aankomen idd
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ahhh wat zielig.. ik kan echt niet tegen dat soort dingen!
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zielig :(
» Zielig moment..
» een konijntje, echt zo zielig?
» Ik voel me een beetje zielig en jij?
» Even zielig doen hoor
» Zielig moment..
» een konijntje, echt zo zielig?