Nu voel ik me toch wel erg zielig
+7
Blond
Feline
Jeanette
Arwyn
Sjaantje
Mysterious
Antibes
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nu voel ik me toch wel erg zielig
Pfff, ik heb al weken totaal geen kerstgevoel. Ga morgen naar mijn ouders toe voor kerst, maar zit nu nog thuis. En nu heb ik ook nog sinds gisteravond echt enorm erg buikkramp.
Zit ik dan, Christmas Eve, in mijn upje met een kruik en een geroosterd, droog boterhammetje..
Zit ik dan, Christmas Eve, in mijn upje met een kruik en een geroosterd, droog boterhammetje..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Re: Nu voel ik me toch wel erg zielig
ahhh dat is inderdaad niet echt kerstig. hopelijk voel je je morgen beter
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ah, wat rot
Ik ben ook niet in kerst en oud & nieuw stemming, voor mijn gevoel is het nog lang niet zo ver.
Ik ben ook niet in kerst en oud & nieuw stemming, voor mijn gevoel is het nog lang niet zo ver.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ah, wat rot
Nee, hier ook niet haha.. Maar dat had ik met mijn verjaardag in oktober ook, die is ook gewoon voorbij gegaan. Ligt aan mijn apathie afgelopen maanden volgens mij..
Ga jij wel nog iets leuks doen deze dagen?
Antibes- Ratel
Hier nog zo iemand... het hele kerstgevoel gaat aan me voorbij nu ik in het ziekenhuis lig! Er staan wel 2 kerstbomen op de afdeling en we krijgen met kerst een 'luxe' diner maar verder heb ik ook helemaal niet dat sfeervolle gevoel dat ik anders heb.
Hoop dat je er toch een fijne avond / fijne dagen van weet te maken en dat je je gauw beter voelt!
Hoop dat je er toch een fijne avond / fijne dagen van weet te maken en dat je je gauw beter voelt!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Vervelend dat je je zo voelt, Antibes. Hoop dat je opknapt en het morgen, bij je ouders heel erg leuk hebt.
Hier is het ook ruk!
Hier is het ook ruk!
Gast- Gast
Morgenochtend naar de kerk, verder echt geen plannen. We zien het wel.
Heb zelfs geen kerstoutfit aangeschaft
Heb zelfs geen kerstoutfit aangeschaft
Gast- Gast
Smikkell schreef:Vervelend dat je je zo voelt, Antibes. Hoop dat je opknapt en het morgen, bij je ouders heel erg leuk hebt.
Hier is het ook ruk!
Hoop het ook, we hebben al maanden een mega-uitgebreid menu gereserveerd morgenavond.. Zoals ik me nu voel, wordt dat hem niet..
Ga jij nog wel iets leuks doen komende dagen? Vanavond ook niets?
Antibes- Ratel
Sjaantje schreef:Hier nog zo iemand... het hele kerstgevoel gaat aan me voorbij nu ik in het ziekenhuis lig! Er staan wel 2 kerstbomen op de afdeling en we krijgen met kerst een 'luxe' diner maar verder heb ik ook helemaal niet dat sfeervolle gevoel dat ik anders heb.
Hè bah, dan heb ik natuurlijk weer niets te klagen.. Is het nog wel een beetje gezellig op de afdeling? Krijg je wel veel bezoek? Liefs!
Antibes- Ratel
Voor mijn gevoel leven we nog in november, dus het kerst gevoel is hier ook ver te zoeken!
Ach, vind het niet zo erg, vanavond lekker All you need is love kijken en dan komt het vanzelf, haha
Die feestdagen doen mij eerlijk gezegd ook niet zoveel.
Ach, vind het niet zo erg, vanavond lekker All you need is love kijken en dan komt het vanzelf, haha
Die feestdagen doen mij eerlijk gezegd ook niet zoveel.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Antibes schreef:Sjaantje schreef:Hier nog zo iemand... het hele kerstgevoel gaat aan me voorbij nu ik in het ziekenhuis lig! Er staan wel 2 kerstbomen op de afdeling en we krijgen met kerst een 'luxe' diner maar verder heb ik ook helemaal niet dat sfeervolle gevoel dat ik anders heb.
Hè bah, dan heb ik natuurlijk weer niets te klagen.. Is het nog wel een beetje gezellig op de afdeling? Krijg je wel veel bezoek? Liefs!
Ach joh, dat betekent toch niet dat je niet zou mogen klagen?? Gewoon lekker doen hoor! Ik ga morgen een dagje naar mijn zus en haar gezin, tweede kerstdag ben ik hier en 'derde kerstdag' ga ik met ontslag!
Bij zussie staat de kerstboom dus dan komt dat sfeergevoel vanzelf wel en mijn buurvrouw heeft ervoor gezorgd dat mijn kant-en-klare kerstboompje van zolder is gehaald en die staat in mijn woonkamer dus dat sfeergevoel komt vast nog wel bij mij. Beter laat dan nooit hahaha
Die sneeuw vorig jaar werkte een stuk beter hier haha!
Antibes- Ratel
Ik heb hier niet de energie om de kerstboom van zolder te plukken
Gast- Gast
Hopelijk voel je je al snel beter Antibes!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Best naar Antibes. Zeker omdat je het gevoel al mist en nu ook nog niet lekker bent.
kruimeldief, dat scheelt wel opruimen dan.
Ik denk dat mijn lelijke, kleine kerstboom ook niet echt mee helpt. Ik heb geen plannen, zelfs niet echt boodschappen gedaan dus ook geen speciale maaltijden hier. Gewoo bankhangen, alleen!
Het is dubbel omdat ik ook niet echt in de stemming ben of graag wel plannen zou hebben. Ik heb mezelf in deze situatie gebracht door alle plannen af te wijzen, zoals ik dat eigenlijk elk jaar doe.
kruimeldief, dat scheelt wel opruimen dan.
Ik denk dat mijn lelijke, kleine kerstboom ook niet echt mee helpt. Ik heb geen plannen, zelfs niet echt boodschappen gedaan dus ook geen speciale maaltijden hier. Gewoo bankhangen, alleen!
Het is dubbel omdat ik ook niet echt in de stemming ben of graag wel plannen zou hebben. Ik heb mezelf in deze situatie gebracht door alle plannen af te wijzen, zoals ik dat eigenlijk elk jaar doe.
Gast- Gast
Ik zit er hetzelfde bij.. alleen gelukkig geen buikpijn Wel een soepie en wat oud stokbrood haha.. Maar ik geniet! Lig heerlijk op m'n bank.. was wel even aan rust toe. Ga als 't goed is vanavond de stad nog in (vannacht ook al geweest) en dan morgen uitgebreid ontbijten bij m'n ouders.
Hoop dat je een beetje uit kunt kijken naar morgen Antibes..
Hoop dat je een beetje uit kunt kijken naar morgen Antibes..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat naar Smikkell, enig idee waarom je alles afgewezen hebt (hoewel ik nu hetzelfde heb gedaan voor O&N trouwens haha)? Niet je kerstboom afkraken! Probeer ervan te genieten juist! Kerstbomen zijn nooit lelijk!
@Feline: soepje klinkt wel goed, misschien dat ik een bouillonnetje ga maken zo. Ik heb gewoon echt enorm pijn, dat is het naarste. Het alleen thuiszijn maakt me niet eens zoveel uit. En omdat ik me zo rot voel, kijk ik meer op tegen morgen, dan dat ik ernaar uitkijk..
@Feline: soepje klinkt wel goed, misschien dat ik een bouillonnetje ga maken zo. Ik heb gewoon echt enorm pijn, dat is het naarste. Het alleen thuiszijn maakt me niet eens zoveel uit. En omdat ik me zo rot voel, kijk ik meer op tegen morgen, dan dat ik ernaar uitkijk..
Antibes- Ratel
Antibes, beeld je even een plaatje in van een heel dikke knuffel! Helaas kan ik dat niet plaatsen vanaf deze pc, dus dan maar even zo...
Sjaantje schreef:Antibes schreef:Sjaantje schreef:Hier nog zo iemand... het hele kerstgevoel gaat aan me voorbij nu ik in het ziekenhuis lig! Er staan wel 2 kerstbomen op de afdeling en we krijgen met kerst een 'luxe' diner maar verder heb ik ook helemaal niet dat sfeervolle gevoel dat ik anders heb.
Ach joh, dat betekent toch niet dat je niet zou mogen klagen?? Gewoon lekker doen hoor! Ik ga morgen een dagje naar mijn zus en haar gezin, tweede kerstdag ben ik hier en 'derde kerstdag' ga ik met ontslag!
Bij zussie staat de kerstboom dus dan komt dat sfeergevoel vanzelf wel en mijn buurvrouw heeft ervoor gezorgd dat mijn kant-en-klare kerstboompje van zolder is gehaald en die staat in mijn woonkamer dus dat sfeergevoel komt vast nog wel bij mij. Beter laat dan nooit hahaha
Oh, wel heel fijn dat je morgen even weg kunt daar en écht kerst kunt vieren! Geniet ervan..
Antibes- Ratel
Post net een stukje in het Dagcafe daarover.Antibes schreef:Wat naar Smikkell, enig idee waarom je alles afgewezen hebt (hoewel ik nu hetzelfde heb gedaan voor O&N trouwens haha)? Niet je kerstboom afkraken! Probeer ervan te genieten juist! Kerstbomen zijn nooit lelijk!
Ik moet mijn kerstboom inderdaad niet afkraken. Maar het hele kerstboom verhaal zat wat tegen dit jaar en naast de boom van vorige jaar (en andere jaren) is hij gewoon wat uh..
Gast- Gast
Die rechter? Ik vind hem mega leuk! Maar ik heb dan ook al in geen jaaaaaaaaren meer een kerstboom gehad haha.. Dus ik ben al snel om..
Hier begin ik vriendschap te sluiten met de wc-pot, baaaaaalen.. ;(
Hier begin ik vriendschap te sluiten met de wc-pot, baaaaaalen.. ;(
Antibes- Ratel
Je zal toch niet echt ziek worden? Het heerst, en het duurt vrij kort over het algemeen.. maar fijn is anders.
Ja, het is iig een echte, dat is een groot positief punt aan de boom.
Ja, het is iig een echte, dat is een groot positief punt aan de boom.
Gast- Gast
Ik hoop het echt niet, ik hoop dat ik iets verkeerds gegeten heb (al zou ik niet weten wat) en dat het morgen over is. Ik kijk al weeeeken uit naar ons diner van morgen ..
Ik vind je kerstboom echt heel cool, en als het een echte is, nog cooler!
Ik vind je kerstboom echt heel cool, en als het een echte is, nog cooler!
Antibes- Ratel
Ah! Ik kijk nu All You Need Is Love, dat werkt wel mee met de Kerststemming. Alleen ben ik dan zo'n emotioneel wicht dat ik elke keer bijna begin te janken als mensen elkaar in de armen vallen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Haha, dat weiger ik dus echt. Dan word ik helemaal verdrietig en jaloers op al die innige relaties terwijl ik een affaire met de plee heb!
Antibes- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me een beetje zielig en jij?
» Ziek & Zielig topic
» Wat zielig :(
» zo zielig :(
» Kat naar de dierenarts, zo zielig!
» Ziek & Zielig topic