Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Plannen Yes-Forum

+30
Muis
Mees
Gizmo
dyingbride
Summerlovin
Tinus
Roza
Jade
Elysia
luisa
Twellie
Guusje
Susan
Toet
Jeanette
Pompoen
patjuhhh
_Mashimaro_
TGR
loura
Atelier Madame
Monte
Penny Blossom
Bubbelicious
Lady Starstruck
Sweety
Caresses
Zininzon
Marin
Rush
34 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Plannen Yes-Forum - Pagina 5 Empty Re: Plannen Yes-Forum

Bericht  Gizmo do 22 maa 2012 - 9:54

Summerlovin schreef:
Tinus schreef:Ik herken wel wat de 'onbekendere' forummers hier zeggen, en ik begrijp de reacties van de 'bekendere' forummers ook wel. Ikzelf post ook niet zo gek veel, soms wil ik reageren maar dan denk ik dat niemand zit te wachten op mijn mening. Maar aan de andere kant, als ik dat niet doe dan geef ik het ook geen kans. Nou, goed voornemen om maar wat vaker te reageren dan! Very Happy

dit had ik ook kunnen typen. Zo denk ik er namelijk ook over.
Heel soms reageer ik, en toch heb ik aardig wat posts zonder dat iemand mij herkend(niet dat ik daar wakker van lig hoor..) Ik denk vaak, oo er reageren er al genoeg dan hoeft mijn reactie er niet perse bij..

Oh, herkenbaar! Heb ook vaak het idee dat ik niet veel bijdraag in een topic, en ben niet zo van het +1 reageren Wink

Stickers om het forum te promoten lijkt me leuk idee! Dat is lekker anoniem, de enige in mijn omgeving die weet dat ik hier zit is mijn vriend. Dus ik ga het echt niet op Facebook verkondigen, dan krijg ik mn moeder die hier gaat zitten meelezen, haha!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mees do 22 maa 2012 - 19:34

Geen idee of ik 'bekend' ben of niet. Vast niet want zoveel heb ik (nog) niet gereageerd. Bepaalde topics spreken me aan, andere niet. Soms reageer ik, meestal niet. Logisch dus als je dan geen 'bekende' forummer wordt.
Wel moet ik zeggen dat de drempel voor mij persoonlijk hoger wordt als in een bepaald topic een aantal mensen een goede discussie heeft, me daarin te mengen. Vaak heb ik er dan wel een mening over, maar voelt zo raar om na een paar pagina's ool nog eens je mening te verkondigen. Maar goed dat is iets van mezelf en heeft verder niks te maken met de rest van de forummurs.

Ik ga proberen wat meer te reageren in ieder geval.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Muis do 22 maa 2012 - 19:50

Ik begrijp wel dat nieuwe forumsters het lastig vinden om mee te kletsen. Ik ervaar dit zelf niet zo, omdat ik meeklets in het "voor een kindje in 2012" topic en mensen schrijven dan automatisch naar je terug. Ik ben absoluut nog niet bekend op dit forum, al lees ik zelf al heel lang mee, maar heb niet het gevoel genegeerd te worden.

Ik herken wel het ons kent ons gevoel. Vaak wordt er toch terug gegrepen naar het verleden, de persoonlijke situatie of grapjes gemaakt over dingen waar je geen weet van hebt. Dit is niet erg, maar soms wel lastig voor een nieuweling.

Persoonlijk denk ik dat er wat minder topics verwijderd zouden moeten worden. Als een discussie of verhaal niet zo loopt als verwacht wordt hij maar op verzoek verwijderd terwijl ik juist zulke dingen interessant vind om te lezen. (niet om te rellen :P ).

Al met al heb ik het hier prima en zal proberen meer te posten.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Rush do 22 maa 2012 - 20:56

Zusje schreef:Die stickers dan alleen bij dames wc's plakken Very Happy. Ik zal eens kijken zodra ik een .nl/ .com adres heb. Is wel een leuk idee als iedereen kan helpen Very Happy. Dan kan ik natuurlijk ook een fb en Twitter enzo aanmaken. Volgens mij deed Rush dat in het begin, algemene topics promoten via Twitter, ook leuk.
Klopt, alleen was Twitter toen nog niet zo heel populair haha! Ik kan het wel weer eens 'opzoeken' Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Bay vr 23 maa 2012 - 3:36

dyingbride schreef:Eigenlijk lees ik al heel erg lang mee, misschien klinkt dit stom, maar ik denk dat ik het een beetje zie als een boek of tijdschrift, even lezen ter ontspanning, tussen de bedrijven door. Ik werk nog al eens met gebroken tijden, soms lees ik dan gewoon om even mijn gedachten te verzetten, om te ontspannen dus.

Ik weet niet of ik ooit een echte poster ga worden, soms heb ik in eens de behoefte om te reageren en dan doe ik dat wel eens.

Zo zie ik het ook voor een grootdeel.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  mezzoforte za 24 maa 2012 - 8:05

Ik post nog niet zo lang hier, maar las wel al langere tijd mee. Ik heb niet het gevoel dat het forum niet "open" genoeg is voor nieuwe mensen, en denk inderdaad dat het ook gewoon een kwestie is van zelf actief posten. Ik heb zelf al een paar topics geopend en daar werd gewoon op gereageerd. Voor mijn gevoel zouden er wel wat vaker nieuwe topics geopend mogen worden, en ik heb mezelf ook voorgenomen proberen actiever te posten om zo mijn eigen bijdrage te leveren aan het levendig houden van het forum.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 18:54

Leuk om te horen Mezz!

Gast
Gast

Bericht  Steep zo 25 maa 2012 - 8:15

Ik vind het persoonlijk ook wel fijn dat het een beetje ons-kent-ons is. Het gekke vind ik, dat ik de meeste al jaren "ken". (Ik geloof dat ik nu al bijna 10 jaar bij de yes zit!) En ik vrij veel over jullie weet, maar jullie niet over mij haha! Ik ben heel lnag een meelezer geweest en toen wat actiever gaan posten. Ook heb ik een aantal keer een andere naam gehad. Maar wat mij tegenhoud om meer te posten is a) de tijd en b) dat ik eigenlijk altijd vanaf mijn blackberry forum. Maar volgens mij ben ik helemaal niet zo onbekend als dat ik denk haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Parisienne zo 25 maa 2012 - 9:22

Ik heb ook het idee dat ik veel meiden 'ken' maar dit andersom niet het geval is (m.u.v. wat mama's uit de Zwangerschap-en-mama's-pijler) Embarassed
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 9:25

Parisienne schreef:Ik heb ook het idee dat ik veel meiden 'ken' maar dit andersom niet het geval is (m.u.v. wat mama's uit de Zwangerschap-en-mama's-pijler) Embarassed

Volgens mij heeft het grootste deel van de meiden dit gevoel. Ik heb dit ook, terwijl ik ergens wel weet dat veel meiden wel wat dingen bij mij kunnen plaatsen. Misschien tijd voor een nieuwe, "hoe goed ken je de forummer boven je" Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: