Plannen Yes-Forum
+30
Muis
Mees
Gizmo
dyingbride
Summerlovin
Tinus
Roza
Jade
Elysia
luisa
Twellie
Guusje
Susan
Toet
Jeanette
Pompoen
patjuhhh
_Mashimaro_
TGR
loura
Atelier Madame
Monte
Penny Blossom
Bubbelicious
Lady Starstruck
Sweety
Caresses
Zininzon
Marin
Rush
34 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Plannen Yes-Forum
Zijn er trouwens nog steeds plannen om dit forum bekender te maken? Ik ben wel benieuwd.
Naar mijn idee is het namelijk behoorlijk ingekakt.
Naar mijn idee is het namelijk behoorlijk ingekakt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Plannen Yes-Forum
Is het forum ingekakt of het idee om er wat mee te doen, volgens jou?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nou ik doelde op het forum, maar nu je het zegt; de plannen misschien ook wel
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vind het forum niet echt ingekakt eigenlijk. Ik kom er iets minder, dus heb steeds iets meer bij te lezen, maar vind het wel vermakelijk hoor. Maar die plannen..euh geen idee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vroeg me laatst (en een paar keer daarvoor ) af of er nog een site bij wordt gebouwd. Ik heb daar ooit wat voor aangeleverd en dat zou worden geplaatst... Inmiddels is dat wel een beetje oud geworden hahah
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn er zoveel weg dan? Er is weinig nieuwe aanwas, waardoor weinig nieuwe topics.
Iedereen kent elkaar bijna en dat is niet erg, maar er is weinig frisse wind om het zo maar te zeggen. Dat vind ik zonde. Het zou niet leuk zijn als het uiteindelijk doodbloed.
Ik weet dat er forumsters zijn die erover denken om 'te stoppen' omdat het gewoonweg soms heel saai is.
Iedereen kent elkaar bijna en dat is niet erg, maar er is weinig frisse wind om het zo maar te zeggen. Dat vind ik zonde. Het zou niet leuk zijn als het uiteindelijk doodbloed.
Ik weet dat er forumsters zijn die erover denken om 'te stoppen' omdat het gewoonweg soms heel saai is.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben ook wel benieuwd of er nog een site komt. De ideeën waren erg leuk en ik denk dat er ook echt wel vraag naar is.
Gast- Gast
Iedereen stickers plakken in paskamers, toiletten, bussen, stoplicht palen enz. om het forum te promoten.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Cimic schreef:Ik wil wel gaan rellen hoor!
Bluf!!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Vind ik nog niet een zo'n gek ideeCaresses schreef:Iedereen stickers plakken in paskamers, toiletten, bussen, stoplicht palen enz. om het forum te promoten.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Vind ik nog niet een zo'n gek ideeCaresses schreef:Iedereen stickers plakken in paskamers, toiletten, bussen, stoplicht palen enz. om het forum te promoten.
Haha dan wil ik wel meedoen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik zelf denk dat er best veel meiden tussen zitten die onbekend zijn, en niet zoveel posten omdat, als ik voor mezelf spreek, het heel erg een ons kent ons cultuur is. Misschien als er meer gereageerd zou worden op 'onbekende' forummers, deze zich sneller zouden laten horen dan wat ze nu doen. En als je soms leest hoe de reacties van bepaalde mensen zijn dan durf je niet eens meer iets te zeggen.
Heel vaak denk ik, nou ik durf daar niet eens wat van te zeggen want dan krijg ik een hele lading commentaar over me heen. En dan komen nu de argumenten, ja je zit op een openbare fiorum. Dan moet je maar niets plaatsen want je mag je mening geven. Tuurlijk is dat zo, maar dat is dan wel voor mij een reden om niets te plaatsen.
Snappen jullie het een beetje?
Heel vaak denk ik, nou ik durf daar niet eens wat van te zeggen want dan krijg ik een hele lading commentaar over me heen. En dan komen nu de argumenten, ja je zit op een openbare fiorum. Dan moet je maar niets plaatsen want je mag je mening geven. Tuurlijk is dat zo, maar dat is dan wel voor mij een reden om niets te plaatsen.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
+1Jolicious schreef:Ik had eigenlijk niet gemerkt dat het ingekakt was :-)
Gast- Gast
Bubbelicious schreef:Ik zelf denk dat er best veel meiden tussen zitten die onbekend zijn, en niet zoveel posten omdat, als ik voor mezelf spreek, het heel erg een ons kent ons cultuur is. Misschien als er meer gereageerd zou worden op 'onbekende' forummers, deze zich sneller zouden laten horen dan wat ze nu doen. En als je soms leest hoe de reacties van bepaalde mensen zijn dan durf je niet eens meer iets te zeggen.
Hier kan ik mij wel een beetje in vinden.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Jaaa ik ook, lijkt me super leukLady Starstruck schreef:Sweety schreef:Vind ik nog niet een zo'n gek ideeCaresses schreef:Iedereen stickers plakken in paskamers, toiletten, bussen, stoplicht palen enz. om het forum te promoten.
Haha dan wil ik wel meedoen
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
En ik kan me dat goed voorstellen. Ik lees mee op Viva en merk dat het soms heel verhelderend werkt als er reacties komen die anders zijn of feller. Hier mondt dat direct uit in een ruzie of gedonder omdat het zo 'ons kent ons' is. Soms vind ik dat wel jammer. Maargoed, daar verander je nu al niks meer aan!Germini schreef:Bubbelicious schreef:Ik zelf denk dat er best veel meiden tussen zitten die onbekend zijn, en niet zoveel posten omdat, als ik voor mezelf spreek, het heel erg een ons kent ons cultuur is. Misschien als er meer gereageerd zou worden op 'onbekende' forummers, deze zich sneller zouden laten horen dan wat ze nu doen. En als je soms leest hoe de reacties van bepaalde mensen zijn dan durf je niet eens meer iets te zeggen.
Rush- Lady Post-a-lot
Daarom misschien juist wel een goed idee om toch die website er om heen te bouwen. Dan kan je ook gericht een promotie beginnen en is het voor mensen van buitenaf interessanter en wellicht leuker om zich aan te melden. Ik kan me best indenken dat mensen die nu nieuw op dit forum komen snel weer afhaken, dat zou je kunnen opvangen met een website met diverse activiteiten.
Gast- Gast
Ik denk dat er wel opgepast moet worden dat het niet een tweede viva site wordt dan, want die hebben bijvoorbeeld ook al blogsters en een website eromheen. Ik denk dat yes wel vernieuwend moet zijn.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dat lijkt me vanzelfsprekend wanneer je een nieuwe website begint voor een doelgroep met gelijkenissen.
Gelukkig zijn we met een grote groep, dus mocht Zusje zoiets willen kunnen we allemaal meedenken.
Gelukkig zijn we met een grote groep, dus mocht Zusje zoiets willen kunnen we allemaal meedenken.
Gast- Gast
Ik vind het eerlijk gezegt wel lekker zo. Als het heel druk zou worden zou ik denk ik stoppen. Het feit dat je mensen 'kent' vind ik juist prettig.
De nieuwe aanwas die er nu is vind ik ook erg leuk, maar als het te massaal gaat worden stop ik.
De nieuwe aanwas die er nu is vind ik ook erg leuk, maar als het te massaal gaat worden stop ik.
Gast- Gast
Germini schreef:Bubbelicious schreef:Ik zelf denk dat er best veel meiden tussen zitten die onbekend zijn, en niet zoveel posten omdat, als ik voor mezelf spreek, het heel erg een ons kent ons cultuur is. Misschien als er meer gereageerd zou worden op 'onbekende' forummers, deze zich sneller zouden laten horen dan wat ze nu doen. En als je soms leest hoe de reacties van bepaalde mensen zijn dan durf je niet eens meer iets te zeggen.
Dit denk ik inderdaad ook... Het is best moeilijk om er toch tussen te komen omdat de meeste elkaar al kennen. Ik kom hier ook al sinds 2005 maar omdat ik niet heeel veel post ben ik gewoon niet zo bekend. Ik merk dat er sneller word gereageerd op bekende dan onbekende. Dat is jammer.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het ook leuk om mensen te volgen, maar het verveelt wel eens om altijd hetzelfde te lezen. Of dat je een topic opent, maar eigenlijk al weet wat voor reacties je gaat krijgen. 90% bekijkt het niet objectief omdat ze je (denken te) kennen.Stofzuiger schreef:Ik vind het eerlijk gezegt wel lekker zo. Als het heel druk zou worden zou ik denk ik stoppen. Het feit dat je mensen 'kent' vind ik juist prettig.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Zaterdagavond plannen
» Toekomst(plannen)..
» Weekend!! Plannen?
» Vrijdagavond plannen
» Zaterdagavond plannen
» Toekomst(plannen)..
» Weekend!! Plannen?
» Vrijdagavond plannen
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: