Weekend!! Plannen?
+24
Bosjesvrouw
Tinkebell
Melis1985
RioolSpook
GeKKiE
Ibbeltje
SoGood
Lejow
Antibes
Bliss
Oasis
Jeanette
Zininzon
Aziraphale
Middleme
Inge
Alex
Suus
Sarah1985
Lady4
Blond
PluDan
Roza
Rush
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Weekend!! Plannen?
Yeah, ik heb eindelijk een keer écht weekend en hoef niet te werken!
Zaterdag / rommelen in huis, bellen met vriendin, e-mails versturen, boodschappen doen, uitrusten, etc.
Zondag / Met 3 vrienden gaan we uitgebreid koken, allemaal een gang, en theeleuten/bijkletsen. Maar moet tijd reizen, dus het kost me mijn hele dag, maar wordt leuk!
Zaterdag / rommelen in huis, bellen met vriendin, e-mails versturen, boodschappen doen, uitrusten, etc.
Zondag / Met 3 vrienden gaan we uitgebreid koken, allemaal een gang, en theeleuten/bijkletsen. Maar moet tijd reizen, dus het kost me mijn hele dag, maar wordt leuk!
Gast- Gast
Re: Weekend!! Plannen?
Ik heb voor mezelf ook niet echt plannen gemaakt. Ik wil even de stad in voor een broek en mss zwemmen met mijn zusje. En verder hopen dat ik mijn date zo lang mogelijk vast kan houden hier .
Gast- Gast
Lekker hoor!! Fijn weekend.
Ik ga morgen vroeg eruit en schoonmaken en boodschappen doen. Daarna nog geen idee, ik denk verder met het breien van m`n sjaal en ik ga ook naar m`n ouders voor m`n post en de Glossybox die hopelijk bezorgd is morgenmiddag.
Zondag heb ik nog geen plannen. Eerst lekker uitslapen!
Ik ga morgen vroeg eruit en schoonmaken en boodschappen doen. Daarna nog geen idee, ik denk verder met het breien van m`n sjaal en ik ga ook naar m`n ouders voor m`n post en de Glossybox die hopelijk bezorgd is morgenmiddag.
Zondag heb ik nog geen plannen. Eerst lekker uitslapen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Morgen de hele dag werken. 's Avonds komt mijn lieve nichtje slapen Verder nog geen plannen en dat is een héérlijk gevoel!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Morgen ga ik eerst werken tot 14.30. Daarna gaan we nog naar mijn schoonouders en morgenavond komen vrienden bij ons.
Zondag moet ik werken en daarna lekker niks .
Zondag moet ik werken en daarna lekker niks .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Morgen werken bij het Beatrixtheater in Utrecht, en zondag ga ik 's middags theeleuten met een vriendin.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet morgenochtend op mijn neefje passen. Morgenavond ga ik naar het verjaardagsfeestje van Feline en zondag heb ik met een vriendin in Amsterdam afgesproken. Rondje Nederland dus, dit weekend.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
morgen winkelen met een vriendin, en s'avonds feestje in Sneek
Zondag laminaat vloer leggen in de inloopkast
Zondag laminaat vloer leggen in de inloopkast
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik hang nu lekker in mijn pyjama op de bank
Morgen ga ik sporten en wat dingetjes in huis doen en zondag de verjaardag van mijn vader vieren
Morgen ga ik sporten en wat dingetjes in huis doen en zondag de verjaardag van mijn vader vieren
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ben nu TVOH aan het kijken!
Morgenmiddag ga ik naar de verjaardag van mijn neef, morgenavond naar een vriendin van therapie, lekker filmpjes kijken.
Zondagavond ga ik met mijn man uit eten ter ere van ons aanstaande jubileum (4 jaar getrouwd).
Morgenmiddag ga ik naar de verjaardag van mijn neef, morgenavond naar een vriendin van therapie, lekker filmpjes kijken.
Zondagavond ga ik met mijn man uit eten ter ere van ons aanstaande jubileum (4 jaar getrouwd).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nu aan het werk, slaapdienst!
Morgen werken tot 11uur. S middags even de stad in en s avonds feest schoonfamilie
Zondag verjaardag zusje
Fijn werkend allemaal
Morgen werken tot 11uur. S middags even de stad in en s avonds feest schoonfamilie
Zondag verjaardag zusje
Fijn werkend allemaal
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Morgen eerst werken van 8:45 tot 17:15, 's avonds met mn vriend naar verjaardag van een klasgenootje
Zondag: paar uurtjes aan school werken, daarna lekker spelletjes doen ofzo met vriend.
Zondag: paar uurtjes aan school werken, daarna lekker spelletjes doen ofzo met vriend.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Morgen ga ik proberen rustig te sporten samen met mijn vriend, in de sportschool. Ik ben deze week ziek geweest en nog niet helemaal beter.
Dan nog boodschappen doen en hopelijk beginnen met het uitmesten van m'n kledingkast.
Zondag ga ik even langs school om me goed voor te bereiden, aangezien ik dus ziek thuis was. De cito's starten voor groep 2 en 3 dus mss moet ik nog boekje kopiëren oid. Ik maak op zondag altijd de complete weekplanning voor mijn groep en de weektaak voor de kids. Ik neem dan ook de groepsmap mee naar huis om die aan te vullen. 17 april komt de inspectie langs en ik wil nu al zorgen voor wat puntjes op de i
Als dat af is ga ik misschien nog verder met m'n kledingkast!
Dan nog boodschappen doen en hopelijk beginnen met het uitmesten van m'n kledingkast.
Zondag ga ik even langs school om me goed voor te bereiden, aangezien ik dus ziek thuis was. De cito's starten voor groep 2 en 3 dus mss moet ik nog boekje kopiëren oid. Ik maak op zondag altijd de complete weekplanning voor mijn groep en de weektaak voor de kids. Ik neem dan ook de groepsmap mee naar huis om die aan te vullen. 17 april komt de inspectie langs en ik wil nu al zorgen voor wat puntjes op de i
Als dat af is ga ik misschien nog verder met m'n kledingkast!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Morgenochtend uitslapen, opruimen en de was doen. Morgenmiddag naar mijn date, ga voor hem koken en 's avonds misschien naar de film. Afhankelijk van of ik blijf slapen, word ik daar of in mijn eigen huis wakker en zal het zondag wel luieren worden.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Het is mijn werkweekend, dus weinig boeiends in de planning.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Helaas niet echt een leuk weekend: ga alleen maar eindeloos lang leren voor mijn tentamen van dinsdag.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wow Aziraphale, jij bent goed bezig Ik neem echt nooit werk mee naar huis eigenlijk, dat vertik ik Alleen werkstukken wil ik in de vakanties nog wel eens mee naar huis nemen, om ze vervolgens bijna allemaal niet nagekeken weer mee naar school te nemen na de vakantie...
Ik heb net TVOH gekeken met Confusion. Ga nu lekker slapen en morgen om 11:30 sporten (bodystep). Daarna thuis douchen, boodschappen doen, huis opruimen. Halverwege de middag komt mn oude huisgenootje op visite en blijft ook eten. 's Avonds heb ik een date bij mij thuis, ben erg benieuwd hoe dat zal verlopen.
Ik heb net TVOH gekeken met Confusion. Ga nu lekker slapen en morgen om 11:30 sporten (bodystep). Daarna thuis douchen, boodschappen doen, huis opruimen. Halverwege de middag komt mn oude huisgenootje op visite en blijft ook eten. 's Avonds heb ik een date bij mij thuis, ben erg benieuwd hoe dat zal verlopen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ga waarschijnlijk heel veel luiers verschonen en tussendoor nog wat boodschappen doen. Zondag krijgen we visite en als het even meezit ga ik morgen snel even met een vriendin lunchen in de stad.
Gast- Gast
Ik heb m'n verjaardag gevierd vandaag! Morgen ga ik met een vriendin oppassen op de broertjes van m'n vriend. We gaan film kijken en omdat ze er vandaag niet bij was gaan we nog een beetje m'n verjaardag vieren
Gast- Gast
Ik ben sinds donderdag hartstikke ziek en ik heb maandag tentamen. Dus moet in twee dagen beter zien te worden EN nog wat studeren.. #missionimpossible
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Niet zo heel veel, aangezien ik nog niet echt opgeknapt ben van de buikgriep..
Er moeten boodschappen gedaan worden en er moet een schoonmaakdoekje over de meubeltjes in de babykamer gehaald worden!
Er moeten boodschappen gedaan worden en er moet een schoonmaakdoekje over de meubeltjes in de babykamer gehaald worden!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zometeen lunchen en winkelen met vriendinnen,
Vanavond uit eten met vrienden,
Morgen, weet ik nog niet.
Vanavond uit eten met vrienden,
Morgen, weet ik nog niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Je plannen voor dit zonnige weekend!
» Wat zijn jouw plannen dit weekend?
» Bijna Weekend! Plannen?
» Plannen voor het weekend?
» Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?
» Wat zijn jouw plannen dit weekend?
» Bijna Weekend! Plannen?
» Plannen voor het weekend?
» Mooi weer het weekend! Al leuke plannen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: