Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toekomst(plannen)..

+31
Rumble
Tsjip
Tania
Atelier Madame
Dolphinne
Flippin' Bitch
NerdChic
Rovine
RYW
mzcharlotte
Zininzon
Joli86
love
bolus26
Serena
luisa
Buddha88
smooch
Flinder
Lotus
_Lacey_
Oasis
Snoes
Merai
Qiara
TGR
Marcellah89
Jezzie
Shisha
Error
Zonnetje
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Toekomst(plannen).. Empty Toekomst(plannen)..

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:54

.. Hoe zie jij jouw toekomst? En denken je vriend en jij daar hetzelfde over, of zijn jullie samen tot een compromis gekomen? Vertel!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Toekomst(plannen).. Empty Re: Toekomst(plannen)..

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 5:58

Wij denken daar niet hetzelfde over. Komt tijd, komt raad.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 6:03

Kindje(s) krijgen, trouwen, goed inkomen, prettig leven en samen oud worden. Dat voor ons beiden.

En als ik voor mezelf spreek: meer tot inzicht in mezelf komen, weten wat ik wil ( met ruimte voor openingen in andere richtingen ), ontdekken wat ik écht goed kan, wat de wereld om me heen voor me is.... Een volwassen zelfverzekerde vrouw zijn! Ja, dat wil ik.

En verder nog heel lang mogen genieten van de mensen waar ik van hou.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 6:04

Wij denken er hetzelfde over.
Over 3 jaar heb ik mijn studie af, dan willen we dit huis verkopen en een groter huis kopen. Dan trouwen en kinderen.
Maar misschien willen we vtv ook nog emigreren. Hebben allebei een baan die je overal ter wereld uit kunt voeren, dus dat lijkt ons ook nog wel wat.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 6:14

Lize schreef:Wij denken er hetzelfde over.
Over 3 jaar heb ik mijn studie af, dan willen we dit huis verkopen en een groter huis kopen. Dan trouwen en kinderen.
Maar misschien willen we vtv ook nog emigreren. Hebben allebei een baan die je overal ter wereld uit kunt voeren, dus dat lijkt ons ook nog wel wat.
waar zouden jullie dan heen willen?

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje vr 8 jul 2011 - 6:21

Wij denken er grotendeels hetzelfde over: ons appartement binnenkort verkopen en een huis kopen met een tuintje, 4 slaapkamers en het liefst met een garage of grotere berging, als dat haalbaar is. We zouden binnen nu en een paar jaar graag trouwen en daarna een keer kinderen krijgen. Wanneer precies dat weten we nog niet en we zien ook wel hoe het allemaal zal lopen en of we kinderen mogen krijgen.

Qua werk bevalt mijn werk me super goed, dus dat zou ik graag blijven doen. Mijn vriend wil wel een keer wat anders, maar wacht af tot er wat op zijn pad komt. Tot die tijd blijft hij dit werk doen en aan zijn eigen bedrijf werken. Ik weet dat het zijn droom is om daar meer van te gaan leven en ik steun hem daarin en help hem daarbij. We hebben allebei geen ambities om nog een studie te gaan doen of zo. Ik ga wel een cursus volgen via mijn werk.

Wat vakanties betreft willen we de komende jaren graag wat van de wereld zien. We zouden volgend jaar zomer graag naar de VS gaan, misschien een combinatie van New York en de westkust. Mexico lijkt ons ook gaaf, net als Thailand en Australie. We houden ook van wintersport, maar dat kan niet allemaal tegelijk, dus daarin moeten we keuzes maken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 6:24

Odilia schreef:

Amerika, Canada, Nederlandse Antillen, Australië... Maar kan goed bij willen blijven. Mijn vriend hoeft alleen, bij wijze van, het maar te zeggen en hij kan er een baan krijgen. Op mijn vakgebied komen ze overal mensen tekort en genoeg vacatures.

Gast
Gast

Bericht  Error vr 8 jul 2011 - 6:28

Heb geen vriend, dus daar kan ik even niet over meepraten :P

Maar mijn eigen toekomstplannen zijn afstuderen, werken en eventueel nog opleidingen, mooie reizen maken, in deze zelfde tijd opzoek naar een man, hoop een of meerdere kinderen te mogen krijgen en oud worden!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Shisha vr 8 jul 2011 - 7:08

We hebben al een huis en een leuke baan, trouwen staat in de planning en daarna hopelijk kindjes en samen gelukkig oud worden.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 7:10

Euh werkend.. Hopelijk gezond...

Wie dan leeft, wie dan zorgt Wink

Gast
Gast

Bericht  Jezzie vr 8 jul 2011 - 7:44

Wij denken er wel het zelfde over. Huisje huren of kopen, hangt er vanaf hoe lang het duurt voor we allebei werk hebben. En als we eenmaal een huisje hebben, willen we trouwen en krijgen we hopelijk kindjes. En lekker van elkaar blijven genieten en leuke dingen doen...samen oud worden! Very Happy
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 8:22

Mijn vriend en ik denken er ook hetzelfde over gelukkig. Nog een jaartje of 4 werken en sparen, zodat ik in de tussentijd mijn studie kan afronden. Samen nog op reis en daarna willen we trouwen en kindjes.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 8:23

Wij denken er hetzelfde over maar ik heb wel wat meer haast met alles laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 8:23

'Vroeger' waren mijn toekomstplannen trouwen, kindjes krijgen en lang en gelukkig leven.

Nu zijn mijn toekomstplannen beter worden, een baan vinden, verhuizen en een tweede kindje krijgen. In die volgorde, hoe graag ik het ook anders zou willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 8:25

Wij denken er ook grotendeels hetzelfde over. Maar goed, je weet toch niet wat de toekomst brengt. Ervaring leert dat het zo allemaal kan veranderen.

Maar wat wij graag zouden willen de komende jaren:

- zwanger worden van kindje nummer 2
- Allebei eigen bedrijf, vriend is er al mee begonnen, ik na de zomervakantie als het goed is
- Voor mij afstuderen
- Als we meer inkomen hebben op den duur een huisje kopen.

En voor de rest zien we het allemaal wel.

Gast
Gast

Bericht  Marcellah89 vr 8 jul 2011 - 8:26

Lize schreef:
Odilia schreef:

Amerika, Canada, Nederlandse Antillen, Australië... Maar kan goed bij willen blijven. Mijn vriend hoeft alleen, bij wijze van, het maar te zeggen en hij kan er een baan krijgen. Op mijn vakgebied komen ze overal mensen tekort en genoeg vacatures.

Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd in welke branche jullie werken als je dat vertellen wilt..
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  TGR vr 8 jul 2011 - 8:50

Geen idee. Gewoon mijn best blijven doen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Qiara vr 8 jul 2011 - 8:55

Afstuderen, een leuke baan en een leuke vent vinden, en dan huisje, boompje, beestje...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 9:27

Marcellah89 schreef:
Lize schreef:
Odilia schreef:

Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd in welke branche jullie werken als je dat vertellen wilt..

Mijn vriend werkt in de financiële wereld bij een groot bekend bedrijf. En ik studeer/werk als medisch analist.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 9:30

Mijn leven weer op pakken. Heb er alleen wel moeite mee.
Dat is mijn enige plan momenteel.
Daarna wil ik graag een 2e kindje, en verhuizen. Verder niks meer smile Lekker leven.

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 8 jul 2011 - 10:10

Fauve schreef:Wij denken er hetzelfde over maar ik heb wel wat meer haast met alles laughcry

Haha heel erg +1
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Snoes vr 8 jul 2011 - 12:46

Wij denken er ook hetzelfde over. Wij wonen net een paar maanden in ons koophuis, hebben allebei een baan met een vast contract en we willen graag samen kinderen krijgen en trouwen. In grote lijnen dit dus smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 14:37

Lize schreef:
Marcellah89 schreef:
Lize schreef:
Odilia schreef:

Mijn vriend werkt in de financiële wereld bij een groot bekend bedrijf. En ik studeer/werk als medisch analist.
Dan zou ik Amerika en Australie even overslaan de aankomende jaren.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 21:38

Merai schreef:
Fauve schreef:Wij denken er hetzelfde over maar ik heb wel wat meer haast met alles laughcry

Haha heel erg +1

Zeer herkenbaar, lol!

Gast
Gast

Bericht  Oasis vr 8 jul 2011 - 21:45

Mijn vriend en ik zitten wel dezelfde lijn wat de toekomst betreft:

- (waarschijnlijk) verhuizing naar Belgie volgend jaar i.v.m mijn nieuwe studie, net over de grens want vriend blijft in NL werken. Eerst een appartement huren, als het ons daar bevalt kopen we er een huis.
- Geen kinderen, maar wel huisdieren. Momenteel 1 kat, over 1 1/2 week komt er een tweede kat bij en in de toekomst willen we daar nog konijnen en een hond bij.
- Reizen en nog veel van de wereld zien
- Veel concerten bezoeken en spontane acties

En voor mezelf:
- afstuderen in januari
- Franse taal leren/verbeteren
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: