Vrijdagavond plannen
+9
Arwyn
Zininzon
ExpressoB
Xanna
Lynn_
Julia
girli
me-girl
dolfijntje24
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vrijdagavond plannen
Wat zijn jullie plannen vanavond?
Ik ben home alone. Ik kijk vanavond tv zoals elke vrijdagavond: gtst en x factor. Dus eigenlijk precies hetzelfde alleen dan in mijn uppie. Normaal gesproken kijkt mijn vriend mee. Lekker met een martini en toastjes.
Ik ben home alone. Ik kijk vanavond tv zoals elke vrijdagavond: gtst en x factor. Dus eigenlijk precies hetzelfde alleen dan in mijn uppie. Normaal gesproken kijkt mijn vriend mee. Lekker met een martini en toastjes.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Vrijdagavond plannen
Even lekker internetten, tv kijken en verder niets..
Heb net de grote voorjaarsschoonmaak gehouden en ben net klaar.. dus heb het wel weer gehad
Heb net de grote voorjaarsschoonmaak gehouden en ben net klaar.. dus heb het wel weer gehad
me-girl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben zonet heerlijk gegeten! Zit nu met kopje koffie naar DWDD te kijken met een leuke gast, een Iraanse schrijver.
Daarna nog stukje journaal kijken en misschien X Factor maar denk niet dat ik m'n stiefvader zo ver krijg dat ie dat wil zien (en ik heb geen zin om ongezellig boven te zitten).
En vanavond natuurlijk nog even met een wijntje Pauw en Witteman kijken, dat is de traditie hier thuis.
Het is wel gezellig dus :-)
Daarna nog stukje journaal kijken en misschien X Factor maar denk niet dat ik m'n stiefvader zo ver krijg dat ie dat wil zien (en ik heb geen zin om ongezellig boven te zitten).
En vanavond natuurlijk nog even met een wijntje Pauw en Witteman kijken, dat is de traditie hier thuis.
Het is wel gezellig dus :-)
Gast- Gast
dolfijntje24 schreef:Wat zijn jullie plannen vanavond?
Voorlopig zit ik nog achter de laptop, daarna ga ik lekker warm douchen voor zeker 10 min en dan in pyama op de bank tv kijken. Waarschijnlijk met mijn vriend, ik geloof dat hij ook thuis blijft vanavond.
Op het moment erger ik me kapot aan DWDD
Gast- Gast
Ik zit al lekker in m'n pyjama. Ik ga zo gtst kijken en daarna X factor. M'n vriend verwacht ik ook ieder moment thuis dus dat is gezellig
Gast- Gast
Ik heb lekker een pyjamabroek aangedaan en ik zit op de bank met mn studie en ga straks lekker x-factor kijken.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Tea-Leaf schreef:
Op het moment erger ik me kapot aan DWDD
Haha ik schreef net juist dat ik t wel leuk vond.
Gast- Gast
Eerst ff lekker een loempia eten en daarna een hete douche en dan samen met vriend dvdtjes kijken op de bank. Lekker gezapig.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Op de bank zitten, thee drinken, wat lekkers eten, tv kijken, laptoppen en naar bed gaan.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Eline schreef:Ik zit al lekker in m'n pyjama. Ik ga zo gtst kijken en daarna X factor. M'n vriend verwacht ik ook ieder moment thuis dus dat is gezellig
Ik vind het leuk om te lezen dat jullie gezellig zo'n avond op de bankhangen met vriend.
Dat is echt mijn ideale avond. Verheug me altijd op vrijdagavond lekker in pyjama op de bank. Wijntje erbij, lekkers erbij.
dolfijntje24- Prater
Sinds weken heb ik weer een vrijdagavond waarop ik kan doen waar ik zin in heb en mij even niet druk hoef te maken om studiegerelateerde zaken, heerlijk!
Ik denk dat het een televisieavondje wordt met X factor, tussendoor even snel douchen en niet te laat mijn bedje in. Mijn vriend komt vannacht thuis van zijn wintersport, een dagje eerder dag gepland en stiekem kan ik eigenlijk niet wachten om hem weer te zien.. De vraag is alleen even hoe laat hij er ongeveer is, hij staat momenteel nog in de file in Zwitserland. Nog even geduld dus
Ik denk dat het een televisieavondje wordt met X factor, tussendoor even snel douchen en niet te laat mijn bedje in. Mijn vriend komt vannacht thuis van zijn wintersport, een dagje eerder dag gepland en stiekem kan ik eigenlijk niet wachten om hem weer te zien.. De vraag is alleen even hoe laat hij er ongeveer is, hij staat momenteel nog in de file in Zwitserland. Nog even geduld dus
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
zit met mijn vriend op de bank secret story te kijken straks ff zappen welke film we gaan kijken
ben alleen beetje chagie en volgens mij mijn vriend ook pfff bah
ben alleen beetje chagie en volgens mij mijn vriend ook pfff bah
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zit nu precies een week in mijn huis en mijn laptop is er eindelijk! Ik ga dus ongegeneerd internetten en gamen! En uiteraard hier op het forum de voor en na foto's van de verbouwing plaatsen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Niet zoveel boeiends. The Blind Side is ervoor op Film1, dus die ben ik aan het kijken.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zininzon schreef:Ik zit nu precies een week in mijn huis en mijn laptop is er eindelijk! Ik ga dus ongegeneerd internetten en gamen! En uiteraard hier op het forum de voor en na foto's van de verbouwing plaatsen!
Ik ben benieuwd! Hoe bevalt je eigen plekje?
Xanna- Prater
film kijken dus op rtl5 maar ik vind 'm niet zo boeiend
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Ik ga mn Ipod volladen met nieuwe muziek, moet eerst nog ff wat downloaden :p
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Ik ook niet, mijn vriend kijkt 'm nu maar ik vind er echt niks aan.ExpressoB schreef:film kijken dus op rtl5 maar ik vind 'm niet zo boeiend
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ook niet, mijn vriend kijkt 'm nu maar ik vind er echt niks aan.ExpressoB schreef:film kijken dus op rtl5 maar ik vind 'm niet zo boeiend
Wie is die gozer die jij als avater hebt?
dolfijntje24- Prater
Xanna schreef:Zininzon schreef:Ik zit nu precies een week in mijn huis en mijn laptop is er eindelijk! Ik ga dus ongegeneerd internetten en gamen! En uiteraard hier op het forum de voor en na foto's van de verbouwing plaatsen!
Heel goed tot nu! Topic is 1 minuut geleden de lucht in gegaan in Wonen!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Storm schreef:Calvin Harris, Schotse DJ.
Ziet er wel goed uit.
dolfijntje24- Prater
Zininzon schreef:Xanna schreef:Zininzon schreef:Ik zit nu precies een week in mijn huis en mijn laptop is er eindelijk! Ik ga dus ongegeneerd internetten en gamen! En uiteraard hier op het forum de voor en na foto's van de verbouwing plaatsen!
Heel goed tot nu! Topic is 1 minuut geleden de lucht in gegaan in Wonen!!
Ik heb net even snel gespiekt, maar wat mooi zeg! Leuk om het voor en na plaatje zo naast elkaar te zien. Ik vind het erg sfeervol geworden! Veel woonplezier
Xanna- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vrijdagavond en ...
» Vrijdagavond.
» Vrijdagavond.
» Vrijdagavond, en wat doe jij?
» Het is vrijdagavond!
» Vrijdagavond.