Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 2

+79
Admin
Sjaantje
Monte
Julia
Blond
MADDIE
aniet
Parisienne
Paper Crown
studiebol
Supertalentje
SoGood
Oasis
Gizmo
Try
Mamasapje
Suus
Melis_je
Angela_1986
BJA
sonly
blondje1313
VeryCherry
Starla
Cow
Jerry
Feline
Tania
Moon
Guus
SuperGrover
Burn
minoessepoes
xxDila
juffie001
Winegum
CaptainSpectacular
Bolleke
Jordana
Thunder
CCC
Mint
SparklingEyes
Pussycat
Japje
Zora
Alias
Inge
Lejow
cosmopolitan84
Lavendel
Filoria
RYW
Chocolate Cookie
citroen
Sweety
Prosecco
Qiara
Ella
nisavi
Rovine
Shy
pinklady85
mzcharlotte
bolus26
NerdChic
Mamsie
Lotus
Merai
TGR
Highway
Roze Roos
Ugly Betty
joyce0606
Caro
Susan
Lynn_
Lady4
Sterre
83 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:44

Hm het staat er een beetje raar trouwens, ik bedoelde het meer als twee verschillende zinnen haha. Maar hoewel ik het dus wel wat anders vind, zou ik het alsnog wel vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  SoGood wo 18 mei 2011 - 5:46

Fauve schreef:Hm het staat er een beetje raar trouwens, ik bedoelde het meer als twee verschillende zinnen haha. Maar hoewel ik het dus wel wat anders vind, zou ik het alsnog wel vertellen.

Waarom?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:50

Wat ik hiervoor (twee reacties hierboven) al zei, omdat ik zoiets niet wil verzwijgen en ik ook weet dat mijn vriend het zou willen weten. Bovendien weet ik dat er over te praten valt. Maar ik wil zoiets gewoon niet voor me houden, ik vind dat hij zoiets moet weten. Ik zie dat niet als hem ermee opstapelen, maar hem informatie verschaffen waar hij recht op heeft (en die ik wil geven).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  SoGood wo 18 mei 2011 - 5:53

Fauve schreef:Wat ik hiervoor (twee reacties hierboven) al zei, omdat ik zoiets niet wil verzwijgen en ik ook weet dat mijn vriend het zou willen weten. Bovendien weet ik dat er over te praten valt. Maar ik wil zoiets gewoon niet voor me houden, ik vind dat hij zoiets moet weten. Ik zie dat niet als hem ermee opstapelen, maar hem informatie verschaffen waar hij recht op heeft.

Sorry, ik doe op dit moment 4 dingen tegelijk dus had niet alles gelezen. Oke, dat begrijp ik, maar zou je hier ook voor kiezen als je in de schoenen van Biechtje stond, dus met kinderen en een grote kans dat hij alsnog het huwelijk verbreekt?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 5:54

Hm moeilijk. Met kinderen zou ik het alsnog vertellen, maar goed dat is met de kennis die ik nu heb van MIJN vriend, dat hij het zou willen weten en dat het niet het einde zou betekenen. Ik weet niet wat ik in haar situatie zou doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:09

Youandi schreef:
Jen_ schreef:Als mijn vriend zoent met een andere vrouw, en het betekent echt niks, hoef ik het ook niet te weten.
Overigens zou ik ook niet gaan scheiden/mijn relatie beeindigen mocht dat een keer gebeuren.

Ik zou het juist wel willen weten...
En bij mij is het ook meteen einde verhaal!

Echt, voor een zoen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 6:11

Jen_ schreef:
Youandi schreef:
Jen_ schreef:Als mijn vriend zoent met een andere vrouw, en het betekent echt niks, hoef ik het ook niet te weten.
Overigens zou ik ook niet gaan scheiden/mijn relatie beeindigen mocht dat een keer gebeuren.

Ik zou het juist wel willen weten...
En bij mij is het ook meteen einde verhaal!

Echt, voor een zoen?

Ja. Ik vind dat intiem. En ik denk, dat als ik het wel zou accepteren, ik er levenslang last van zou blijven houden, als in: argwaan en onzekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 7:33

Ik wil opbiechten dat ik maar aan mijn ex blijf denken. Het is al heel veel jaar geleden en de relatie was eigenlijk helemaal niet geweldig. Maar toch spookt hij door m'n hoofd. Ik wil ervan af ik wil er niet meer aan denken. Het was toen niet beter dan nu dat weet ik. Maar het gevoel moet weg. Ik ben nu gelukkig, ik ben getrouwd en we hebben een kindje. Ik zou niet eens overwegen om dit op te geven voor hem. Het wordt inmiddels vermoeiend dit gevoel, maar ik het lijkt maar niet weg te willen gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 8:03

Youandi schreef:
Jen_ schreef:
Youandi schreef:
Jen_ schreef:Als mijn vriend zoent met een andere vrouw, en het betekent echt niks, hoef ik het ook niet te weten.
Overigens zou ik ook niet gaan scheiden/mijn relatie beeindigen mocht dat een keer gebeuren.

Ik zou het juist wel willen weten...
En bij mij is het ook meteen einde verhaal!

Echt, voor een zoen?

Ja. Ik vind dat intiem. En ik denk, dat als ik het wel zou accepteren, ik er levenslang last van zou blijven houden, als in: argwaan en onzekerheid.

Dat zegt mijn man dus inderdaad ook. Ik snap het wel aan de ene kant, maar aan de andere kant; kom op, een zoen is toch niets in verhouding met wat je er voor op geeft? (Dan heb ik het dus over een gezin en kinderen, zoals in het geval van Biechtje.)

Bij een zoen kan ik me namelijk nog voorstellen dat het gebeurt voordat je er rationeel over na denkt. Bij seks vind ik dat wat anders; dan heb je genoeg tijd om te bedenken dat het niet oke is om te doen als je in een relatie zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Merai wo 18 mei 2011 - 9:58

Mijn hele fijne relatie is ook afgelopen als hij met iemand anders zoent hoor. Vooral ook omdat hij pas echt met iemand zoent als hij er gevoelens voor heeft en het dus niet zomaar zou gebeuren. Dan is het jammer maar helaas van de tijd samen en ons mooie huis maar ik zou hem geen seconde meer kunnen vertrouwen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Supertalentje wo 18 mei 2011 - 11:32

Ten eerste zou ik mijn relatie niet opgeven als mijn man in beschonken toestand een niets betekenende zoen uitdeelt. En ik zou het ook zeer op prijs stellen als hij dat gewoon voor zichzelf houdt.
Ten tweede; als ik die niets-betekende zoen had gegeven en ik zou weten dat mijn relatie over zou zijn als ik het zou vertellen en de kinderen dan om een zoen verder moesten met gescheiden ouders zou ik het schuldgevoel met liefde dragen. Zelfs al zou de relatie niet over zijn maar zouden alle stappen ineens gecontroleerd worden zou ik het ook niet vertellen. Die zoen was dan stom, maar je hoeft er niet voor in de gevangenis.

Net als iemand anders al zei, altijd blijven ontkennen en gewoon vergeten. En hopen dat je hiervan geleerd hebt natuurlijk! Sexen met iemand anders vind ik anders omdat je dan nog genoeg tijd hebt om na te denken.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:21

Ik heb alle reacties gelezen en ik heb besloten (dat had ik eigenlijk al, maar sommige reacties brachten me aan het twijfelen) om mijn mond te houden. Noem me maar laf or whatever, maar ik ben niet van plan om voor een zoen mijn hele gezin op het spel te zetten. De buurman heb ik sindsdien niet meer gesproken, maar ik wil hem nog wel graag zeggen dat het tussen ons moet blijven. Ik heb er met een collega over gepraat en dat luchtte al heel erg op! Dat rare onderbuikgevoel is weg en ik ben niet meer zo van de leg. Ik besef me heel goed wat ik gedaan heb, misschien dat ik daarom ook zo vreselijk van slag was. Ik ben er het type niet voor en ik weet zeker dat het me niet nog eens zal gebeuren. Ik zal dit geheim houden voor mijn man en daar zal ik mee om moeten gaan. Zoals ik er nu over denk zal me dat wel lukken uiteindelijk, het was maar een kus, niet meer niet minder.

In mijn geval (dus alleen een zoen) is het beter zo te houden: Wat niet weet, wat niet deert.

Bedankt voor jullie reacties, het heeft me genoeg stof tot nadenken gegeven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:28

Ik vind dat het bespreekbaar moet zijn. Maar kan me in jouw geval, met een man die meteen weggaat, het wel goed voorstellen dat je het niet vertelt.
Heeft de buurman zelf ook een gezin? Ik hoop in ieder geval voor je dat hij zn mond houdt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:29

Biechtje01 schreef:Ik wil opbiechten dat ik maar aan mijn ex blijf denken. Het is al heel veel jaar geleden en de relatie was eigenlijk helemaal niet geweldig. Maar toch spookt hij door m'n hoofd. Ik wil ervan af ik wil er niet meer aan denken. Het was toen niet beter dan nu dat weet ik. Maar het gevoel moet weg. Ik ben nu gelukkig, ik ben getrouwd en we hebben een kindje. Ik zou niet eens overwegen om dit op te geven voor hem. Het wordt inmiddels vermoeiend dit gevoel, maar ik het lijkt maar niet weg te willen gaan.
Wat vervelend! Betekende je ex heel veel voor je? Wat voor relatie had je met hem?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:37

Elodie, in een reactie eerder had ik aangegeven dat de buurman vrijgezel is. Hij heeft geen vrouw/vriendin en/of kinderen. Daarom denk ik wel dat hij zijn mond zal houden (dat heeft hij me ook wel gezegd die bewuste avond). Voor zover ik hem ken is hij niet iemand die er plezier aan beleefd een gezin uit elkaar te laten vallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:09

Storm schreef:
Biechtje01 schreef:Ik wil opbiechten dat ik maar aan mijn ex blijf denken. Het is al heel veel jaar geleden en de relatie was eigenlijk helemaal niet geweldig. Maar toch spookt hij door m'n hoofd. Ik wil ervan af ik wil er niet meer aan denken. Het was toen niet beter dan nu dat weet ik. Maar het gevoel moet weg. Ik ben nu gelukkig, ik ben getrouwd en we hebben een kindje. Ik zou niet eens overwegen om dit op te geven voor hem. Het wordt inmiddels vermoeiend dit gevoel, maar ik het lijkt maar niet weg te willen gaan.
Wat vervelend! Betekende je ex heel veel voor je? Wat voor relatie had je met hem?

M'n ex betekende heel veel voor me maar heeft me ook heel vaak heel diep gekwetst. Hij was m'n eerste echte liefde en het was heel heftig. Het was een relatie waarin we of onwijs gelukkig waren en het leven niet mooier kon worden of het ging heel slecht en dan hadden we echt heftige ruzies. Ik werd daar niet gelukkig van, de slechte momenten waren er op het einde meer dan de mooie momenten. Buiten dat zat er geen toekomst in, hij is niet iemand om het leven mee te hebben dat ik nu heb.
Dit alles heeft zo'n 2,5 jaar geduurd en het is nu alweer 6 jaar geleden dat het uit ging. Dus ik snap niet waarom het (vooral de laatste tijd) nog zo door m'n hoofd spookt. Ik spreek hem nog wel is op facebook, misschien dat ik daar beter mee kan stoppen. Maar op een of andere manier vind ik het fijn om te weten hoe het met hem gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:56

Oh dat herken ik echt zó erg Biechtje! Ik heb ook een hele heftige relatie met mijn ex gehad, hij was ook mijn eerste echte liefde en hij blijft nu ook nog steeds door mijn hoofd spoken. Het is beter als je geen contact meer met hem hebt, want anders vergeet je hem nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:21

Storm schreef:Oh dat herken ik echt zó erg Biechtje! Ik heb ook een hele heftige relatie met mijn ex gehad, hij was ook mijn eerste echte liefde en hij blijft nu ook nog steeds door mijn hoofd spoken. Het is beter als je geen contact meer met hem hebt, want anders vergeet je hem nooit.

Wat doe jij ermee dan? Vind jij het ook zo vervelend?

Ik moet inderdaad geen contact meer met hem hebben. We hebben ook wel vaker een tijd geen contact gehad, maar uiteindelijk gebeurt dat op een of andere manier toch altijd weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:38

Ik heb op een gegeven moment het contact helemaal met hem stopgezet. Ik bleef maar over hem malen en hij ging maar niet uit mijn hoofd (zelfs toen ik al een relatie had met mijn vriend) en dan is het het beste om het contact helemaal te verbreken, om eventuele verleidingen te voorkomen. Ik hoop dat je sterk genoeg bent om dat te kunnen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:42

Storm schreef:Ik heb op een gegeven moment het contact helemaal met hem stopgezet. Ik bleef maar over hem malen en hij ging maar niet uit mijn hoofd (zelfs toen ik al een relatie had met mijn vriend) en dan is het het beste om het contact helemaal te verbreken, om eventuele verleidingen te voorkomen. Ik hoop dat je sterk genoeg bent om dat te kunnen doen.

Voor verleidingen ben ik niet bang. We zien mekaar nooit irl meer, we wonen ook niet bij mekaar in de buurt. Heel af en toe heb ik hem nog wel is zien lopen maar dan spreek ik hem ook niet aan ofzo.

Maar je hebt gelijk, ik ga het contact verbreken. Bedankt voor je advies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:46

Maar waarom heeft die relatie nog steeds zoveel impact op jou dan? 'Mis' je de tijd die je met hem had nog wel eens? Heimwee naar vroeger?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 23:57

Storm schreef:Maar waarom heeft die relatie nog steeds zoveel impact op jou dan? 'Mis' je de tijd die je met hem had nog wel eens? Heimwee naar vroeger?

Ja dat weet ik niet goed. Dat maakt het ook zo lastig. Die relatie heeft wel heel veel invloed gehad op hoe ik nu ben. Maar waarom het me nog zo bezig houd weet ik niet.
Ik heb zeker mooie herinneringen aan die tijd. Dingen die ik nu nooit meer zal meemaken, maar voor mijn idee is het ook goed zo. Echt missen doe ik het niet. Misschien mis ik het heftige, het echt over the top gelukkige. Nu ben ik ook gelukkig, maar is het rustiger. Maar ik zou dat niet meer terug willen, ik ben blij dat ik nu rust heb in m'n leven. Want de mindere tijden waren echt heel verdrietig en pijnlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 0:58

-


Laatst aangepast door Arden op vr 20 mei 2011 - 10:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:45

Toevallig heb ik laatst zo'n soort gesprek (chat) met hem gehad. Dat voelde ook wel goed. Het was ook een prettig gesprek en we hadden beide inderdaad wel hetzelfde gevoel. Het is voor m'n gevoel ook wel goed zo.
Het is ook al een stuk minder gelukkig nu. Toen ik m'n eerste berichtje postte was het heel erg, maar het is fijn dat ik het hier even kwijt kon want verder kan ik er niet echt met iemand over praten.


Laatst aangepast door Biechtje01 op vr 20 mei 2011 - 7:19; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Quote verwijderd)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:50

Kun je mn quote even verwijderen? Maar fijn dat het alweer wat minder is, ik hoop dat je het echt los kan gaan laten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 2 - Pagina 32 Empty Re: Biechttopic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum