'het domme vragen topic'
+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers
Pagina 31 van 38
Pagina 31 van 38 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 34 ... 38
Re: 'het domme vragen topic'
Tekenen vanaf 10 maanden ongeveer, verven eerder. Puzzelen rond een jaar, maar toen was het vooral de stukjes eruit halen en weggooien. We hebben 1 puzzeltje met magneetjes en een hengel, dat vond hij toen wel heel leuk.
Met duplo dingen bouwen begint hij sinds een paar maanden te doen.
Bellen blazen vond hij op die leeftijd heel leuk (wij blazen, hij ze kapot maken). Of torens bouwen en door hem laten gooien.
Met duplo dingen bouwen begint hij sinds een paar maanden te doen.
Bellen blazen vond hij op die leeftijd heel leuk (wij blazen, hij ze kapot maken). Of torens bouwen en door hem laten gooien.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik laat H. wel eens vingerverven, terwijl ik erbij zit. Dat is ook wel nodig, want ze eet het ook nog steeds op
Ze heeft ook een doos met Duplo, maar daar bouwt ze nog niet mee. Ze loopt er wel de hele kamer mee rond en dan stopt ze overal Duplo in. Ik denk dat tekenen/kleuren nu wel zou kunnen bij H., want het gaat steeds beter met niet continue pennen eten.
Ik heb vandaag ook twee bellenblaasdingen gekocht, zo'n pistool en zo'n grote bellenblaas. Dat vindt ze erg leuk. Ze wordt alleen wel een beetje boos als ik er weer mee stop
Ze heeft ook een doos met Duplo, maar daar bouwt ze nog niet mee. Ze loopt er wel de hele kamer mee rond en dan stopt ze overal Duplo in. Ik denk dat tekenen/kleuren nu wel zou kunnen bij H., want het gaat steeds beter met niet continue pennen eten.
Ik heb vandaag ook twee bellenblaasdingen gekocht, zo'n pistool en zo'n grote bellenblaas. Dat vindt ze erg leuk. Ze wordt alleen wel een beetje boos als ik er weer mee stop
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Hoe zorgen jullie ervoor dat je kind niet alles onder krast? Hij tekent nou eigenlijk bijna nooit meer omdat hij zichzelf onderkrast, smeert, gooit. Ookal zit ik ernaast ik ben dan te laat.. Of doen jullie kinderen dat niet haha.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik geef alleen potloden (van die extra dikke voor grip ofzo) en dan een plastic tafelkleed eronder?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Liadan schreef:Tekenen vanaf 10 maanden ongeveer, verven eerder. Puzzelen rond een jaar, maar toen was het vooral de stukjes eruit halen en weggooien. We hebben 1 puzzeltje met magneetjes en een hengel, dat vond hij toen wel heel leuk.
Wat voor hebben jullie? Ik heb er even op gegoogled, maar er zijn zoveel verschillende! Of weet je het merk misschien?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Steep schreef:Hoe zorgen jullie ervoor dat je kind niet alles onder krast? Hij tekent nou eigenlijk bijna nooit meer omdat hij zichzelf onderkrast, smeert, gooit. Ookal zit ik ernaast ik ben dan te laat.. Of doen jullie kinderen dat niet haha.
Ik trek zo'n grote schort aan en dan kan ze alleen haar gezicht nog maar onderkladderen en is de schade te overzien. Laatst had ze trouwens een blauwe stift in haar mond gestopt waardoor ze een blauwe tong en blauwe lippen had, een soort zombiedreumes leek ze toen even. Heb wel even flink moeten poetsen voordat dat er weer af was.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Steep schreef:Hoe zorgen jullie ervoor dat je kind niet alles onder krast? Hij tekent nou eigenlijk bijna nooit meer omdat hij zichzelf onderkrast, smeert, gooit. Ookal zit ik ernaast ik ben dan te laat.. Of doen jullie kinderen dat niet haha.
Potloden geven, dan gaat het al moeilijker. Of er bij blijven zitten.
En vooral niet doen (in huize Sanne dan): je vriend laten opletten, terwijl je dochter bij hem op schoot zit, want ze had de hele tafel onder gekrast met een balpen en hij zat ondertussen op internet te kijken
Sanne- Ratel
Goede tip, zou hier zo kunnen gebeurenSanne schreef:Steep schreef:Hoe zorgen jullie ervoor dat je kind niet alles onder krast? Hij tekent nou eigenlijk bijna nooit meer omdat hij zichzelf onderkrast, smeert, gooit. Ookal zit ik ernaast ik ben dan te laat.. Of doen jullie kinderen dat niet haha.
En vooral niet doen (in huize Sanne dan): je vriend laten opletten, terwijl je dochter bij hem op schoot zit, want ze had de hele tafel onder gekrast met een balpen en hij zat ondertussen op internet te kijken
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Sanne schreef:Steep schreef:Hoe zorgen jullie ervoor dat je kind niet alles onder krast? Hij tekent nou eigenlijk bijna nooit meer omdat hij zichzelf onderkrast, smeert, gooit. Ookal zit ik ernaast ik ben dan te laat.. Of doen jullie kinderen dat niet haha.
Dat gebeurt hier ook (
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ja, en dan later ook nog zeggen 'oh, ik dacht dat het er wel zo weer af kon'.
Sanne- Ratel
Linda schreef:Sanne schreef:Steep schreef:Hoe zorgen jullie ervoor dat je kind niet alles onder krast? Hij tekent nou eigenlijk bijna nooit meer omdat hij zichzelf onderkrast, smeert, gooit. Ookal zit ik ernaast ik ben dan te laat.. Of doen jullie kinderen dat niet haha.
Dat gebeurt hier ook (alleen dan bij mij).
Haha, het is mij ook al eens gebeurd, en toen heb ik dus ontdekt dat balpenstrepen helemaal niet zo makkelijk te verwijderen zijn als ik dacht.
Maar mijn vriend had dat gewoon moeten weten uiteraard
Sanne- Ratel
Mijn vriend zou ook zoiets zeggen ja, of hij zou ontkennen dat het op dat moment gebeurd zou zijn
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Balpen hier ook gebeurd.. Een buurvrouw was aan het oppasse en wad op het balkon een sigaret aan het roken. Helaas op onze teak tafel..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Het is gewoon een houten met boerderijdieren (merkloos), ik heb 'm ooit via marktplaats gekocht. Deze lijkt erop maar dan hebben wij dus geen vissen:Supertalentje schreef:Liadan schreef:Tekenen vanaf 10 maanden ongeveer, verven eerder. Puzzelen rond een jaar, maar toen was het vooral de stukjes eruit halen en weggooien. We hebben 1 puzzeltje met magneetjes en een hengel, dat vond hij toen wel heel leuk.
Wat voor hebben jullie? Ik heb er even op gegoogled, maar er zijn zoveel verschillende! Of weet je het merk misschien?
Liadan- Ratel
Herkenbaar, zoon had hier pas de bank ondergekleurd terwijl mijn man ernaast aan het internetten was.Sanne schreef:Steep schreef:Hoe zorgen jullie ervoor dat je kind niet alles onder krast? Hij tekent nou eigenlijk bijna nooit meer omdat hij zichzelf onderkrast, smeert, gooit. Ookal zit ik ernaast ik ben dan te laat.. Of doen jullie kinderen dat niet haha.
Liadan- Ratel
Louise tekent met wasco, ze doet gelijk de tafel en de vloer mee.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Louise tekent met wasco, ze doet gelijk de tafel en de vloer mee.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Moet een baby een zwemluier en een zwembroek aan? Of alleen 1 van die twee?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Moet een baby een zwemluier en een zwembroek aan? Of alleen 1 van die twee?
In sommige zwembaden zijn zwemluiers verplicht, maar in sommige ook niet. Je kan alleen een zwemluier aan doen, maar je kan er ook een zwembroekje overheen aan doen.
Er zijn ook heel leuke wasbare zwemluiers te koop.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Een zwemluier is om poep tegen te houden, dat vind ik zelf wel een prettig idee. Er hoeft geen zwembroek overheen maar ik vind het altijd leuker staan dus die krijgt hij ook aan.
Ze hebben ook zwembroekjes/luiers in 1.
Ze hebben ook zwembroekjes/luiers in 1.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Caroow schreef:Moet een baby een zwemluier en een zwembroek aan? Of alleen 1 van die twee?
Je hebt ook van die speciale zwembroekjes http://www.prenatal.nl/shop/babykleding-Zwemkleding/Prenatal-Js-zwemluier-smalle-streep-97351.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=97351 daarin zou je geen zwemluier hoeven te gebruiken. Maar als hij er in gepoept heeft lijkt het me niet echt handig.
Dus ik zou zeggen zwemluier en eventueel een leuke zwembroek.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
De meeste zwembaden willen dat je een zwemluier aan geeft. Een zwembroek is dan puur voor de 'sier'.
Je kunt ook voor een wasbare zwemluier kijken, dan heb je 2 in 1.
Je kunt ook voor een wasbare zwemluier kijken, dan heb je 2 in 1.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik vind geen zwemluier ook enorm vies eigenlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb al zo'n pak Little Swimmers oid staan, maar als die op zijn ga ik denk ik voor een leuke wasbare. Veel goedkoper en dat ziet er ook hartstikke leuk uit volgens mij.
En ik snap dat je niet zonder zwemluier in het zwembad gaat, maar misschien op het strand of in de tuin ofzo. Ik had namelijk die zwembroekjes in zoons maat in handen en daar past echt geen luier bij in.
En ik snap dat je niet zonder zwemluier in het zwembad gaat, maar misschien op het strand of in de tuin ofzo. Ik had namelijk die zwembroekjes in zoons maat in handen en daar past echt geen luier bij in.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
In de tuin loopt J altijd in een wasbare zwemluier (omdat we geen gewone zwembroekjes hebben) of in haar blote billen.
Kruidvat heeft trouwens ook zwemluiers die een stuk goedkoper zijn dan de huggies versie.
Kruidvat heeft trouwens ook zwemluiers die een stuk goedkoper zijn dan de huggies versie.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Pagina 31 van 38 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 34 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vragen topic
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
Pagina 31 van 38
Permissies van dit forum: