Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'het domme vragen topic'

+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers

Pagina 32 van 38 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 32 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Dora vr 21 jun 2013 - 9:49

In de tuin lopen ze hier in de blote kont of met een zwembroekje. Daar zijn de zwemluiers te duur voor
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linda vr 21 jun 2013 - 9:49

Printje schreef:Ik vind geen zwemluier ook enorm vies eigenlijk.

Hoezo dat? Een zwemluier houdt alleen poep tegen. Mijn dochter heeft nog nooit in het zwembad gepoept.

Waar wij aan babyzwemmen deden zeiden ze juist dat we geen zwemluier om hoefde te doen. Die dingen absorberen zoveel water, dat zit echt niet lekker.

Toen wist ik overigens nog niet van wasbare zwemluiers af. Die zitten namelijk wel gewoon lekker.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow vr 21 jun 2013 - 9:51

Fiwen schreef:In de tuin loopt J altijd in een wasbare zwemluier (omdat we geen gewone zwembroekjes hebben) of in haar blote billen.

Kruidvat heeft trouwens ook zwemluiers die een stuk goedkoper zijn dan de huggies versie.

Dat is ook dom van ons dat we gelijk naar de Etos zijn gegaan terwijl we van gewone luiers wel Kruidvat hebben. Maar die winkel is zo'n ramp met de kinderwagen, die slaan we als het even kan over.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Dora vr 21 jun 2013 - 9:51

Wij zijn met een midweekje weg geweest en M. heeft het voor elkaar gekregen om iedere keer wel minimaal 1x te poepen in het zwembad (zwemluier dus)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Caroow vr 21 jun 2013 - 9:53

R heeft maandag voor het laatst gepoept, dat doet hij dus niet zo vaak. Nu maar hopen dat de wekelijkse leging van zijn buik niet in het zwembad gebeurd.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania vr 21 jun 2013 - 10:00

Linda schreef:
Printje schreef:Ik vind geen zwemluier ook enorm vies eigenlijk.

Hoezo dat? Een zwemluier houdt alleen poep tegen. Mijn dochter heeft nog nooit in het zwembad gepoept.

Waar wij aan babyzwemmen deden zeiden ze juist dat we geen zwemluier om hoefde te doen. Die dingen absorberen zoveel water, dat zit echt niet lekker.

Toen wist ik overigens nog niet van wasbare zwemluiers af. Die zitten namelijk wel gewoon lekker.

Die zwemluiers absorberen misschien wel een beetje water maar toch echt nog veel minder dan een gewone luier. Dus misschien zit het niet heel lekker maar je kind is niet veel anders gewend als hij of zij nog niet zindelijk is lijkt me.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Fiwen vr 21 jun 2013 - 10:11

Maar juist omdat ze altijd al een luier aan moet vind ik het voor haar prettig als ze dat eens een keer niet hoeft. Daarom ben ik 1,5 jaar geleden naar een alternatief gaan zoeken en kwam ik op een wasbare zwemluier uit en ik merk aan haar dat ze dat veel fijner vind. Ik ben ook gewend om schoenen te dragen maar ik vond het heerlijk om op blote voeten te lopen dus kan ik me heel goed voorstellen dat het heerlijk om eens zonder luier te mogen, zeker met warm weer ;-)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  ekjir@M vr 21 jun 2013 - 10:33

Dora schreef:Wij zijn met een midweekje weg geweest en M. heeft het voor elkaar gekregen om iedere keer wel minimaal 1x te poepen in het zwembad (zwemluier dus)

En dat geeft zo'n bende. Ik hoor m'n schoonzusje nog zeggen 'wat heeft J z'n zwemluier een rare kleur'. Twee keer gehad in een zwembad zonder aankleedkussens... Ik ga sindsdien altijd eerst opzoek naar een verschoningsruimte

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Exogenesis za 22 jun 2013 - 6:02

Wanneer wordt de omstrengeling van de navelstreng gevaarlijk? Kan dat in de baarmoeder al tot verstikking leiden of gebeurt dat pas bij de geboorte?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Linda za 22 jun 2013 - 6:11

Fiwen schreef:Maar juist omdat ze altijd al een luier aan moet vind ik het voor haar prettig als ze dat eens een keer niet hoeft. Daarom ben ik 1,5 jaar geleden naar een alternatief gaan zoeken en kwam ik op een wasbare zwemluier uit en ik merk aan haar dat ze dat veel fijner vind. Ik ben ook gewend om schoenen te dragen maar ik vond het heerlijk om op blote voeten te lopen dus kan ik me heel goed voorstellen dat het heerlijk om eens zonder luier te mogen, zeker met warm weer ;-)

Ja, dat vind ik inderdaad ook. Wasbare zwemluiers zijn echt prettig. Dochter draagt er nog steeds 1, ondanks dat het eigenlijk niet zou hoeven.

Ze heeft een keer zo'n wegwerp zwemluier omgehad, maar die werd echt heel zwaar van het water. Dat heeft een wasbare niet.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Papillio za 22 jun 2013 - 6:59

Vanaf hoeveel weken zwangerschap kun je zelf je baarmoeder voelen?
Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat de vk mij op een gegeven moment mijn baarmoeder liet voelen, maar ik weet niet meer op welke termijn dit was..
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 7:09

Papillio schreef:Vanaf hoeveel weken zwangerschap kun je zelf je baarmoeder voelen?
Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat de vk mij op een gegeven moment mijn baarmoeder liet voelen, maar ik weet niet meer op welke termijn dit was..
Vanaf een week of 13 kwam het boven m'n schaambot uit en voelde ik een soort bol/ballon.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 7:11

Exogenesis schreef:Wanneer wordt de omstrengeling van de navelstreng gevaarlijk? Kan dat in de baarmoeder al tot verstikking leiden of gebeurt dat pas bij de geboorte?
Tot zover ik weet gebeurt dit in de baarmoeder niet. Nog nooit van gehoord. Tijdens de geboorte kan het ontstaan/voorkomen. De verloskundige is hier natuurlijk altijd op bedacht. Bij mij zag ze het direct en binnen een seconde had ze hem er al afgehaald. Ik heb ook nog nooit eerder gehoord dat een kind is gestikt op die manier.

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 22 jun 2013 - 7:13

Robin_ schreef:
Exogenesis schreef:Wanneer wordt de omstrengeling van de navelstreng gevaarlijk? Kan dat in de baarmoeder al tot verstikking leiden of gebeurt dat pas bij de geboorte?
Tot zover ik weet gebeurt dit in de baarmoeder niet. Nog nooit van gehoord. Tijdens de geboorte kan het ontstaan/voorkomen. De verloskundige is hier natuurlijk altijd op bedacht. Bij mij zag ze het direct en binnen een seconde had ze hem er al afgehaald. Ik heb ook nog nooit eerder gehoord dat een kind is gestikt op die manier.

Stikken kan toch sowieso niet? Want een kind ademt toch nog niet in de buik? En volgens mij kan hij niet zo strak komen te zitten dat hij het bloed afknelt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 7:15

Caroow schreef:
Robin_ schreef:

Stikken kan toch sowieso niet? Want een kind ademt toch nog niet in de buik? En volgens mij kan hij niet zo strak komen te zitten dat hij het bloed afknelt.
 Nee, ik bedoelde dat ik er nog nooit van had gehoord dat een baby tijdens de geboorte was gestikt vanwege een navelomstrengeling.

Gast
Gast

Bericht  Linda za 22 jun 2013 - 8:35

Ik heb ook een vraag.

In hoeverre merkt een baby in je buik iets mee van je humeur?

Tijdens de zwangerschap van mijn dochter was ik depressief. Mijn dochter was als baby ook helemaal niet vrolijk.
Tijdens de zwangerschap van m'n zoon voelde ik me goed. Ik heb er echt heel erg van genoten. En hij is echt een vrolijk mannetje. Hij lacht altijd naar me terug als ik lach.

Het zal natuurlijk ook in de aard van het kind zitten, maat ik vroeg me af of daar een verband in zit.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Schism za 22 jun 2013 - 8:55

Wij willen K binnenkort naar een groot bed doen en nu heb ik een leuk meegroeibed gezien. Kan ik hier gewoon een eenpersoons dekbed in gebruiken? Vind het een beetje zonde om een peuterdekbed en overtrekken daarvoor te gaan kopen.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  M@niek za 22 jun 2013 - 9:43

Fiwen schreef:Maar juist omdat ze altijd al een luier aan moet vind ik het voor haar prettig als ze dat eens een keer niet hoeft. Daarom ben ik 1,5 jaar geleden naar een alternatief gaan zoeken en kwam ik op een wasbare zwemluier uit en ik merk aan haar dat ze dat veel fijner vind. Ik ben ook gewend om schoenen te dragen maar ik vond het heerlijk om op blote voeten te lopen dus kan ik me heel goed voorstellen dat het heerlijk om eens zonder luier te mogen, zeker met warm weer ;-)

Waar kun je die kopen?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Caroow za 22 jun 2013 - 9:46

M@niek schreef:

Waar kun je die kopen?

http://www.pandababy.nl/nl/zwemluiers

Dit vind ik leuke en goedkope. Heb er alleen nog geen ervaring mee.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M@niek za 22 jun 2013 - 9:47

Caroow schreef:
M@niek schreef:

Waar kun je die kopen?

http://www.pandababy.nl/nl/zwemluiers

Dit vind ik leuke en goedkope. Heb er alleen nog geen ervaring mee.

Thx!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Happydobby za 22 jun 2013 - 9:50

Papillio schreef:Vanaf hoeveel weken zwangerschap kun je zelf je baarmoeder voelen?

Bij mij nu al, het is wel je tweede he!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Annemie za 22 jun 2013 - 9:51

Bij prenatal hebben ze ook wasbare zwemluiers.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sanne-84 za 22 jun 2013 - 9:55

Linda schreef:Ik heb ook een vraag.

In hoeverre merkt een baby in je buik iets mee van je humeur?

Tijdens de zwangerschap van mijn dochter was ik depressief. Mijn dochter was als baby ook helemaal niet vrolijk.
Tijdens de zwangerschap van m'n zoon voelde ik me goed. Ik heb er echt heel erg van genoten. En hij is echt een vrolijk mannetje. Hij lacht altijd naar me terug als ik lach.

Het zal natuurlijk ook in de aard van het kind zitten, maat ik vroeg me af of daar een verband in zit.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar...
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Lejow za 22 jun 2013 - 9:56

Volgens mij zit daar wel degelijk verband in.

Als je stress hebt, of vrolijk bent, maakt je lichaam toch een soort hormoon aan, waar het kindje dan ook wat van mee krijgt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  sanne-84 za 22 jun 2013 - 10:11

Ik heb dan wel geen verglijkinsmateriaal, maar E begon ook pas na 8 weken duidelijker te lachen, maakt nu nog steeds weinig geluidjes, houdt 2uur wakker zijn niet vol.
Maar merk wel dat nu ik beter in mn vel lijk te zitten zij ook wat rustiger is.
Maar weet dus niet of de zwangerschap zelf ook iets heeft betekent.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud