Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'het domme vragen topic'

+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers

Pagina 17 van 38 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 17 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Novalee di 7 aug 2012 - 8:18

Ik krijg over een week of twee m'n moederfiets en dan kan ik eindelijk met N. gaan fietsen. Nu weet ik dat je het langzaam moet opbouwen, maar hoe langzaam is langzaam genoeg? nerd
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Floor di 7 aug 2012 - 8:21

Ik zou gewoon kijken naar haar tijdens het fietsen, wat ze zelf goed vol houdt.
Toen wij hier voor het eerst gingen fietsen kwamen we de straat niet eens uit laughcry ik vond het doodeng, mijn man vond dat ik megatraag fietste en onze zoon vond het zo indrukwekkend dat de 10 minuten die we weg zijn geweest genoeg waren voor hem en hij sliep daarna 1.5 uur.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  tweeling di 7 aug 2012 - 9:50

Ik vraag me het volgende af:
Vd week is de kraamzorg langs geweest en ze vertelde dat je bed voor in de kramwerk minimaal 80cm moet zijn. Het is het plan dat ik thuis ga bevallen en we willen het logeerbed op klossen zetten omdat ons eigen bed op de 2e verdieping staat wat niet mag en het is een boxspring waar de klossen niet onder passen. Dus ik dacht prima bevallen op de logeerkamer daarna lekker naar m'n eigen bed. Maar dan wil de kraamhulp dat bed dus niet verschonen en als de vk langskomt voor controle moet het bed ook zo hoog zijn vertelde ze. Maar als mijn man nou gewoon het bed opmaakt en als de vk komt kan ik toch even op de logeerkamer gaan liggen? Wat vinden jullie? Vind het zo'n gedoe anders....
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Printje di 7 aug 2012 - 9:53

Ik zou het dan ook mijn man laten doen denk ik. Zo'n hoog bed vond ik ook nog eens zwaar onhandig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Dora di 7 aug 2012 - 10:00

tweeling schreef:Ik vraag me het volgende af:
Vd week is de kraamzorg langs geweest en ze vertelde dat je bed voor in de kramwerk minimaal 80cm moet zijn. Het is het plan dat ik thuis ga bevallen en we willen het logeerbed op klossen zetten omdat ons eigen bed op de 2e verdieping staat wat niet mag en het is een boxspring waar de klossen niet onder passen. Dus ik dacht prima bevallen op de logeerkamer daarna lekker naar m'n eigen bed. Maar dan wil de kraamhulp dat bed dus niet verschonen en als de vk langskomt voor controle moet het bed ook zo hoog zijn vertelde ze. Maar als mijn man nou gewoon het bed opmaakt en als de vk komt kan ik toch even op de logeerkamer gaan liggen? Wat vinden jullie? Vind het zo'n gedoe anders....

Een vriendin/collega van mij had een logeerbed voor de controles (is wel in het ziekenhuis bevallen met medische indicatie), en het bed werd verschoont door d'r vriend, moeder of schoonmoeder.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 23:55

Wat vreemd dat jij niet boven mag bevallen. Ik ben bij onze dochter ook op de 2e verdieping (zolder) bevallen, was geen enkel probleem. Wij hebben er nu trouwens houtjes onder, gewone klossen passen ook niet op ons bed en bierkratjes zijn te hoog.
Je zou eventueel ook een (eenpersoons)matras bovenop het gewone matras kunnen leggen. Vaak is het bed dan ook hoog genoeg, zeker als je al een boxpring hebt.

als je het bed niet wilt verhogen, dan kan de kraamhulp idd besluiten om het bed niet te willen verschonen. Wil je borstvoeding gaan geven? In dat geval is het ook niet zo handig, want ook voor hulp bij borstvoeding moet het bed hoger staan. Verder zou je controles enzo inderdaad op het bed beneden kunnen laten doen.

Gast
Gast

Bericht  Wennes wo 8 aug 2012 - 15:19

Wij hebben mijn schoonmoeder een weekendje weg gegeven rond oktober voor al haar hulp tijdens mijn zwangerschap. Nu zou ze het leuk vinden als mijn schoonzus en vriend ook mee gaan.
We zijn dan met 5 volwassenen, B van 2 jaar en onze kleine D van dan een paar maanden.
We zijn dan wel met 7 personen, maar kunnen we ook iets boeken voor 6 personen, want D gebruikt verder niks van daar zoals bed, stoel etc. Of moeten we echt iets boeken voor 8. Pers?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  red rose wo 8 aug 2012 - 18:14

Wennes,

Dat ligt eraan wat de regels van het park/ eigenaar van de accommodatie zijn. Wij zijn vorig jaar ook met 6 volwassenen en een baby naar een huisje voor 6 p. geweest. Daar mocht het, maar het mag niet overal, ligt volgens mij ook aan het aantal vierkantige meter.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  Jazzlyn wo 8 aug 2012 - 18:48

onder de 1 hoef je niet voor te boeken'het domme vragen topic' - Pagina 17 561177 je moet dan wel zelf een bedje meenemen etc
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Teddyaapje do 9 aug 2012 - 0:49

Ik zou het bij het park checken voordat je boekt. Baby's zijn meestal wel gratis maar het kan wel zo zijn dat je daar een bedje krijgt en misschien zelfs wel een stoel en box. In sommige huisjes mag je niet met 6 pers. + baby, dat heeft geloof ik met verzekeringen met brand ed te maken.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje do 9 aug 2012 - 0:50

Ik zou voor een 8 persoonshuisje gaan, ik vind die huisjes altijd net te klein voor het aantal personen dat ze zeggen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Jazzlyn do 9 aug 2012 - 2:29

Printje schreef:Ik zou voor een 8 persoonshuisje gaan, ik vind die huisjes altijd net te klein voor het aantal personen dat ze zeggen.
+1 maar onder het jaar zou je niet hoeven te betalen.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Floor do 9 aug 2012 - 2:36

Printje schreef:Ik zou voor een 8 persoonshuisje gaan, ik vind die huisjes altijd net te klein voor het aantal personen dat ze zeggen.
Inderdaad wij zaten laatst met 6 volwassenen en 1 baby in een 6 persoonshuisje maar dat doen we niet meer, veel te klein.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Aimee do 9 aug 2012 - 3:42

Tot wanneer moet je eigenlijk een kindje laten boeren na een voeding? Ik probeer het altijd nog, maar meneer heeft dan al te lang stil gezeten denk ik en wil alle kanten op
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Wennes za 11 aug 2012 - 17:22

Ik vraag me altijd af waarom mensen haarlotion bij hun baby gebruiken. Alleen om ze lekker te laten ruiken of is het verder nog ergens nuttig voor?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Happydobby za 11 aug 2012 - 18:29

Volgens de verpakking haalt het schampoo resten weg maar ik vind het lekker ruiken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  SarahKey za 11 aug 2012 - 18:44

Wij hebben het logeerbed ook op klossen (paar plankjes hout op elkaar Laughing ) gezet omdat ons eigen bed niet op klossen kon. Ik heb tijdens de kraamweek ook daar de baby verschoond en gevoed. Met de controles ging ik op het logeerbed liggen en we deden ook de baby daar in bad.
Ik zou je logeerbed op klossen laten en in je eigen bed slapen. Klopt dat ze die dan niet verschonen, maar je man kan dat toch ook wel? Hier hebben ze het samen gedaan de eerste keer. En omdat ik er alleen even in sliep hoefde ze ons eigen bed echt niet elke dag/om de dag te verschonen. Ze heeft meteen de eerste dag verschoond samen met mijn man en de laatste dag samen met mij. JE kunt ook heel veel bespreken met de kraamhulp, ligt er maar net aan wie je treft.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Sylvana zo 12 aug 2012 - 9:13

Okeee ik weet zelf niet meer hoe ik er op kwam hahaha maar goed nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Na de bevalling raden ze geloof ik aan om geen seks te hebben tenminste tot het vloeien is gestopt, ivm met infecties, toch? En hoe zit dat dan met seks zonder penetratie? Dat 'mag' dan wel gewoon lijkt me..?

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018

Bericht  _Nina zo 12 aug 2012 - 9:15

Sylvana schreef:Okeee ik weet zelf niet meer hoe ik er op kwam hahaha maar goed nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Na de bevalling raden ze geloof ik aan om geen seks te hebben tenminste tot het vloeien is gestopt, ivm met infecties, toch? En hoe zit dat dan met seks zonder penetratie? Dat 'mag' dan wel gewoon lijkt me..?
Als in hand- en mondwerk? Why not Laughing Hoewel, mondwerk bij jou weer niet, speeksel is ook één grote bacteriebron.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Fiwen zo 12 aug 2012 - 9:26

Statler schreef:
Sylvana schreef:Okeee ik weet zelf niet meer hoe ik er op kwam hahaha maar goed nu ben ik toch wel nieuwsgierig. Na de bevalling raden ze geloof ik aan om geen seks te hebben tenminste tot het vloeien is gestopt, ivm met infecties, toch? En hoe zit dat dan met seks zonder penetratie? Dat 'mag' dan wel gewoon lijkt me..?
Als in hand- en mondwerk? Why not Laughing Hoewel, mondwerk bij jou weer niet, speeksel is ook één grote bacteriebron.

En handwerk alleen zolang er geen vingers naar binnen gaan.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Sylvana zo 12 aug 2012 - 9:33

Dus eigenlijk, voor de vrouw dan, alleen handwerk in die periode?

'het domme vragen topic' - Pagina 17 1270000679

Sylvana
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 9:33

Wanneer mag je weer in bad na een bevalling met hechtingen?

Gast
Gast

Bericht  Sylvana zo 12 aug 2012 - 9:36

Charlie! Hoe is ie? Hoe is het met je kleintjes?

Sylvana
Prater
Prater

Bericht  CCC zo 12 aug 2012 - 9:37

Charlie schreef:Wanneer mag je weer in bad na een bevalling met hechtingen?

Geloof nadat het vloeien is gestopt... Dacht dat de VK/ arts me dat hadden verteld nadat ik was gehecht..

Hoe gaat het verder met je? En met J & R? smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Sanne zo 12 aug 2012 - 9:37

Charlie schreef:Wanneer mag je weer in bad na een bevalling met hechtingen?

Ik geloof dat enkel het vloeien over moet zijn. Verder alles goed met jou en de kinderen?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 38 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 27 ... 38  Volgende