'het domme vragen topic'
+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers
Pagina 16 van 38
Pagina 16 van 38 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 38
Re: 'het domme vragen topic'
Sylvana schreef:UP!
Ik vroeg me af vanaf wanneer jullie het ledikantje hadden opgemaakt? Ik wil het wel doen omdat ik in principe elke moment kan bevallen, maar stel dat ik pas over 5 weken beval, dan ligt het naar mijn idee alleen maar stoffig te worden. En om dan alles weer in de was te gooien vind ik ook zoiets. (en dan zul je zien dat alles in de was ligt en de bevalling begint ). Hoe hebben jullie dat gedaan?
De kraamverzorgster maakt je bedje sowieso op, als je bevallen bent en ze komt langs (ook snachts, legt ze ook uit hoe je een kruik maakt enzo). Maar je kan het ook opmaken en er een vuilniszak of iets overheen leggen tegen de stof?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb met 38 weken het bedje opgemaakt en er daarna een groot laken overheen gelegd.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Parel schreef:Sylvana schreef:UP!
Ik vroeg me af vanaf wanneer jullie het ledikantje hadden opgemaakt? Ik wil het wel doen omdat ik in principe elke moment kan bevallen, maar stel dat ik pas over 5 weken beval, dan ligt het naar mijn idee alleen maar stoffig te worden. En om dan alles weer in de was te gooien vind ik ook zoiets. (en dan zul je zien dat alles in de was ligt en de bevalling begint ). Hoe hebben jullie dat gedaan?
De kraamverzorgster maakt je bedje sowieso op, als je bevallen bent en ze komt langs (ook snachts, legt ze ook uit hoe je een kruik maakt enzo). Maar je kan het ook opmaken en er een vuilniszak of iets overheen leggen tegen de stof?
Ooh, dus dat doet de kraamverzorgster gewoon, als het nog niet gedaan is dan?
En Printje jouw tip is ook goed. Maar goed, als de kraamverzorgster het doet dan kan ik het net zo goed aan haar overlaten. Gebeurt het gelijk goed :p.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Hier heeft de kraamverzorgster het niet meer gedaan volgens mij, ik had het al goed laag opgemaakt en volgens mij heeft zij het zo gelaten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik laat het ook voor de kraamverzorgster dan wordt het meteen goed gedaan.
Ik heb geen idee hoe het moet namelijk
Ik heb geen idee hoe het moet namelijk
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik had de wieg niet opgemaakt, wij wisten niet of het een jongen of meisje was en ik had dus een blauwe en roze lakentje klaar liggen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik bedoelde eigenlijk dat ze het dus doet als het nog niet gebeurt is. Dat het niet 'verplicht' is omdat al gedaan te hebben. Want in dat geval laat ik het bedje gewoon onopgemaakt en de spulletjes lekker frisgewassen in de kast liggen.
Sylvana- Prater
@Smooch: Op internet kun je makkelijk vinden hoe het moet en het is ook de moeite niet maar goed, als het niet noodzakelijk is om dat bedje al opgemaakt de te hebben dan doe ik dat ook niet. Vind het niet fris en wel lekker makkelijk als de kraamverzorgster het doet straks .
Sylvana- Prater
Ons bedje was een dag van te voren opgemaakt, omdat we wisten dat ons zoontje toen thuiskwam, maar toen de kraamverzorgster kwam, haalde ze alles er gelijk vanaf en deed het opnieuw! Ik zou het dus laten liggen voor de kraamhulp, anders doe je het misschien voor niks. (ik had het trouwens daarvoor ook opgemaakt, omdat dat zo lief uitzag, heb toen voor hij thuiskwam alles weer opnieuw gewassen)
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
@MamaDaan: thnx voor je antwoord, ik laat het dan lekker onopgemaakt!
Sylvana- Prater
Ik had het bedje wel opgemaakt, ik kwam na 5 dagen ziekenhuis thuis en hij kon er gelijk in. De kraamzorg kwam pas later.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Sylvana schreef:@Smooch: Op internet kun je makkelijk vinden hoe het moet en het is ook de moeite niet maar goed, als het niet noodzakelijk is om dat bedje al opgemaakt de te hebben dan doe ik dat ook niet. Vind het niet fris en wel lekker makkelijk als de kraamverzorgster het doet straks .
Ja klopt, maar is ook een beetje gemak hoor. Ik laat het wel voor de kraamverzorgster en dan leer ik het wel van haar.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Okee ik heb ook even een hele domme vraag.
Ik heb mijn kindjes 3,5 maand borstvoeding gegeven en ze zijn nu 6 maanden. Laatst kwam er zomaar weer melk uit mijn borst en later weer.
Nu vraag ik me af, als ik nu één van mijn kindjes weer aan zou leggen, zouden ze, na lang proberen, er dan toch nog melk uit kunnen krijgen?
Ja het is best een domme vraag en ik ben het absoluut niet van plan , maar ik vraag het me echt af.
Ik heb mijn kindjes 3,5 maand borstvoeding gegeven en ze zijn nu 6 maanden. Laatst kwam er zomaar weer melk uit mijn borst en later weer.
Nu vraag ik me af, als ik nu één van mijn kindjes weer aan zou leggen, zouden ze, na lang proberen, er dan toch nog melk uit kunnen krijgen?
Ja het is best een domme vraag en ik ben het absoluut niet van plan , maar ik vraag het me echt af.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Lana, ja hoor, dat kan, dat heet relacteren. Moeders die een baby adopteren kunnen zelfs melkproductie krijgen door te relacteren. Ik heb me er ook in verdiept voor mijn eigen dochter, maar vaak moet je dan heel intensief gaan kolven (ook 's nachts) om de productie weer volledig op gang te krijgen. In combinatie met onze huilbaby was dat voor mij toen geen doen.
Gast- Gast
Lana, net wat Rejoy zegt: het kan wel. Mijn ervaring is wel dat kindjes echt heel snel vergeten hoe ze ook alweer moeten aanhappen. Ik was ongeveer een maand gestopt met borstvoeding bij Pepijn, en hij wist al helemaal niet meer wat een borst of een tepel was en wat hij er dan mee zou moeten doen!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Lana, net wat Rejoy zegt: het kan wel. Mijn ervaring is wel dat kindjes echt heel snel vergeten hoe ze ook alweer moeten aanhappen. Ik was ongeveer een maand gestopt met borstvoeding bij Pepijn, en hij wist al helemaal niet meer wat een borst of een tepel was en wat hij er dan mee zou moeten doen!
Hier hetzelfde, M wist het al niet meer.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik vraag me af hoelang na een curretage de zwangerschapstest positief blijft (gemiddeld genomen natuurlijk). Ik heb nog geen test gedaan maar we hebben wel besloten om niet eerst de eerste menstruatie af te wachten en er gewoon voor te gaan. Omdat ik geen idee heb hoelang het duurt voor mijn cyclus op gang komt weet ik niet wanneer mijn NOD is. Maar stel dat ik over een paar weken test en hij is positief, hoe weet ik dan of ik zwanger ben of dat het nog van mijn vorige zwangerschap is.
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
Happydobby schreef:Darius schreef:Lana, net wat Rejoy zegt: het kan wel. Mijn ervaring is wel dat kindjes echt heel snel vergeten hoe ze ook alweer moeten aanhappen. Ik was ongeveer een maand gestopt met borstvoeding bij Pepijn, en hij wist al helemaal niet meer wat een borst of een tepel was en wat hij er dan mee zou moeten doen!
Hier hetzelfde, M wist het al niet meer.
Hier lukte het met 5,5 maand om T. aan te leggen. Dit heb ik tot 6,5 maand gedaan maar toen meneer me begon te bijten ben ik weer gaan kolven omdat ik niet meer durfde. Toen ik het met 8 (?) maand weer aandurfde had hij totaal geen idee meer wat hij ermee moest doen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
mystery mom schreef:Ik vraag me af hoelang na een curretage de zwangerschapstest positief blijft (gemiddeld genomen natuurlijk). Ik heb nog geen test gedaan maar we hebben wel besloten om niet eerst de eerste menstruatie af te wachten en er gewoon voor te gaan. Omdat ik geen idee heb hoelang het duurt voor mijn cyclus op gang komt weet ik niet wanneer mijn NOD is. Maar stel dat ik over een paar weken test en hij is positief, hoe weet ik dan of ik zwanger ben of dat het nog van mijn vorige zwangerschap is.
Nu even een test doen om te kijken hoe positief ie is?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hoe lang duurt het ongeveer voordat kindjes gaan kruipen, als ze al op handen en knieën kunnen gaan zitten en op handen en voeten gaan staan? Hij probeert zich nu al steeds af te zetten met zijn knietjes, maar knikkert dan voorover omdat hij zijn armen verder nog niet verzet
Ik moet traphekjes halen, maar wil vandaag eigenlijk de deur niet uit. Maarja, als hij morgen ineens kruipt moeten die dingen wel hangen natuurlijk...
Ik moet traphekjes halen, maar wil vandaag eigenlijk de deur niet uit. Maarja, als hij morgen ineens kruipt moeten die dingen wel hangen natuurlijk...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Hoe lang duurt het ongeveer voordat kindjes gaan kruipen, als ze al op handen en knieën kunnen gaan zitten en op handen en voeten gaan staan? Hij probeert zich nu al steeds af te zetten met zijn knietjes, maar knikkert dan voorover omdat hij zijn armen verder nog niet verzet
Daar heeft bij J een week of twee tussen gezeten voor hij echt overging tot kruipen. Wij hebben overigens nog steeds geen traphekjes Hebben gewoon alle deuren naar trappen toe dicht
Gast- Gast
Aimee schreef:Hoe lang duurt het ongeveer voordat kindjes gaan kruipen, als ze al op handen en knieën kunnen gaan zitten en op handen en voeten gaan staan? Hij probeert zich nu al steeds af te zetten met zijn knietjes, maar knikkert dan voorover omdat hij zijn armen verder nog niet verzet
T. ging met 6 maanden op handen en knieen zitten wiebelen, maar kroop pas met 10 mnd. Als ze erop gaan staan zal het waarschijnlijk sneller gaan, dat deed T. vlak voor hij ging kruipen geloof ik.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Parel schreef:mystery mom schreef:Ik vraag me af hoelang na een curretage de zwangerschapstest positief blijft (gemiddeld genomen natuurlijk). Ik heb nog geen test gedaan maar we hebben wel besloten om niet eerst de eerste menstruatie af te wachten en er gewoon voor te gaan. Omdat ik geen idee heb hoelang het duurt voor mijn cyclus op gang komt weet ik niet wanneer mijn NOD is. Maar stel dat ik over een paar weken test en hij is positief, hoe weet ik dan of ik zwanger ben of dat het nog van mijn vorige zwangerschap is.
Nu even een test doen om te kijken hoe positief ie is?
Ik had dan geen curretage maar een spontane miskraam maar wij hebben toen ook niet gewacht tot een eerste menstruatie. Toen ik na 6 weken stopte met vloeien heb ik een test gedaan, deze was negatief dus wist ik bij een eventueel volgende positieve test dat het echt positief was.
Floor- Ratel
Ik heb na nog even gegoogled te hebben zelf maar een test gedaan. Er waren zoveel uiteenlopende antwoorden, de een had na 2 weken een negatieve test, de ander na 8w nog positief. Mijn test is negatief (hoe raar om te hopen op een negatieve test!) dus hopelijk is de volgende positief...dan weet ik zeker dat het geen restjes hcg meer zijn van de vorige zwangerschap!
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
gek is dat he, ik hoopte ook zo erg dat hij negatief zou zijn. In elk geval weet je nu waar je aan toe bent. Hopelijk heb je binnenkort weer een positieve test in handen.
Floor- Ratel
Pagina 16 van 38 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vragen topic
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
Pagina 16 van 38
Permissies van dit forum: