'het domme vragen topic'
+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers
Pagina 15 van 38
Pagina 15 van 38 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 38
Re: 'het domme vragen topic'
Lily schreef:en daar ben ik weer hoor begin nu onderhand gek van mezelf te worden met al m`n vragen dus mijn excuses haha
Maar mijn vraag: Ik ben leiding bij een jeugdvereniging en volgende week hebben wij afsluiting met ons groepje. We gaan naar een boerderij waar ze hoeveijs en een binnenspeeltuin hebben. Hun ijs is ambachtelijk gemaakt van melk vd koeien daar enzo maar nu is mijn vraag mag ik deze schepijs hebben of niet?
Ik zou daar even vragen of de melk gepasteuriseerd is of niet (dus of het voldoende verhit geweest is). Als ze dat niet zeker weten zou ik het risico niet lopen. Als het wel is dan kun je het gerust eten.
Veel plezier!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik afgelopen vrijdag eens gaan kijken voor flesvoeding (mocht onze uk eerder komen of wat dan ook dan hebben we tenminste alles in huis) Maar toen ik voor het schap stond bij de kruidvat wist ik het toch niet meer hoor. Er zijn zoveel soorten. Ik heb hier in diverse topics gelezen dat kruidvat net zo goed is als Nutrilon dus ik ga voor de kruidvat maar welke pak moet ik hebben? Gewoon de goedkoopste?
https://online.kruidvat.nl/categorie/49267-62123/Flesvoeding.html?navigationid=13010000000131&parentid=13980000000115&token=-1
https://online.kruidvat.nl/categorie/49267-62123/Flesvoeding.html?navigationid=13010000000131&parentid=13980000000115&token=-1
Gast- Gast
Gewoon kruidvat standaard 1, of hoe het ook heet. Een blauwe kartonnen verpakking, van wat is het, 6,50 ofzo?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Gewoon kruidvat standaard 1, of hoe het ook heet. Een blauwe kartonnen verpakking, van wat is het, 6,50 ofzo?
ja en die zie ik er dus weer niet tussenstaan Wel BIO standaard 1 maar die is groen, Comfort 1 is ook groen maar voor baby`s die spugen. Extra Care 1 is geel maar is voor bij krampjes en moeizame ontlasting. Fort 1 is paars en voor hongerige baby`s
Standaard 2 is wel blauw maar dat is vanaf 6 maanden. Denk dat ik dan gewoon die BIO standaard moet hebben ?
Gast- Gast
Is hij niet toevallig op? Hij heet namelijk echt standaard 1 en is ook echt blauw ;-)
Edit: gewoon ff vragen aan een medewerker haha!
Edit: gewoon ff vragen aan een medewerker haha!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Hij staat er op de site sowieso niet tussen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ow ik dacht dat ze in de winkel stond haha! Nee op de site staat hij er niet tussen. Volgens mij omdat ze geen reclame mogen maken voor zuigelingenvoeding (?).
Steep- Kletskop
Het is deze
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
oke thanks meiden, dan ga ik die van de week in huis halen *voel me nu echt zo`n domme doos he*
Gast- Gast
Ik weet van m'n werk dat de Kruidvat voeding in dezelfde fabriek wordt gemaakt als Nutrilon. Dus eigenlijk is het gewoon hetzelfde met misschien 1 ingredient meer of minder
Gast- Gast
Er is toch een vergelijkingssite voor zuigelingenvoeding? Maar hoe weet ik nou hoeveel er van welk ingrediënt in moet zitten?
Steep- Kletskop
hier een 'domme vraag':
als je kindje goed kan lopen krijgt hij/zij schoentjes. wat is dan verstandig; altijd de schoentjes aan of thuis gewoon slofjes?
(ik heb namelijk slofjes besteld die veel te groot blijken te zijn en ik twijfel of ik ze ga ruilen of nieuwe bestel en deze bewaar totdat hij ze past)..
als je kindje goed kan lopen krijgt hij/zij schoentjes. wat is dan verstandig; altijd de schoentjes aan of thuis gewoon slofjes?
(ik heb namelijk slofjes besteld die veel te groot blijken te zijn en ik twijfel of ik ze ga ruilen of nieuwe bestel en deze bewaar totdat hij ze past)..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Binnen gewoon op de sokken/blote voeten of in de winter als het koud is slofjes aan.
Ze heeft alleen buiten haar schoenen aan.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Binnen gewoon op de sokken/blote voeten of in de winter als het koud is slofjes aan.
Hier ook, al loopt ze in de tuin ook geregeld op blote voeten, net als dr mama.
Gast- Gast
Hier heeft onze dochter meestal ook alleen buiten schoenen aan. Binnen loopt ze meestal op haar sokken of blote voeten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb altijd als tip gekregen zoveel mogelijk op blote voetjes, zo leren ze het beste lopen en het is het beste voor het afrollen vd voetjes. Ik heb hem, nu nog steeds zo min mogelijk zijn schoenen aan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hier een domme vraag!
Hoe leert een kindje zitten op zn kont en op zn knietjes? En dan bedoel ik dat hij uit zichtzelf gaat zitten.
Hoe leert een kindje zitten op zn kont en op zn knietjes? En dan bedoel ik dat hij uit zichtzelf gaat zitten.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
koNijntje schreef:hier een 'domme vraag':
Altijd zo min mogelijk de schoenen aan, dus alleen buiten. Schoenen zijn helemaal niet "goed" voor voetjes, dus thuis lekker op blote voeten of slofjes laten lopen. Overigs hebben kinderen een dikke vetlaag onder hun voetjes (daarom lijken ze ook platvoeten te hebben altijd, omdat de voetboog nog volledig opgevuld is met vet), en ze kunnen dus veel beter tegen kou aan de voetjes dan wij kunnen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Floor schreef:Rejoy. schreef:ik vraag me af of zo'n inwendig CTG ín het hoofdje van de baby wordt geschroeft, of dat ie er meer opgeplakt wordt
naar mijn weten zat hij er bij onze zoon echt 'in', hij heeft weken lang een wondjes en later korstjes op zijn hoofd gehad van dat electrodeding (ze moesten hem een paar keer opnieuw doen omdat hij soms tussendoor los ging).
Volgens mij zit 'ie er juist opgeplakt... F. heeft dit ook gehad tijdens de bevalling en ik heb naderhand eigenlijk nooit een wondje o.i.d. kunnen vinden.
Maar goed, aan dit antwoord heb je in principe ook niets want ik weet het niet zeker
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Liadan schreef:Hier heeft onze dochter meestal ook alleen buiten schoenen aan. Binnen loopt ze meestal op haar sokken of blote voeten.
+ 1 Bovendien vindt onze dochter het heerlijk om op blote voeten te lopen!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
@ Clapperdie: A. is op zijn knieeën gaan zitten vanuit buiklig.
Hij ligt op zijn buik en trekt dan zijn knietjes eronder om te gaan kruipen.
En als hij in kruiphoudig zit/ligt/hangt dan gaat hij zitten, hij schuift dan 1 beentje naar voren toe, dan zijn andere en gaat dan zitten.
Over schoenen: Buiten loopt H. op schoenen, maar als het mooi weer is loopt ze ook vaak op blote voetjes.
Binnen loopt ze vrijwel altijd op blote voeten, als het te koud is heeft ze sokken of sloffen aan.
Hij ligt op zijn buik en trekt dan zijn knietjes eronder om te gaan kruipen.
En als hij in kruiphoudig zit/ligt/hangt dan gaat hij zitten, hij schuift dan 1 beentje naar voren toe, dan zijn andere en gaat dan zitten.
Over schoenen: Buiten loopt H. op schoenen, maar als het mooi weer is loopt ze ook vaak op blote voetjes.
Binnen loopt ze vrijwel altijd op blote voeten, als het te koud is heeft ze sokken of sloffen aan.
Gast- Gast
Clapperdie schreef:Hier een domme vraag!
Dat doet ie straks ineens vanzelf! L. doet het nu pas sinds 2 weken, en zelf gaan zitten doet ze helemaal nog niet. Er valt volgens mij weinig aan te leren, ze doen het, of ze doen het nog niet.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pandora schreef:Floor schreef:Rejoy. schreef:ik vraag me af of zo'n inwendig CTG ín het hoofdje van de baby wordt geschroeft, of dat ie er meer opgeplakt wordt
naar mijn weten zat hij er bij onze zoon echt 'in', hij heeft weken lang een wondjes en later korstjes op zijn hoofd gehad van dat electrodeding (ze moesten hem een paar keer opnieuw doen omdat hij soms tussendoor los ging).
Volgens mij zit 'ie er juist opgeplakt... F. heeft dit ook gehad tijdens de bevalling en ik heb naderhand eigenlijk nooit een wondje o.i.d. kunnen vinden.
Maar goed, aan dit antwoord heb je in principe ook niets want ik weet het niet zeker
Bij ons vertelden ze dat er een iniemienie soort van vishaakje in het schedeltje geschroefd werd. Mijne oom (huisarts) bevestigde dat later ook.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Gaat idd wel echt in de huid.
Dit was namelijk 1 van de ingrepen welke niet bij onze zoon gedaan mochten worden ivm de hemofilie.
Dit was namelijk 1 van de ingrepen welke niet bij onze zoon gedaan mochten worden ivm de hemofilie.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
UP!
Ik vroeg me af vanaf wanneer jullie het ledikantje hadden opgemaakt? Ik wil het wel doen omdat ik in principe elke moment kan bevallen, maar stel dat ik pas over 5 weken beval, dan ligt het naar mijn idee alleen maar stoffig te worden. En om dan alles weer in de was te gooien vind ik ook zoiets. (en dan zul je zien dat alles in de was ligt en de bevalling begint ). Hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik vroeg me af vanaf wanneer jullie het ledikantje hadden opgemaakt? Ik wil het wel doen omdat ik in principe elke moment kan bevallen, maar stel dat ik pas over 5 weken beval, dan ligt het naar mijn idee alleen maar stoffig te worden. En om dan alles weer in de was te gooien vind ik ook zoiets. (en dan zul je zien dat alles in de was ligt en de bevalling begint ). Hoe hebben jullie dat gedaan?
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 15 van 38 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vragen topic
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
Pagina 15 van 38
Permissies van dit forum: