Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'het domme vragen topic'

+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers

Pagina 9 van 38 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 9 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  _Mashimaro_ za 17 maa 2012 - 2:10

Fiwen schreef:
_Mashimaro_ schreef:Als je een zwangerschapstest doet, maakt het dan ook uit of je blaasontsteking hebt? Question

Nee, want een zwangerschapstest meet of er HCG (zwangerschapshormoon) in je urine zit en dat is niet afhankelijk van een blaasontsteking.

Ok, bedankt.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Shy za 17 maa 2012 - 4:09

Hebben jullie ook zo'n moeite met schoenen aan trekken?

Knippen jullie je teen nagels nog zelf of laten jullie je lekker vertroetelen?

En hoe doen jullie dat down under? Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:23

Met laarzen heb ik niet echt moeite, maar als het even kan laat ik me wel helpen. Teennagels knippen doe ik zelf, lakken doet mijn vriend sinds een maand of 2, dat is toch echt te lang bukken nu. Maar hoeft niet zo vaak te gebeuren. Ik heb vanmorgen toevallig nog geschoren, dat gaat niet echt soepel meer. Heb het op de tast gedaan en later mijn vriend even laten kijken. Had in de spiegel proberen te kijken maar dan kan ik toch niet zien wat ik gedaan heb en wat niet aangezien het nog niet zo lang geleden was, en het was vrij donker in de kamer. Bij mijn zoon ben ik het op de tast blijven doen, bij mijn dochter had ik zo'n last van mn bekken dat het gewoon amper meer ging en toen heb ik het de laatste weken niet gedaan.

Gast
Gast

Bericht  mickey za 17 maa 2012 - 4:25

@Shy: ik had ballerina's, waarin ik de laatste weken woonde. Wel heel stevige, maar daar kon ik mijn voeten in wurmen. Teennagels knippen lukte enigzins in een liggende positie (geen idee meer hoe me dat gelukt is). Lakken doe ik haast nooit, dus geen probleem. Down under lukte op een gegeven moment niet meer, dus heb ik het maar zo gelaten. Ik had me bedacht dat men in het ziekenhuis wel vaker haar ziet 'het domme vragen topic' - Pagina 9 827601
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Shy za 17 maa 2012 - 4:31

mickey schreef:@Shy: ik had ballerina's, waarin ik de laatste weken woonde. Wel heel stevige, maar daar kon ik mijn voeten in wurmen. Teennagels knippen lukte enigzins in een liggende positie (geen idee meer hoe me dat gelukt is). Lakken doe ik haast nooit, dus geen probleem. Down under lukte op een gegeven moment niet meer, dus heb ik het maar zo gelaten. Ik had me bedacht dat men in het ziekenhuis wel vaker haar ziet 'het domme vragen topic' - Pagina 9 827601

Dat is ook wel zo, maar voor mezelf ook meer. Vindt het voor mijn man ook wel leuk dat dat er ook een beetje uitziet haha. Ik denk dat ik van de week even een afspraak maak voor een pedicure, lijkt me sowieso wel een keertje lekker. Ik zit nu te kloten met mijn gympen steeds, kan mijn veters natuurlijk ook nog zo knopen dat ik er zo in kan stappen 'het domme vragen topic' - Pagina 9 827601 . Pff maar als ik ze eenmaal vast heb zit ik te hijgen alsof ik een uur hard gelopen heb haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:34

Op het moment zelf vond ik het helemaal niet erg dat er wat meer haar stond dan normaal (het was alsnog geen hele bos) en met strippen ook niet, kon me echt niet schelen. Maar ik vind het op de foto's wel lelijk haha. Maar goed als het nu weer niet lukt dan niet hoor.

Gast
Gast

Bericht  mickey za 17 maa 2012 - 4:37

Ik ben inderdaad wel naar de pedicure geweest voor de bevalling. Ben vrij onzeker over mijn voeten, op het strand verstop ik ze meestal in het zand of onder de handdoek... Op de dag dat ik uitgeteld was, zat ik bij de pedicure Very Happy De kleine man kwam "gelukkig" 13 dagen te laat, dus ik was mooi op tijd Wink
Wat het downunder gebied betreft: wij vonden het beide eng worden op een gegeven moment, dus ik vond het niet zo nodig om voor mijn vriend halsbrekende toeren uit te halen onder de douche Laughing En foto's heb ik daar niet van, aangezien het uiteindelijk een keizersnede werd. Maar als het een gewone bevalling was geweest, denk ik niet dat ik van downunder foto's had willen hebben.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  studiebol za 17 maa 2012 - 4:49

XXAnnieXX schreef:nou ik heb ook nog wel een vraag voor de tweeling mama's met kindjes van hetzelfde geslacht....

Wat ik me dus afvraag is: stel je weet dat je twee meiden krijgt.... en je hebt twee namen bedacht. Wie krijgt dan welke naam? Is dat de eerste die eruit komt krijgt de eerste naam, en de tweede de andere naam. of pas nadat jullie de kindjes gezien hadden?? Very Happy

Het is bij ons niet zo "ingewikkeld' als bij MamaRosa. Wij wisten dat we twee meiden zouden krijgen. Gelukkig wel want ik zou het heel moeilijk vinden om twee meiden namen, twee jongens namen en dan nog een jongens en meisjes naam die bij elkaar passen te moeten verzinnen.

Maar goed twee meiden dus hier.. en wij hebben altijd gezegd de eerste die geboren wordt heet L en de tweede heet V.

Deze vraag krijg ik trouwens wel vaker.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ayla za 17 maa 2012 - 7:39

Shygirl85 schreef:Hebben jullie ook zo'n moeite met schoenen aan trekken?

Knippen jullie je teen nagels nog zelf of laten jullie je lekker vertroetelen?

En hoe doen jullie dat down under? Embarassed

Oké ik ben niet helemaal eerlijk want ik had geen grote buik, maar ik heb tot het moment dat ik weeën kreeg alles nog zelf gedaan. Ik zat wel te hijgen als ik eindelijk mijn schoenen aan had, maar het lukte me allemaal wel. Ik heb zelfs nog met 39 weken een woonkamer staan vervenEmbarassed
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Susan za 17 maa 2012 - 7:44

Toen ik zwanger was van Yrsa kon ik me ook niet meer goed scheren, maar omdat op het forum echt iedereen zei het nog gewoon te doen heb ik het toen ook nog geprobeerd, maar ik had mooi spijt, heb me lelijk gesneden. Dus mocht ik nog een keer zwanger worden, dan trek ik me daar echt niks meer van aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  PiP za 17 maa 2012 - 7:47

Ik kon ook bijna alles zelf nog, maar had ook geen enorme buik.

Laarsen heb ik wel zo uitgezocht dat ik ze makkelijk aan kon krijgen.
Scheren down under deed ik op gevoel.
Nagels knippen lukte met pijn en moeite wel, maar liet ik uiteindelijk wel door mijn man doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 7:48

Bij mijn 2e zwangerschap kon ik er echt niet meer bij op het eind maar ik moest en zou dat haar weg krijgen. Dat probeerde ik met een schaar te knippen. Mocht je dat in je hoofd krijgen, vooral niet doen.'het domme vragen topic' - Pagina 9 394967

Nu kan ik er ook niet meer bij maar durf mijn vriend het ook niet te laten scheren.

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ za 17 maa 2012 - 8:02

Ik heb mijn man laten scheren en my god....Ik heb echt doodsangsten uitgestaan! En toen ik uiteindelijk foto's te zien kreeg, had ik er geen eens meer haar zitten!!! En dat terwijl ik om een streepje had gevraagd. Hij vond het mooier zo.... nerd
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 4:27

L!ND@ schreef:Ik heb mijn man laten scheren en my god....Ik heb echt doodsangsten uitgestaan! En toen ik uiteindelijk foto's te zien kreeg, had ik er geen eens meer haar zitten!!! En dat terwijl ik om een streepje had gevraagd. Hij vond het mooier zo.... nerd
lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 4:30

Fiwen, zijn er verschillende manieren van inknippen? Las ergens 'volledig ingeknipt', is dat anders als een gewone knip? En wat is het verschil?

Gast
Gast

Bericht  Bloem86 zo 18 maa 2012 - 4:32

L!ND@ schreef:Ik heb mijn man laten scheren en my god....Ik heb echt doodsangsten uitgestaan! En toen ik uiteindelijk foto's te zien kreeg, had ik er geen eens meer haar zitten!!! En dat terwijl ik om een streepje had gevraagd. Hij vond het mooier zo.... 'het domme vragen topic' - Pagina 9 827601

Haha, dat zou hier ook kunnen gebeuren ja! Laughing
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 4:46

Nagels knippen kan ik zonder problemen nog, nagels lakken doe ik niet in de winter smile
Scheren is wel iets lastiger maar ook dat lukt nog prima als ik de tijd er voor neem, wel wat meer op de tast.
Ik heb makkelijke laarzen die ik zo aan kan trekken dus dat gaat ook nog prima.

Gast
Gast

Bericht  Fiwen zo 18 maa 2012 - 7:14

Stofzuiger schreef:Fiwen, zijn er verschillende manieren van inknippen? Las ergens 'volledig ingeknipt', is dat anders als een gewone knip? En wat is het verschil?

In principe wordt een knip altijd vanaf het onderste punt van de vagina schuin richting de bil geknipt. Maar er bestaat wel een verschil tussen een knip van een verloskundige en een knip van een gynaecoloog (zeker bij een vacuüm). Gynaecologen knippen vaak 2x (dus een grotere knip) en verloskundige 'maar' 1x.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 7:27

L!ND@ schreef:Ik heb mijn man laten scheren en my god....Ik heb echt doodsangsten uitgestaan! En toen ik uiteindelijk foto's te zien kreeg, had ik er geen eens meer haar zitten!!! En dat terwijl ik om een streepje had gevraagd. Hij vond het mooier zo.... 'het domme vragen topic' - Pagina 9 827601

Hahahaha Cool

Ik heb een spiegeltje gekocht (zo een met een vergrootglas aan de andere kant), ging op de badrand zitten, pakte het spiegeltje vast en werkte zo alles bij. Daarna nog even afspoelen en ik was ready to go! Heb het spiegeltje inmiddels uitgeleend aan mijn net bevallen vriendin haha

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 18 maa 2012 - 7:44

Ik kon dus gewoon over mijn buik heen alles down under nog zien. Geloof ik... Of ik ging op het laatst zitten, dat weet ik niet meer, maar ik weet nog dat ik een dag ofzo voor de bevalling alles nog geschoren heb.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 7:58

Wat een leuk topic zeg!

Hier mijn dommevraag bijdrage: ze zeggen vaak dat baby's die met vacuum- of tangverlossing zijn geboren hoofdpijn hebben en/of misselijk zijn. Maar hoe weten ze dat? Ik begriip wel dat die baby's wat gevoeliger zijn door de heftige bevalling en daardoor wat sneller geprikkeld bij veel van hand-tot-hand gaan, maar dat misselijk zijn en hoofdpijn hebben begrijp ik niet hoe ze daar achter zijn gekomen..

Gast
Gast

Bericht  Fiwen zo 18 maa 2012 - 8:01

Nicci schreef:Wat een leuk topic zeg!

Hier mijn dommevraag bijdrage: ze zeggen vaak dat baby's die met vacuum- of tangverlossing zijn geboren hoofdpijn hebben en/of misselijk zijn. Maar hoe weten ze dat? Ik begriip wel dat die baby's wat gevoeliger zijn door de heftige bevalling en daardoor wat sneller geprikkeld bij veel van hand-tot-hand gaan, maar dat misselijk zijn en hoofdpijn hebben begrijp ik niet hoe ze daar achter zijn gekomen..

Is een logisch gevolg van de vacuüm. Als ze bij jou zo hard aan je hoofd getrokken hebben dat je een gigantische bult en (vaak) een blauwe plek hebt, dan kun je je indenken dat je dan hoofdpijn hebt en misselijk bent. Die kindjes huilen vaak ook meer de eerste 48 uur en willen minder drinken en spugen meer.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:03

onze dochter rochelde nog vrij veel vruchtwater en spuugde ook nog wat vruchtwater, daarbij wilde ze de eerste 24 uur nauwelijks drinken, dus ik denk dat 1+1 twee was zeg maar..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:07

Fiwen schreef:
Nicci schreef:Wat een leuk topic zeg!

Is een logisch gevolg van de vacuüm. Als ze bij jou zo hard aan je hoofd getrokken hebben dat je een gigantische bult en (vaak) een blauwe plek hebt, dan kun je je indenken dat je dan hoofdpijn hebt en misselijk bent. Die kindjes huilen vaak ook meer de eerste 48 uur en willen minder drinken en spugen meer.

Dat meer drinken en meer spugen wist ik niet.. Ze zeiden het tegen mij in het ziekenhuis ook meteen 'laat der maar even liggen, ze is vast misselijk'.. dat begreep ik niet zo heel goed hoe ze dat zo snel konden 'zien'. Misschien wat voorzorg.

Rejoy: mijn dochter had later wel veel belletjes, maar dronk verder wel goed. Ik hoorde pas van de kraamzorg dat die belletjes dus een misselijkheid indicator waren.

Maar de hoofdpijn is dus vooral een 'verwachting' door de heftige bevalling, dat valt niet echt te zien..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 8:08

als kindjes kreunen en gespannen zijn kan dat geloof ik ook op pijn duiden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 38 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: