'het domme vragen topic'
+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers
Pagina 11 van 38
Pagina 11 van 38 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 38
Re: 'het domme vragen topic'
Voor het afdrogen na het in bad gaan. Onder het hoofdje in bed tegen het spugen.
Gast- Gast
Lily schreef:ik up dit topic maar weer even omdat ik vanavond weer wat babyspullen ga halen zoals aankleedkussenhoezen, sokjes, hydrofielluiers e.d.
Maar waar worden die hydrofielluiers nu eigenlijk voor gebruikt? Ik heb wel al een hoop spuugdoekjes.
Vooral voor het afrdrogen van je baby na het badje/douchen. Maar bij ons ligt er ook één in de kinderwagen, in zijn bedje en in de box voor als hij spuugt. Dan hoeft hij niet op de natte plek te blijven liggen, kan je gewoon snel de doek vervangen.
Ook spuugt mijn zoontje zo veel dat we hydrofieldoeken gebruiken als hij gaat boeren na de voeding, om het spugen op te vangen. Een spuugdoekje is dan te klein.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Waar ga je ze trouwens kopen? Ik heb witte van de Hema en witte van Bambino.
Die van de Hema vind ik niet zo heel fijn eigenlijk. Die van Bambino blijven echt veel mooier en dikker. Maar goed die hebben ze niet altijd bij Kruidvat helaas.
Die van de Hema vind ik niet zo heel fijn eigenlijk. Die van Bambino blijven echt veel mooier en dikker. Maar goed die hebben ze niet altijd bij Kruidvat helaas.
Gast- Gast
Hydrofielluiers zijn eigenlijk handig voor van alles en nog wat, het zijn gewoon doeken die heel makkelijk heel veel vocht opnemen. Je kunt de baby ermee afdrogen, onder het hoofdje leggen bijvoorbeeld in de box als ze veel kwijlen, als dun lakentje in de wagen als het erg warm weer is. Ik gebruikte ze ook wel eens als slab als ze erg veel knoeiden. Nu gebruik ik ze soms om de badkamervloer droog te maken als ze erg gekliederd hebben tijdens het badderen, ik heb net twee hydrofieldoeken in de buggy gelegd zodat de bekleding sneller droog wordt omdat ik door de regen heb gelopen, later kun je ze zelfs als theedoek gebruiken. Ze zijn ook lekker dun, nemen weinig plek in.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Lotje schreef:Waar ga je ze trouwens kopen? Ik heb witte van de Hema en witte van Bambino.
Ik zag dat ze bij de wibra in de aanbieding zijn dus wou ze daar halen. En hoeveel moet ik er ongeveer aanschaffen?
Gast- Gast
Ik heb echt een super domme vraag, maar het spookt steeds door m'n hoofd, dus ik stel hem toch maar.
Afgelopen maand hebben man en ik besloten om voor een 2e te gaan. Vorige week had ik m'n eisprong. Ik heb nu al zo sterk het gevoel dat het raak is. Ik heb datzelfde weeïge gevoel als toen ik zwanger was van onze dochter. Maar ik vind het zo raar, zo vroeg, dat kan toch helemaal niet?
Afgelopen maand hebben man en ik besloten om voor een 2e te gaan. Vorige week had ik m'n eisprong. Ik heb nu al zo sterk het gevoel dat het raak is. Ik heb datzelfde weeïge gevoel als toen ik zwanger was van onze dochter. Maar ik vind het zo raar, zo vroeg, dat kan toch helemaal niet?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had dat ook toen ik zwanger was van Yrsa, dat ik al een week voor de positieve test zo'n weeïg gevoel had, zo'n rare eetlust en emotioneel, ik lustte ook opeens geen thee meer. Dus het zou best wel kunnen, hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
Lily schreef:
Ik zag dat ze bij de wibra in de aanbieding zijn dus wou ze daar halen. En hoeveel moet ik er ongeveer aanschaffen?
ik heb er meer dan 20, in het begin gebruik je zo overal voor, hydrofielwashandjes heb ik er 15 van, 12 gekocht, 3 gekregen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Lily schreef:
ik heb er meer dan 20, in het begin gebruik je zo overal voor, hydrofielwashandjes heb ik er 15 van, 12 gekocht, 3 gekregen.
jeetje zoveel ja haha. Oke. Had bij de Ikea ook nog doekjes gehaald maar denk dat ik die meer ga gebruiken als spuugdoekjes.
Gast- Gast
Happydobby schreef:Lily schreef:
Ik heb er 18 gehaald (stond op het lijstje van de kraamzorg) en 12 hydrofiel washandjes. Alles van de hema.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Lily schreef:Happydobby schreef:Lily schreef:
jeetje zoveel ja haha. Oke. Had bij de Ikea ook nog doekjes gehaald maar denk dat ik die meer ga gebruiken als spuugdoekjes.
Heb je bij de ikea van die witte met een gekleurde, tja hoe noem je dat, lusje gekocht?
Die gebruiken we hier als spuugdoek.
Ik heb ook wel heel wat hydrofiele luiers. Gebruik er de ene dag 2, andere dag 1 en dan nog 1 in de wandelwagen en voorheen 1 in de wieg. En ik was niet elke dag dus kwam mooi uit zo. Ik heb ze bij de hema vandaan, veel witte en 4 gekleurde. De gekleurde gebruik ik dan voor de wandelwagenbak enzo, vond ik net wat leuker als de saaie witte.
Maar merk dat Siem te groot word nu, dus we zullen ze snel niet meer zovaak gebruiken.
die ja, zitten per 10 in een pak en had een pak meegenomen. En zit er kwaliteitsverschil in die van de hema/wibra/zeeman? Katoen is katoen lijkt mij
Gast- Gast
SarahKey schreef:
Maar merk dat Siem te groot word nu, dus we zullen ze snel niet meer zovaak gebruiken.
Hoe bedoel je te groot?
Y. is 16,5 maand en wij gebruiken de hydrofieldoeken nog steeds met afdrogen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:SarahKey schreef:
Hoe bedoel je te groot?
Wij gebruikten ze tot nu toe ook nog voor B met afdrogen. Alleen nu gaan we overstappen op gewone handdoeken zodat we ze voor de baby kunnen gebruiken.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
ik wou pas hydro washandjes bij de hema kopen, maar vond ze er nogal doorzichtig uitzien. Toen ben ik eerst thuis gaan kijken welke ik nou had, want er zitten er een paar tussen die heel erg gekrompen zijn. dat waren dus die van de hema!
Ik heb nu belachelijk veel hydro luiers, gok wel 35, hahaha.
Had bij mijn dochter witte en wou nu 1 verpakking taupe erbij kopen. Dus ik zoeken zie ik dat die kleur maar 3,- was ipv 10. Toen twijfelde ik al aan een 2e pak van 6 st. Toch maar niet gedaan, had genoeg.
Zag ik later dat de hydro luier 2+1 gratis was. Dus 3 pakken voor 6,-. Toch maar weer wel gedaan.
misgrijpen zal ik dus niet! Heb ze trouwens tot 2 jaar gebruikt.
Ik heb nu belachelijk veel hydro luiers, gok wel 35, hahaha.
Had bij mijn dochter witte en wou nu 1 verpakking taupe erbij kopen. Dus ik zoeken zie ik dat die kleur maar 3,- was ipv 10. Toen twijfelde ik al aan een 2e pak van 6 st. Toch maar niet gedaan, had genoeg.
Zag ik later dat de hydro luier 2+1 gratis was. Dus 3 pakken voor 6,-. Toch maar weer wel gedaan.
misgrijpen zal ik dus niet! Heb ze trouwens tot 2 jaar gebruikt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wennes schreef:Annie24 schreef:SarahKey schreef:
Hoe bedoel je te groot?
Wij gebruikten ze tot nu toe ook nog voor B met afdrogen. Alleen nu gaan we overstappen op gewone handdoeken zodat we ze voor de baby kunnen gebruiken.
Je kunt ze toch voor B en de baby tegelijk gebruiken?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, ik droog Yrsa ook nog wel eens af met een hydrofieldoek. Ik had er net ook eentje bij me omdat het zo regende, zo kon ik onderweg vast haar gezicht en haar afdrogen.
Susan- Lady Post-a-lot
Darius schreef:Wennes schreef:Annie24 schreef:SarahKey schreef:
Hoe bedoel je te groot?
Je kunt ze toch voor B en de baby tegelijk gebruiken?
Ja dat kan zeker! Ik ben alleen een muts en wil dat alles nu netjes in de kast ligt voor de baby hahaha.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Haha Wennes zo heb ik dat ook gedaan! Nu gebruik ik ze wel weer voor allebei
Gast- Gast
Ok, ik heb weer een 'domme'. R krijgt altijd olvarit potjes (de 6 maanden, want de 8 maanden lust hij niet). Maar ik wil eigenlijk dat hij met ons mee gaat eten. Alleen weet ik niet hoe ik dat nu moet aanpakken.. Sowieso is het tijdstip wel lastig, want mijn man is pas rond 18.30 a 19.00 uur thuis.. En ik wil graag dat R rond 18 uur eet, anders loopt zijn ritueeltje in de soep. Het is vast heel simpel, maar ik krijg de puzzel even niet compleet in mijn hoofd.. Help?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Samen eten met je zoon? Ik eet ook samen met de kinderen sinds de jongste er is, anders wordt het echt te laat voor hem. Hij wilt echt rond 17.00 - 17.30 uur eten, dus doen we dat gewoon. Mijn man is meestal rond 19.00 uur of later thuis, dus echt veel te laat voor de kinderen om nog te moeten beginnen met eten. Man warmt zijn eten dus altijd op, tis niet ander.
En anders wat later in de middag fruit geven zodat hij het langer uithoudt? Dan eten, bad, fles en naar bed. Of eerst in bad, dan eten, fles naar bed.
Niet te moeilijk denken, kinderen kunnen best wel tegen wat verandering.
En anders wat later in de middag fruit geven zodat hij het langer uithoudt? Dan eten, bad, fles en naar bed. Of eerst in bad, dan eten, fles naar bed.
Niet te moeilijk denken, kinderen kunnen best wel tegen wat verandering.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Susan schreef:Ik had dat ook toen ik zwanger was van Yrsa, dat ik al een week voor de positieve test zo'n weeïg gevoel had, zo'n rare eetlust en emotioneel, ik lustte ook opeens geen thee meer. Dus het zou best wel kunnen, hoor.
Oké, fijn om te lezen dat jij dat dus ook had. Ik had het verder nooit eerder van iemand gehoord.
Ik heb verder wel geduld hoor, ik wacht gewoon af tot ik kan testen. Maar dat gevoel is zo aanwezig.
Bij m'n dochter had ik ook rond 3 weken al zo'n gevoel, maar toen kon ik het niet plaatsen. Ik testte met 3w4d toen al knalpositief.
Linda- Ratel
Ik gebruik die gekleurde hydrofieldoeken van de Hema, die vind ik echt fijn.
Ik gebruik ze nog steeds regelmatig. Na het badderen of als ik haar alleen even gewassen heb. We hebben er een stuk of 30 geloof ik, haha.
Ik gebruik ze nog steeds regelmatig. Na het badderen of als ik haar alleen even gewassen heb. We hebben er een stuk of 30 geloof ik, haha.
Linda- Ratel
Linda schreef:Ik gebruik die gekleurde hydrofieldoeken van de Hema, die vind ik echt fijn.
En anders zijn het echt perfecte sopdoeken! Echt ik krijg niks zo goed schoon als met een hydrofieldoek haha
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Pippa op do 21 jun 2012 - 5:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 11 van 38 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 24 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vragen topic
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
Pagina 11 van 38
Permissies van dit forum: