Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'het domme vragen topic'

+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers

Pagina 23 van 38 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

'het domme vragen topic' - Pagina 23 Empty Re: 'het domme vragen topic'

Bericht  Supertalentje ma 25 feb 2013 - 14:14

Ow ja, in het kader van de domme vragen heb ik er nog wel eentje;
Eerste bevalling hebben ze rechts geknipt, er is serieus een 'hapje' uit. Nu zei de vk dat zij alleen rechts knipt, daar hadden we grapjes overgemaakt. Maar thuis vroeg ik me toch af hoe dat kan, er valt rechts niet zoveel meer te knippen mi en daarnaast zit er nu toch littekenweefsel, doet het knippen en hechten niet extra zeer dan? En het herstel? Ik snap niet hoe dat werkt, knippen in een litteken.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Steep di 26 feb 2013 - 11:33

Poeeh Supertalentje.. Is een goede vraag! Ik zou het niet weten, misschien ff googlen of aan je vk vragen?
Ik heb er ook weer 1! Wanneer zijn jullie begonnen met ondergoed, dus een hemd en onderbroek?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 26 feb 2013 - 19:13

Hemd en onderbroek zodra we begonnen zijn met zindelijkheidstraining, hij was met 2 jaar en 5 maanden zindelijk, dus het zal er net iets voor geweest zijn, een maandje ofzo.

Gast
Gast

Bericht  nillis di 26 feb 2013 - 20:13

Hier doen we dat nu ook af en toe, omdat T voor kerst heel mooi minnie mousse ondergoed heeft gekregen en dat wil ze natuurlijk ook aan. Wij beginnen van het zomer met zindelijkheidstraining.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  teletascha di 26 feb 2013 - 21:00

Supertalentje schreef:Ow ja, in het kader van de domme vragen heb ik er nog wel eentje;
Eerste bevalling hebben ze rechts geknipt, er is serieus een 'hapje' uit. Nu zei de vk dat zij alleen rechts knipt, daar hadden we grapjes overgemaakt. Maar thuis vroeg ik me toch af hoe dat kan, er valt rechts niet zoveel meer te knippen mi en daarnaast zit er nu toch littekenweefsel, doet het knippen en hechten niet extra zeer dan? En het herstel? Ik snap niet hoe dat werkt, knippen in een litteken.

Dat heb in ook gevraagd aan de verloskundige bij de 2e, Bij mij was er ook een soort bultje overgebleven na de 1e. Maar ze zetten de knip altijd over het oude litteken, en proberen dan de dingen die vorige keer niet goed genezen zijn te herstellen. Bij mij zitbde knip overigens links.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Happydobby di 26 feb 2013 - 21:49

En hoe zit het met een orgasme na een knip? Is het nog wel hetzelfde als voor de bevalling?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  L!ND@ di 26 feb 2013 - 21:54

Happydobby schreef:En hoe zit het met een orgasme na een knip? Is het nog wel hetzelfde als voor de bevalling?
Is nog net zo als voorheen, ze knippen je niet in je clit Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fiwen di 26 feb 2013 - 22:07

Happydobby schreef:En hoe zit het met een orgasme na een knip? Is het nog wel hetzelfde als voor de bevalling?

Een knip zetten ze vanuit de onderkant van je vagina links of rechts naar beneden (richting je bil). Je clitoris zit helemaal bovenaan (nog voor de urinebuis) dus een knip komt bij lange na niet in de buurt van je clitoris.

http://www.medical78.com/nat_episio.jpg (de blauwe pijl is hoe ze een knip zetten)
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947

Bericht  Jasmine di 26 feb 2013 - 22:34

Steep schreef:
Edit: Nog een vraag! Hoe bevorderen jullie de taalvaardigheid va je kindje? R. zegt alleen nog maar papa, mama, ja en de naam van de hond. Hij begrijpt wel een hoop dus ik denk niet dat het gehoorproblemen zijn. We lezen voor, benoemen wat hij, wij en de hond doen en benoemen ook alles wat hij ziet. Als we een woord voorzeggen probeert hij het wel na te doen, maar hij heeft dan alleen de lettergrepen goed.

Dat dachten wij dus ook, dat het met J. haar gehoor wel goed zou zitten. Ze begrijpt vrijwel alles, ik kan haar dubbele instructies geven, in zinnen dingen vragen enz. enz. enz. Toch bleek ze dus wel een probleem met haar gehoor te hebben: ze had ontzettend veel slijm achter haar trommelvliezen, waardoor ze constant hoorde alsof ze onder water zat. Nu heeft ze sinds gister buisjes, dus hopen dat ze nu snel vooruit gaat.

R. is alleen wel ruim 9 maanden jonger dan J. Zo veel hoeft hij nog niet te kunnen zeggen. Volgens mij doen jullie het al goed door alles te benoemen, voor te lezen etc. Ik zou het nog even aankijken en als je je toch zorgen maakt, het even aangeven bij je huisarts of consultatiebureau.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Laced di 26 feb 2013 - 22:40

Jasmine: Heeft J. in het verleden dan ook vaak een oorontsteking gehad of staat dat in relatie met elkaar? Mijn zoon is bijna 18 maanden en praat nog helemaal niet. Af en toe papa / mama en klaar, dat is het. Nu heeft hij zijn 1e jaar geregeld last gehad van een oorontsteking en nu vraag ik mij toch af of dat er iets mee te maken heeft.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Happydobby di 26 feb 2013 - 22:47

Fiwen schreef:

Een knip zetten ze vanuit de onderkant van je vagina links of rechts naar beneden (richting je bil). Je clitoris zit helemaal bovenaan (nog voor de urinebuis) dus een knip komt bij lange na niet in de buurt van je clitoris.

http://www.medical78.com/nat_episio.jpg (de blauwe pijl is hoe ze een knip zetten)

Ja maar bij een orgasme trekt de spier bij je vagina ingang samen. Als daar in geknipt word dat kan dat toch niet meer?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Fiwen di 26 feb 2013 - 22:55

Happydobby schreef:
Fiwen schreef:

Ja maar bij een orgasme trekt de spier bij je vagina ingang samen. Als daar in geknipt word dat kan dat toch niet meer?

Die spier wordt ook weer gehecht en hersteld dus.
Als je en spier scheurt in je arm bijvoorbeeld wordt die ook operatief hersteld en dat geneest ook en dan kun je die spier weer gewoon gebruiken.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947

Bericht  Novalee do 7 maa 2013 - 8:58

Ik heb weer een domme vraag. Na mijn bevalling werd me verteld dat ik 400 ml bloed verloren was, maar hoe weten ze dat? Want dat trekt toch in de lakens/papieren doeken/wat ze ook gebruiken bij de bevalling?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 8:59

L!ND@ schreef:
Is nog net zo als voorheen, ze knippen je niet in je clit Wink

lol!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 9:00

Novalee schreef:Ik heb weer een domme vraag. Na mijn bevalling werd me verteld dat ik 400 ml bloed verloren was, maar hoe weten ze dat? Want dat trekt toch in de lakens/papieren doeken/wat ze ook gebruiken bij de bevalling?

Bij mij wogen ze alles waar bloed in/op zat pale .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow do 7 maa 2013 - 9:02

Fiwen schreef:
Happydobby schreef:
Fiwen schreef:

Als je en spier scheurt in je arm bijvoorbeeld wordt die ook operatief hersteld en dat geneest ook en dan kun je die spier weer gewoon gebruiken.

Hihihi dat haar, t lijkt wel een egeltje Laughing

Ik vroeg me af, waarom breken ze soms de vliezen pas bij 7 cm ontsluiting of nog meer? Want als de baby in het vruchtwater heeft gepoept dan kan je dat toch niet zien? Of breken je vliezen altijd vanzelf als het vruchtwater vies is? En als de vliezen niet vanzelf breken en de vk/gyn doet dit ook niet, hoe wordt de baby dan geboren?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 9:03

Charles schreef:
Novalee schreef:Ik heb weer een domme vraag. Na mijn bevalling werd me verteld dat ik 400 ml bloed verloren was, maar hoe weten ze dat? Want dat trekt toch in de lakens/papieren doeken/wat ze ook gebruiken bij de bevalling?

Bij mij wogen ze alles waar bloed in/op zat pale .

Serieus? Nee toch?

Bij mij hebben ze met literkannen het water uit het bevalbad nagemeten 'het domme vragen topic' - Pagina 23 3079029344

Volgens mij maken ze gewoon een inschatting, met een beetje ervaring lukt dat wel denk ik.

Gast
Gast

Bericht  love do 7 maa 2013 - 9:05

Wat hebben jullie gedaan toen je een positieve test in handen had?
Ga je dan naar de huisarts? 'het domme vragen topic' - Pagina 23 253468018 en heb je meteen mensen ingelicht of even gewacht?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 9:05

Ja, echt waar Rejoy. Ik lag op van die matjes en die sleepten ze elke keer vol naar de weegschaal.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 9:07

Caroow schreef:
Fiwen schreef:
Happydobby schreef:
Fiwen schreef:

Hihihi dat haar, t lijkt wel een egeltje Laughing

Ik vroeg me af, waarom breken ze soms de vliezen pas bij 7 cm ontsluiting of nog meer? Want als de baby in het vruchtwater heeft gepoept dan kan je dat toch niet zien? Of breken je vliezen altijd vanzelf als het vruchtwater vies is? En als de vliezen niet vanzelf breken en de vk/gyn doet dit ook niet, hoe wordt de baby dan geboren?

Ik had zelfs in mijn bevalplan staan dat mijn vliezen niet kunstmatig gebroken mochten worden tijdens de ontsluitingsfase. Wanneer vliezen nog intact zijn heeft een kindje meer ruimte om goed te gaan liggen. Zodra de vliezen gebroken zijn heeft het kindje die ruimte niet meer, waardoor een kindje moeilijker kan draaien en je dus meer kans hebt op een geboorte van een kindje in een afwijkende ligging. Verder bespoedig je de bevalling op een niet-natuurlijke manier door het kunstmatig breken van de vliezen en kunnen daardoor dus ook weer complicaties ontstaan.
Een kindje kan zelfs in de vliezen geboren worden. Mijn vliezen zijn helemaal op het laatst gebroken, tijdens de perwee waarin de jongste geboren werd. Ik wilde zelf graag dat op dat moment de vliezen gebroken werden, zodat de bacterie-kolonisatie wel plaats zou vinden (darmflora).

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 7 maa 2013 - 9:07

love schreef:Wat hebben jullie gedaan toen je een positieve test in handen had?
Ga je dan naar de huisarts? 'het domme vragen topic' - Pagina 23 253468018 en heb je meteen mensen ingelicht of even gewacht?

Ik ben op bed gaan liggen omdat ik dacht dat ik zou omvallen. Toen heb ik mijn vriend geroepen en hebben we samen liggen huilen. Toen is hij naar het werk gegaan en heb ik nog 2 kruidvat testen gekocht en die gedaan, allebei positief. Toen moest ik aan het werk, waar ik mijn vriend weer zag. Heb echt beroerd gewerkt, was te gelukkig om normaal te functioneren.
Ik weet niet meer precies wanneer, maar ik denk een week later, heb ik een afspraak gemaakt met de vk. Huisarts hoef je niet te bellen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 9:09

Ja joh Charles? Ik dacht dat je een grap maakte. Maar in die matjes kan toch ook een hoop vruchtwater zitten?

Love: wij hebben niks gedaan na de positieve test. Na een paar weken de VK gebeld en later ook de HA om de zwangerschap door te geven. Ik heb wel al vrij snel één of twee vriendinnen ingelicht, de rest van de wereld pas rond de 10 weken.

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 7 maa 2013 - 9:09

Rejoy, de bacterie-kolonisatie? Wat is dat en waarom gebeurd dat tijdens het breken van de vliezen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee do 7 maa 2013 - 9:10

Wat raar Charles! Ik dacht daar ook aan, maar mijn vliezen zijn toen ook op de bevaltafel gebroken, dat trekt er dan toch ook in?

Love, je hoeft de HA niet te bellen, die kan niks voor je betekenen. Een positieve test betekent zwanger. Je kunt dan de verloskundige bellen om een eerste afspraak te maken. We hebben het onze naaste familie meteen verteld. Heb je positief getest?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  love do 7 maa 2013 - 9:12

bedankt voor jullie antwoord smile
Mag morgen namelijk testen en heb nogal last van de zenuwen 'het domme vragen topic' - Pagina 23 253468018

Ok de verloskundige dus dan maar bellen en is het normaal om samen of alleen te gaan?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud