Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

+45
RYW
SuperGrover
luenca
Mees
Lavendel
ProudMom
dyingbride
Flippin' Bitch
loura
Arwyn
Kaboutertje
Jeanette
Suus
Feline
Dennenappel
Atelier Madame
Paper Crown
TGR
Barbabella
Benthe
Rush
Bay
Niekske
Snoes
Caresses
Muppetje
Alex
Caroow
Mamsie
Lejow
Bliss
Stuiterbal
Toet
Roza
Aagje!
Melis_je
Kerel
ellibre
Blond
kajaka88
Highway
Shy
ekiaam87
Marin
Caribbeanlover
49 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 1:36

Carrie schreef:Ja, ik vind mezelf mooi.
Nee, jij bent niet mooi. Jij bent gewoon een lekker wijf. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Feline do 8 maa 2012 - 1:51

Ik ben geen meisje waarbij mensen hun hoofd omdraaien als ik voorbij loop.. (he, shit) maar m'n uitstraling maakt veel goed. Heb helaas geen maatje 36, zou echt blij worden van een strakker lichaam maar mag ook niet echt klagen met m'n lichaam met de gedachte dat ik door pijn niet zoveel kan bewegen als ik zou willen.

Dus ik ben over het algemeen tevreden maar er zijn soms dagen dat ik mezelf achter het behang wil plakken Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 2:17

Powerbabe schreef:
Carrie schreef:Ja, ik vind mezelf mooi.
Nee, jij bent niet mooi. Jij bent gewoon een lekker wijf. Wink

Oh! Haha Very Happy Ik ben denk ik liever mooi, dan een lekker wijf Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Paper Crown do 8 maa 2012 - 2:21

Ik vind mezelf geen klassieke schoonheid, maar soms vind ik mezelf heel mooi. Maar zoals vandaag bijv helemaal niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 2:23

Haha, ik wist dat je dat ging zeggen. Maar zo bedoelde ik het niet, je bent niet een lekker wijf in de zin van een blonde bimbo waar mannen kwijlend naar kijken. Al kijken mannen vast wel kwijlend naar je, haha. Misschien had ik een andere bewoording moeten gebruiken want als ik lekker wijf zeg dan bedoel ik vaak meer dan mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Suus do 8 maa 2012 - 2:45

Ik vind mezelf wel oke, niet heel bijzonder ofzo, maar ook niet heel lelijk.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 3:27

Powerbabe schreef:Haha, ik wist dat je dat ging zeggen. Maar zo bedoelde ik het niet, je bent niet een lekker wijf in de zin van een blonde bimbo waar mannen kwijlend naar kijken. Al kijken mannen vast wel kwijlend naar je, haha. Misschien had ik een andere bewoording moeten gebruiken want als ik lekker wijf zeg dan bedoel ik vaak meer dan mooi.

Vooruit Very Happy Haha nee hoor, dank je voor de lieve complimenten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Jeanette do 8 maa 2012 - 4:36

Suus schreef:Ik vind mezelf wel oke, niet heel bijzonder ofzo, maar ook niet heel lelijk.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Kaboutertje do 8 maa 2012 - 5:25

Soms wel, soms wat minder Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 561177
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Arwyn do 8 maa 2012 - 5:33

Cimic: Jij bent echt wel mooi!!

Ik vind het trouwens echt ontzettend jammer om te lezen dat hier zoveel meiden zijn die de vraag ronduit met 'nee' beantwoorden.. Vind het echt erg dat er mensen zijn die zo'n negatief zelfbeeld hebben, vooral omdat het 9 van de 10 keer gewoon echt niet nodig is. Ik durf te wedden dat alle meiden die hier 'nee' hebben geantwoord op de vraag gewoon hartstikke mooi zijn smile

Ik vind mezelf trouwens niet heel bijzonder of zo. Echt niet lelijk, maar er zijn ontzettend veel vrouwen mooier dan ik ben. Maakt me niet zo uit, ik ben best tevreden! Enige waar ik echt van baal, is dat vet op mijn buik en billen. Als die kilo's er af zijn, vind ik mezelf echt wel prima smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  loura do 8 maa 2012 - 5:39

Mwa ik denk dat ik redelijk tevreden mag zijn. Ik vind mijn bovenbenen te dik en mijn haar mag wel dikker zijn. Maar voor de rest ben ik vrij tevreden.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 6:26

Ik vind het jammer om te lezen dat sommige meiden die ik heel mooi vind hier keihard 'nee' antwoorden

Ik vind meestal m'n hoofd wel mooi, m'n lichaam maar af af en toe, en die keren zijn dan vooral met kleren aan. Naakt vind ik m'n onderlichaam helemaal niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Blond do 8 maa 2012 - 6:29

Melis_je schreef:
_Chance schreef:Nee.

Zonde, je bent prachtig!

Dank je.
Ik zit even helemaal niet lekker in mijn vel, misschien dat ikdeze over een paar weken weer wat positiever kan beantwoorden.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Flippin' Bitch do 8 maa 2012 - 6:54

Mijn gezicht vind ik met de jaren steeds mooier worden. Mijn neus lijkt wat smaller geworden, jukbeenderen meer zichtbaar.

Sinds ik stage ben gaan lopen/ben gaan werken op kantoor ben ik aardig wat aangekomen. Nu ik dat werk niet meer doe, vliegt ineens het 'kantoorvet' eraf. Ik ben al 7 kilo kwijt, zonder me echt te pijnigen met een dieet of iets. De laatste keer dat ik op dit gewicht zat, was het 2007 denk ik. Vooral luisteren naar wat mijn lichaam aangeeft, qua honger en dergelijke. Ik heb veel minder honger. Vroeger kon ik echt verslaafd zijn aan snoep/hartig, maar nam dat soms ook bewust een maand niet. Nu kan ik makkelijk weken met een rol koekjes doen, dat heb ik nog nooit gehad. En ik beweeg veel meer, maar vooral omdat ik er zin in heb en van geniet. Vind het heerlijk om zomaar 1,5 uur te gaan lopen, muziek op, fototoestel mee. Paardrijden, spinning. Mijn benen zullen wel altijd in verhouding wat dikker blijven (is gewoon mijn bouw), maar ik merk nu al dat het steeds meer spieren zijn. Ik baal wel van de 'bobbels' op mijn linkerbeen. Ik ben een paar keer flink gevallen. Bij mij resulteert dat in mega bloeduitstortingen, waarvan de builen altijd zo groot blijven. Maar ja, dat is dan een been met een verhaal Wink

Dus al met al: Flippin' Bitch wordt alsmaar blijer!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 7:03

Powerbabe schreef:
Zelda schreef:
Powerbabe schreef:Ik ben heel blij met mezelf smile tuurlijk kunnen er dingen beter/mooier maar ik ben over het algemeen heel tevreden smile.
Jij bent inderdaad heel mooi, je hebt een leuke uitstraling en je bent gewoon een leuke meid!

Nou, wat lief van je Embarassed . Dank je wel. Ik vind het altijd zo vervelend om te zien dat er zoveel meiden zijn die ik echt prachtig vind en die zichzelf dan helemaal niet mooi of leuk vinden. Daar ben jij er 1 van. Je moet echt niet zo onzeker over jezelf zijn, je bent echt mooi. Je hebt een heel bijzonder gezicht! En misschien kunnen er wat kilootjes van af (dat weet ik niet hoor, dat baseer ik op wat jij zegt) maar dat kan bij mij ook, zelfs met die kilo's er aan heb je echt genoeg om trots op te zijn! En dat geldt voor veel meer meiden hier.
Dankjewel smile heel lief. Je hebt ook wel gelijk hoor, ik ben niet per definitie ontevreden met mezelf, maar ik baal eigenlijk wel van mijn lichaam en slechte huid. Maar goed, aan mijn lichaam kan ik wat doen (afvallen) dus dat heb ik zelf in de hand smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 7:04

Flippin' Bitch schreef:Mijn gezicht vind ik met de jaren steeds mooier worden. Mijn neus lijkt wat smaller geworden, jukbeenderen meer zichtbaar.

Sinds ik stage ben gaan lopen/ben gaan werken op kantoor ben ik aardig wat aangekomen. Nu ik dat werk niet meer doe, vliegt ineens het 'kantoorvet' eraf. Ik ben al 7 kilo kwijt, zonder me echt te pijnigen met een dieet of iets. De laatste keer dat ik op dit gewicht zat, was het 2007 denk ik. Vooral luisteren naar wat mijn lichaam aangeeft, qua honger en dergelijke. Ik heb veel minder honger. Vroeger kon ik echt verslaafd zijn aan snoep/hartig, maar nam dat soms ook bewust een maand niet. Nu kan ik makkelijk weken met een rol koekjes doen, dat heb ik nog nooit gehad. En ik beweeg veel meer, maar vooral omdat ik er zin in heb en van geniet. Vind het heerlijk om zomaar 1,5 uur te gaan lopen, muziek op, fototoestel mee. Paardrijden, spinning. Mijn benen zullen wel altijd in verhouding wat dikker blijven (is gewoon mijn bouw), maar ik merk nu al dat het steeds meer spieren zijn. Ik baal wel van de 'bobbels' op mijn linkerbeen. Ik ben een paar keer flink gevallen. Bij mij resulteert dat in mega bloeduitstortingen, waarvan de builen altijd zo groot blijven. Maar ja, dat is dan een been met een verhaal Wink

Dus al met al: Flippin' Bitch wordt alsmaar blijer!
You betta be! Ik vind jou een prachtige meid. Je hebt een hele gezonde, natuurlijke uitstraling, zonder al te veel make-up op te doen. Dat zie ik maar zelden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Flippin' Bitch do 8 maa 2012 - 7:12

Zelda schreef:
Flippin' Bitch schreef:Mijn gezicht vind ik met de jaren steeds mooier worden. Mijn neus lijkt wat smaller geworden, jukbeenderen meer zichtbaar.

Sinds ik stage ben gaan lopen/ben gaan werken op kantoor ben ik aardig wat aangekomen. Nu ik dat werk niet meer doe, vliegt ineens het 'kantoorvet' eraf. Ik ben al 7 kilo kwijt, zonder me echt te pijnigen met een dieet of iets. De laatste keer dat ik op dit gewicht zat, was het 2007 denk ik. Vooral luisteren naar wat mijn lichaam aangeeft, qua honger en dergelijke. Ik heb veel minder honger. Vroeger kon ik echt verslaafd zijn aan snoep/hartig, maar nam dat soms ook bewust een maand niet. Nu kan ik makkelijk weken met een rol koekjes doen, dat heb ik nog nooit gehad. En ik beweeg veel meer, maar vooral omdat ik er zin in heb en van geniet. Vind het heerlijk om zomaar 1,5 uur te gaan lopen, muziek op, fototoestel mee. Paardrijden, spinning. Mijn benen zullen wel altijd in verhouding wat dikker blijven (is gewoon mijn bouw), maar ik merk nu al dat het steeds meer spieren zijn. Ik baal wel van de 'bobbels' op mijn linkerbeen. Ik ben een paar keer flink gevallen. Bij mij resulteert dat in mega bloeduitstortingen, waarvan de builen altijd zo groot blijven. Maar ja, dat is dan een been met een verhaal Wink

Dus al met al: Flippin' Bitch wordt alsmaar blijer!
You betta be! Ik vind jou een prachtige meid. Je hebt een hele gezonde, natuurlijke uitstraling, zonder al te veel make-up op te doen. Dat zie ik maar zelden!

*straal* dank je zelda smile Jij bent ook prachtig
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  dyingbride do 8 maa 2012 - 7:53

Nour schreef:Ik heb tot een tijdje geleden mezelf niet extreem mooi of lelijk gevonden; gewoon normaal dus eigenlijk. Op dit moment gaat het niet zo goed met me en door mijn verpeste zelfbeeld/eigenwaarde vind ik mezelf nu spuuglelijk. Ik vind het ook absoluut niet prettig momenteel als iemand dat gevoel (voor mij gevoelsmatig) bagatelliseert door te zeggen dat zij/hij me wel mooi vindt. Natuurlijk hoop ik wel dat dit gevoel en deze blik op mezelf tijdelijk zal zijn, want het maakt me erg down, verdrietig en zelfs zo "erg" dat ik er suïcidale gedachten van heb gekregen en morgen weer ga starten met een nieuw AD. Ik geef nu dus een eerlijk ipv sociaal wenselijk antwoord.



Heftig zeg Nour. Veel sterkte, hoop dat je over een tijdje weer anders tegen jezelf aan kunt kijken, hoop dat de nieuwe AD een gewenst effect gaat geven voor je.
dyingbride
dyingbride
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 9:33

Lorna mercedez schreef:Ja, ik ben mooi en wat de rest van de wereld vindt boeit me niet.



cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  ProudMom do 8 maa 2012 - 13:13

Ik ben wel tevreden. Maar op 't moment zit ik even niet zo lekker in m'n vel, en dan vind ik alles aan mezelf vreselijk.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 19:12

Ik begin mezelf steeds mooier te vinden. Ik vind dat ik hele mooie ogen heb. Mensen vinden ze ook altijd "apart". De afgelopen weken ben ik een paar kilo afgevallen en zit ik lekkerder in mijn vel. Ik voel me goed en dat straal ik ook uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Lavendel do 8 maa 2012 - 19:46

Vaak wel.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Mees vr 9 maa 2012 - 4:41

Ik vind dat ik er wel mee door kan. Natuurlijk heb ik er ook dagen bij zitten dat ik mezelf liever onder de dekens verstop, maar over het algemeen ben ik wel tevreden.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  luenca vr 9 maa 2012 - 22:49

op wat dingetjes na, ben ik best tevreden. ben een heel stuk vooruitgegaan. en waar ik nog niet mee tevreden ben word nu aan gewerkt ( beugel, nog meer afvallen, zonnebank etc)
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  SuperGrover vr 9 maa 2012 - 23:40

Ik ben over het algemeen best tevreden. Vooral over mijn figuur, gek genoeg Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 561177
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 4 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum