Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

+45
RYW
SuperGrover
luenca
Mees
Lavendel
ProudMom
dyingbride
Flippin' Bitch
loura
Arwyn
Kaboutertje
Jeanette
Suus
Feline
Dennenappel
Atelier Madame
Paper Crown
TGR
Barbabella
Benthe
Rush
Bay
Niekske
Snoes
Caresses
Muppetje
Alex
Caroow
Mamsie
Lejow
Bliss
Stuiterbal
Toet
Roza
Aagje!
Melis_je
Kerel
ellibre
Blond
kajaka88
Highway
Shy
ekiaam87
Marin
Caribbeanlover
49 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 20:45

Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Caresses wo 7 maa 2012 - 20:52

Er zijn dagen dat ik mijzelf mooi vind, maar ook dagen dat ik mezelf lelijk vind. Over het algemeen ben ik tevreden.

Bliss: verrassend antwoord van jou! Ik vind jou mooi.

Reva: Ik wilde hetzelfde als June posten (toen zag ik dat zei dat al had gedaan) maar ik zag laatst ook je foto met wat je aanhad en mijn beeld bij jou was dat je dik en lelijk was, maar dat beeld klopt totaal niet!!


Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 20:54

Ik ben wel blij met mijn voorkant laughcry .. Dan denk ik altijd:"Ja ziet er goed uit". Tot dat ik mijzelf dan omdraai en gewoon mijn kont/bovenbenen aan de achterkant zie.. Dan kan dat hele fijne gevoel wegzijn.

Nu heb ik dag gevoel trouwens alleen maar in mijn blootje. Met kleding aan ben ik gewoon tevreden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Snoes wo 7 maa 2012 - 20:57

Ik vind mezelf niet supermooi, maar ook niet ultra lelijk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Niekske wo 7 maa 2012 - 21:52

Zelda: bij jou moet ik altijd denken aan de modellen die de jurken op topvintage.nl showen, ik vind jou echt een mooie meid!

Bliss: ik vind jou ook een mooie meid! Dit beoordeel ik dan aan de hand van de foto's die ik hier gezien heb, maar bij jou denk ik altijd dat jij een superleuke meid bent!

On topic: Ik ben wel tevreden, al zou ik liever wel nog een paar kilo eraf willen hebben...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Bay wo 7 maa 2012 - 21:57

Snoes schreef:Ik vind mezelf niet supermooi, maar ook niet ultra lelijk.

+1 ik zou gelukkiger zijn als er minimaal 5 kilo af is.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Rush wo 7 maa 2012 - 21:58

Niekske schreef:

On topic: Ik ben wel tevreden, al zou ik liever wel nog een paar kilo eraf willen hebben...
Same here!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Benthe wo 7 maa 2012 - 22:11

Jawel, meestal wel. Soms zijn er ook wel dagen dat ik behoorlijk de balen van mezelf heb, maar over het algemeen ben ik wel tevreden en kan ik ook wel zeggen dat ik mezelf mooi vind.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Barbabella wo 7 maa 2012 - 22:13

Als ik nog 10-15 kilo kwijt ben dan vind ik mezelf mooi. Nu kan ik nog nét in de spiegel kijken Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 394967
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  TGR wo 7 maa 2012 - 22:15

Het is maar net hoeveel moeite je in dat uiterlijk stopt.

Sommige mensen doen dat, maar dan denk ik, had nou net zoveel moeite voor je innerlijk gedaan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 22:24

qua uiterlijk vind ik mezelf niet mooi nee, af en toe heb ik een dag/avond dat ik in de spiegel kijk en denk van hey wat zie ik er leuk uit maar dit komt niet vaak voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Paper Crown wo 7 maa 2012 - 22:25

TGR schreef:Het is maar net hoeveel moeite je in dat uiterlijk stopt.

Sommige mensen doen dat, maar dan denk ik, had nou net zoveel moeite voor je innerlijk gedaan.

Klopt. Doet me denken aan dit:

Some people should eat make-up to be pretty from the inside to!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  TGR wo 7 maa 2012 - 22:29

2CKC2 schreef:
TGR schreef:Het is maar net hoeveel moeite je in dat uiterlijk stopt.

Sommige mensen doen dat, maar dan denk ik, had nou net zoveel moeite voor je innerlijk gedaan.

Klopt. Doet me denken aan dit:

Some people should eat make-up to be pretty from the inside to!

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcRSCxXzEDTMkHhuGvSxS64lgT0bjQYje4t6nQqUeAKgCwKJnpXvwkeHVUaa

Ik ben wel tevreden over mijn uiterlijk trouwens.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Bliss wo 7 maa 2012 - 22:41

Caresses & Niekske: wat lief van jullie, dank je wel smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Atelier Madame wo 7 maa 2012 - 22:45

Ik ben best wel tevreden over mijn uiterlijk, zeker de dagen dat ik mezelf lekker in mijn vel voel zitten straal ik zit ook wel uit. Qua figuur zou het hier en daar nog wat strakker mogen maar heb ik zeker ook niets te klagen. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen waarvan ik denk, goh jij bent echt mooi of mooier dan mij, maar over het algemeen denk ik altijd, je moet het doen met wat je hebt. En gelukkig ben ik daar tevreden over. En als ik dan naar mn vriend kijk denk ik hihi ik heb zo'n leuke vent aan mn zijde, dan moet ik er ook wel goed uitzien :P.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Dennenappel wo 7 maa 2012 - 22:49

Punk'd schreef:Ik ben wel blij met mijn voorkant laughcry .. Dan denk ik altijd:"Ja ziet er goed uit". Tot dat ik mijzelf dan omdraai en gewoon mijn kont/bovenbenen aan de achterkant zie.. Dan kan dat hele fijne gevoel wegzijn.

Nu heb ik dag gevoel trouwens alleen maar in mijn blootje. Met kleding aan ben ik gewoon tevreden smile

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde! Momenteel alleen onder de pukkels door medicatie en dat is wat minder.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 23:14

Niekske schreef:Zelda: bij jou moet ik altijd denken aan de modellen die de jurken op topvintage.nl showen, ik vind jou echt een mooie meid!

Wat ontzettend lief, dankjewel Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 0:08

Caresses schreef:Er zijn dagen dat ik mijzelf mooi vind, maar ook dagen dat ik mezelf lelijk vind. Over het algemeen ben ik tevreden.

Bliss: verrassend antwoord van jou! Ik vind jou mooi.

Reva: Ik wilde hetzelfde als June posten (toen zag ik dat zei dat al had gedaan) maar ik zag laatst ook je foto met wat je aanhad en mijn beeld bij jou was dat je dik en lelijk was, maar dat beeld klopt totaal niet!!


Haha, ik moet wel een beetje lachen om je post. Maar dank je, denk ik :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 0:12

Nee.

Reva & June: Ik vind jullie allebei mooie meiden I love you ! Ik wil zo ruilen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 0:26

Ik ben heel blij met mezelf smile tuurlijk kunnen er dingen beter/mooier maar ik ben over het algemeen heel tevreden smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 0:47

Powerbabe schreef:Ik ben heel blij met mezelf smile tuurlijk kunnen er dingen beter/mooier maar ik ben over het algemeen heel tevreden smile.
Jij bent inderdaad heel mooi, je hebt een leuke uitstraling en je bent gewoon een leuke meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 1:15

Stofzuiger schreef:Nee.

Reva & June: Ik vind jullie allebei mooie meiden I love you ! Ik wil zo ruilen...

Je weet wat je dan te doen staat angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 1:18

Ja, ik vind mezelf mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 1:31

Op dit moment vind ik mezelf echt niet mooi. Ik zit niet lekker in mijn vel en dat straal ik ook uit. Bovendien heb ik z'n donkere kringen om mijn ogen dat ik ervan schrik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 1:36

Zelda schreef:
Powerbabe schreef:Ik ben heel blij met mezelf smile tuurlijk kunnen er dingen beter/mooier maar ik ben over het algemeen heel tevreden smile.
Jij bent inderdaad heel mooi, je hebt een leuke uitstraling en je bent gewoon een leuke meid!

Nou, wat lief van je Embarassed . Dank je wel. Ik vind het altijd zo vervelend om te zien dat er zoveel meiden zijn die ik echt prachtig vind en die zichzelf dan helemaal niet mooi of leuk vinden. Daar ben jij er 1 van. Je moet echt niet zo onzeker over jezelf zijn, je bent echt mooi. Je hebt een heel bijzonder gezicht! En misschien kunnen er wat kilootjes van af (dat weet ik niet hoor, dat baseer ik op wat jij zegt) maar dat kan bij mij ook, zelfs met die kilo's er aan heb je echt genoeg om trots op te zijn! En dat geldt voor veel meer meiden hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 3 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum