Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

+45
RYW
SuperGrover
luenca
Mees
Lavendel
ProudMom
dyingbride
Flippin' Bitch
loura
Arwyn
Kaboutertje
Jeanette
Suus
Feline
Dennenappel
Atelier Madame
Paper Crown
TGR
Barbabella
Benthe
Rush
Bay
Niekske
Snoes
Caresses
Muppetje
Alex
Caroow
Mamsie
Lejow
Bliss
Stuiterbal
Toet
Roza
Aagje!
Melis_je
Kerel
ellibre
Blond
kajaka88
Highway
Shy
ekiaam87
Marin
Caribbeanlover
49 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Melis_je wo 7 maa 2012 - 9:40

_Chance schreef:Nee.

Zonde, je bent prachtig!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:44

June schreef:Nee, op sommige dagen kijk ik in de spiegel en is het nog wel oké, maar zodra ik dan een foto zie van mezelf is dat gevoel helemaal weg pale.

Reva: ik zag je foto van wat je aanhad vandaag en ik vind je nu ook mooi en je kleding leuk. De discussie over kilo's ga ik maar niet met je aan I love you.

Liever niet nee, die heb ik al met Lex gevoerd (en gewonnen Twisted Evil )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:45

June schreef:Nee, op sommige dagen kijk ik in de spiegel en is het nog wel oké, maar zodra ik dan een foto zie van mezelf is dat gevoel helemaal weg pale.

Reva: ik zag je foto van wat je aanhad vandaag en ik vind je nu ook mooi en je kleding leuk. De discussie over kilo's ga ik maar niet met je aan I love you.
Ja, maar wat betreft mijn gewicht had je ook niet een reëel beeld. Wie zegt dat er bij Reva niet nog gezond 15 kilo af kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:46

Soms wel, soms niet. Ik krijg veel van mensen te horen dat ik mooie donkere ogen heb en een lief gezichtje, en daar ben ik wel blij mee smile wat mijn figuur betreft, niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Aagje! wo 7 maa 2012 - 10:00

Nee ik vind mezelf verre weg van mooi!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 10:03

Smikkell: daar zeg ik toch überhaupt niets over? Bij mij kan er ook nog gezond tien kilo af en ik heb eeegezond bmi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 10:05

June schreef:Smikkell: daar zeg ik toch überhaupt niets over? Bij mij kan er ook nog gezond tien kilo af en ik heb een gezond bmi.
Nou en Reva wil er blijkbaar nog wat af. Prima toch? Dat jij haar prima vindt zo heeft daar weinig mee te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 10:07

Ik ging deze discussie bewust niet aan en ben al zeker niet van plan om 'm nu wel met jou te gaan voeren als je het niet erg vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 10:09


Nee, maar dat komt meer omdat ik mezelf nu echt te dik vind. Ik wil 2 maten afvallen, en dan ben ik tevreden met mezelf. Ik vind van mezelf dat ik er heel leuk uit kan zien, maar op andere momenten heb ik weer 5 onderkinnen en hangtieten.

Dus tja.... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 10:19

Ja, ik vind mezelf mooi. Er zijn veel mooiere vrouwen maar ik ben momenteel blij met mijn uiterlijk. En dan vooral mijn gezicht, kleine lengte en uitstraling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 10:30

June schreef:Ik ging deze discussie bewust niet aan en ben al zeker niet van plan om 'm nu wel met jou te gaan voeren als je het niet erg vindt.
scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Roza wo 7 maa 2012 - 10:34

Nee, ik ben niet blij met mijn uiterlijk. Maar ik heb mijn goede dagen en dan kan ik er best mee door :P

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Toet wo 7 maa 2012 - 10:39

Mwa ik ben opzich wel blij met mijn uiterlijk. Er zijn wel wat dingen waardoor ik mooier zou zijn, als ik en egalere huid had en wat langer was bijvoorbeeld, maar over het algemeen ben ik wel tevreden. Ik vind dat ik een leuke uitstraling heb en dat maakt veel goed :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 10:49

Ik ben eigenlijk best tevreden. Natuurlijk ook lang niet altijd, maar gemiddeld genomen voel ik me prettig met wie ik ben en hoe ik eruit zie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Stuiterbal wo 7 maa 2012 - 10:55

Ja ik ben tevreden. Ik heb een mooi gewicht al baal ik van dat losse vel bij mijn buik. Daar kan ik niks meer aan veranderen hoe hard ik ook sport.

Maar gezien ik nu 12 kilo minder weeg dan vorig jaar zorgt ervoordat ik qua uiterlijk lekker in mijn vel zit !!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 11:01

Ik kan mezelf wel mooi voelen ja maar ik hou me daar ook niet altijd mee bezig. Als ik aan het werk ben heb ik werkkleding aan en daar ga ik me nou echt niet mooier in voelen haha Very Happy. Dit maakt het dan weer wel zo dat ik in het weekend (of sowieso als ik eigen kleding kan dragen) ik net wat meer aandacht aan mijn uiterlijk besteed dan dat ik voorheen deed. Vind het nu erg leuk om daarmee bezig te zijn. Maar in de avonden doordeweeks ga ik nergens meer heen en trek ik ook gewoon lekker mijn joggingbroek aan hoor Very Happy.

Ik vind dat ik er best mag wezen. Dat er andere meiden mooier zijn zal altijd voor iedereen wel een feit zijn, waarschijnlijk zelfs voor de meiden die wij weer mooier vinden. Ik vind dat je jezelf ook gewoon niet moet vergelijken met anderen. Je bent niet voor niets uniek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 11:01

M'n gezicht vind ik wel ok, maar ik ben lang niet tevreden over m'n lichaam. Ik wil het liefst nog 5/6 kilo kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Bliss wo 7 maa 2012 - 11:07

Nee.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Lejow wo 7 maa 2012 - 11:08

Mwah, niet echt.. Voel me nou niet echt sexy momenteel.
Borsten zijn gelukkig niet compleet theezakjes, maar wel wat cm's gedaald, heb hier en daar nog wat babyvet zitten en mijn hoofd is 1 grote pukkel.....
Dus, heb betere tijden gekend whahahaha.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Mamsie wo 7 maa 2012 - 11:13

Ja ik ben best tevreden met mezelf. Wel vind ik dat ik knapper was toen ik een een jaar of 18 was. Over mijn lichaam mag ik ook absoluut niet klagen na 3 zwangerschappen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 11:13

Soms wel, en soms totaal niet. Ik vind mezelf te zwaar, te bol gezicht & voel me daar niet prettig bij. Máár als ik me leuk aankleed, mijn haar mooi doe en me goed voel, dan straal ik dat ook uit & vind ik mezelf wél leuk & mooi. Daarom doe ik ook geen joggingbroek aan als ik thuiskom, ik vind het juist leuk ook om er leuk uit te zien voor mijn vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Caroow wo 7 maa 2012 - 11:35

Ik ben best wel tevreden met mezelf, al vind ik mezelf nog knapper als ik straks weer helemaal strak ben smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Alex wo 7 maa 2012 - 19:47

Reva schreef:Liever niet nee, die heb ik al met Lex gevoerd (en gewonnen Twisted Evil )
laughcry

Wat ik van mezelf vind is bekend.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 19:56

Ja, ik ben mooi en wat de rest van de wereld vindt boeit me niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Muppetje wo 7 maa 2012 - 19:57

Nee niet echt, al vind ik mezelf ook weer niet echt 'lelijk'.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? - Pagina 2 Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum