Ik heb een.... kletstopic!
+21
Laquisia
Pannetoet
Poisongirl
Phileine
Qiara
minoessepoes
aniet
Raindrop
Penny Blossom
Flinder
Caresses
Lotus
Suus
Zwoesj
Jeanette
Roze Roos
Serena
Toet
Shisha
Merai
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 2 van 8
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ik heb een.... kletstopic!
Het is in dezelfde stad, maar een stuk groter en daar waren we wel aan toe Ik ben er heel blij mee en heb heel veel zin om te gaan klussen en verhuizen!Caresses schreef:
@Suus: Oeh leuk! huur of koop en groter dan wat jullie nu hebben en wel in dezelfde dorp/stad als waar jullie nu wonen?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wat goed, Donna! Altijd handig nu je straks op jezelf gaat .
Ik dacht dat ik school had tot half 4, maar ik zit nu alweer lekker thuis! Was 12 uur uit, en een klasgenoot heeft me thuis gebracht, en zelfs mijn fiets van het station gehaald. Hoe lief!
Ik dacht dat ik school had tot half 4, maar ik zit nu alweer lekker thuis! Was 12 uur uit, en een klasgenoot heeft me thuis gebracht, en zelfs mijn fiets van het station gehaald. Hoe lief!
Gast- Gast
Isa schreef:Vanmorgen was ik onderweg naar het werk, toen mijn telefoon afging. Ik dacht al iets te horen, maar ik miste hem dus, omdat ik te laat doorkreeg dat hij ging. Het bleek mijn vader te zijn. Mijn vader belt nooit zo vroeg in de ochtend, tenzij er iets aan de hand is. Dus ik belde hem terug. Ik kon hem amper verstaan, dus het enige wat ik hoorde was ziekenhuis. Niet veel later ben ik de parkeerplaats opgedraaid en heb ik mijn vader teruggebeld. Blijkt dat vannacht mijn stiefmoeder aanvallen heeft gehad en dat ze zo gromde dat paps haar heeft omgedraaid. Ze lag te schuimbekken in bed. Hij heeft gelijk 112 gebeld en zijn vervolgens naar het UMCG gebracht. Ze heeft sowieso zeven aanvallen gehad.
Nu heeft mijn stiefmoeder een hersentumor, maar deze bleek niet te groeien en kwaardaardig. Het kunnen nu twee dingen zijn. Of ze heeft epelepsie of de tumor is toch gaan werken, wat epeleptische aanvallen heeft veroorzaakt. Vanmiddag of morgen wordt ze door de scan gedaan.
En dan schrik je toch even. Een half jaar geleden een huilende stiefmoeder aan de lijn i.v.m. mijn vader en nu een huilende vader aan de lijn i.v.m. stiefmoeder. Het is niet leuk!
wow wat heftig, sterkte Isa!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Donna (+ meer 'a')!
CL: wat fijn dat jullie nu zo'n mooi vooruitzicht hebben. Oh.. en ik begrijp heeel goed dat je liever eten koopt voor je zoontje dan dat je de energierekening betaalt.
CL: wat fijn dat jullie nu zo'n mooi vooruitzicht hebben. Oh.. en ik begrijp heeel goed dat je liever eten koopt voor je zoontje dan dat je de energierekening betaalt.
Gast- Gast
Jezus Isa, wat een rotnieuws zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dat went vast snel genoegLotus schreef:Suus schreef:Dat is fijn, Lotus! Mooie nieuwe naam trouwens
Ja, daar ben ik ook echt blij mee. Al vind ik het ook wel spannend.
Ik ben ook wel blij met mijn nieuwe naam. Moet er nog wel een beetje aan wennen. Als iemand Lotus schrijft, duurt het steeds even voordat het tot me doordringt dat ik dat ben.
Oh, wat naar Isa!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Weet je wat het verrotte is; de schuld is te weinig om in de schuldsanering te komen, maar teveel om alleen op te lossen. Gelukkig doen we het nu samen, maar het is niet leuk als je bij de Stadsbank komt voor informatie en ze zeggen daar doodleuk; "als je geen geld hebt voor eten ga je maar naar de voedselbank." Das war einmal gelukkig, en we komen er wel!
Sterkte Isa!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Schulden is nooit leuk.. Eruit komen is een lange weg maar als het eenmaal zover is, dan voel je je toch lekker!
Niet dat ik ooit schulden had, maar zo lijkt het me te voelen
Wow, Isa, sterkte! Bah..
Donna wat goed man! Heb je nu een vastcontract? Ik heb het idee dat je er al erg lang werkt.. Klopt dat?
Niet dat ik ooit schulden had, maar zo lijkt het me te voelen
Wow, Isa, sterkte! Bah..
Donna wat goed man! Heb je nu een vastcontract? Ik heb het idee dat je er al erg lang werkt.. Klopt dat?
Gast- Gast
Dat is inderdaad verrot, CL. Je moet het gewoon iets harder verpesten om hulp te krijgen en eigenlijk is dat best wel erg..
Gast- Gast
Ja dat is toch eigenlijk krom? Eigenlijk zou ik nou expres enorme schulden moeten maken, en dan 3 jaar afzien. Maar zo zit ik gelukkig niet in elkaar. Ik wil het oplossen zonder hulp van 80 instanties en zonder geld te lenen en dat gaat echt heel erg goed.
Sterkte Isa! Wat heftig!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
CherrieLola schreef:Ja dat is toch eigenlijk krom? Eigenlijk zou ik nou expres enorme schulden moeten maken, en dan 3 jaar afzien. Maar zo zit ik gelukkig niet in elkaar. Ik wil het oplossen zonder hulp van 80 instanties en zonder geld te lenen en dat gaat echt heel erg goed.
Dat geeft denk ik ook wel een beter gevoel. Achteraf kun je hier wel met een trots gevoel op terug kijken en dat is wanneer je in de schuldsanering komt waarschijnlijk toch een stuk minder . Je doet het wel mooi allemaal zelf!
Gast- Gast
Wat een klote nieuws Isa! Sterkte!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een.. zere mond!
Heb vandaag twee verstandskiezen laten trekken!
@ Isa: Sterkte!
@ CL: Succes!
@ Donna: Gefeliciteerd!
Heb vandaag twee verstandskiezen laten trekken!
@ Isa: Sterkte!
@ CL: Succes!
@ Donna: Gefeliciteerd!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh en nu we het toch over leuk nieuws hebben, ik kreeg net een brief van het UWV dat mijn uitkering met €50,- per maand omhoog gaat
Wooow heftig Isa! Sterkte gewenst!
@ CL: Je moet ook wel flinke schulden hebben wil je in de schuldsanering mogen, het is allemaal vrij krom geregelt!
@ CL: Je moet ook wel flinke schulden hebben wil je in de schuldsanering mogen, het is allemaal vrij krom geregelt!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja ik weet het, en op de manier waarop ze het nu doen stimuleren ze het wel hoor. Maar incasso-bureaus zijn echt verrot, het zijn ratten.
Lekker man, zo`n compliment!Roze Roos schreef:_Donnaa schreef:Wauw Roze Roos, dat is super fijn!
Ja helemaal omdat ik dat zeker niet verwacht had! Had niet het idee dat ze ontevreden waren, maar dit.......
Zit je lekker hyper op je werk?
Ja ik ben behoorlijk hyper, ga m`n ouders ook verrassen met lekker chinees eten vanavond (dat vinden ze te duur) en het is ook zo vet dat ze gewoon m`n telefoon gaan betalen!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Lekker man, zo`n compliment!Roze Roos schreef:_Donnaa schreef:Wauw Roze Roos, dat is super fijn!
Ja helemaal omdat ik dat zeker niet verwacht had! Had niet het idee dat ze ontevreden waren, maar dit.......
Zit je lekker hyper op je werk?
Ja ik ben behoorlijk hyper, ga m`n ouders ook verrassen met lekker chinees eten vanavond (dat vinden ze te duur) en het is ook zo vet dat ze gewoon m`n telefoon gaan betalen!
Aaah daar zijn ze vast blij! Erg fijn ook dat ze je telefoon gaan betalen! Kunnen ze bij mij op mijn werk nog wat van leren
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Wat ben jij toch een schatje Donnaa, dat je dan anderen blij gaat maken, omdat jij extra geld krijgt .
@ CL: fijn nieuws van UWV ook!
@ CL: fijn nieuws van UWV ook!
Gast- Gast
Pagina 2 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 2 van 8
Permissies van dit forum: