Ik heb een.... kletstopic!
+21
Laquisia
Pannetoet
Poisongirl
Phileine
Qiara
minoessepoes
aniet
Raindrop
Penny Blossom
Flinder
Caresses
Lotus
Suus
Zwoesj
Jeanette
Roze Roos
Serena
Toet
Shisha
Merai
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ik heb een.... kletstopic!
En ontbijtjes voor me maken
*heeftie toch weer servies nodig, hmhmhmh*
*heeftie toch weer servies nodig, hmhmhmh*
Gast- Gast
Ik heb het servies even bekeken en het is inderdaad heel leuk
Gast- Gast
Isa,jeetje wat een schrik! sterkte meid!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Smikkell schreef:Ik bid elke dag drie keer in de richting van de ikea.
Krijg je dan ook korting?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik bid elke dag drie keer in de richting van de ikea.
Ga je ook eens per jaar op bedevaart?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oké, dat is dan het verschil. Mijn huis komt niet van IKEA.. alleen de inhoud.Smikkell schreef:Nee, ik bid gewoon vooral dat mijn huis niet zal instorten..
Gast- Gast
Wel vaker. Dan trek ik naar de heilige plaats, loop daar rond en aanbid de spullen. Ik sluit af met het heilige voedsel en wat souvenirs!CherrieLola schreef:Smikkell schreef:Ik bid elke dag drie keer in de richting van de ikea.
Gast- Gast
Grrrr... ik wilde het eerst nog aanpassen.June schreef:Oké, dat is dan het verschil. Mijn huis komt niet van IKEA.. alleen de inhoud.Smikkell schreef:Nee, ik bid gewoon vooral dat mijn huis niet zal instorten..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wel vaker. Dan trek ik naar de heilige plaats, loop daar rond en aanbid de spullen. Ik sluit af met het heilige voedsel en wat souvenirs!CherrieLola schreef:Smikkell schreef:Ik bid elke dag drie keer in de richting van de ikea.
Whahahaahaha Begin je ook met een ontbijtje?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
ik heb een tijdje in een studentenflat vlak bij de ikea gewoond. Toen gingen wij daar regelmatig ontbijten of even gratis koffie en thee drinken.
Gast- Gast
Hahaha.. Ja echt he? Ik had het ook nooit verwacht hoor.. Ik doe de administratie, dus had van sommige andere collega`s al wel gezien dat ze hun telefoonkosten vergoed kregen (tot een bepaald bedrag natuurlijk) maar had het gewoon niet verwacht. Denk dat is iets speciaals ofzo, maar ze zijn gewoon blij met onsRoze Roos schreef:_Donnaa schreef:Lekker man, zo`n compliment!Roze Roos schreef:_Donnaa schreef:Wauw Roze Roos, dat is super fijn!
Ja helemaal omdat ik dat zeker niet verwacht had! Had niet het idee dat ze ontevreden waren, maar dit.......
Zit je lekker hyper op je werk?
Ja ik ben behoorlijk hyper, ga m`n ouders ook verrassen met lekker chinees eten vanavond (dat vinden ze te duur) en het is ook zo vet dat ze gewoon m`n telefoon gaan betalen!
Aaah daar zijn ze vast blij! Erg fijn ook dat ze je telefoon gaan betalen! Kunnen ze bij mij op mijn werk nog wat van leren
Gast- Gast
Smikkell schreef:ik heb een tijdje in een studentenflat vlak bij de ikea gewoond. Toen gingen wij daar regelmatig ontbijten of even gratis koffie en thee drinken.
Oehh.. dat wil ik ook!! Maar ik wil niet weer verhuizen..
Gast- Gast
Ja, June, ga eens verhuizen. Goed idee.. anders heb je echt te veel tijd over om te studeren.June schreef:Smikkell schreef:ik heb een tijdje in een studentenflat vlak bij de ikea gewoond. Toen gingen wij daar regelmatig ontbijten of even gratis koffie en thee drinken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, June, ga eens verhuizen. Goed idee.. anders heb je echt te veel tijd over om te studeren.June schreef:Smikkell schreef:ik heb een tijdje in een studentenflat vlak bij de ikea gewoond. Toen gingen wij daar regelmatig ontbijten of even gratis koffie en thee drinken.
Nouhou
Mijn vader komt zo om mijn oude bureau op te halen, dus ik kan er niets aan doen dat ik niets doe. Als ik helemaal in mijn studiestof zit, dan hoor ik de bel misschien niet of zo..
Gast- Gast
Haha, goeie smoes, June
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Haha, goeie smoes, June
Ik was zelf ook wel tevreden
Gast- Gast
Anousch schreef:Waar kopen jullie je uitzetspulletjes?
Ik ben zelf namelijk over paar weken jarig en vraag dan cadeaubonnen zodat ik kan sparen voor uitzetspulletjes, maar had zelf dus van de blokker en marskramer gevraagd.
Maar hoorde dat je bij Ikea ook leuke dingen kan kopen? (kom daar dus echt nooooit)
en heeft iemand zo'n lijstje? kijken of ik iets vergeten ben.
Hema bonnen zijn ook handig voor handdoeken en voor thee- en handdoeken voor in de keuken en ook wel voor keukenspullen.
Ikea bon inderdaad! Een bon van de Praxis of de Gamma! En ik kreeg een bon voor de Intratuin, die kreeg ik samen met een plant en meer planten hadden we echt niet nodig en we hebben geen tuin of balkon, maar ik heb daar hele leuke accessoires van gekocht! En ik weet nog of de Xenos bonnen verkoopt maar dat is ook een aanrader anders!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:Anousch schreef:Waar kopen jullie je uitzetspulletjes?
Ik ben zelf namelijk over paar weken jarig en vraag dan cadeaubonnen zodat ik kan sparen voor uitzetspulletjes, maar had zelf dus van de blokker en marskramer gevraagd.
Maar hoorde dat je bij Ikea ook leuke dingen kan kopen? (kom daar dus echt nooooit)
en heeft iemand zo'n lijstje? kijken of ik iets vergeten ben.
Hema bonnen zijn ook handig voor handdoeken en voor thee- en handdoeken voor in de keuken en ook wel voor keukenspullen.
Ikea bon inderdaad! Een bon van de Praxis of de Gamma! En ik kreeg een bon voor de Intratuin, die kreeg ik samen met een plant en meer planten hadden we echt niet nodig en we hebben geen tuin of balkon, maar ik heb daar hele leuke accessoires van gekocht! En ik weet nog of de Xenos bonnen verkoopt maar dat is ook een aanrader anders!
Ik heb net even gekeken en de Xenos heeft ook cadeaubonnen!
Oeh, nu wil ik ook weer eens naar de Ikea!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
nou ik hoef voorlopig hoop ik niet naar de ikea.. heb die al genoeg van binnen gezien in 1 jaar...
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Suus schreef:Haha, goeie smoes, June
Verzin je ook even een leuke smoes voor mij?
Ik ben helemaal gaar, gisteravond en vanochtend vroeg tentamens gehad...Nu moet ik weer leren voor de volgende, donderdag en vrijdag weer.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Anousch je kan trouwens ook gewoon uitzet vragen, dan zeg je bij ieder persoon een aantal keuzes en krijg je al een hoop
tenzij je alles van 1 soort wilt hebben natuurlijk, maar dan kan je het beste bij ikea langs
tenzij je alles van 1 soort wilt hebben natuurlijk, maar dan kan je het beste bij ikea langs
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Vilein schreef:June schreef:Suus schreef:Haha, goeie smoes, June
Verzin je ook even een leuke smoes voor mij?
Ik ben helemaal gaar, gisteravond en vanochtend vroeg tentamens gehad...Nu moet ik weer leren voor de volgende, donderdag en vrijdag weer.
Je hebt al zo hard gewerkt vandaag en gisteren door die twee tentamens te maken, dat je concentratie nu toch te slecht is om nog iets op te nemen. Je kunt maar beter een middagje niksen, dan eten, om vervolgens vanavond nog een paar uurtjes wat nuttigs te doen, op tijd naar bed te gaan en morgen weer fris te beginnen!
Gast- Gast
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: