Ik heb een.... kletstopic!
+21
Laquisia
Pannetoet
Poisongirl
Phileine
Qiara
minoessepoes
aniet
Raindrop
Penny Blossom
Flinder
Caresses
Lotus
Suus
Zwoesj
Jeanette
Roze Roos
Serena
Toet
Shisha
Merai
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ik heb een.... kletstopic!
Wij hadden vandaan onze presentatie op stage. Het was goed gegaan! Daarna meteen stagebeoordeling gehad en we kregen een 8!! Nu nog het cijfer van ons onderzoeksverslag afwachten, maar deze is toch maar mooi binnen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag nog niets van mijn vriend gehoord en dat irriteerd me mateloos! Gisteravond hoorde ik een hele harde knal op een raam en ik schrok me rot. Ik ben net verhuisd dus alle geluiden zijn nieuw, en ik zit nu dicht bij de weg en mijn kamer is makkelijker toegankelijk dan mijn vorige. Ik belde hem op, hij zei toen dat ik moest gaan kijken maar ik durfde echt niet. Toen zei ie nog iets anders en zei ie weer dat ik dan maar moest gaan kijken (ik geloof dat ik hem stoorde?), ik hoorde toen niet zo goed wat ie zei en toen herhaalde hij zich, en toen begon ie te schreeuwen, nouja, verhefde zijn stem. Ik vond dat heel naar want ik wilde alleen maar wat lieve woordjes horen.. Anyway, we hebben mekaar dus niet meer gesproken en ben nu ook licht eigenwijs en wil hem niet eerst smsen...
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Smikkell schreef:verhuisd?
Dat wou ik net gaan typen! Dat heb je niet verteld
Gast- Gast
Ik weet ook van niets..Isabella schreef:Smikkell schreef:verhuisd?
Gast- Gast
Try schreef:Ik heb vandaag nog niets van mijn vriend gehoord en dat irriteerd me mateloos! Gisteravond hoorde ik een hele harde knal op een raam en ik schrok me rot. Ik ben net verhuisd dus alle geluiden zijn nieuw, en ik zit nu dicht bij de weg en mijn kamer is makkelijker toegankelijk dan mijn vorige. Ik belde hem op, hij zei toen dat ik moest gaan kijken maar ik durfde echt niet. Toen zei ie nog iets anders en zei ie weer dat ik dan maar moest gaan kijken (ik geloof dat ik hem stoorde?), ik hoorde toen niet zo goed wat ie zei en toen herhaalde hij zich, en toen begon ie te schreeuwen, nouja, verhefde zijn stem. Ik vond dat heel naar want ik wilde alleen maar wat lieve woordjes horen.. Anyway, we hebben mekaar dus niet meer gesproken en ben nu ook licht eigenwijs en wil hem niet eerst smsen...
Hmm, maar als het je irriteert dat je niks hebt gehoord, zou ik toch een smsje sturen. Hij moet begrijpen dat je er gewoon mee zat en je verhaal kwijt moest, maar misschien was die ook net met iets bezig en kwam het even niet uit, misschien?
Gast- Gast
Bout 10 metres down the hallway Ik ben verhuisd binnen het gebouw naar een andere kamer, ziet er iets gezelliger uit Kom maar snel kijken beiden!Isabella schreef:Smikkell schreef:verhuisd?
Try- Kletskop
Try schreef:Bout 10 metres down the hallway Ik ben verhuisd binnen het gebouw naar een andere kamer, ziet er iets gezelliger uit Kom maar snel kijken beiden!Isabella schreef:Smikkell schreef:verhuisd?
Hahaha ok! Heb je die kamer toen ook laten zien toen ik er was?
Gast- Gast
Dat is zo, maar ik vind dat hij zijn excuus mag aanbieden voor het schreeuwen, dat was totaal onredelijk.. Lekker eigenwijs maar ik geef altijd toe, en ik wil voor een keer sterk in mijn schoenen staan, iemand die maar achter je kont aanloopt is niet aantrekkelijk toch?Isabella schreef:
Hmm, maar als het je irriteert dat je niks hebt gehoord, zou ik toch een smsje sturen. Hij moet begrijpen dat je er gewoon mee zat en je verhaal kwijt moest, maar misschien was die ook net met iets bezig en kwam het even niet uit, misschien?
Try- Kletskop
[color=violet]Isa, wat een naar nieuws over je stiefmoeder. Weet je inmiddels al wat meer en hoe gaat het nu met haar?
Ik wil even zeggen dat ik die Jeroen Wetzels, verslaggever bij RTL Nieuws, toch wel zo'n cuty vind!
Zou hij nog vrijgezel zijn?!
Ik wil even zeggen dat ik die Jeroen Wetzels, verslaggever bij RTL Nieuws, toch wel zo'n cuty vind!
Zou hij nog vrijgezel zijn?!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Try schreef:Dat is zo, maar ik vind dat hij zijn excuus mag aanbieden voor het schreeuwen, dat was totaal onredelijk.. Lekker eigenwijs maar ik geef altijd toe, en ik wil voor een keer sterk in mijn schoenen staan, iemand die maar achter je kont aanloopt is niet aantrekkelijk toch?Isabella schreef:
Tuurlijk, dat is ook zeker zo, maar als jullie beide eigenwijs zijn, kan het misschien wel nog even duren voor je wat hoort
Gast- Gast
Uhm, het is in die hoek?Isabella schreef:
Hahaha ok! Heb je die kamer toen ook laten zien toen ik er was?
Try- Kletskop
Tja het zij zo dan.. Met het forum, msn en andere dingen moet ik me dan maar afleidenIsabella schreef:
Tuurlijk, dat is ook zeker zo, maar als jullie beide eigenwijs zijn, kan het misschien wel nog even duren voor je wat hoort
Try- Kletskop
Try schreef:Tja het zij zo dan.. Met het forum, msn en andere dingen moet ik me dan maar afleidenIsabella schreef:
Haha, dat moet wel lukken Ik wil graag nog een e-mail over hoe je kerstmis e.d. was, dus als je afleiding zoekt
Gast- Gast
Msn ook goed?Isabella schreef:
Haha, dat moet wel lukken Ik wil graag nog een e-mail over hoe je kerstmis e.d. was, dus als je afleiding zoekt
Try- Kletskop
Try schreef:Msn ook goed?Isabella schreef:
Ja, ware het niet dat ik nu ga koken, tafelen met vriendje & daarna boodschappen doen, dus ik ben niet meer op de laptop vandaag! Vandaar mijn vraag, dan kan ik je morgen even lange mail terugsturen (ook o.a. over het topic dat bij persoonlijk van mij staat).
Gast- Gast
Lady4 schreef:[color=violet]
Isa, wat een naar nieuws over je stiefmoeder. Weet je inmiddels al wat meer en hoe gaat het nu met haar?
Nee, helaas. Ik heb zojuist proberen te bellen, maar hij heeft zijn telefoon uitstaan. Dus ik ga er vanuit dat hij bij haar, met haar familie, in het ziekenhuis is. Ik zou vanavond nog gebeld worden door pap, dus dat is even afwachten.
Ik had vanochtend nog aangeboden om door te rijden naar het UMCG, maar hij werd al snel opgehaald door mijn oom en tante, dus het zou geen nut hebben. Maar ik vind het allemaal wel heel erg...
Gast- Gast
nog leuke plannen voor vanavond?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ga zo lekker zingen met mijn koor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Isa schreef:Lady4 schreef:[color=violet]
Isa, wat een naar nieuws over je stiefmoeder. Weet je inmiddels al wat meer en hoe gaat het nu met haar?
Nee, helaas. Ik heb zojuist proberen te bellen, maar hij heeft zijn telefoon uitstaan. Dus ik ga er vanuit dat hij bij haar, met haar familie, in het ziekenhuis is. Ik zou vanavond nog gebeld worden door pap, dus dat is even afwachten.
Ik had vanochtend nog aangeboden om door te rijden naar het UMCG, maar hij werd al snel opgehaald door mijn oom en tante, dus het zou geen nut hebben. Maar ik vind het allemaal wel heel erg...
Ik snap dat je het erg vind, het komt wel erg dichtbij zo. Hopelijk hoor je snel hoe de stand van zaken is. Dat afwachten is ook niet alles. Sterkte!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Isa schreef:Lady4 schreef:[color=violet]
Ik snap dat je het erg vind, het komt wel erg dichtbij zo. Hopelijk hoor je snel hoe de stand van zaken is. Dat afwachten is ook niet alles. Sterkte!
Papa belde een uur geleden, maar ik was zoals gewoonlijk in slaap gevallen. Dus ik heb hem zojuist teruggebeld.
Ze is nog niet bij kennis. Of althans, af en toe komt ze bij en dan valt ze weer weg. Ze is vanmiddag onder een scan geweest, daaruit is gebleken dat het epelepsie is. Morgen gaat ze door een andere scan en dan kunnen ze kijken of het door de tumor in haar hoofd komt dat ze deze aanvallen heeft. Dat konden ze met deze scan niet zien.
Heel medisch aangelegd ben ik niet, maar dit is wat pap vertelde. Hij is nu thuis. Hij wordt continu gebeld door iedereen. Ik was net met hem aan het kletsen en toen ging er alweer een andere telefoon. Nou ja, het beste er maar van hopen.
Gast- Gast
Na 3 maanden onzekerheid heb ik dan ook eindelijk te horen gekregen dat ik mijn contract wordt verlengd (anders zou ik over 2,5 week werkloos zijn!)!!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Na 3 maanden onzekerheid heb ik dan ook eindelijk te horen gekregen dat ik mijn contract wordt verlengd (anders zou ik over 2,5 week werkloos zijn!)!!!
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Gast- Gast
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: