Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert do 14 jun 2012 - 6:43

Vervelend van de computer. Echt als je die dingen nodig hebt, dan doen ze raar Very Happy

Maar is zeker niets mis mee met rustig aan doen. Vind het nu eigenlijk best wel lekker. Al begint mijn moeder dan weer.. en dan denk ik:"ma, ik kom morgen wel met iemand thuis, maar hij is wel een lelijke eikel" :P
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 17 jun 2012 - 0:17

Tinus, ik ben ook benieuwd!

Ik heb net even heel hard geschreeuwd en m'n hoofd tegen de muur geslagen Very Happy
Met carnaval zat ik met een vriend in de trein (compleet verkleed met pruik op etc) en raakten we aan de praat met een hele leuke groep vrienden. Één van die jongens was behoorlijk m'n type qua uiterlijk maar ook heel erg qua innerlijk (voor zover ik dat in een half uur kon beoordelen). Helaas zijn we ze in de stad toen niet meer tegen gekomen.

Vanochtend liep ik de trein uit richting roltrap en uit tegenovergestelde richting kwam een jongen aanlopen.. We hadden nogal lang oogcontact, glimlachten en ik dacht: wow, die is leuk!! Toen ik 'm passeerde schoot er een flits van herkenning door me heen. Hij liep de roltrap op en ik stapte er ook op.. Pas toen ik boven was dacht ik: fuck! dat is die jongen van carnaval!! Ik zag 'm nog wel in de grote hal maar hij liep nogal verstrooid rond en ik vond 't stom om in rondjes achter 'm aan te lopen en ik was gewoon veeeel te verlegen. Maar nu baal ik gigantisch want hij is zooooo leuk!
Heb nu met Powerbabe afgesproken dat ik 'm de volgende keer bespring als ik 'm zie.. Aangezien die kans nihil is (hij woont in onze hoofdstad) durfde ik dit wel te beloven smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 0:26

Oh Feline wat balen!! Wie weet is het meant to be en kom je hem toch weer een keer tegen Wink .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 17 jun 2012 - 0:36

Nou, ik ben bang dat dit het seintje al was en dat iemand daarboven nu denkt: ja daahaag, makkelijker ga ik het je niet maken hoor.. (en ik geef hem of haar groot gelijk)

En ik baalde want toen ik naar de bus toeliep bedacht ik me ineens zijn naam weer.. Als ik die eerder had bedacht, had ik dat nog wel durven roepen.. maar ik vond: hee cowboy (zo was ie met carnaval) een beetje genant om te roepen tussen al die mensen laughcry
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 0:38

Haha! Ja dat is ook weer niet echt iets om te roepen door de stationshal.. Oh wat frustrerend! Er is toch zo'n site waar treinreizigers elkaar op kunnen zoeken. Plaats daar een berichtje Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 17 jun 2012 - 0:42

Haha.. neeee.. dat gaat nooit werken. Ik ben gewoon gedoemd om alleen te blijven! Dit was m'n enige en laatste kans.. Vanaf nu kom ik nooooooit meer zo'n leuke jongen tegen.. Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 0:52

Haha! Ja that's the spirit Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus zo 17 jun 2012 - 1:54

@ Feline: Tjonge, wat een verhaal!

Dit weekend is het er niet van gekomen, maar hij stelde zelf woensdag of donderdag avond voor. Dus nu heb ik weer woensdagavond voorgesteld. Hopelijk gaat het er nu dan eindelijk van komen!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 17 jun 2012 - 5:21

Wat een leuke verhalen allemaal! Ook van die treinontmoeting! Benieuwd of je m nog eens tegenkomt. Zelfde tijdstip op andere dag proberen?

Ik heb een tweede date met mijn date gehad en het was erg leuk! We kunnen zo goed met elkaar praten, herkennen veel bij elkaar en het voelt heel vertrouwd. Ik vind het ergens ook wel weer doodeng, want: durf ik wel weer te voelen en hoe gaat het vanaf nu allemaal. Maar dat ontgaat hem dan ook weer niet (dat heeft ook niet iedere man!) dus ik laat het allemaal maar een beetje op mij afkomen.



nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 17 jun 2012 - 6:29

Tinus, fijn dat ie met opties kwam.. hoop dat het dit keer wel doorgaat!

Nijntje, wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt bij hem. Laat het inderdaad maar gewoon op je afkomen.

Haha.. ik ga geen moeite doen hoor. Er zijn nog genoeg andere leuke. En ik heb maar bedacht dat hij ongetwijfeld een vriendin heeft... of homo is smile
Ga misschien binnenkort wel weer wat drinken met m'n 'date' van 2 maanden terug. We hebben elke dag nog wel contact maar ik zie 'm niet meer als date. Daarvoor is het contact nu te vriendschappelijk!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 4:24

bounce

Ahh ik ben net op date gevraagd door een leuke jongen. Ik vind het eng (en heel erg leuk/spannend natuurlijk). Volgens mij ben ik al in drie jaar tijd niet meer op date geweest.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes ma 18 jun 2012 - 4:26

Oeh, wat leuk Chance!! Wiewatwaarhoe? Edit: wanneer?


Ik kom hier ook weer even meelezen, kan ik mooi mijn aandacht afleiden van mijn PaiQ slachtoffer.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski ma 18 jun 2012 - 4:30

Leuk Chance! Dat kan je nu wel even gebruiken, of is het nu misschien extra spannend? Is het die jongen van je werk waar ik laatst iets over las?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 4:39

Kan je hem niet op facebook opzoeken Feline? Je hebt zijn naam toch?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 18 jun 2012 - 4:44

Wat balen Feline, hopen dat je hem toch nog een keer tegenkomt! Misschien volgende week op dezelfde tijd en plaats gaan posten? Wink Wel fijn dat je weer wat mobiel bent. Hoe gaat het met je heup?

Chance, wat leuk dat je een date hebt! Zijn er al concrete plannen gemaakt? En hoe ken je hem?

Nijntje, fijn dat je tweede date ook geslaagd was. Staat er alweer een nieuwe date in de planning?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 4:54

Klopt Kowalski, ik heb hem op m'n werk leren kennen. Hij is onze systeembeheerder Wink. Twee weken geleden was hij voor t eerst bij ons, om alles aan te leggen (we zijn verhuisd), en vorige week dinsdag ook nog eventjes.
En toen heeft hij me woensdag op FB toegevoegd, hebben we eventjes via de priveberichten contact gehad. Afgelopen weekend eventjes niet, en vandaag weer wel. En toen vroeg hij dus of ik wat met hem wilde gaan drinken.

Vanavond na het sporten ga ik mailen dat ik het leuk vind. Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 18 jun 2012 - 4:55

Kowalski schreef:Leuk Chance! Dat kan je nu wel even gebruiken, of is het nu misschien extra spannend? Is het die jongen van je werk waar ik laatst iets over las?

Ja ik vroeg me ook af of het die jongen/man van je werk is! Leuk in elk geval, ben benieuwd wat jullie gaan doen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 19 jun 2012 - 2:55

We gaan waarschijnlijk naar de dierentuin, volgende week zondag (ik zit aankomend weekend helemaal vol).

Tenminste, ik ga er nu even vanuit dat het door kan gaan. Als de situatie met mijn oma helemaal veranderd moet ik even kijken. Hij weet wel van de situatie af en is super lief, dus zal geen probleem zijn.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 19 jun 2012 - 9:08

Maarrr is het nou die man van je werk? Dierentuin is wel leuk trouwens, hopelijk kan het doorgaan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 19 jun 2012 - 9:15

Ja die is het smile

(Hij werkt niet bij mij, maar is onze systeembeheerder, dus wel leren kennen op m'n werk).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 20 jun 2012 - 3:16

Tinus, gaat jullie date vanavond nog door?
Leuk dat de 2e date geslaagd was Nijntje. Wanneer gaan jullie weer afspreken!
Wat leuk Chance!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 wo 20 jun 2012 - 3:39

Ik heb na wat gewhatsapp eigenlijk nu een beetje vreemd gevoel over mijn date. Gisteravond laat waren we aan het whatsappen toen het gesprek ineens een andere kant op ging. Hij had het erover dat hij wel iets intiems zou willen sturen maar niet wist of het een goed idee was... Ik geloof dat ie wel een wijntje op had ook. Dus ik antwoordde dat ik daar niet op zit te wachten en al helemaal niet in deze fase.

Vanmorgen bood ie wel zijn excuses aan omdat we hier blijkbaar anders in staan, maar hij gaf ook aan dat het voor hem gewoon plagerig/flirterig bedoeld was, dat hij het leuk vind om dat via whatsapp een beetje af te tasten en ik er nu teveel achter zoek en het hem niet om 1 ding te doen is. Wat moet ik daar nou mee. Voor mij voelde het alsof ik iemand kon vertrouwen en nu gaan ineens al mijn alarmbellen af en het muurtje weer verder omhoog.

Dus ergens denk ik, maak ik mij te druk? Want we hebben ook echt hele leuke en diepe gesprekken gehad over allerlei onderwerpen waarin we veel gemeen hadden. Maar aan de andere kant, hij wist ook dat ik het rustig aan wil doen op allerlei vlakken en ik vind het sowieso eigenlijk een beetje smakeloze actie...

niet quoten aub
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus wo 20 jun 2012 - 3:50

Oei lastige situatie Nijntje..Ik zou er ook een naar gevoel aan over houden. Je was verder wel heel positief, dus ik weet niet of ik het dan helemaal af zou kappen. Misschien hem het voordeel van de twijfel geven?

Nou, mijn date gaat vanavond niet door...Hij smste dat t niet zo goed met hem gaat, dat hij niet lekker in zijn vel zit, het hem allemaal teveel is geworden en dat hij het eerst allemaal op een rijtje moet krijgen.
Ik heb wel een 'normaal' smsje teruggestuurd, maar ik ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk. Blijf in ieder geval niet langer op hem wachten. Als hij nog iets wil, dan zal dat van hem af moeten komen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 wo 20 jun 2012 - 7:48

Ja is ook lastig.... we hebben het er wel over gehad, hij had een goed gevoel over onze dates en contact eromheen, maar hij had dan beter iets liefs kunnen zeggen ipv dat.... Zal wel een verschil tussen man en vrouw zijn ofzo. Mijn twijfel blijft wel dus ik ga er wel op letten.

Jammer dat jouw date niet door gaat! Klinkt wel vaag zijn reden...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 21 jun 2012 - 3:34

Ja, ik vond het ook zo vaag allemaal. Hij heeft de laatste tijd wel aangegeven dat hij zo druk was, dat hij veel dingen naast het werk heeft. Maar om dan gelijk een date ook af te zeggen? Maar goed, ik vind het wel gezegend.

Ik zou het ook wel in de gaten blijven houden. Als dat nare gevoel blijft, dan zal ik er wel wat mee ga doen denk ik.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum