Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 25 mei 2012 - 23:01

@ Alleta: Ik denk wel dat er 'iets' moet zijn waardoor je weer wilt afspreken. Als jij zegt niet warm of koud van hem te worden, dan zegt dat al genoeg lijkt me.

Mijn date en ik mailen nog steeds heen en weer. Weet niet of dit nog ergens naar gaat leiden, heb hem in mijn laatste mail wel gevraagd wat hij nu wil qua afspreken e.d. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle vr 25 mei 2012 - 23:04

We gaan niet meer daten omdat wij als stel toch niet gaan werken.
Ik ken hem nu al heel lang, 4 jaar geleden hebben we voor het eerst gedatet, een paar keer samen wat gedaan en toen is dat op niks uitgelopen. Sindsdien hebben we weer contact als 1 van ons vrijgezel is, dan smsen we, dan spreken we weer af en dat contact bloedt dan weer door op de 1 of andere manier.
Gisteravond kwam ik hem tegen, op het einde van de avond smste hij 'samen slapen?'. Dus toen zijn we maar naar huis gegaan, we hebben alleen niet geslapen, we hebben andere leuke dingen gedaan!
Wel gek, om ineens weer seks te hebben met iemand anders.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 23:22

Whaha grappig en kan me voorstellen ja dat het gek is. Jammer dat het steeds doodbloedt maar zou het niet kunnen zijn dat jullie in de loop der jaren veranderd zijn? Heb je nog wel iets van hem gehoord?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle za 26 mei 2012 - 4:58

Ik denk dat we allebei in die 4 jaar rustiger zijn geworden.
Maar hij en ik samen, dat werkt toch niet. Hij heeft veel bagage en met een aantal van die dingen kan ik niet omgaan.
Ik heb vandaag nog niks van 'm gehoord.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Aletta za 26 mei 2012 - 6:38

Dank voor alle reacties! Misschien dat ik hem nog wel een berichtje stuur, maar ik ga verder niet meer veel moeite doen voor een vervolgdate denk ik smile.

Lenthe schreef:Aletta, wat spannend om een blind date te hebben! Lijkt me echt doodeng! haha.
Haha, dat was het ook hoor. Ik stond echt te trillen op mijn beentjes toen ik op hem stond te wachten.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus ma 28 mei 2012 - 4:56

@ Aletta; ga je hem dit wel vertellen? Je gaat er niet veel moeite meer voor doen zeg je, dus eigenlijk wil je er geen een meer. Dan zou ik wel eerlijk naar hem zijn en hem dit wel vertellen, ipv het een beetje in het midden laten...

Mijn date heeft aangegeven nog een keer af te willen spreken! Oké...leuk! Ik sta er wat minder verwachtingsvol tegenover als na de eerste date omdat de eerste alweer een paar weken geleden is. Het gaat allemaal wat langzamer dan in gewend ben, maar ik vind het voor nu ook wel even best. Ik zit in de 'ik zie het wel' modus. Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Aletta di 29 mei 2012 - 7:12

Tinus schreef:@ Aletta; ga je hem dit wel vertellen? Je gaat er niet veel moeite meer voor doen zeg je, dus eigenlijk wil je er geen een meer. Dan zou ik wel eerlijk naar hem zijn en hem dit wel vertellen, ipv het een beetje in het midden laten...
Ik heb inmiddels al een berichtje van hem gehad dat hij hetzelfde gevoel heeft als ik, dus dat hij ook niet zo nodig een vervolgdate wil. Dus dat komt mooi uit smile.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus di 29 mei 2012 - 7:17

Aletta schreef:
Tinus schreef:@ Aletta; ga je hem dit wel vertellen? Je gaat er niet veel moeite meer voor doen zeg je, dus eigenlijk wil je er geen een meer. Dan zou ik wel eerlijk naar hem zijn en hem dit wel vertellen, ipv het een beetje in het midden laten...
Ik heb inmiddels al een berichtje van hem gehad dat hij hetzelfde gevoel heeft als ik, dus dat hij ook niet zo nodig een vervolgdate wil. Dus dat komt mooi uit Date-topic 2 - Pagina 20 561177.

Oh kijk, komt alles toch op z'n pootjes terecht! Date-topic 2 - Pagina 20 561177
En nu weer op zoek naar een nieuwe date? Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok di 29 mei 2012 - 19:20

Leuk om te horen dat jullie van plan zijn om nog een keer af te spreken Tinus! Hebben jullie al concrete plannen?
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 1 jun 2012 - 5:30

Sneeuwvlok schreef:Leuk om te horen dat jullie van plan zijn om nog een keer af te spreken Tinus! Hebben jullie al concrete plannen?

Nee, nog niet. Hij zegt zeker nog een keer te willen afspreken en dat hij het heel leuk vind, maar dat hij dit weekend en het weekend erop niet kan. Ik vind dit wel lastig, onderhand is het dan 6 weken geleden ofzo na onze eerste date. Zo kun je toch ook niks opbouwen?
Misschien kan hij door de weeks ergens iets drinken, we wonen vlakbij elkaar, dat eens voor stellen denk ik.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 vr 1 jun 2012 - 8:08

Hier ook weer eens een date onderweg. Duurt mij alleen zo lang altijd. Al een paar weken aan het berichtjes sturen, nou kon ie dit weekend niet afspreken maar stelt donderdag voor....
Maargoed, ik moet niet zo ongeduldig zijn Wink
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 1 jun 2012 - 8:16

Tinus, niet lullig bedoeld maar denk je dat ie werkelijk geinteresseerd in je is als hij je 6 weken laat wachten?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 1 jun 2012 - 20:54

Feline schreef:Tinus, niet lullig bedoeld maar denk je dat ie werkelijk geinteresseerd in je is als hij je 6 weken laat wachten?

Eens met Feline.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 1 jun 2012 - 23:34

Feline schreef:Tinus, niet lullig bedoeld maar denk je dat ie werkelijk geinteresseerd in je is als hij je 6 weken laat wachten?

Ja, dat vraag ik me dus ook al af. Snap je reactie hoor.
Maar waarom zegt hij dan dat hij het leuk vind om af te spreken en het ook echt wil doen?
Ik bedoel, ik weet dat hij vaak druk is met werk en hij heeft veel dingen eromheen...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 2 jun 2012 - 0:14

Misschien moet je het niet willen analyseren en het gewoon simpel houden. Als je elkaar leuk vindt wil je elkaar zien en maak je echt wel tijd!

Waarschijnlijk stuurt ie alleen maar dit soort berichtjes omdat ie de aandacht wel leuk vindt, dat is tenslotte altijd vleiend!

Ik zou het lekker hierbij laten. Hij doet sowieso z'n best niet om je weer te kunnen zien.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 2 jun 2012 - 3:57

Ja, zo op het eerste gezicht zou je wel denken dat hij niet is geïnteresseerd e.d. Maar ik geloof hem wel als hij zegt nog een keer af te willen spreken. Of hij het vriendschappelijk bedoeld of toch met een andere intentie, is me dan niet duidelijk. Ik geloof niet dat hij het doet voor de aandacht. Hij lijkt me gewoon een goed persoon, heb nooit een naar gevoel gehad van dat hij me gebruikt ofzo. Ik heb er gewoon een ander gevoel bij, al begrijp ik hoe jij er tegenaan kijkt en hoe het overkomt. Ik wil het nog wel een kans geven.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 10 jun 2012 - 22:03

Ik vind het hier maar saai!

Tinus, is er al een vervolgdate geweest?

Ik heb niets te vertellen aangezien ik er voorlopig even uit lig qua gezondheid dus ik moet t even van jullie verhalen hebben!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 0:04

Ik voel me echt zwaar beledigd Feline, je hebt toch een date met mij?! R. was trouwens helemaal in de gloria dat je komt logeren, "jaa dan gaan we haar lekker vertroetelen" haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 11 jun 2012 - 0:29

Hahaha... So so sorry PB! Sad Heb ik wel een date met 2 bijzonder knappe lieve mensen! Daar kan niemand hier in dit topic tegen op!

Wat schattig van R haha.. Ik verheug me erop!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 11 jun 2012 - 2:04

Ik heb mijn date gehad!

Was erg leuk! Gewoon een drankje gedaan in een stad waar we allebei niet wonen dus dat brak het ijs al omdat we de weg niet zo goed wisten smile De klik was er zeker, wat we online in de berichten ook al hadden ervaren. Er was wat geplaag en uitdagen over en weer, daar hou ik wel van, even kijken hoe de ander reageert, wat blikken over en weer. Hij kan heel scherp op dingen reageren, vind ik leuk. Ook al onderwerpen van een wat dieper niveau kunnen aansnijden dus dat is ook fijn. Op een gegeven moment ging de muziek daar vrij hard waardoor hij dicht naast me moest gaan zitten in plaats van tegenover me omdat we elkaar anders niet meer konden verstaan... angel Wat vervelend haha.

Eind deze week vervolgdate dus ik ben benieuwd. Via Whatsapp is het in ieder geval gezellig, zonder dat het teveel en te vaak is.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus ma 11 jun 2012 - 6:38

Leuk, Nijntje; klinkt heel positief allemaal!

@ Feline, w.s. einde van deze week een date. Hij blijft me maar mailen en 'bestoken' met allerlei verhalen. Dus ja..als hij niet meer wil afspreken, waarom dan wel blijven mailen? Ik weet t niet zo goed wat zijn bedoeling is. Eerst maar eens even kijken of de date uberhaupt wel doorgaat.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 11 jun 2012 - 8:07

Leuk Nijntje en Tinus, spannend!

Ik heb woensdagmiddag een skypedate met mn vriend laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly di 12 jun 2012 - 4:28

Heel veel plezier morgenmiddag.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 13 jun 2012 - 22:12

Hoe was je skype-date Bliss?

Toch leuk Feline dat je een date hebt met 2 lieve mensen Laughing

Tinus, is er al iets afgesproken?

Bij mij is het rustig, laatst een dagdate gehad. Echter voelde er niet zoveel bij. Blijkbaar gewoon nog niemand tegengekomen waarvan ik denk "die is nu echt leuk". Maar ik heb alle geduld van de wereld. Nu toch nog druk met de studie. Razz
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 14 jun 2012 - 6:35

Skypedate was leuk, maar een beetje moeizaam, want zijn laptop deed raar en het beeld bleef steeds hangen en ik hoorde hem dan soms niet goed. Hij heeft wel vier keer opnieuw opgestart geloof ik, maar op een gegeven moment nog maar ff gewoon gechat ipv videobellen. Zondag een nieuwe date, nog 15 dagen tot ie terugkomt!

Heb je mooi goed dat je lekker rustig aan doet en niks mis met af en toe een date toch?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum