Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 7:18

Tabbert schreef:Ik zie hem gewoon amper en als ik hem zie... dan krijg ik gevoelens die ik niet wil hebben. Aangezien hij een bezette man is Embarassed

Waarom ik nog zou wachten. Niet natuurlijk, maar gevoelens zijn lastig uit te schakelen.

Maar je laat wel je leven van zo iemand afhangen. Kun je er voor zorgen dat je hem niet meer ziet? Of is dat geen mogelijkheid? En zoekt hij een bepaald contact op of is dit echt een compleet eenzijdig iets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 10 apr 2012 - 7:53

Helemaal geen contact lukt jammer genoeg niet, aangezien we dezelfde vrienden hebben en ik niet altijd weet of hij er bij is of niet. Ontwijk hem al wel een poos, maar dat begon blijkbaar op te vallen. Nu doen we dus bijna normaal, maar afwijkend als we gezellig met de club gaan stappen (gelukkig een grote groep). Maar compleet eenzijdig is het zeker niet.

En m'n leven laat ik er opzicht niet van afhangen, maar als een knul je wilt versieren en hij staat naast je, is het toch wel ongemakkelijk te noemen Rolling Eyes
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 11 apr 2012 - 3:30

Even een kleine update, ( hoef ik er niet speciaal een topic voor te openen ) ik ben vanochtend naar de dokter gegaan en heb een verwijsbriefje gekregen. Heb de dokter gevraagd of ze me iemand kon aanbevelen. Ik heb toen een telefoonnummer gekregen van een psycholoog en die heb ik gelijk gebeld. Vrijdag 20 april heb ik een afspraak met hem. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 11 apr 2012 - 3:45

Echt super fijn Sweety smile
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 8:48

Wow, wat fijn Sweety. Wellicht een overbodige tip, maar check het wel even met je verzekeraar, want qua kosten is eerstelijns psychologie vrij prijzig. Ik neem tenminste aan dat je bent doorverwezen naar een eerstelijns, aangezien je al zo snel terecht kunt bij deze meneer. Heel dapper van je, echt! smile

Lady4: sorry, ik zie je vraag nu pas! Als ik morgen me fit genoeg voel, ga ik naar A'dam stappen en ben ik daar dus zaterdag ook en dan zou ik misschien met hem afspreken. Lag er even aan of zijn andere afspraak doorging, wat hij morgen weet. We hebben dagelijks contact via WhatsApp en natuurlijk is dat heel erg leuk, maar na 2 wk vind ik het zelf beter om dan gewoon te kijken of het ook in het echt (buiten dat avondje stappen dus van 2 wk geleden) klikt. Nu is het vooral veel grapjes maken en ook wel serieus, hoor. Maar je leert iemand niet kennen via WhatsApp. Heb met veel moeite mijn 'ex'(scharrel??) van 2 maanden geleden uit FB gesodemieterd en nu voelt het ook een stuk beter. Ik heb nu een schone lei om mee te beginnen en sowieso trek ik het zelf niet om te gaan daten met een man, als er nog een ex-achtig-iets op de achtergrond 'meekijkt'. Ben benieuwd of het zaterdag doorgaat en zo ja, hoe het is om hem weer te zien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert vr 13 apr 2012 - 6:49

Super goed Nour dat je de ex-date van fb heb gegooid, een nieuwe start is altijd fijn.

En over whatsapp leer je iemand inderdaad niet zo goed kennen. En zelf heb ik dan dat het een beetje doorbloei na een tijdje. Face to face is dan zoveel fijner en kan je echt die vlinders weer krijgen hug
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 13 apr 2012 - 7:31

Nour schreef:Wow, wat fijn Sweety. Wellicht een overbodige tip, maar check het wel even met je verzekeraar, want qua kosten is eerstelijns psychologie vrij prijzig. Ik neem tenminste aan dat je bent doorverwezen naar een eerstelijns, aangezien je al zo snel terecht kunt bij deze meneer. Heel dapper van je, echt! smile
Ik heb het nagevraagd en dit ik tweedelijns. Ik betaal eigen bijdrage en eigen risico, wat ik ervan begreep. Ongeacht hoeveel sessie's ik nodig heb. Ik kijk er wel naar uit om met die meneer te praten want merk dat het nu bij mij beetje jantje lacht, jantje huilt wordt. Ik besef goed dat hij niet mijn problemen kan wegtoveren, maar ik hoop wel een aantal handvatten te leren van hem.

Leuk dat je trouwens misschien gaat afspreken! Alvast heel veel plezier!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 13 apr 2012 - 9:43

Spannend Nour, hopelijk hebben jullie het in het echt net zo leuk samen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 4:47

Oh, wat fijn Sweety. Het klinkt me overigens wel vreemd in de oren dat je onbeperkt consulten mag halen, nadat je je eigen risico hebt aangesproken, zegmaar. Voor zover ik weet is het dan alsnog maar een bepaald deel wat door je verzekeraar wordt gedekt en daarna wordt ervan uit de AWBZ vergoedt en heb je hooguit een eigen bijdrage van 15 euro per keer. Wellicht is dit inmiddels veranderd, maar ik ken deze constructie niet zoals je nu omschrijft...

Mijn date kon dus niet vandaag, want zijn eerder gemaakte afspraak ging wel door. Vind het niet erg, want ik ben nogal brak.;-) Daarnaast merk ik wel dat ons contact wel leuk genoeg is om het nog even zo te blijven doen, totdat we binnenkort wel beiden kunnen. Ik ben even zo bezig met mijn eigen leventje op de rit krijgen na een kloteperiode en zit over 4 weekjes lekker te chillen op de F.ilippijnen, dus vermaak me prima. smile Ben alleen wel nieuwsgieriger geworden, want 2 wk geleden kwam ik hem tegen na een wijn-tia maria-licor 43-marathon van heb ik jou daar en ik was niet dronken, maar had dus wel een bakkie op en weet niet alles meer helemaal precies... Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 14 apr 2012 - 23:30

Jammer dat het niet doorging Nour, maar het zit er aan te komen als ik het zo lees. Mijn vriend en ik hebben ook weken contact gehad via whatsapp, voordat we daadwerkelijk afgesproken hebben. We zagen elkaar natuurlijk wel met enige regelmaat op ons werk, maar dat is dan toch anders. We hebben echt hele avond zitten whatsappen en ik heb daar echt van genoten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 0:15

Fijn sweety, ik hoop oprecht dat je er iets aan hebt.

Nour, jammer dat het niet doorging. Maar het klinkt inderdaad alsof het wel goed zit tussen jullie momenteel. Wel spannend om te zien hoe het straks gaat. LEKKER DE FIL.ippijnen!

Leuk Lady4 om je hier wel even te zien Very Happy Nog steeds over je oren in love?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 2:26

Lady4 schreef:Jammer dat het niet doorging Nour, maar het zit er aan te komen als ik het zo lees. Mijn vriend en ik hebben ook weken contact gehad via whatsapp, voordat we daadwerkelijk afgesproken hebben. We zagen elkaar natuurlijk wel met enige regelmaat op ons werk, maar dat is dan toch anders. We hebben echt hele avond zitten whatsappen en ik heb daar echt van genoten.

Vind het zo fijn om te lezen Lady4, dat je zo gelukkig bent en het ook zo goed gaat tussen jullie. Bij mij en ex(scharrel) werkte het niet dat hij al een zoontje had, maar dat is waarschijnlijk omdat hij zijn kind inzette als een soort van middel. Verdient dus echt niet de schoonheidsprijs. Ik merk aan mezelf dat ik een glimlach op m'n gezicht krijg als ik merk dat ik een berichtje van hem heb, maar dat ik dit vooralsnog ook prima vind op deze manier - juist doordat ik even de focus op mezelf wil richten, maar afspreken zal wel binnenkort gebeuren.

Oeh, ff iets heel anders en ver vooruit gedacht... ben je 5 mei in Grunn? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 2:29

Tabbert schreef:Fijn sweety, ik hoop oprecht dat je er iets aan hebt.

Nour, jammer dat het niet doorging. Maar het klinkt inderdaad alsof het wel goed zit tussen jullie momenteel. Wel spannend om te zien hoe het straks gaat. LEKKER DE FIL.ippijnen!

Leuk Lady4 om je hier wel even te zien Very Happy Nog steeds over je oren in love?

Jaaaaa, zoveel zin in om op vakantie te gaan. De planning voor de eerste week ziet eruit als ongeveer het paradijs binnenstappen. ;-) Maarja, dat gaat ook makkelijk met een paar daagjes een huisje pal aan het strand. smile Denk ook wel dat het 'goed' zit tussen ons, voor zover ik daar over kan oordelen wat betreft de wijze dat we contact hebben. Het is wel een beetje vertrouwelijker dan een paar dagen geleden, doordat je natuurlijk niet alleen maar slap zit te ouwehoeren.

Las dat jij ook wel echt in een lastige situatie zit wat betreft je gevoelens en ratio. Lijkt me erg vervelend als je gevoelens hebt voor iemand, waar je eigenlijk feitelijk niets mee kan. Hoe vaak zien jullie elkaar in de groep?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 4:36

Lijkt me ook echt een paradijs daar. Hopelijk kan ik er zelf ook ooit heen. Met wie ga je?
Echt leuk dat jullie niet enkel onzin ouwehoeren Laughing en je weet maar nooit.. jij kan hem ook opeens beu zijn als je zo'n mooie getinte man over het witte strand zie rennen. Haha. Maar hoe ik jou hoor praten, denk ik dat jouw hoofd al vol zit van een ander :p

En ja, het is zeker een lastig pakket. Maar niet zoveel aan te doen. Vind het gewoon ook vervelend ivm andere jongens. Zo had ik voor het eerst in tijden dit weekend een date. Super leuke knul! maar toch niet die jongen, haha. Ik kan er nu nog om lachen, maar echt leuk is het niet Rolling Eyes . Ik heb het er gelukkig laatst met 2 goede (gezamenlijke) vrienden over gehad en zij houden er nu ook rekening mee als we afspreken. Dus van een week geleden elkaar 3 keer hebben gezien, ga ik ervoor zorgen dat ik hem de komende tijd niet zie. Mijn vrienden snappen het gelukkig en naar hem kan ik het excuus van mijn huiswerk gebruiken. Wat overigens ook echt waar is. Even focussen op mij!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 4:43

Nour, wat een heerlijk vooruitzicht!

Tabbert, wat een vervelende situatie.. Zou fijn zijn als je 'm niet meer hoeft te zien. Heb iets soortgelijks gehad en dat was redelijk weg toen ik 'm niet meer zag.

En nu heb ik weer een stomme situatie.. Want ik loop te whatsappen met een jongen van 5 jaar jonger en hij is best wel leuk eigenlijk.. :shock:
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 4:45

Haha, 5 jaar jonger! Is hij dan wel boven de 21?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 4:45

Nee Embarassed
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 4:47

Toch die lentekriebels he angel

Oei, geen 21.. dat is illegaal in sommige landen Laughing
Maar hoe oud is hij dan (als ik vragen mag?)?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 4:47

Leuk toch Feline :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 4:48

20.. maar hij lijkt veel ouder angel
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 4:48

Haha Zusje, voor jou niets nieuws Wink Hoe oud is je vriend eigenlijk?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 15 apr 2012 - 4:49

Ik moet eerlijk bekennen dat hij mij vorig jaar een keertje is overkomen. Hij 20, dus 4 jaar verschil en ik dacht.. NEEJ. Maar hij was te leuk Twisted Evil
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 4:53

Ach, we zien wel.. De gesprekken zijn leuk en daarin merk ik eigenlijk weinig verschil. Hij is nu op vakantie dus appen af en toe even hoe 't is enzo.. Heb 'm met uitgaan ontmoet en toen was ik redelijk aangeschoten. Gelukkig heb ik nog een polaroid als aandenken want anders had ik niet eens meer geweten hoe ie er uit zag denk ik haha..

Hoe oud was hij toen dan bij jou? En is t een relatie geworden of gewoon een paar keer daten?


Laatst aangepast door Feline op zo 15 apr 2012 - 4:54; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 4:54

Feline schreef:Haha Zusje, voor jou niets nieuws Wink Hoe oud is je vriend eigenlijk?

Hij wordt volgende maand 31. Dat is overigens over het algemeen het leeftijdsverschil tussen mij en vriendjes (hij twee jaar jonger). Ik heb wel jonger gehad inderdaad maar net als met A. zag ik daar dan echt niets serieus in. Al geloof ik heus wel dat het mogelijk is hoor, voor mij alleen niet. Of ik vond hem wellicht gewoon niet leuk genoeg, kan ook. Mijn huidige vriend heeft ook wel dingen die ik afgezworen had maar bloed kruipt toch waar het niet gaan kan Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 15 apr 2012 - 4:55

Grappig is dat he, dat je alles overboord gooit als je echt verliefd bent. Mooie leeftijd! Fijn dat hij je zo gelukkig maakt!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum