Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 9:45

Ik reageer inderdaad 2x, maar op 2 verschillende posts, had je dat niet gezien dan? Verder verwoorden Zusje en Feline ook goed wat ik bedoel. Vind het gewoon een beetje lachwekked hoe jij mannen omschrift, zo heb ik dat zelf namelijk nog nooit ervaren. Geen spelletjes, niet expres langer wachten terug te sms'en. Misschien houd je jezelf een beetje voor de gek? En zoek je een excuus voor zijn gedrag. Persoonlijk wacht ik ook nooit met opnemen of met iets terug sturen. Misschien ga jij met een ander soort vrouwen om dan ik.


Laatst aangepast door Carrie op ma 21 mei 2012 - 19:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gigi_ ma 21 mei 2012 - 10:05

Bij mij staat er in beide quotes hetzelfde stukje hoor Carrie!

Maar ik ben het er wel mee eens dat als iemand echt geïnteresseerd is het allemaal niet zo ingewikkeld hoort te zijn.
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 10:08

Lagom laughcry

De spelletjes komen in mijn ervaring pas als de interesse niet heel groot is. Zo doe ik zelf ook als ik iemand eigenlijk niet leuk genoeg vind maar wel leuk voor even of leuk om leuk gevonden te worden etc. 'Not that into you' inderdaad. Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn maar die kans acht ik minimaal eerlijk gezegd. Ik hoef sowieso geen man die blijkbaar niet weet wat hij wil en allerlei regels aan moet houden om met mij te daten, zijn interesse niet kenbaar durft te maken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 21 mei 2012 - 19:27

Ik sluit me ook aan bij Carrie, Zusje en Feline.
Het is ook mijn ervaring dat als een jongen je leuk vindt, dat hij gewoon terug smst en geen spelletjes speelt. De dates die uitliepen in een relatie, of de dates die dat niet deden maar wel heel leuk waren, daar heb ik regelmatig mee gesmst en er werd ook snel terug gesmst. Van spelletjes was er geen sprake.
Ik heb ook dates gehad waar ik pas dagen later een reactie kreeg, en daar putte ik dan hoop uit (pff dat klinkt wel heel zwaar, maar weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven). Dit waren de dates die gewoon niet zo geinteresseerd in mij waren.

Nogmaals, ik ben echt van mening dat als een jongen je leuk vindt dat hij dan vaak aan je denkt en aandacht aan je besteed. Is dit niet het geval dan is hij gewoon not that into you.

Ik kan me trouwens wel voorstellen, dat als veel van de dates die je hebt gehad zo zijn, dat je dat als de norm gaat nemen. Ik weet niet of dat bij jou zo is hoor, maar daar moest ik even aan denken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 19:48

Gigi_ schreef:Bij mij staat er in beide quotes hetzelfde stukje hoor Carrie!

Maar ik ben het er wel mee eens dat als iemand echt geïnteresseerd is het allemaal niet zo ingewikkeld hoort te zijn.

Ik zie het nu ook! Het was de bedoeling dat ik op 2 verschillende stukjes zou reageren, dan heb ik iets niet goed gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 19:50

Zusje schreef:Lagom Date-topic 2 - Pagina 19 394967


Sorry Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin ma 21 mei 2012 - 19:57

Ben het ook eens met Carrie, Zusje, Feline en Esperanza (lijst wordt steeds langer hahaha). Waarom zou je toch jezelf het zo moeilijk maken met al die theorien, analyses, mogelijke verklaringen en het gedrag van die mannen zo anders zien dan vrouwen? Dat zit veel meer in je hoofd, dan dat het daadwerkelijk gaande is. Als iemand je leuk vindt, doet ie echt wel moeite. De ene jongen zal daar wat smoother in zijn dan de ander, ook mannen kunnen onzeker zijn. Ik heb vaak genoeg smsjes binnen een uur gehad, maar ook als dat niet zo is, werd ik echt niet zenuwachtig en direct denken dat ie me dan wel niet leuk vond. Als ie je een dag later whatsappt, vindt ie je misschien net zo leuk of interessant, maar kwam het er even niet van. Of..of.. tja, daar ga je al weer met je theorieën bedenken dan. Ik zou met name gewoon daten als iets leuks proberen blijven te zien en iets vrijblijvender. Probeer niet al te veel druk op één zo'n smsje te leggen. Dan is het ook een stuk leuker voor jezelf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe di 22 mei 2012 - 6:04

Oke, stap gezet, profiel op RP weer leven in geblazen. Ik dacht, ik pas even wat aan en toen kwamen ze erachter dat ik mijn e-mail er verdekt had ingezet. Iedere keer haalden ze het weg, maar probeerde ik het weer op een andere manier en toen kreeg ik uiteindelijk een mail waarin mijn profiel is verwijderd, omdat ik de regels overtrad laughcry
Ik wil niet betalen Wink Hoe ga ik dat aanpakken?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 6:04

Carrie schreef:
Zusje schreef:Lagom Date-topic 2 - Pagina 19 394967


Sorry Very Happy

Geeft niet, ik vind het grappig dat jij vol blijft houden haha lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus di 22 mei 2012 - 6:29

Lenthe schreef:Oke, stap gezet, profiel op RP weer leven in geblazen. Ik dacht, ik pas even wat aan en toen kwamen ze erachter dat ik mijn e-mail er verdekt had ingezet. Iedere keer haalden ze het weg, maar probeerde ik het weer op een andere manier en toen kreeg ik uiteindelijk een mail waarin mijn profiel is verwijderd, omdat ik de regels overtrad Date-topic 2 - Pagina 19 394967
Ik wil niet betalen Wink Hoe ga ik dat aanpakken?

Wordt moeilijk dan. Je kunt alleen hartjes sturen, en dan maar hopen dat de ander full member is en je een berichtje stuurt...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 22 mei 2012 - 6:31

Gewoon een gratis website zoeken... Ik heb ook niks betaald voor mijn vriend laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly di 22 mei 2012 - 6:39

Zusje schreef:Gewoon een gratis website zoeken... Ik heb ook niks betaald voor mijn vriend laughcry

Waar heb je hem dan ontmoet?
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert do 24 mei 2012 - 23:32

Toch leuk dat mijn reactie zo groot opeens wordt gemaakt.

Natuurlijk vind ik ook dat een jongen echt wel moeite voor je doet als hij je echt ziet zitten. En ik word zeker niet paniekerig als ik binnen een uur geen sms terugkrijg. Echt grappig over hoe woorden hier vervormd kunnen worden. Maar het klopt dat ik mannen verschillend vind dan vrouwen. Dit is enkel door persoonlijke ervaringen en ik merk dat er ook zeker jongens zijn die juist zich als 'een vrouw' kunnen gedragen. Die wachten ook bij de telefoon op een berichtje etc.

En even ter info: ik heb nog maar 1 keer een 'date' gehad en daarmee had ik amper contact mee via telefonische of digitale snelwegen. Dit kwam echter ook door mij. Dus als jullie zeggen: "als de date leuk was, dan .." Sorry, zulke dingen weet ik dus niet Very Happy Nouja, mijn echte eerste date die duurde ongeveer 2 jaar (die vond het blijkbaar zo leuk dat hij niet meer weg wilde) Laughing

@Zusje: leuk die tip, maar welke site is het dan smile

@Lenthe: toch spannend dat je de stap hebt gezet!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Tweede date: ja of nee?

Bericht  Aletta vr 25 mei 2012 - 8:06

Hoi allemaal,
Ik kom nooit in dit topic, omdat ik niet zo'n dater ben. Maar vandaag had ik dan toch voor het eerst in mijn leven een blind date. Op zich ging het allemaal wel prima, maar ik zit nu best wel te dubben of ik een tweede date zou willen (de jongen in kwestie heeft daar trouwens ook niets over gezegd, dus ik weet niet of hij zou willen).

Wanneer besluiten jullie tot een vervolgdate? Natuurlijk als je hem echt heel leuk vindt, maar ook als je dat gevoel niet echt hebt?

Mijn probleem is namelijk dat de date niet verschrikkelijk was, maar dat ik ook niet echt aantrekkingskracht voelde of zo. Ik werd niet warm of koud van die jongen, en dat maakte dat ik het op een gegeven moment een beetje saai begon te vinden. Wat dat betreft hoef ik niet zo nodig een tweede date.

Maar aan de andere kant, als ik het rationeel bekijk hebben we best wat raakvlakken en heeft hij ook de eigenschappen die ik zoek in een man. En ik ken ook mensen bij wie het een tijdje duurde voordat ze echt iets gingen voelen voor een partner. Dus schrijf ik hem niet te snel af als ik nu niets meer verder wil?

Wat zouden jullie doen?

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe vr 25 mei 2012 - 8:27

Aletta, wat spannend om een blind date te hebben! Lijkt me echt doodeng! haha.
Maar ik snap heel goed wat je bedoelt. Zoals ik al eerder heb gezegd, heb ik ook nooit zo snel gevoelens voor een ander, dus zou ook snel denken "laat maar", maar misschien moet je het even afwachten? Even wat smsen en contact houden en eventueel toch een keer op tweede date gaan? Als je het dan nog steeds niet leuk genoeg vindt, kun je het altijd nog stopzetten?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 8:29

Dat was op B.adoo maar eerlijk gezegd zou ik die site niet zo snel aanraden. Er zit daar behoorlijk wat schorriemorrie als je het mij vraagt. Ik vroeg me echt af wat het voor site was (was me aangeraden door iemand). Echt veel foute mannen LOL. Mijn vriend was het best bewaarde geheim van die site volgens mij laughcry.

Over de date... Als je het op een gegeven moment saai begon te vinden zou ik niet meer een tweede date hoeven eerlijk gezegd. Dat je veel raakvlakken hebt wil niet altijd zeggen dat je dan gemaakt bent voor elkaar. Ik ga voor een tweede date als de eerste leuk was. Daar hoef ik dan eigenlijk niet eens over na te denken. Als het leuk genoeg was, wil je het smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe vr 25 mei 2012 - 8:31

Ik heb trouwens mijn profiel gewoon even laten staan op rp (zonder poging tot e-mailadres erin Wink ) en ik heb nog maar op 1 persoon gereageerd. (zo'n hartje gestuurd). Zijn foto leek wel leuk (niet heel duidelijk) en zijn korte omschrijving sprak me ook aan.
Hij is nog niet online geweest, dus ik wacht het even af. Ik ga niet overal op reageren Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 8:35

Hoe bedoel je 'niet overal op reageren'? Mannen krijgen echt heel weinig reacties. Door zelf te reageren heb je volgens mij alleen maar kans, als ze je leuk vinden nav jouw profiel smile. Mijn vriend zegt dat hij zelden tot nooit reacties kreeg. Ik geloof dat haast niet. Ik was op slag verliefd toen ik zijn foto zag :nopompom:.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 vr 25 mei 2012 - 8:42

Aletta, ik snap je dilemma, alleen heb ik persoonlijk wel dat er een soort klik moet zijn waardoor je nieuwsgierig wordt (ook al voel je hét nog niet helemaal). Bijvoorbeeld qua humor, dat je je zooo herkent in iemand, dat het ook echt door die humor een gezellige date is. Of dat je goed over bepaalde onderwerpen kunt praten. Dat idee krijg ik niet bij jouw date...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe vr 25 mei 2012 - 8:53

Zusje schreef:Hoe bedoel je 'niet overal op reageren'? Mannen krijgen echt heel weinig reacties. Door zelf te reageren heb je volgens mij alleen maar kans, als ze je leuk vinden nav jouw profiel smile. Mijn vriend zegt dat hij zelden tot nooit reacties kreeg. Ik geloof dat haast niet. Ik was op slag verliefd toen ik zijn foto zag :nopompom:.
Omdat ik dit profiel zag en deze mij echt leuk leek. Ik wacht deze eerst even af en als dit niks is, dan kijk ik weer verder. Het heeft geen haast. Wink Ik krijg echt veel berichtjes waarvan ik denk scratch "Ik zag je foto en..." Ik heb alleen Foto op verzoek. haha. Ik zou ze (sommigen, die echt een berichtje sturen) wel iets terug willen sturen waarin ik lief zeg geen interesse te hebben, maar dat kan ik niet met mijn stomme niet-full-member-membership laughcry Dus sorry mannen die mij iets sturen!

Leuk dat het bij jou goed gelukt is een leuke vent te vinden! Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 vr 25 mei 2012 - 8:56

Ik zou eens op Paiq (gratis!) of Pepper kijken, veel leuker smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle vr 25 mei 2012 - 14:05

Ohh, ik hoor hier helemaal niet te schrijven want ik ga niet daten!
Maar ik ben een ex-date tegengekomen en ehh ja, dat was érg gezellig, bij mij thuis angel .
We gaan elkaar nog wel zien maar ik denk niet dat dat als date is.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 15:17

Leuk Pixie! Bij jou thuis, is er nog iets gebeurd? popcorn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle vr 25 mei 2012 - 22:27

Zusje schreef:Leuk Pixie! Bij jou thuis, is er nog iets gebeurd? popcorn

Yes




Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 22:53

Vertel dannnn :dance:
En waarom gaan jullie niet weer daten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum