Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok za 19 mei 2012 - 8:13

Aahh lastig Tinus! Maar er kunnen inderdaad heel veel redenen zijn dat hij nog niet heeft gereageerd. Hij smst je wel, dus ik zou me er niet druk om maken. Maar ik zou ook niet zelf nog een mailtje sturen als hij niet reageert. Hij reageert vast wel in de komende dagen!

Ik dacht dat ik niets meer zou horen van m'n date, was net op het punt dat ik ook niet meer m'n telefoon aan het checken was ( Wink ) en kreeg ik ineens een sms van hem. Er stond oa in dat hij z'n telefoon was verloren in de tram en dat hij daarom zo laat antwoordde. Wel een vaag verhaal, want hij heeft me ook gewoon op facebook, dus daar had hij ook een berichtje kunnen sturen... Nouja, heb vandaag gereageerd maar heb nog niks van m terug. Ik weet niet wat het is hoor met die jongen :P
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 19 mei 2012 - 8:28

Ohhh, Sneeuwvlok...nieuwe ontwikkelingen! Very Happy Het verhaal van de telefoon kan natuurlijk, waarom zou hij anders nog wel reageren? Hij had natuurlijk ook niks meer kunnen laten horen. En misschien wilde hij wel niet via FB contact, hadden jullie hiervoor wel via FB contact?

Ik heb hem een smsje gestuurd als reactie op zijn smsje van gisteravond. En nu kreeg ik er alweer eentje terug dat hij enorm druk was geweest in de tuin en bijna geen tijd had voor andere dingen. Dus...(conclusie?) hij was gewoon te druk om te reageren via de mail?? Date-topic 2 - Pagina 18 561177
Ga ook niet weer opnieuw een mailtje sturen hoor. Eerst maar eens even kijken of hij nog terug komt op de 'nieuwe afspraak vraag', en dan maar weer verder kijken.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok za 19 mei 2012 - 8:37

Ah leuk dat hij nog weer terugsmste smile En dat zou idd een goeie verklaring kunnen zijn dat hij niet veel achter z'n computer zit. Komt goed!

Wat jij zegt is idd ook wel waar, hij had ook gewoon niet meer kunnen reageren als er toch al zoveel tijd tussen zat. Maar we hadden ook wel regelmatig via fb contact, dus wat dan betreft had dat wel gekund. Maarrr we zien het wel!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 19 mei 2012 - 8:52

Misschien had hij daar ook wel een reden voor. En voor de rest, inderdaad maar even afwachten...(voor ons allebei eigenlijk. Wink)
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 19 mei 2012 - 8:58

Een oude date van mij maakte er ooit het gebruik van om pas een dag later te reageren op een smsje. Maar hij had het gewoon erg druk en dacht niet dat ik heel de dag op een berichtje terug zat te wachten..
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 19 mei 2012 - 9:04

Maar hebben jullie wel eens een man meegemaakt die binnen een uur terug smste? (in de datefase)
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 19 mei 2012 - 9:10

Slechts bij 1 iemand :P Maar misschien smste ik gewoon op verkeerde tijden(?)
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 19 mei 2012 - 9:12

Hmm, geen idee? Maar ik denk dat mannen over het algemeen ook niet zo zijn..Wij vrouwen hechten daar veel meer waarde aan, denk ik. Maar neemt niet weg dat het soms echt bloed irritant is! Laughing
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok za 19 mei 2012 - 9:41

Hmm, ik ken wel mannen die snel terug smsen, alleen zijn dat dan weer niet de mannen waarmee ik wil daten Wink M'n date smste eerst ook wel redelijk snel terug ( binnen 2 uur ofzo? ) maar hij is het blijkbaar verleerd haha

Wij hechten daar inderdaad te veel waarde aan, maar omdat ik nou eenmaal een vrouw ben kan ik het gewoon niet laten haha. En ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat zij ook niet af en toe zo'n gedachte hebben :P
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 19 mei 2012 - 9:53

Mannen moeten je visueel voor zich hebben om je de volledige aandacht te geven (daarom ook het licht aan tijdens .. Laughing ) Maar zij zijn nu eenmaal visueel ingesteld en wij zitten meer in ons hoofd. Daarom verwachten wij eerder een antwoord terug (want als hij het leest denkt hij toch wel aan je?), maar hij denkt enkel "o wat leuk", niet van "snel terugsmsen". Dus ik denk dat het altijd is om snel iemand weer te zien, anders vergeet hij ook snel hoe leuk het was met jou.

Overigens mijn eigen advies volg ik zelf te weinig op.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok za 19 mei 2012 - 10:06

Aahh ik vind dat wel een mooie theorie! Misschien een goeie om hem zelf ook op te volgen idd Wink
Wat bedoel je trouwens met deze zin:
"Dus ik denk dat het altijd is om snel iemand weer te zien"
Of moet er "goed" tussenstaan?

Maar ik heb ook wel eens met een goeie mannelijke vriend van me het erover gehad, en hij zei ook wel dat wanneer hij een meisje écht leuk vind, hij ook wel snel naar z'n telefoon grijpt als hij een bericht krijgt ( en dan ook teleurgesteld is wanneer het iemand anders blijkt te zijn ). Maar misschien is die vriend van mij gewoon een beetje vrouwelijk Wink
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 19 mei 2012 - 10:32

Wooh.. Wat een theorien hier! Ik denk niet verder dan hoe ik zelf denk.. Als hij van je gecharmeerd is dan doet ie wel moeite! Mijn 'date' whatsappt me de hele dag, reageert binnen 10 minuten.. Maar echt geïnteresseerd is ie niet hoor. Dan had ik 'm allang weer gezien!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 19 mei 2012 - 22:55

Haha, er zitten wel goede theorieën tussen. Gister toch nog wel een poosje heen en weer gesmst met hem, en hij reageerde elke keer binnen 10 minuten... :O Very Happy
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 20 mei 2012 - 5:42

Kijk dat was dus een goede tijd om met hem te whatsappen smile
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 20 mei 2012 - 8:16

Ik heb al heeeeeel lang niet gedate. Van het weekend smste wel een jongen waar ik twee jaar geleden na de WK finale mee heb gezoend. Daarna heeft hij mijn telefoonnummer gekregen, ik heb hem 1 keer gesmst en vervolgens heb ik nooit meer iets van hem gehoord.

Nu smste hij me weer zinspelend op een eventuele EK finale.
Ik vind twee jaar wachten met een reactie een beetje erg lang...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 8:35

Tinus schreef:Maar hebben jullie wel eens een man meegemaakt die binnen een uur terug smste? (in de datefase)

Ja, ik tot nu toe altijd wel, met diverse mannen in een date-fase (ik vind dit topic erg leuk, dus lees vaak mee smile )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 8:36

Tabbert schreef:Mannen moeten je visueel voor zich hebben om je de volledige aandacht te geven (daarom ook het licht aan tijdens .. Laughing ) Maar zij zijn nu eenmaal visueel ingesteld en wij zitten meer in ons hoofd. Daarom verwachten wij eerder een antwoord terug (want als hij het leest denkt hij toch wel aan je?), maar hij denkt enkel "o wat leuk", niet van "snel terugsmsen". Dus ik denk dat het altijd is om snel iemand weer te zien, anders vergeet hij ook snel hoe leuk het was met jou.

Overigens mijn eigen advies volg ik zelf te weinig op.

Sorry, maar wat een onzin. Mannen zijn gewoon mensen hoor, geen debiele wezens die zoiets niet zouden snappen. Ik geloof dat mannen, en dus mensen, net zo graag een reactie op een sms terug wil als een vrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 8:40

Tabbert schreef:Mannen moeten je visueel voor zich hebben om je de volledige aandacht te geven (daarom ook het licht aan tijdens .. Laughing ) Maar zij zijn nu eenmaal visueel ingesteld en wij zitten meer in ons hoofd. Daarom verwachten wij eerder een antwoord terug (want als hij het leest denkt hij toch wel aan je?), maar hij denkt enkel "o wat leuk", niet van "snel terugsmsen". Dus ik denk dat het altijd is om snel iemand weer te zien, anders vergeet hij ook snel hoe leuk het was met jou.

Overigens mijn eigen advies volg ik zelf te weinig op.

confused

Zo werkt het echt niet hoor. Als hij jou net zo leuk vindt als jij hem sms't hij gewoon terug. Nogmaals, het lijkt net alsof je mannen omschrijft als domme sukkels waarvan hun kortetermijngeheugen heel slecht is. Tuurlijk vergeet hij niet snel hoe leuk het was met jou laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe ma 21 mei 2012 - 0:14

Leuk om hier mee te lezen! Bij mij is het op datinggebied erg saai.
Op mijn 16e heb ik met een jongen gehad, maar daarna heb ik nooit meer een relatie gehad. Ik werd ook nooit verliefd op iemand. Vorig jaar heb ik mij daarom (na heel lang wikken en wegen) ingeschreven op een datingsite en toen heb ik contact gekregen met een jongen. Op de foto van de site leek hij heel erg leuk, maar toen ik foto's zag op zijn facebook was ik helemaal afgeknapt. Ik vond hem er heel anders op lijken. Ik heb er niets meer mee gedaan en een maand later leerde ik mijn ex kennen. Op de een of andere manier heeft hij het voor elkaar gekregen dat ik verliefde gevoelens voor hem kreeg, (door juist niet te gretig te zijn en in eerste instantie niets te willen) dus ik dacht "eindelijk" Wink
Maar helaas, dat ging al na een paar maanden mis, want hij voelde niet genoeg voor mij. Ik heb daar best een tijdje moeite mee gehad en ervan gebaald.

Nu heb ik dus gevoeld wat het is om verliefd te zijn en wil ik graag weer een leuke vent tegenkomen, maar helaas... Ik heb eigenlijk nooit het gevoel van "jou wil ik wel beter leren kennen"
Ik heb me dus maar weer aangemeld voor relatieplanet, maar ik durf eigenlijk niet Embarassed Ik vind het bij anderen niet vreemd, maar voor mezelf wel. Ik ga veel uit, ben heel open en heb ook altijd wel gesprekken met mannen, dus ik heb zoiets van "dat heb ik eigenlijk niet nodig" en ik schaam me er een beetje voor.
En eigenlijk ben ik iemand die juist er niet tegen kan als mannen heel graag een relatie willen en ben ik meer van het hard-to-get.
Iemand die het herkent? Zal ik reageren op rp of niet? Of moet ik gewoon maar beter rondkijken in het dagelijks leven?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly ma 21 mei 2012 - 0:19

Je kunt ook allebei doen, dus zowel als op RP op mannen reageren als in het echte leven rondkijken.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 21 mei 2012 - 1:49

Carrie schreef:
Tabbert schreef:Mannen moeten je visueel voor zich hebben om je de volledige aandacht te geven (daarom ook het licht aan tijdens .. Laughing ) Maar zij zijn nu eenmaal visueel ingesteld en wij zitten meer in ons hoofd. Daarom verwachten wij eerder een antwoord terug (want als hij het leest denkt hij toch wel aan je?), maar hij denkt enkel "o wat leuk", niet van "snel terugsmsen". Dus ik denk dat het altijd is om snel iemand weer te zien, anders vergeet hij ook snel hoe leuk het was met jou.

Overigens mijn eigen advies volg ik zelf te weinig op.

confused

Zo werkt het echt niet hoor. Als hij jou net zo leuk vindt als jij hem sms't hij gewoon terug. Nogmaals, het lijkt net alsof je mannen omschrijft als domme sukkels waarvan hun kortetermijngeheugen heel slecht is. Tuurlijk vergeet hij niet snel hoe leuk het was met jou laughcry

Wow, dit stoorde je duidelijk echt als je twee keer erop reageer! Maar misschien vind ik mannen wel gewoon domme sukkels, of ken ik alleen domme sukkels.

Natuurlijk ligt het aan de man zelf, maar uit persoonlijke ervaringen verwacht ik inderdaad altijd wel een smsje terug echter niet altijd binnen een korte tijdspan. Het is toch ook dat de vrouw wacht met opnemen of terugsturen ondanks dat zij naast de telefoon zit te wachten (ja, dit gebeurd en ik omschrijf vrouwen dan ook niet als debiele of domme mensen). Er zijn nu eenmaal ongeschreven codes die mensen naleven om niet te wanhopig over te willen komen.

En Btw. mannen zijn zeker visueel ingesteld, dit is wetenschappelijk meer dan 1 keer bewezen en zijn ook wat meer nalatend hierin. Dus ipv een smsje, je in het echt zien kan zeker ook andere resultaten opleveren.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 21 mei 2012 - 1:51

FireButterfly schreef:Je kunt ook allebei doen, dus zowel als op RP op mannen reageren als in het echte leven rondkijken.

Dit is inderdaad een goede optie, zo vergroot je enkel het "zoek"gebied.

Overigens herken ik het wel Lenthe: ik word zelf ook niet snel verliefd of dat ik denk van "jou zou ik wel beter willen leren kennen". Echter ze lopen vast ergens rond.. of dat nu in het echte leven is of op RP, who cares?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus ma 21 mei 2012 - 6:57

Ik word ook niet snel verliefd, heb daar ook echt de tijd voor nodig. Ik ken mijn date ook via het internet, maar dat komt ook omdat ik juist in het dagelijkse leven geen andere mannen tegen kom.
Ik zou gewoon doen waar jij je het fijnst bij voelt, Lenthe. Niet iets doen als je er je niet lekker bij voelt.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 8:38

Tabbert schreef:Er zijn nu eenmaal ongeschreven codes die mensen naleven om niet te wanhopig over te willen komen.

Ik kan zo slecht tegen dat soort codes. Zo veel dagen wachten tot contact na een date etc. De langere relaties die ik heb gehad kwamen allemaal voort uit dates die niet volgens die codes verliepen. Dus gewoon de dag na het ontmoeten al vragen of ze me de volgende dag konden zien. Veel sms/ wapp contact en gewoon duidelijkheid in het feit dat we elkaar leuk vonden. Als het contact minder was of ik me af moest vragen wat die gast nou eigenlijk wilde, dan zat er ook nooit potentie in. Ik sluit me dus wel aan bij Carrie in haar mening. In de loop van de tijd neemt het smsen heus wel af maar als je elkaar net hebt leren kennen en alles is nieuw en je hebt echt interesse in elkaar dan is er altijd wel contact. Is het niet linksom, dan wel rechtsom (mijn ex sms'te bv niet veel maar ik zag hem wel weer veel).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 21 mei 2012 - 9:33

Ik sluit me aan bij Zusje en Carrie.. De jongens die me wél leuk vinden/vonden die laten het echt wel duidelijk merken zonder spelletjes te spelen. Laten weten dat ze me snel weer willen zien etc...

Ik denk wel dat je beeld vertroebeld kan worden als je gevoelens voor iemand hebt. Omdat je op één of andere manier toch altijd iets zoekt om hoop uit te halen of aan vast te klampen. Maar ik heb dan altijd wel een rationeel moment waarin ik kan bedenken dat er geen sprake is van oprechte interesse als ie telkens niet kan afspreken. En als dan gevoel het overneemt voel ik me even heel kut, ga ik excuses lopen bedenken en hoop ik dat zijn gedrag een reden heeft. Maar vaak is de enige reden de meest pijnlijke, just not into you.

En ach, dat overleven we ook weer.. Want ik ben en blijf een romanticus en ik blijf geloven dat het ooit wel klopt..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum