Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 23:23

Tinus schreef:De stoute schoenen zijn aangetrokken...heb hem gemaild en zo nonchalant mogelijk gevraagd omdat het hem ook zo goed was bevallen of het misschien een idee was om nog eens af te spreken?
Ik wil gewoon niet zo desperate overkomen of laten merken dat ik hem wel heel erg leuk vind. Wil hem niet afschrikken en mezelf niet te snel blootgeven, totdat ik weet dat hij mij ook leuk vind(of niet natuurlijk)

Ik begrijp dit nooit zo eerlijk gezegd. Als je het luchtig wilt houden dan kun je toch gewoon het contact oppakken zoals het voor de date was? Ik neem aan dat er toen ook contact was. Dan merk je snel genoeg of de interesse wederzijds was. De avond nadat ik voor het eerst met mijn vriend uit was geweest zaten we alweer online te kletsen en die avond erna ook. Toen kwam ik er ook achter dat hij me leuk vond (hij zei dat hij me had willen zoenen maar wist niet of ik dat wilde haha).

Waarom gelijk moeten bespreken hoe hij het vond en of hij weer wil afspreken, hoe doe je dat nonchalant? Ik heb daar geen beeld bij Very Happy. Sowieso goed dat je initiatief neemt. Ik begrijp niet dat vrouwen dat niet vaker doen...

En wat is er mis met jezelf blootgeven en er achter komen dat hij je niet leuk vindt? Wat hebben mensen daar toch een rare angst voor. Dat iemand je niet leuk vindt wil niet zeggen dat je niet leuk bent Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 16 mei 2012 - 23:34

Met mij gaat 't goed! Begin weer iets lekkerder in m'n vel te zitten en dat merk ik dan direct weer aan het flirten enzo.. Gisteravond op stap geweest maar ik was echt TE moe.. Om 2u kwam er een jongen naar me toe, of ik aan boksen deed. Ik zag er best wel gespierd en defensief uit laughcry En 5 minuten later zei een andere jongen: ik denk echt dat het verstandig is als jij gaat slapen.. Toen ben ik maar gegaan haha..

Vanavond zie ik heel misschien m'n date.. We hebben een 'optie' staan maar ik weet dat hij vandaag plannen heeft waarvan ik denk dat die iets te gezellig worden en uitlopen dus ik heb ook al andere plannen gemaakt smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 23:36

Haha heel goed Feline dat je niet gaat zitten wachten Very Happy. Is dat nog die zelfde date waar je toen even niets van hoorde of iemand anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 16 mei 2012 - 23:47

Ja, klopt! Volgens mij weten we niet zo goed wat we nu van elkaar zijn zeg maar.. Maar het is nu al iets relaxter. Hebben om de dag even contact ofzo.

En as we speak krijg ik een berichtje van m'n vorige scharrel of ik weer eens naar 'm toe kom confused Heb gezegd dat dat me te veel moeite kost smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 23:50

Feline schreef:Ja, klopt! Volgens mij weten we niet zo goed wat we nu van elkaar zijn zeg maar.. Maar het is nu al iets relaxter. Hebben om de dag even contact ofzo.

En as we speak krijg ik een berichtje van m'n vorige scharrel of ik weer eens naar 'm toe kom confused Heb gezegd dat dat me te veel moeite kost smile

:cheering: Good for you hahaha!

Ja, gister sprak een date me aan op FB met een vraag over openingstijden in NL (hij is niet Nederlands). Daarna begon hij over onze date (echt van februari ofzo?) dat hij het zo leuk had gevonden en mij graag nog eens had gezien. Ik gaf aan dat ik hem te jong vond en vertelde hem hoe oud ik was hahaha wist ie niet :P. Dat ik nu een vriend heb dus laat het hierbij. Hij zei dat als het ooit uit mocht gaan hij een tweede date wilde. Haha, ik vond het wel schattig. Hij wond er geen doekjes om dat hij me leuk vond maar goed, hij bljft te jong voor mij (heb ik ook gezegd). Daarnaast kan ik me ook niet meer voorstellen hoe het moet zonder mijn vriend :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 17 mei 2012 - 0:03

Wel goed voor je ego Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 0:07

Feline schreef:Wel goed voor je ego Very Happy

Haha op zich wel ja Very Happy. Ik vind het ook wel leuk dat hij dat gewoon nog zegt, ondanks dat hij weet dat ik geen interesse in hem heb. Dat siert mensen, die eerlijkheid. Daarom snap ik de angst om een blauwtje te lopen ook nooit zo goed dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert do 17 mei 2012 - 2:17

Inderdaad wel heel goed voor de ego, zusje!

En fijn Feline dat het goed met je gaat en je weer wat contact heb met je 'date'. Goed ook dat je die vorige scharrel lekker hebt afgewimpeld!!
Jezelf niet overwerken hoor, neem ook inderdaad de tijd op te slapen smile
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 17 mei 2012 - 5:18

Exit date! Hij vraagt wederom of we afspreken vanavond, ik zeg ja, hoor vervolgens niets en ineens heeft ie een feestje! Vorige keer viel ie ineens in slaap.. Sukkel!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle do 17 mei 2012 - 5:21

Oh Feline wat n flapdrol!
Vaag dat ie ineens zo doet! Op naar de volgende! Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kerel do 17 mei 2012 - 5:46

Deze kan inderdaad met pensioen. Haha wat een falerd.
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 17 mei 2012 - 5:55

Wat vreemd Feline! Daar zou ik ook geen zin in hebben hoor.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 17 mei 2012 - 8:55

Ach, op zich valt hem niets te verwijten. We leggen beide gewoon onze prioriteiten ergens anders.. Ik wilde voor hem wel een avond vrij houden, hij ziet mij blijkbaar meer als 'bij-gebrek-aan-beter'

Gelukkig alsnog een superleuke avond gehad met een vriend van me!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 17 mei 2012 - 22:04

Zusje schreef:
Tinus schreef:De stoute schoenen zijn aangetrokken...heb hem gemaild en zo nonchalant mogelijk gevraagd omdat het hem ook zo goed was bevallen of het misschien een idee was om nog eens af te spreken?
Ik wil gewoon niet zo desperate overkomen of laten merken dat ik hem wel heel erg leuk vind. Wil hem niet afschrikken en mezelf niet te snel blootgeven, totdat ik weet dat hij mij ook leuk vind(of niet natuurlijk)

Ik begrijp dit nooit zo eerlijk gezegd. Als je het luchtig wilt houden dan kun je toch gewoon het contact oppakken zoals het voor de date was? Ik neem aan dat er toen ook contact was. Dan merk je snel genoeg of de interesse wederzijds was. De avond nadat ik voor het eerst met mijn vriend uit was geweest zaten we alweer online te kletsen en die avond erna ook. Toen kwam ik er ook achter dat hij me leuk vond (hij zei dat hij me had willen zoenen maar wist niet of ik dat wilde haha).

Waarom gelijk moeten bespreken hoe hij het vond en of hij weer wil afspreken, hoe doe je dat nonchalant? Ik heb daar geen beeld bij Very Happy. Sowieso goed dat je initiatief neemt. Ik begrijp niet dat vrouwen dat niet vaker doen...

En wat is er mis met jezelf blootgeven en er achter komen dat hij je niet leuk vindt? Wat hebben mensen daar toch een rare angst voor. Dat iemand je niet leuk vindt wil niet zeggen dat je niet leuk bent Very Happy.

Haha, ik begrijp jouw kant ook wel!
Maar ik probeer mezelf een beetje in bescherming te nemen. Heb al teveel meegemaakt waardoor ik gekwetst ben, en ik ben gewoon een stuk voorzichtiger geworden. Daarom ook dat nonchalante en mezelf niet bloot willen geven.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 17 mei 2012 - 22:08

Feline schreef:Exit date! Hij vraagt wederom of we afspreken vanavond, ik zeg ja, hoor vervolgens niets en ineens heeft ie een feestje! Vorige keer viel ie ineens in slaap.. Sukkel!

Pfff..wat een rare zeg!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 18 mei 2012 - 2:40

Haha.. Hij stuurde me vannacht nog excuses en vanochtend nog 2 keer.. Als gewoon een vriend is ie best schattig smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kerel vr 18 mei 2012 - 5:57

Haha Feline maar als date is ie wel af?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert vr 18 mei 2012 - 6:47

Haha Feline, wat een gozer heb je nu weer Laughing Toch wel tof dat hij nog zo vaak zijn excuses aanbiedt
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 18 mei 2012 - 20:35

Ja Kerel, volgens mij wel! Op één of andere manier ben ik leuker in gewoon vriendschap.. Dan zit ik veel beter in m'n vel smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kerel vr 18 mei 2012 - 20:52

hehe :P da's wel lastig als je ooit een vriendje wilt :P maar dan blijf ik lekker veilig gewoon hier smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 18 mei 2012 - 23:32

Hmmm, even jullie mening...
Is het raar dat ik gisteren een smsje van hem krijg waar hij me veel plezier bij de Toppers wenst, maar hij nog niet heeft gereageerd op mijn mailtje van donderdag waarin ik hem o.a. vraag of hij nog eens af wil spreken?
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden..Toen ik gisteravond bij thuiskomst dat smsje las, vond ik dat wel erg lief van hem dat hij er aan gedacht heeft. Maar hij heeft nog niet gereageerd op mijn mailtje, en dan voel ik me daar weer onzeker over. Pfff! Of maak ik het mezelf weer onnodig moeilijk?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert vr 18 mei 2012 - 23:39

Lastig he, al die nieuwe middelen van communicatie. Misschien las hij dat mailtje en dacht, ik reageer later wel, en dan vergeten. Dat heb ik heel erg vaak namelijk.

En een sms wilt toch zeggen dat hij aan je dacht Yes Is toch leuk!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus vr 18 mei 2012 - 23:46

Ja, ik wil ook niet meteen negatief gaan denken ofzo, want waarom zou hij me anders wel smsen? Is inderdaad leuk dat hij aan me heeft gedacht, weer een opsteker! Very Happy
Maar ik denk dan nu, hij wil niet reageren op die vraag van mij, daarom mailt hij me niet terug...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert vr 18 mei 2012 - 23:50

Laat die onzekerheid achterwege. Je bent toch een leuke meid en hij moet blij zijn dat jij überhaupt nog een keer wilt afspreken! Misschien is hij gewoon verlegen en als hij echt geen tweede date wilde: dan smste hij ook niet.

(Ps. volgens mij vind je hem echt leuk he Wink )
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus za 19 mei 2012 - 6:34

Bedankt Tabbert, doet me goed. Date-topic 2 - Pagina 17 561177 Er kunnen tal van redenen zijn waarom hij nog niet gemaild heeft natuurlijk. Maar word daar wel een beetje onzeker van, en dat komt ook omdat ik hem inderdaad erg leuk vind! Embarassed Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum