Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+50
RioolSpook
Lavendel
Rumble
Mermaid
Jeanette
Beachgirl
Caro
ladycat
Stuiterbal
Yare
Sweet Sylvana
Burn
Error
Atelier Madame
Kowalski
Antibes
Blond
Aletta
Gigi_
Lenthe
Carra
Poubelle
Sneeuwvlok
Zwerver
Chocolate Cookie
applestar
Tinus
Marsy28
slaatje
*Noosa
RYW
xxlisaxx
Siem
Janelie
Marin
_Lacey_
Kerel
nijntje4
Sugarfall
FireButterfly
Bliss
Pompoen
Terkina
Bay
Tabbert
Feline
Esperanza
Lady4
Sweety
Moonlight
54 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 8 mei 2012 - 5:16

wc-eend schreef:Aaaah ik heb niet echt een date gehad, maar ik heb mijn eerste vriend weer eenns gezien na 3 jaar. Hij was in de stad en ik heb toen de auto gepakt en ben naar hem toe gegaan. We hebben ik denk wel uur in de auto gezeten, rondjes gereden. Gewandeld door t park. Hij was echt heel lief. Hij probeerde me steeds te zoenen maar dat heb ik niet gedaan. Nu heb ik spijt. Hahaha. Reageren opp mijn appjes doet ie ook niet meer!
Wat jammer dat hij niet reageert op je apps! Misschien is hij aan het werk?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 12 mei 2012 - 19:35

WC-eend, nog iets gehoord van je ex?

Feline, al een datum bekend voor een nieuwe date? :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline za 12 mei 2012 - 21:31

Haha, die komt er niet! Zouden misschien vandaag afspreken maar ik sta geloof ik op negeerstand omdat ik vrijdagnacht (toen ik sliep) niet snel genoeg reageerde smile

Vind t wel prima.. Ga niet weer hetzelfde gezeik in als met vorige date!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 12 mei 2012 - 22:01

Wat flauw. Zijn verlies, niet het jouwe. Maar toch jammer. Wel goed dat je er boven staat.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus zo 13 mei 2012 - 0:01

Gisteravond een date gehad! Ik ken hem van internet, mailen nu een maand of wat. Het was ontzettend gezellig en leuk, ik voelde me wel lekker op m'n gemak bij hem. Is voor mij al heel wat. En..ook niet onbelangrijk..hij is écht heel leuk! Embarassed Zo leuk, dat ik denk dat hij mij nooit leuk kan vinden..
Hij praatte zelf ontzettend veel, had hele verhalen en toen ik zelf iets zei over de date(weet niet meer precies wat) maar toen zei hij; dat komt door de zenuwen(maar dan vanuit mijn oogpunt, dat ik zenuwachtig was.) Zou hij nou ook zenuwachtig zijn geweest, omdat hij zoveel praatte? En ook door die opmerking. Ik merkte ook dat hij niet veel oogcontact maakte, en regelmatig wegkeek als we elkaar aankeken. Kan me echt bijna niet voorstellen namelijk dat híj zenuwachtig was, voor mij, denk ik dan. Zou meer andersom moeten zijn voor mijn gevoel..
We hebben niet echt iets afgesproken verder, ik wilde het ook een beetje in het midden laten, maar hij gaf aan het zelf ook gezellig gevonden te hebben. En toen ik zei; we hebben nog wel contact, beaamde hij dat ook. Gister nog even een smsje gestuurd dat ik thuis was en hem bedankte voor de gezellige avond, kreeg ik er eentje terug dat hij dat ook vond.
En nu..? Tja, moet ik heb vandaag mailen/smsen...? Ik wil niet te erg de nadruk erop leggen. Zou ik nog even wachten met iets sturen? En als ik dan wat stuur moet ik dan al gelijk beginnen over een nieuwe afspraak? Mijn idee is om een beetje een 'neutraal' mailtje te sturen en dan het later ter sprake brengen..
Pfff...lastig, want hij is zo leuk!
Sorry voor het misschien onsamenhangende verhaal.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 13 mei 2012 - 1:04

Wat leuk dat je een date hebt gehad Tinus. Ik zou het eerstvolgende contact aan hem overlaten. Uit jouw verhaal kan ik niet gelijk opmaken dat hij jou net zo leuk vindt als jij hem. Maar goed, ik kan dat natuurlijk niet zeker weten. Leg de bal in ieder geval maar even bij hem neer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 1:44

Je kunt gewoon algemeen mailen of chatten en als het dan op jullie date komt zeggen dat het je leuk lijkt om nog eens af te spreken. Denk niet te veel voor hem dat hij je niet leuk kan vinden... Ik dacht dat mijn date way out of my league was en hij zoende me niet op de eerste date omdat hij dacht dat ik dat niet zou willen LOL, Nu issie mijn vriendje Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus zo 13 mei 2012 - 3:55

@ Lady4; ik wil ook heel graag de bal bij hem neerleggen, maar ik wil ook niet te lang wachten

@ Zusje; ik kan heel goed voor anderen denken. Laughing Hij had natuurlijk al mijn foto gezien e.d. en dan had hij ook kunnen zeggen dat het niets is(even grof gezegd). Maar hij kwam er zelf mee om af te spreken ook. Maar omdat ik hem gewoon leuk vind, denk ik gelijk dat hij dan mij niet leuk kán vinden.

Ik denk dat als ik vandaag niks hoor, ik vanavond een algemeen mailtje ga doen en dan weer verder zie.
Dat daten is best weer even lastig en onzeker vooral, maar ja..
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly zo 13 mei 2012 - 5:13

Waarom stuur je hem morgen geen mailtje? Als je hem vanavond gaat mailen, geef je hem de kans niet om vanavond uit zichzelf contact met je te zoeken.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus zo 13 mei 2012 - 6:11

FireButterfly schreef:Waarom stuur je hem morgen geen mailtje? Als je hem vanavond gaat mailen, geef je hem de kans niet om vanavond uit zichzelf contact met je te zoeken.

Ja, daar heb je ook weer gelijk in. Ik weet toevallig dat hij vaak veel heeft/doet overdag en dan 's avonds pas achter de pc kruipt. Ik denk dat ik dat maar ga doen...!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok zo 13 mei 2012 - 8:35

Ik moet even reageren, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik in jullie topic inbreek! Maar ik zit eigenlijk in dezelfde situatie als Tinus. Heb je inmiddels al iets van hem gehoord? Ik kan je niet zo goed advies geven omdat ik met hetzelfde zit!
Ik heb gister een tweede date gehad met een jongen, het was gezellig, we gingen naar het strand en hebben hand in hand over het strand gelopen. Bij het afscheid hebben we gezoend, maar dat afscheid moest heel snel omdat ik m'n trein moest halen. Tijdens de gesprekken die we hadden zei hij meerdere keren dingen over volgende keren etc. Maar ik heb tot nu toe nog niks van hem gehoord.. hij is sowieso niet zo'n smser heb ik al gemerkt.. maar hij kan toch tenminste íets van zich laten horen? De vorige keer heb ik al als eerste gesmst, dus ik wil eigenlijk afwachten.. of wat zeggen jullie, moet ik me van die regeltjes niets aantrekken? :P
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 13 mei 2012 - 9:26

Sneeuwvlok.. ik ben een beetje anti-dateregels.. Maar in jouw geval zou ik nu zelf even wachten denk ik. Puur om te kijken of hij ook behoefte heeft aan contact of dat ie 't wel makkelijk vind dat jij steeds iets stuurt. Maar ik zou dan weer niet 3 dagen wachten ofzo..

Ik heb vandaag heel volwassen wel een berichtje naar m'n 'date' gestuurd omdat we eigenlijk vanavond af zouden spreken. Vond 't een beetje vreemd om dat compleet te negeren. Hebben even heen en weer bericht maar ik krijg wel 't idee dat het aflopende zaak is. Ook wel fijn om te weten, ik vind 't altijd wel fijn om een bevestiging te hebben, of het dan negatief of positief is. Dan kan ik 't verder uit m'n hoofd zetten!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 13 mei 2012 - 9:55

Zucht.. zie ik ineens weer een nieuwe foto van 'date' op FB.. Wat een lekker ding.. :shock:
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok ma 14 mei 2012 - 2:04

Ik heb het tot nu toe nog vol kunnen houden om te wachten, ik ga hem ook niks sturen denk ik.

Jammer dat t bij jou een beetje klaar is met je date, maar je had zelf ook al wel een beetje dat gevoel dus? Hoevaak hebben jullie afgesproken?
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 14 mei 2012 - 6:35

Heb 'm pas één keer gezien hoor (als je onze ontmoeting niet meetelt).. Maar goed, ik vind dat hele daten ook niets. Hebben nu wel een nieuw voorstel gedaan, zou leuk zijn als het doorgaat en anders komt 't ook wel goed smile

Jij inmiddels al berichtje?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus ma 14 mei 2012 - 6:50

Nou, hier nog steeds niks gehoord. Misschien wacht hij ook wel op mij, ofzo. Maar ik heb hem dus wel net een mailtje gestuurd. Beetje neutraal en zo een beetje erin wat ie van zaterdag vond, niet iets over afspreken ofzo. Ik ben heel benieuwd of en wat ik terug ga krijgen...

@ Feline; ik kan heel goed begrijpen dat je het fijn vind om duidelijkheid te hebben. Niets is zo erg om in onzekerheid te zitten..! Lukt het een beetje om hem uit je hoofd te zetten?

@ Sneeuwvlokje; ik zou niet meteen contact zoeken, maar ik zou ook niet zo lang wachten. Hebben jullie bij het afscheid verder nog iets afgesproken over hoe nu verder?
Ik zou vandaag nog afwachten, en anders morgen in de loop van de dag/avond eens een mailtje/smsje sturen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 14 mei 2012 - 6:58

Oh haha Tinus, zo erg is het allemaal niet hoor! Kan er alleen slecht tegen dat als ik een vraag stel, dat er dan omheen geluld wordt.. Maar dat heb ik bij iedereen! En ik ben meer van de spontane acties ipv een week van tevoren afspreken, dat lukt me nooit!

Jammer dat je niets meer gehoord hebt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok ma 14 mei 2012 - 7:16

Nee geen berichtje! Ik snap het ook gewoon niet, hoezo zegt hij dan wel vanalles over volgende keren, pakt m'n hand etc. maar stuurt niks? Het afscheid ging heel snel omdat ik m'n trein moest halen, dus we hebben alleen gezoend en alleen gezegd over dat we het gezellig vonden enzo, beetje standaard dus.
Een vriendin van me zei net dat het toch helemaal niet zo'n big deal hoeft te zijn wie eerst smst, hij denkt daar waarschijnlijk helemaal niet bij na etc. Haha misschien klinkt het heel wanhoping allemaal, dat valt wel mee hoor, maar vind t gewoon raar :P

Ben benieuwd of je wat terugkrijgt Tinus!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus wo 16 mei 2012 - 2:05

Inmiddels al wat gehoord, Sneeuwvlok?

Ik had het niet meer verwacht, maar ik kreeg toch warempel een mailtje terug van hem..! En nog allemaal positief ook. Hij schrijft dat hij het ook erg geslaagd vond en erg gezellig. Spreekt toch wel positiviteit in voort. Verder is het veel koetjes en kalfjes praat. Niets over een volgende date. Ik denk dat ik daar in de volgende mail wel over ga beginnen. Of hij het leuk vind om nog eens een keertje iets af te spreken, ofzo...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sneeuwvlok wo 16 mei 2012 - 21:24

Nee niks gehoord, dus ik zal me weer terugtrekken uit dit topic Wink Jammer maargoed, ik was zelf ook nog niet verliefd op hem ofzo!

Leuk dat je een mailtje terugkreeg tinus! Misschien begint hij er nog wel over joh in een ander mailtje, en anders kan je het idd altijd zelf voorstellen smile
Is trouwens je nickname een verbastering van je echte naam? Dan heten we misschien wel hetzelfde namelijk
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 16 mei 2012 - 21:36

Toch jammer sneeuwvlok, ondanks dat je nog niet verliefd was.

En terugtrekken hoeft niet hoor, ik hang hier ook rond met mijn minimaal aantal dates!

@Feline: hoest met jou?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus wo 16 mei 2012 - 22:28

Jammer Sneeuwvlok...Vind het wel een rare actie van hem hoor...! En blijf gerust rondhangen joh, alleen maar leuk!
Ik denk dat ik hem vandaag terug ga mailen, heb expres eventjes gewacht, haha. Ben benieuwd of hij nog eens af wil spreken..
En ja, mijn naam is idd een verbastering van mijn eigen naam. :-)
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 16 mei 2012 - 22:44

Feline en sneeuwvlok, jammer dat het niets is geworden!
En gewoon hier blijven hoor sneeuwvlok. Ik blijf hier ook maar hangen, terwijl ik al in ages geen date meer heb gehad.
Tinus, trek gewoon de stoute schoenen aan en vraag of hij nog een keer wil afspreken. Weet je meteen waar je aan toe bent!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus wo 16 mei 2012 - 23:00

De stoute schoenen zijn aangetrokken...heb hem gemaild en zo nonchalant mogelijk gevraagd omdat het hem ook zo goed was bevallen of het misschien een idee was om nog eens af te spreken?
Ik wil gewoon niet zo desperate overkomen of laten merken dat ik hem wel heel erg leuk vind. Wil hem niet afschrikken en mezelf niet te snel blootgeven, totdat ik weet dat hij mij ook leuk vind(of niet natuurlijk)
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kerel wo 16 mei 2012 - 23:05

Volgens mij vindt de gemiddelde man het best een eer.. als je inderdaad maar niet gelijk wilt claimen smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum