Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrije dagen op het werk

+17
Tania
Possom
Atelier Madame
mzcharlotte
Sneeuwwitje
RYW
Fayebella
smooch
Susan
JD
Jeanette
Angela_1986
Fred
Mizz_S
Rovine
Winegum
Zwoesj
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vrije dagen op het werk - Pagina 3 Empty Re: Vrije dagen op het werk

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 19:46

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit zomaar mag...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije dagen op het werk - Pagina 3 Empty Re: Vrije dagen op het werk

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 6:51

Tania schreef:

Huh dus de mensen met kinderen krijgen drie weken in de zomer en de rest 1 week of begrijp ik het nou verkeerd?
En je hebt toch wel meer vakantie dan drie weken? Hoef je die dan nog niet meteen op te geven ofzo?

Bij ons willen ze eigenlijk ook de vakantie voor het hele jaar vastleggen aan het begin van het jaar maar dat gebeurd vrijwel nooit.

Je begrijpt het helemaal goed! De planning voor volgend jaar zomer is inmiddels gemaakt en ik heb nu gewoon 3 weken in juli ivm de huwelijksreis. Ik heb dit immers in feb al aangegeven en het zou raar zijn als een ander nu voorging.
Dan blijft er nog iets meer dan een week over en dat hebben ze dus het liefste vast staan.

Zoals ik het nu zie hebben de mensen met kinderen in de zomer inderdaad 3 weken aan een stuk gekregen, maar 2 anderen nu ook (misschien is volgend jaar nog een uitzondering ivm met mijn vakantie).

Eerst kon alles, toen niet meer 3 weken in de zomer, toen niet meer in de bouwvak, toen niet meer overlappen en nu dit.
Ik word er een beetje tureluurs van en heb in mijn vakantie ook naar andere vacatures zitten kijken. Probleem is alleen dat er hier in de buurt niet veel parttime vacatures (30-32 uur) te vinden zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije dagen op het werk - Pagina 3 Empty Re: Vrije dagen op het werk

Bericht  Lavendel di 20 sep 2011 - 3:48

Jezus wat een gedoe op je werk, daar zou ik snel klaar mee zijn en verder zoeken.
Als er niks partime te vinden is, is fulltime geen optie dan?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije dagen op het werk - Pagina 3 Empty Re: Vrije dagen op het werk

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 3:55

Wat een gedoe op je werk zeg!
Je kan toch moeilijk in januari al bepalen wanneer je voor het hele jaar vakantie wilt?

Bij ons vragen ze alleen om zsm je zomervakantie door te geven, zodat ze daar al rekening mee kunnen houden, maar de rest is niet zo boeiend.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije dagen op het werk - Pagina 3 Empty Re: Vrije dagen op het werk

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:59

Lavendel schreef:Jezus wat een gedoe op je werk, daar zou ik snel klaar mee zijn en verder zoeken.
Als er niks partime te vinden is, is fulltime geen optie dan?

Fulltime zou een optie zijn, maar ik heb nog nooit fulltime gewerkt en vind het heerlijk zo.
Ik heb ook nog een huishouden en ik heb eigenlijk geen zin om dat alleen 's avonds en in het weekend te doen Embarassed
Dan heb ik nog geen vrije tijd.

Daarbij komt ook nog dat ik na een zwangerschap parttime wil werken en niet op een fulltime functie wil zitten omdat je dan grote kans hebt dat je op straat staat als je parttime wil gaan werken (en ik gok dat het binnen 2 jaar aan de orde zal zijn).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije dagen op het werk - Pagina 3 Empty Re: Vrije dagen op het werk

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 6:34

Ik werk nu ook fulltime Birgit (altijd fulltime gewerkt ook, niet anders geweten zeg maar) maar ik heb niet het idee geen vrije tijd te hebben. Ik denk dat het maar net is wat je gewend bent, en ik kan me heel goed voorstellen dat als je gewend bent om altijd 30-32u te werken, dat het dan wel een soort van aanpassing is om dan plots fulltime te gaan werken.

Maar ik zou me over een eventuele zwangerschap geen zorgen maken. Ik wil als ik ooit zwanger ben en bevallen, ook parttime gaan werken (24u ofzo) maar ik heb geen schrik dat ik dan op mijn huidige baan buitengezet zal worden. Maar goed, ik heb dan ook een vast contract, en dat scheelt. Wellicht heb jij nu ook wel een vast contract, maar een andere baan betekent vaak weer opnieuw beginnen met tijdelijke contracten en dan heb je misschien nog geen vast contract als je eenmaal aan kinderen wilt beginnen.

Lijkt me wel moeilijk Birgit, want hoe ze op jouw werk bezig zijn, lijkt me ook niet relaxed voor jou.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije dagen op het werk - Pagina 3 Empty Re: Vrije dagen op het werk

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 8:04

Dat is inderdaad wel een dilemma, aangezien ik nu zekerheid heb en de mogelijkheid heb om af te bouwen naar 24 uur per week in dezelfde functie. Nu heb ik een contract voor onbepaalde tijd en als een overstap maak heb ik even geen zekerheid meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije dagen op het werk - Pagina 3 Empty Re: Vrije dagen op het werk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum