Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

+124
Highway
Elsje
Japie
Teddyaapje
Tsjip
Sophiee
Aardbei
Rev3rie
Merai
Antibes
Joli86
mzcharlotte
luisa
Error
minoessepoes
Lousanne
Shopelle
_Nina
Jilke
mo-lola
Pannetoet
_Femme
Mizz_S
Cheesegirl
Mamsie
Liz
Jelin
Lemon
Oasis
heartsdale
Atelier Madame
Niki
Lady Starstruck
nina
Barbabella
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Lima
Kaboutertje
Marleen28
roosje87
SoGood
Rush
mina88
Theeleut
Gympie
Twellie
Rose
GeKKiE
Lilypie
Bacio
mosio
Nana
Shisha
Bazinga
Zwerver
VanillaRose
Marcellah89
Penélope
TukTuk
Caramba
Pandora
applestar
silly_85
Belle1985
ShallY
Siamsa
ijsjemeisje
Arwyn
Zora
Koffieleut
Lady4
flower
Poisongirl
Petteflet
Snoes
Sterre
NoName88
Bosjesvrouw
Chocoholic
TNMN
Miccie
silly-one
Blond
Marin
Guus
bolus26
Inge
Monte
Flippin' Bitch
Aziraphale
VeryCherry
Jeanette
Pancake
Kqip
tuttebel
Travelgurly
studiebol
Caribbeanlover
Summerlovin
Polly
Middleme
Caro
_Lacey_
Zininzon
Zonnetje
Alex
Niene
Caroow
loura
Raindrop
Mermaid
Pompoen
Suus
Ella
Esperanza
Coco
nillis
teletascha
SarahKey
-Ieniemienie-
holaagirl
Roodkapje
Lejow
128 plaatsers

Pagina 10 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin wo 25 apr 2012 - 22:26

En waar is dat, Gympie? (leuke naam trouwens)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gympie wo 25 apr 2012 - 22:54

Bali Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin wo 25 apr 2012 - 23:19

Oh lekker ver weg zeg! Het ziet er prachtig uit!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 23:24

In juli ga ik 2 weken naar zuid west Frankrijk in een privé huisje met zwembad en in de herfstvakantie ga ik met een vriendin 1 week all inclusive naar Rhodos.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gympie do 26 apr 2012 - 0:15

Ja, 20 uur onderweg, dus het is lang en ver! Mocht je tips hebben voor what to do in het vliegtuig, hoor ik het graag!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Alex do 26 apr 2012 - 19:43

Caribbeanlover schreef:
Alex schreef:Wij gaan de eerste week van juni een week met mijn schoonouders naar Frankrijk. In overleg met mijn therapeut wil ik daar een weekje heen, zodat we ook nog vakantie hebben met z'n drietjes.

Nou dan ben je toch niet met z'n 3en, aangezien je schoonouders (leuk.............not) erbij zijn.

Mag ik dat lekker zelf bepalen? Toevallig heb ik hele leuke en lieve schoonouders, in tegenstelling tot jou.

En daarbij heb ik het een beetje raar neergezet, want ik bedoelde dat we een weekje eerder willen gaan zonder schoonouders, zodat we ook nog vakantie hebben met z'n drietjes.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  VeryCherry do 26 apr 2012 - 20:33

Oh Alex, wat ben je toch een boefje dat je met je schóónouders op vakantie gaat en dat je het zo goed met ze kunt vinden zeg, whahaha.

Wij gaan met mijn ouders, zusje, broertje+schoonzusje op vakantie naar Frankrijk.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  mina88 do 26 apr 2012 - 20:47

Wat een heerlijke en mooie bestemmingen kommen hier voorbij zeg!

Wij gaan deze zomer heerlijk een weekje naar Madeira! Very Happy
mina88
mina88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 36
Registratiedatum : 23-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Alex vr 27 apr 2012 - 0:43

VeryCherry schreef:Oh Alex, wat ben je toch een boefje dat je met je schóónouders op vakantie gaat en dat je het zo goed met ze kunt vinden zeg, whahaha.

Wij gaan met mijn ouders, zusje, broertje+schoonzusje op vakantie naar Frankrijk.

Nou, leuk hoor, met je ouders op vakantie Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 1:03

het wordt nu vastgelegd door m`n mams cheers 1 t/m 6 juni gaan m`n ouders en ik op bezoek bij m`n zusje in barcelona. Heb er zin in

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  VeryCherry vr 27 apr 2012 - 1:39

Alex schreef:
VeryCherry schreef:Oh Alex, wat ben je toch een boefje dat je met je schóónouders op vakantie gaat en dat je het zo goed met ze kunt vinden zeg, whahaha.

Wij gaan met mijn ouders, zusje, broertje+schoonzusje op vakantie naar Frankrijk.

Nou, leuk hoor, met je ouders op vakantie Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 394967

Ja zielig ben ik hè Wink Echt, ik ga nog liever naar een strafkamp.

Tuurlijk niet, maar zo schijn je te moeten denken over je (schoon)ouders...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Rush vr 27 apr 2012 - 1:40

S.charsterbrug Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 3:15

Yeah, ik ging al met mijn vriend lekker op roadtrip richting Spanje. Maar nou zijn we ook uitgenodigd om op kosten van de ouders van mijn oppaskinderen een week naar Ibiza te komen! Relax! Er moet natuurlijk wel opgepast worden, maar er zijn ons 2 vrije avonden beloofd en de rest van de avonden vermaken wij ons wel aan dek met een hapje en een drankje! (ze liggen daar met hun zeilboot)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  SoGood vr 27 apr 2012 - 3:24

Wat een rotbaantje Powerbabe. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 3:32

Haha zuur he! Ik vind het echt leuk. Ik weet wel dat ik uiteindelijk wel meer zal moeten doen dan ze nu beloven (zij is nogal.. lui, haha). Maar ach boeie, een weekje Ibiza is nooit weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Caribbeanlover vr 27 apr 2012 - 8:51

Leuk, maar niet netjes dat je meer moet doen dan zoals afgesproken. Een afspraak is een afspraak! Dat zij lui is bewijst des te meer dat ze zelf op vakantie een oppas nodig hebben. Wanneer is dat mens moeder? Thuis amper zoals ik het begrijp en op vakantie hoeven de kids blijkbaar ook niet veel aandacht van haar te verwachten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 0:51

Haha, zo erg is het nou ook weer niet hoor. Ze zitten daar 6 weken en wij zijn er 1 week, dus valt mee Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  roosje87 za 28 apr 2012 - 4:00

Bonaire!

Waarom? Omdat we een keer wat anders willen smile sunny
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Alex za 28 apr 2012 - 4:21

Caribbeanlover schreef:Leuk, maar niet netjes dat je meer moet doen dan zoals afgesproken. Een afspraak is een afspraak! Dat zij lui is bewijst des te meer dat ze zelf op vakantie een oppas nodig hebben. Wanneer is dat mens moeder? Thuis amper zoals ik het begrijp en op vakantie hoeven de kids blijkbaar ook niet veel aandacht van haar te verwachten.

OMG Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 6:42

Oke Cimic, wees eens lief en reageer niet op domme CBL. @ Gympie wat zijn dat mooie foto's. Ik ben verkocht ik wil naar Bali smile Maar das mooi voor de toekomst. Wij hadden een roadtrip geboekt naar Amerika(westkust) maar helaas heb ik die moeten cancellen nu als alternatief 10 dagen Italie met de auto, een simpel hotel bij het Cardameer, ook heel erg leuk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 0:22

Wij vertrekken vannacht voor 9 dagen naar Mexico. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar we hebben een tussenlanding op Cuba. We stoppen daar even: uitladen, inladen en gaan. Voor de zomervakantie is het allemaal nog onzeker. Mijn moeder gaat binnen nu en6 weken geopereerd worden.

Bali is mooi! Ik ben er 3 jaar geleden geweest. Prachtig! Wij hadden in het vliegtuig een eigen scherm. Daarop kon je dvd's kijken, muziek luisteren, internetten en spelletjes doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marleen28 do 3 mei 2012 - 0:33

Ik ga in augustus een midweekje naar texel met mijn moeder.

Marleen28
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 59
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gympie do 3 mei 2012 - 1:11

@ Cimic, die foto's heb ik van Google gewoon, haha. Maar ik zal foto's showen van mezelf als ik geweest ben. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Marin do 3 mei 2012 - 1:29

Haha juist leuk, Powerbabe! Je kunt het slechter treffen. Het lijkt me alleen zelf vrij ongemakkelijk als je echt ook bij hen slaapt enzo, en dus dag en nacht bij hen bent. Ik kan nooit zo goed er tegen als de ouders er ook zijn als ik oppas, dan ben ik bang dat ze vinden dat ik te veel luier en meer moet ingrijpen, want daar huren ze me voor in. Dus dat zou ik op vakantie helemaal hebben. Maar je kent ze vast al wel heel goed, anders zouden ze dit niet vragen. En je vriend mag ook nog eens mee. Olé!

CBL, ik ga ook met m'n schoonouders op vakantie. Ik kan het goed met ze vinden, dus waarom niet? Dat jij het niet zou willen, zegt toch niet dat Alex of ik het dan maar niet meer moeten willen. Ik heb er juist heel erg veel zin in!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Snoes do 3 mei 2012 - 7:12

Wij hebben geen vakantie geboekt, omdat al ons geld momenteel naar de verbouwingen gaat. Maar als het weer het toelaat, willen we in onze vakantieperiode wel een weekje gaan kamperen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar gaan jullie naartoe deze zomer? - Pagina 10 Empty Re: Waar gaan jullie naartoe deze zomer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum