Juli/Augustus/September 2011 mama's
+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers
Pagina 12 van 29
Pagina 12 van 29 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 29
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
@ Schism, moet hij hem de hele dag nog op hebben dan?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ja eigelijk tot zijn eerste verjaardag heel de dag. Hij kan hem met slapen ook al niet meer op natuurlijk, dus probeer m nog zoveel mogelijk op te hebben. Als is het met dit warme weer wel bijna onmogelijk hoor, pfff
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Meld me ook weer eens. Met dat warme weer lekker veel op pad geweest.
W kon het dan pok goed uit houden, lijkt hopelijk op zijn vader.
De rietjesbeker gaan we vandaag maar eens proberen.
Schism. Zie je wel al veel verbetering van zijn hoofd?
Fearie, cool dat D ook is gaan staan! Jij had toch ook een tattoo laten zetten voor D? Of alleen je verloofde? Hier is de kogel ook door de kerk ik laat er ook 1 zetten, krijg hem voor mijn verjaardag van mijn man. Vind het nu al spannend ;-)
verder gaat het hier goed tweede tandje onder is ook door en teigert/keuipt hij het liefste over de grond. In de box kan hij zich niet altijd vermaken.
W kon het dan pok goed uit houden, lijkt hopelijk op zijn vader.
De rietjesbeker gaan we vandaag maar eens proberen.
Schism. Zie je wel al veel verbetering van zijn hoofd?
Fearie, cool dat D ook is gaan staan! Jij had toch ook een tattoo laten zetten voor D? Of alleen je verloofde? Hier is de kogel ook door de kerk ik laat er ook 1 zetten, krijg hem voor mijn verjaardag van mijn man. Vind het nu al spannend ;-)
verder gaat het hier goed tweede tandje onder is ook door en teigert/keuipt hij het liefste over de grond. In de box kan hij zich niet altijd vermaken.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@schism, vervelend van dat helpje, slaapt K. daar mee? Hier slaapt m meestal op zijn buik. M had in het begin een kleine afplatting maar dat is nu helemaal weg.
@Fiebje, succes met de rietjes beker, als het niet lukt kan je met een pakje appelsap oefenen. Even erin knijpen zodat hij het doorkrijgt.
M. loopt inmiddels langs de tafel/bank of wat dan ook en durft ook even los te laten, vorige week ging hij zonder hulp staan maar zwieptje met zijn heupen nog heen en weer, ging toen maar weer zitten.
Er is ook een tandje op komst, 1 wit puntje is zichtbaar, dat word wel wennen want hij was zo lang tandenloos.
@Fiebje, succes met de rietjes beker, als het niet lukt kan je met een pakje appelsap oefenen. Even erin knijpen zodat hij het doorkrijgt.
M. loopt inmiddels langs de tafel/bank of wat dan ook en durft ook even los te laten, vorige week ging hij zonder hulp staan maar zwieptje met zijn heupen nog heen en weer, ging toen maar weer zitten.
Er is ook een tandje op komst, 1 wit puntje is zichtbaar, dat word wel wennen want hij was zo lang tandenloos.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja het is echt al een heel verschil! Twee linkse foto's zijn voor, de rechtse van een paar weken terug. Zijn hoofdje was echt misvormd, en nu nog een beetje scheef.
Waarom gebruiken jullie allemaal een rietjesbeker? Wordt dat aangeraden? Hier drinkt K vooral nog gewoon uit een flesje, en een antilektuitbeker krijgt hij ook steeds beter door.
Ik ga binnenkort ook een tattoo laten zetten, ook van K zn naam, origineel
K gaat zich ook steeds meer optrekken en met hulp gaat hij staan. Hij kruipt echt zo snel, rennen heel de dag achter hem aan. In de box zit hij eigelijk nooit, alleen als hij even alleen moet zijn, maar dat is echt zelden.
Hier nog steeds 6 tanden, heb nog geen nieuwe ontdekt.
@ HD: Officieel moeten ze ook met helm slapen, maar K is een buikslaper en dan raden ze het af. Dan is het risico op wiegendood groter.
Vervelend is het niet hoor, hij heeft er zelf geen last van en met spelen vind ik het eigelijk wel heel fijn. Als hij op de grond valt of zich stoot doet het hem eigelijk geen zeer haha
Waarom gebruiken jullie allemaal een rietjesbeker? Wordt dat aangeraden? Hier drinkt K vooral nog gewoon uit een flesje, en een antilektuitbeker krijgt hij ook steeds beter door.
Ik ga binnenkort ook een tattoo laten zetten, ook van K zn naam, origineel
K gaat zich ook steeds meer optrekken en met hulp gaat hij staan. Hij kruipt echt zo snel, rennen heel de dag achter hem aan. In de box zit hij eigelijk nooit, alleen als hij even alleen moet zijn, maar dat is echt zelden.
Hier nog steeds 6 tanden, heb nog geen nieuwe ontdekt.
@ HD: Officieel moeten ze ook met helm slapen, maar K is een buikslaper en dan raden ze het af. Dan is het risico op wiegendood groter.
Vervelend is het niet hoor, hij heeft er zelf geen last van en met spelen vind ik het eigelijk wel heel fijn. Als hij op de grond valt of zich stoot doet het hem eigelijk geen zeer haha
Schism- Prater
Schism schreef:
Haha dat is waar, M valt regelmatig maar hij schrikt er steeds minder van.
Volgens Rejoy van het forum is een rietjesbeker beter, een gewone beker ook maar dat word 1 knoeiboel. Tuitbekers zijn ook niet goed dus.
Happydobby- Ratel
W had ook een afplatting maar slaapt ook op zijn buik ik vind het idd al een stuk beter eruitzien.
Schism het is idd een stuk verbeterd. En wat je zegt met kruipen en lopen is het wel fijn zo'n valhelm. Een kindje bij het Gastouder heeft er ook 1. Die botst nu ook overal tegenaan die moet er alleen maar om lachen , denk dat hij het geluid wat hij dan maakt mooi vindt.
Hier zei cb dat hij uit een gewone beker moest drinken maar dat wordt zo'n kneizooi. En hier had ik gelezen van die beker. Wat tattoo betreft daarom wil ik niet zijn naam maar verwerk zijn voorletter erin ( is nu de bedoeling)
HD thanx voor de tip. M gaat snel zeg! Hier hadden we dus in 2,5 week 2 tanden kan ineens snel gaan. Vind wel grappig gezicht zo'n grote tand in een klein mondje.
Schism het is idd een stuk verbeterd. En wat je zegt met kruipen en lopen is het wel fijn zo'n valhelm. Een kindje bij het Gastouder heeft er ook 1. Die botst nu ook overal tegenaan die moet er alleen maar om lachen , denk dat hij het geluid wat hij dan maakt mooi vindt.
Hier zei cb dat hij uit een gewone beker moest drinken maar dat wordt zo'n kneizooi. En hier had ik gelezen van die beker. Wat tattoo betreft daarom wil ik niet zijn naam maar verwerk zijn voorletter erin ( is nu de bedoeling)
HD thanx voor de tip. M gaat snel zeg! Hier hadden we dus in 2,5 week 2 tanden kan ineens snel gaan. Vind wel grappig gezicht zo'n grote tand in een klein mondje.
Fiebje- Prater
Kan je nagaan hoe leuk het eruit ziet als ze boven ook tandjes hebben. K heeft er boven nu 4 die echt al groot aan het worden zijn, je ziet ze echt goed. Nu is het echt zo'n ventje en geen baby meer
Van difrax bestaat er ook een oefenbeker, misschien ga ik die wel halen.
Van difrax bestaat er ook een oefenbeker, misschien ga ik die wel halen.
Schism- Prater
http://www.difrax.nl/nl/producten/flessen-en-bekers/bekers/1024,-1012/oefenbeker
Schism- Prater
Die oefenbeker hebben wij ook, had ik gekregen in ruil voor babyzegels bij etos. + een pakjeshouder van difrax.
Happydobby- Ratel
Ik ga even inbreken in dit gesprek over rietjesbekers.. Want ik baal ontzettend erg! Aan het einde van elk schooljaar hebben wij assesment. Als ik aankomend assesment zou halen zou ik officieel geslaagd zijn. Nu blijkt dat ik me niet goed heb ingeschreven en ik in geen assesment kan doen met de reguliere stroming. Wel is er een optie om een verzoek in te dienen bij de examencommissie en dat ga ik natuurlijk doen. Anders moet ik in augustus assesment doen (en dan zijn we net op vakantie..) en krijg ik 1 september pas mijn diploma ipv 4 juli. KAKZOOI! . Duimen jullie voor me dat mijn verzoekschrift wordt goedgekeurd en dat ik gewoon in juni assesment mag doen?
Nog even over die rietjesbeker, ik heb die van de hema, maar R. vind het veel leuker om uit een pakje te drinken
Nog even over die rietjesbeker, ik heb die van de hema, maar R. vind het veel leuker om uit een pakje te drinken
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
WHOOOHOOO! JE BENT WEER ZWANGER Gefeliciteerd!! Dat heb ik totaal gemist! Wat leuk!!!!!
Thnx voor het duimen
Thnx voor het duimen
Steep- Kletskop
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeetje Steep, dat is ff stressen. Ik duim met je mee. Hoop dat het nog goed komt, kan me voorstellen dat je flink baalt (waarschijnlijk nog zachtjes uitgedrukt).
Kruumel, misschien een rare/brutale vraag maar was het de bedoeling dat je zo snel alweer zwanger bent?
Even een andere vraag, sommige kindjes worden alweer bijna 1. Jeetje wat gaat dat toch snel? Wat geven jullie de kleintjes voor hun eerste verjaardag? En wat vragen jullie eventueel aan familie?
Kruumel, misschien een rare/brutale vraag maar was het de bedoeling dat je zo snel alweer zwanger bent?
Even een andere vraag, sommige kindjes worden alweer bijna 1. Jeetje wat gaat dat toch snel? Wat geven jullie de kleintjes voor hun eerste verjaardag? En wat vragen jullie eventueel aan familie?
Fearie- Ratel
Steep, ik duim dat het allemaal goed komt en dat je toch im juli je diploma hebt..
Kruumel, gefeliciteerd net je zwangerschap!! Leuk zo lekker vlot op elkaar. Ik duim dat je een betere zwangerschap hebt. Hoe voel je je?
Faerie, K krijgt van ons een zandbak. Van mijn ouders een driewieler en een speeltent met balen.
Verder wil ik een vormenstoof vragen. K is gek op autos dus dat vragen we en als mensen zelf ideeën hebben altijd goed!!
En hij krijgt een woezel en pip taart.
Kruumel, gefeliciteerd net je zwangerschap!! Leuk zo lekker vlot op elkaar. Ik duim dat je een betere zwangerschap hebt. Hoe voel je je?
Faerie, K krijgt van ons een zandbak. Van mijn ouders een driewieler en een speeltent met balen.
Verder wil ik een vormenstoof vragen. K is gek op autos dus dat vragen we en als mensen zelf ideeën hebben altijd goed!!
En hij krijgt een woezel en pip taart.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Steep duimen zijn omhoog!
Verjaardag, ik wil een loopauto kopen, voor de rest laat ik me verrassen en als mensen het niet weten dan wil ik geld voor kleding/schoenen.
Ik wil ook een woezel en pip taart en mijn vriend een pokemon taart.
Ik was laatst op een verjaardag, dat meisje werd 1 en de volwassenen kregen geen taart
Verjaardag, ik wil een loopauto kopen, voor de rest laat ik me verrassen en als mensen het niet weten dan wil ik geld voor kleding/schoenen.
Ik wil ook een woezel en pip taart en mijn vriend een pokemon taart.
Ik was laatst op een verjaardag, dat meisje werd 1 en de volwassenen kregen geen taart
Happydobby- Ratel
Steep. Ik duim voor je dat het in juni nog gaat lukken.
Kruumel voel je je goed.
Fearie ik heb ook geen idee. Ook niet wat ik aan andere moet vragen auto's vind hij leuk maar ja om nou nog meer auto's te krijgen die kabaal maken.
Taart laten we maken door een vriendin zij is taartenbakster dus die zullen we denk ik de vrije hand geven.
Kruumel voel je je goed.
Fearie ik heb ook geen idee. Ook niet wat ik aan andere moet vragen auto's vind hij leuk maar ja om nou nog meer auto's te krijgen die kabaal maken.
Taart laten we maken door een vriendin zij is taartenbakster dus die zullen we denk ik de vrije hand geven.
Fiebje- Prater
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kruumel, leuk hoor en dat je ook zo vlot zwanger bent van een tweede. Ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt en er lekker van kunt genieten
Fearie- Ratel
Ik ben stiekem best wel een beetje jaloers hoor Kruumel
Steep- Kletskop
Kruumel, fijn dat je je.tot nu toe beter voelt. IK hoop daar het zo blijft.
Dames, weten jullie wanneer de laatste fles eraf gaat?
Dames, weten jullie wanneer de laatste fles eraf gaat?
Theezakje13- Prater
Laatste fles eraf, geen idee. Bedoel je die van 10 uur 's avonds of 8 uur 's avonds? D krijgt een laatste voeding tussen 7 en 8, voordat ie naar bed gaat. Denk dat die er voorlopig nog niet afgaat
Fearie- Ratel
Faerie, ik bedoel die van 19 uur.
Ik verwacht dat die er.hier vlug vanaf is. Maar ik weet niet wat normaal is...
Ik verwacht dat die er.hier vlug vanaf is. Maar ik weet niet wat normaal is...
Theezakje13- Prater
Dan weet ik het ook niet, geen idee.
Fearie- Ratel
Pagina 12 van 29 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
Pagina 12 van 29
Permissies van dit forum: