Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers

Pagina 11 van 29 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 11 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism di 8 mei 2012 - 21:42

@ Steep: Oh baleen he die verkoudheid. Wij hebben het ook al een paar keer gehad. Moet zeggen dat het nu gelukkig alweer eventjes rustig is met snot *klopt af*

@ Schuddebuikje: Ja het lijkt wel of ze precies weten waar ze niet aan mogen zitten he? Ook hier zijn de verboden dingen het allerleukst om aan te zitten hihi.

@ Fiebje: Ja we moeten het huis nu wel echt babyproof gaan maken. Alle boeken zijn al van de onderste plank en daar hebben we nu maar speelgoed neer gelegd. Verder nog wat losse kabels die erg interessant zijn dus die we ook maar een weg moeten gaan werken. Binnenkort maar traphekjes aan gaan schaffen.

@ Slapen: Gaat hier momenteel weer niet echt lekker. 's middags en 's avonds wil hij echt niet gaan slapen, huilen, feesten, drama. Pfff best vermoeiend, vannacht kwam hij ook opeens weer om half 2 en ging echt niet meer slapen. Uiteindelijk maar tussen ons ingelegd en toen sliep ie meteen. Ik weet wel dat hij in een sprongetje zit hoop maar dat het hierdoor komt. Hebben jullie dit ook gehad rond de 8 maanden?

@ Tweede: Ik wil heel graag een 2e, maar voorlopig echt nog niet. Wil eerst zo lang mogelijk van K genieten, lijkt me niks om 2 van die kleine hummeltje te hebben lopen. Misschien als hij een jaar of 3/4 is. Momenteel kunnen wij het financieel ook nog niet aan en ons huis is er ook eigelijk te klein voor.
Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad en ook mijn bevalling ging vlot. Kriebels heb ik wel maar dat had ik al meteen toen K geboren was, gewoon omdat ik zwanger zijn zo fijn vond en echt mistte. Maar voorlopig nog maar even wachten smile

@ Betrokkenheid vriend: Wat vervelend om te lezen dat het bij sommige van jullie niet zo lekker loopt. Gelukkig heb ik helemaal niks te klagen. Mijn vriend is helemaal wild van die kleine. Heeft ook een papadag en geniet daar intens van. Ook ik sta echt niet meer op de eerste plek haha.

@ All: K kruipt als een tierelier, optrekken vindt hij ook prachtig maar kan het alleen aan mijn vingers, verder lukt het hem nog niet. Slapen gaat lastig momenteel zoals ik eerder al typte, maar verder is het een heerlijk vrolijk en ondeugend mannetje.
Als hij heel hard moet lachen krijgt hij altijd de hik, herkennen jullie dat? Vind het zo zielig.
Morgen gaat mijn vriend met m naar het consultatiebureau, ben benieuwd hoeveel ons kleine reusje gegroeid is.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 11 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep di 8 mei 2012 - 22:09

@Fearie: Hoeveel weken zitten er tussen het uitzoeken van de jurk en dé datum? Ik kreeg mijn jurk pas 1 dag van te voren mee he Wink
Nog anderhalve week bikkelen en dan MOET mijn scriptie zo goed als af zijn, dan leveren we de voorlopige versie in en op 21 mei leveren we de definitieve versie in.. SPANNEND!

@Schism: Vervelend van dat slapen he, hier ook aan het miemelen..

@Slapen: Afgelopen nacht was hij 2 keer wakker geworden en wilde hij (voor de verandering) niet bij ons in bed. De nacht ervoor was het 5 keer wakker en niet meer in zijn eigen bedje willen slapen maar nog voordat hij bij ons in bed ligt slaapt hij alweer in mijn armen. Maar als ik hem dan in zijn eigen bedje terugleg is het pet.

@Tweede; Af en toe nog kriebels, ik vind het ook leuk om nu zo van alles te kunnen genieten! Over een jaartje maar eens verder kijken. Verder hebben we eigenlijk ook nog geen plek voor een 2e (of die moet samen met R op een kamer maar eigenlijk wil ik gewoon verhuizen haha).

@Betrokkenheid man; De leuke dingen vind hij prachtig om te doen, maar als hij huilt, niet wil eten (bij hem, ik heb er nooit last van) of een poepluier heeft krijg ik m snel weer terug. Als hij niet doet wat mijn man wil, wordt mijn man gauw boos. Ik vind dat totaal niet ok en ik heb daar ook een pittig gesprek over gevoerd met hem. Hij doet zijn best nu ook en dat vind ik fijn.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Fiebje di 8 mei 2012 - 22:29

Hd, we hadden dit jaar 1 merrie drachtig en dat veulen heeft het helaas niet gered. Zaterdag gaan we een hengstje halen en dan hopen dat we volgend jaar meer geluk hebben.

Fearie, nee nog geen idee waar het vandaan komt. Ging vanmorgen boodschappen doen (pampers zijn in de aanbieding bij de Dirk), en ging naar kruidvat om voeding te halen maar was daar zo druk mee dat ik een zwangerschapstest ben vergeten te halen.

Steep, nog ff eraan trekken dus, anderhalve week is te doen toch. Wel balen dat hij zo beroerd slaapt. Heb je een gesnipperd uitje onder zijn bed staan, als W erg verkouden is lijkt dit wel goed te helpen en slaapt hij rustig door.

Schism, geen idee of er met 8 mnd een sprongetje is. Maar ik denk altijd maar zo, het is een fase en fases gaan weer voorbij.

2e kindje, ik wil dat w ook zelfstandiger is. Ach ja we zullen zien.........

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Theezakje13 wo 9 mei 2012 - 22:24

Even ego...

K is flink ziek geweest. Hoge koorts met oorontsteking.. Net klaar met antibiotica.
Nu is hij weer koortsig, hangerig en huilerig.. Word er moedeloos van..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Steep do 10 mei 2012 - 10:10

Gadver Theezakje, das niet leuk. Voor K. niet maar voor jou ook zeker niet! Ik hoor wel dat het ontzettend heerst en ik vind het ook niet gek, met dit rare weer. De enige dag 25 graden en de andere dag 14..

R. is ook nog steeds snotterig en verkouden, maar maandag moet ik naar het cb en dan krijgt hij zijn prikjes. Weten jullie of hij die mag? Hij heeft geen verhoging namelijk. Of zal ik gewoon ff het cb bellen?

Hier nu stress.. Donderdag moet mijn scriptie af en INEENS begin ik 'm te knijpen.. Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 11 1270000679
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje do 10 mei 2012 - 19:59

Theezakje dat is idd rot. Zoals Steep al zei er heerst op het moment zo veel en als zijn weerstand minder is pikt hij alles mee.

Steep succes met de laatste loodjes! Kan je wel 'rustig'. Aan je scriptie werken?

Hier is W sinds vd week ineens supereenkennig. Ook bij vrienden van ons, gewoon brullen zo hard hebben we het nog niet gehoord. Zoiezo is hij de laatste dagen beetje mieperig,kan zich slecht vermaken in de box. En als ik de kamer uitloop dan is het brullen. Herkenbaar? Iemand tips?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 do 10 mei 2012 - 20:19

K heeft.weer een oorontsteking.. Nu andere.antibiotica. Hopelijk helpt dit!

Fiebje, K heeft die fase ook.gehad, ging hier vanzelf over. Heb geen tips voor.je..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fiebje vr 11 mei 2012 - 0:21

Gatver weer een oorontsteking. Hopen idd dat deze abkuur snel zijn werk doet.
Is hij er erg beroerd van?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 vr 11 mei 2012 - 1:28

Gelukkig is hij niet echt ziek.
Alleen de avonden en nachten zijn niet leuk, dan geeft hij er veel last van.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Schism za 12 mei 2012 - 21:03

Fijne eerste moederdag allemaal!
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Fearie za 12 mei 2012 - 21:05

Schism schreef:Fijne eerste moederdag allemaal!

Jullie ook allemaal!! Nog verwend?

Hier een ontbijtje op bed met een knutsel van D.ean (gemaakt op de opvang)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Schism za 12 mei 2012 - 21:10

Hier een kaartje waar K zelf in gekleurd heeft, een luchtje en een douchegel en een knutsel van de crèche.
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Fiebje zo 13 mei 2012 - 8:08

Hier een leuke moederdag gehad, heb een hartvormig krijtbord gekregen met W zijn hand en voet afdruk en een tegeltje met; mijn liefste, leukste,beste, mooiste moeder.
Verder op visite geweest bij mijn moeder.
Vanaf woensdag gaan we een paar dagen weg, ff lekker euit!
En sinds vandaag kruipt w het huis door, kost hem wel wat moeite maar hij komt vooruit!!

Theezakje hoe gaat het met jullie man? Oorontsteking al minder?

Fearie en schism jullie hebben ook creabea mannen!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Steep di 15 mei 2012 - 21:19

Even een ego bericht!

R kan kruipen!! En hiep hiep hoera doen (dan gaat hij met z'n handjes de lucht in) en gedag zwaaien! Allemaal in 1 dag smile waar een dagje opa en oma toch allemaal goed voor is Wink
Mijn Paper is trouwens onvoldoende heb heel hard moeten huilen op moederdag, ik ben nu onderweg naar school en dan krijg ik mijn feedback. 1 juni moet ik 'm weer inleveren maar de docent zei dat het om een klein iets ging. Ben benieuwd!

Hoe gaat het met jullie?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 22:10

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Happydobby di 15 mei 2012 - 23:27

Steep, succes en wat leuk dat R kan kruipen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiebje di 15 mei 2012 - 23:35

Cool he Steep dat ze ineens zoveel kunnen. Hier teigert W ook de kamer door, bedje naar beneden gedaan want hij gaat zich ook proberen op te trekken, hoera en zwaaien ook. En hij wipt in zijn stoel als hij muziek hoort.
Wat #!%$ van je paper, hopen idd dat het iets is wat je snel kan verbeteren.

Kruumel hoe gaat hjet met jou en M?

Hoe gaat het drinken uit een beker bij jullie? Hier wordt het 1 grote kneiboel. En hoeveel cc melk geven jullie tussen de middag?

Wij hebben de spullen in de auto en gaan zo rijden richting de kust lekker tot zondag met zijn drietjes weg! Man wat heb je een hoop spullen mee voor zo'n kleintje, hoe krijg je dat mee in het vliegtuig van de zomer ?!?

Maandag is onze poes voor de deur doodgereden, echt erg. Was echt W zijn maatje.

Fearie hieperdepiep D 9 mnd oud!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby wo 16 mei 2012 - 3:22

@fiebje, ik geef M nu een rietjesbeker na een tip van rejoy. M. kon het direct en geen geknoei.
Wat erg van je poes, nemen jullie een nieuwe?
M. drinkt tussen de middag 150 +5 schepjes.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:30

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 16 mei 2012 - 9:05

@ Steep, wat klote van je paper zeg! Was dit je eerste kans of hoe gaat het bij jullie op school? Ik ben de eerste keer zelfs echt gezakt met afstuderen, had al een baan en alles gevonden.
Wel leuk dat R kan kruipen, ik las volgens mij zoiets nog op feb.

@ Fiebje, jeetje W ook al aan het teigeren en ook al optrekken. Hier ook een wippertje haha, D swingt ook :-) Jeetje wat klote van jullie kat zeg! Heb je het gezien? Ik hoop dat jullie een leuk weekendje weg hebben, met een beetje redelijk weer.
Wij zijn begonnen met drinken uit een rietjesbeker. D zit nog niet genoeg stil om uit een beker te kunnen drinken, we gaan het binnenkort wel proberen.
Ja ja, D alweer 9 maanden, wat gaat de tijd toch snel.

@ Kruumel, fijn te lezen dat het goed gaat met jou en M.

@ bv, voor de dames die nog bv geven of al hebben afgebouwd. Hoe lang willen jullie nog bv geven en hoe hebben jullie afgebouwd? Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met dat kolven, mijn productie is flink terug gelopen en ik moet nu echt mijn best doen om een fles vol te krijgen voor de volgende dag krijgen.
Ik zit nu te denken om als D 10 maand is de middag voeding te laten vervallen en dan nog 's ochtends en 's avonds voeden.

Hier gaat alles goed, D is weer goed gekeurd bij het CB, moest een aantal testjes doen en is geslaagd :-) Hij moest een spelletje doen, speelgoed pakken en wat met 2 vingertjes pakken. Meneer is gek op speelgied en labeltjes, dus dat ging helemaal goed. Wel nog steeds een buikschuivertje, en van rug naar buik rollen lukt niet altijd.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje zo 20 mei 2012 - 10:16

Hd, zo'n rietjesbeker van nubby?
Denk dat ik tussen de middag ga minderen hij krijgt nu nog 180.

Geen idee of we een nieuwe nemen, hebben er nu nog 1. Ik wil een hond.. Maar ja weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om die op te voeden.

Kruumel, fijn om te lezen dat het goed met je gaat!

Fearie, k heb net op fb gereageerd over de bv. Moet je nu met 11 mnd weer naar cb? Wknd weg was heerlijk en het weer zat ook mee.

W kan nu in zijn handen klappen en zowel met links als met rechts zwaaien. En het is de hele dag door mama mama. Hij tijgert nu achter me aan en wil het liefste de hele dag op schoot. Er zal wel weer iets aankomen...

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 25 mei 2012 - 8:04

Hoe houden jullie kindjes het uit met deze warmte?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 25 mei 2012 - 11:31

Fearie schreef:Hoe houden jullie kindjes het uit met deze warmte?

Moeilijk, hij had ook koorts (of het gewoon te warm)

@Fiebje, ik heb een rietjesbeker van HEMA.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 vr 25 mei 2012 - 18:25

K slaapt moeilijker met dit weer. Verder merk ik weinig aan hem.

Fiebje. IK heb en rietjesbeker van Nuby en een van de prenatal, beide.erg.fijn.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Schism za 26 mei 2012 - 20:16

Ik vind het met zijn helm een beetje lastig als het zo warm is, moet hij natuurlijk nog minder kleren aan.
Verder lijkt hij er gelukkig weinig last van te hebben.
Schism
Schism
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 29 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: