Juli/Augustus/September 2011 mama's
+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers
Pagina 20 van 29
Pagina 20 van 29 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 29
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
Ik was begonnen met maat 20 maar nu heeft hij 21. Trek zijn teva's in maat 20 nog wel aan maar die zijn ook al kleiner aan het worden.
MP kan je ook 2de handse schoentjes vinden van shoesme.
MP kan je ook 2de handse schoentjes vinden van shoesme.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zal eens ff op MP kijken, kan vast wel wat vinden
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kruumel, van harte gefeliciteerd met je neefje!!
Hd, hoe was jullue vakantie? Nog mooi weer gegad?
Steep, hoe gaat het nu op je werk?
Hier gaat alles goed. W stapt vrolijk rond en is erg tevreden alleen zit hij aan bepaalde dingfn wat echt niet mag. Wanneer hebben ze door dat nee of euh betekend: afbljven!!!
Ik leid hem nu zoveel mogelijk af maar sommige dingen in huis blijven trekken. Hij gaat nu al euh zeggende richting de kast ( en lachend) dus hij snapt het wel, maar begrijpt het niet ?!?
De mama meeting van gisteren is niet doorgegaan een leuk idee om met deze groep te meeten?? Is daar interesse in?
Hd, hoe was jullue vakantie? Nog mooi weer gegad?
Steep, hoe gaat het nu op je werk?
Hier gaat alles goed. W stapt vrolijk rond en is erg tevreden alleen zit hij aan bepaalde dingfn wat echt niet mag. Wanneer hebben ze door dat nee of euh betekend: afbljven!!!
Ik leid hem nu zoveel mogelijk af maar sommige dingen in huis blijven trekken. Hij gaat nu al euh zeggende richting de kast ( en lachend) dus hij snapt het wel, maar begrijpt het niet ?!?
De mama meeting van gisteren is niet doorgegaan een leuk idee om met deze groep te meeten?? Is daar interesse in?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@Fiebje, hier ook een deugniet. Ik heb soms echt het gevoel at D dondersgoed weet wat nee inhoudt en het dan toch nog ff doet. Wel leuk dat D hier zichzelf verraadt, als hij bijv naar de voer bakken van de honden gaat begint ie te smakken onderweg.
@Meeting, als het met een uur af te rijden is ben ik van de partij!
@Meeting, als het met een uur af te rijden is ben ik van de partij!
Fearie- Ratel
Haha dat smakken is herkenbaar!!!
En al is het ineens stil dan moet je ook gaan kijken.
Zit D nog wel eens in de box?
En al is het ineens stil dan moet je ook gaan kijken.
Zit D nog wel eens in de box?
Fiebje- Prater
Up!!!
Hoe gaat het met iedereen???
Zoals het er nu naar uitziet gaan we volgende week meeten ( toch Fearie/ hd???).
Zijn er hier nog meer meiden die evt volgende week ook kunnen. Wordt waarschijnlijk Apeldoorn.
Hier gaat het goed. Sinterklaas kado"s al binnen. W stapt nu goed door , vorige week zijn voeten opgemeten in de winkel heeft hij al maat 23!! En wat zijn die schoentjes duur pffff als iemand nog tips heeft voor een goedkope shop dan hou ik me aanbevolen.
Hoe gaat het met iedereen???
Zoals het er nu naar uitziet gaan we volgende week meeten ( toch Fearie/ hd???).
Zijn er hier nog meer meiden die evt volgende week ook kunnen. Wordt waarschijnlijk Apeldoorn.
Hier gaat het goed. Sinterklaas kado"s al binnen. W stapt nu goed door , vorige week zijn voeten opgemeten in de winkel heeft hij al maat 23!! En wat zijn die schoentjes duur pffff als iemand nog tips heeft voor een goedkope shop dan hou ik me aanbevolen.
Fiebje- Prater
Hier gaat ie goed, vriend geopereerd en al 20 kilo kwijt in ruim een maand. Over 2 weken staat de operatie voor D gepland, hebben vandaag de brief gehad.
D begint aardig te stappen om de tafel en tussen de bank en zo, nog even en dan zal hij wat meer los gaan stappen. Ondertussen alweer richting maat 80 qua kledimg, wat gaat de tijd toch snel.
Ik heb zin in onze meeting volgende week zaterdag, leuk in Apeldoorn. Bij Kidsplayground he.
Wij hebben nog geen sinterklaascadeaus voor D gekocht, wel een leren kinderfateuil op het oog. Voor de rest weten we het nog niet.
Schoentjes zijn zeker duur he, wij krijgen de eerste schoentjes van mijn vader en vrouw. Ben benieuwd wanneer hij echt gaat stappen/lopen.
D begint aardig te stappen om de tafel en tussen de bank en zo, nog even en dan zal hij wat meer los gaan stappen. Ondertussen alweer richting maat 80 qua kledimg, wat gaat de tijd toch snel.
Ik heb zin in onze meeting volgende week zaterdag, leuk in Apeldoorn. Bij Kidsplayground he.
Wij hebben nog geen sinterklaascadeaus voor D gekocht, wel een leren kinderfateuil op het oog. Voor de rest weten we het nog niet.
Schoentjes zijn zeker duur he, wij krijgen de eerste schoentjes van mijn vader en vrouw. Ben benieuwd wanneer hij echt gaat stappen/lopen.
Fearie- Ratel
Wow Fiebje, maat 23???? M. zit nu in 21. Ik vind van Haren ok, die is niet heel duur en verkoopt goede babyschoenen.
en anders uitverkoop.
Ja we gaan meeten he!
@fearie, was de datum al vast? dan heb ik dat gemist. Ik ga het opscrhijven, hoelaat gaan we meeten?
Hier is maat 80 met een aantal kledingstukken al te klein, M. heeft nu 80/86 aan.
en anders uitverkoop.
Ja we gaan meeten he!
@fearie, was de datum al vast? dan heb ik dat gemist. Ik ga het opscrhijven, hoelaat gaan we meeten?
Hier is maat 80 met een aantal kledingstukken al te klein, M. heeft nu 80/86 aan.
Happydobby- Ratel
Volgens mij konden wij 3en allemaal de 29ste, Kat kon dan niet en voor de rest heeft niemand gereageerd. Misschien dat Aggi nog komt?
Uurtje of 10 doen bij Kidsplayground in Apeldoorn?
Uurtje of 10 doen bij Kidsplayground in Apeldoorn?
Fearie- Ratel
Ja, is goed, dan moet ik vroeg op
Happydobby- Ratel
Hoi!
Ik kom niet naar de meeting hoor, te ver weg voor mij.
K staat heel stevig los en loopt 3 of 4 stappen los. Duurt niet lang meer denk ik!
Hier ook al maat 22, maar ga pas schoentjes kopen als hij echt goed loopt. Schoentjes van oxxy zijn minder duur. Als ze echt goed lopen heb je bij scapino goede schoenen voor niet zo veel geld. Dr visser heet dat merk volgens mij.
Verder al een hoop kiezen en hoektanden door hier. Helaas ook pas zijn eerste oorontsteking gehad
Oh en kleding hier al 86 soms 92 broeken past hij nog steeds maat 80
Ik kom niet naar de meeting hoor, te ver weg voor mij.
K staat heel stevig los en loopt 3 of 4 stappen los. Duurt niet lang meer denk ik!
Hier ook al maat 22, maar ga pas schoentjes kopen als hij echt goed loopt. Schoentjes van oxxy zijn minder duur. Als ze echt goed lopen heb je bij scapino goede schoenen voor niet zo veel geld. Dr visser heet dat merk volgens mij.
Verder al een hoop kiezen en hoektanden door hier. Helaas ook pas zijn eerste oorontsteking gehad
Oh en kleding hier al 86 soms 92 broeken past hij nog steeds maat 80
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Hier ook de eerste oorontsteking overleefd, het viel me gelukkig mee. Na 2 dagen was de meeste druk er al af.
Fearie- Ratel
Fearie schreef:Hier ook de eerste oorontsteking overleefd, het viel me gelukkig mee. Na 2 dagen was de meeste druk er al af.
Hier ook 2 avonden drama met slapen gaan maar verder weinig last gehad, toen t eenmaal door was ging ie weer lief slapen
Schism- Prater
Wow fearie al 20 kg dat gaat dan goede kant op.
Ja ik kan ook, voor mij ook vroeg op. Ik dacht dat er nog meer gegadigden waren.
it er 1 kidsplatground In aeldoorn?
Ja 23, ben bang dat hij mijachterna gaat.
Hier heeft hij broeken in 80 en shirts In 86 aan.
Ja ik kan ook, voor mij ook vroeg op. Ik dacht dat er nog meer gegadigden waren.
it er 1 kidsplatground In aeldoorn?
Ja 23, ben bang dat hij mijachterna gaat.
Hier heeft hij broeken in 80 en shirts In 86 aan.
Fiebje- Prater
Schism oorontsteking dat is idd niet fijn. Al zoveel kiezen, hier nog niks.
Jammer dat het vor jou ye ver weg is.
Fiebje- Prater
Fiebje schreef:Schism oorontsteking dat is idd niet fijn. Al zoveel kiezen, hier nog niks.
Ja jammer misschien een volgende keer.
2 kiezen en 3 hoektanden al. Maar k was natuurlijk al een snelle, met 4 maanden al 2 tandjes
Schism- Prater
Ja idd hij was er snel bij.
Hier is w nog koos kiesloos sterker nog echt veel tanden heeft hij nog niet 5 om precies te zijn. En no 6 is al een tijdje onderweg.
Hier is w nog koos kiesloos sterker nog echt veel tanden heeft hij nog niet 5 om precies te zijn. En no 6 is al een tijdje onderweg.
Fiebje- Prater
Fiebje schreef:Ja idd hij was er snel bij.
Nou misschien moet je er maar blij mee zijn. Bij k gaat het vrij makkelijk allemaal nu, maar een collega van me heeft al 3 weken slapeloze nachten
Schism- Prater
Hoi dames,
Wij zijn gisteren thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Italië!!
We hebben genoten en het is perfect gegaan met K.
Morgen weer cb, ben benieuwd hoe groot en zwaar K is inmiddels. En prikjes...
Hier staat de teller op 14!! Tanden. Zijn eer een aantal vlug na elkaar gekomen.
Reageert snel weer uitgebreider!
Wij zijn gisteren thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Italië!!
We hebben genoten en het is perfect gegaan met K.
Morgen weer cb, ben benieuwd hoe groot en zwaar K is inmiddels. En prikjes...
Hier staat de teller op 14!! Tanden. Zijn eer een aantal vlug na elkaar gekomen.
Reageert snel weer uitgebreider!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Zo theezakje dat zijn al een hoop tandjes!! Door het cb weer goedgekeurd??
Steep hoe gaat het met jou en je werk?? Kan je je draai een beetje vinden. En gaat het met r al beter op kdv??
Kruumel is apeldoorn voor jou (te) ver weg??
Hier is vannacht een tandje door gekomen. We kwamen gister erachter waar ik dacht dat er boven drie tanden te zitten maar nu lijken het er toch twee. Net alsof er een stukje is afgebroken. Beetje een vaag verhaal maar kan het zijn dat 1 tand niet gelijk groeit/doorkomt.
Steep hoe gaat het met jou en je werk?? Kan je je draai een beetje vinden. En gaat het met r al beter op kdv??
Kruumel is apeldoorn voor jou (te) ver weg??
Hier is vannacht een tandje door gekomen. We kwamen gister erachter waar ik dacht dat er boven drie tanden te zitten maar nu lijken het er toch twee. Net alsof er een stukje is afgebroken. Beetje een vaag verhaal maar kan het zijn dat 1 tand niet gelijk groeit/doorkomt.
Fiebje- Prater
K is weer goed gekeurd. Ruim 11 kilo en 81,5 cm.
Even flink brullen meer de spuitjes maar dat was vlug vergeten.
K loopt inmiddels steeds meer pasjes alleen, zo leuk!! Een trots dat hij is!
Vanavond mag ik weer werken, vakantie zit er weer op helaas...
Even flink brullen meer de spuitjes maar dat was vlug vergeten.
K loopt inmiddels steeds meer pasjes alleen, zo leuk!! Een trots dat hij is!
Vanavond mag ik weer werken, vakantie zit er weer op helaas...
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Wij moeten 14 november weer naar het CB, ben benieuwd hoe zwaar en groot D dan is.
Voor de kindjes die al lopen, hoeveel paar schoenen hebben jullie kids per schoenmaat?
En hoeveel slaapjes doen ze nog op een dag? D zit tussen 1 en 2 slaapjes in.
En ik twijfel over de ochtend en avond fles, beide krijgt hij nog gewoon. Wanneer laat je die vervallen?
Voor de kindjes die al lopen, hoeveel paar schoenen hebben jullie kids per schoenmaat?
En hoeveel slaapjes doen ze nog op een dag? D zit tussen 1 en 2 slaapjes in.
En ik twijfel over de ochtend en avond fles, beide krijgt hij nog gewoon. Wanneer laat je die vervallen?
Fearie- Ratel
@fearie, M drinkt smorgens 150 en savonds 150 cc. Met de zomer had M open en dichte schoenen maar nu doe ik maar 1 paar tegelijk.
Happydobby- Ratel
Theezakje, is hij niet ziek geworden vd prikjes?
Fearie, ik heb nu 1 paar schoenen en een paar laarsjes. De mevr in de winkel vorige week vertelde dat ze in deze leeftijd ongeveer 3 mnd met 1 schoenmaat doen. Dus ik vind het zonde om per maat een paar schoenen aan te schaffen. Ook raadde ze af om tweedehands schoenen te kopen omdat als ze eenmaal lopen de schoenen naar de voetjes vormen.
Hier krijgt hij 's morgens en tussen de middag een klein aveant flesje melk gaat iets van 120cc in dacht ik. En 's avonds krijgt hij nog een grote fles opgewarmde melk. Deze gaat nog steeds schoon op dus laat die nog even intact.
Hier zitten we op 1 slaapje van 13-15 uur. Soms korter, soms langer. Maar als ik 's morgens wegga met de auto/wandelwagen dan wil hij nog wel eens in slaap vallen. En dan is het vaak wel zo dat hij 's middags niet meer wilt slapen.
Fearie, ik heb nu 1 paar schoenen en een paar laarsjes. De mevr in de winkel vorige week vertelde dat ze in deze leeftijd ongeveer 3 mnd met 1 schoenmaat doen. Dus ik vind het zonde om per maat een paar schoenen aan te schaffen. Ook raadde ze af om tweedehands schoenen te kopen omdat als ze eenmaal lopen de schoenen naar de voetjes vormen.
Hier krijgt hij 's morgens en tussen de middag een klein aveant flesje melk gaat iets van 120cc in dacht ik. En 's avonds krijgt hij nog een grote fles opgewarmde melk. Deze gaat nog steeds schoon op dus laat die nog even intact.
Hier zitten we op 1 slaapje van 13-15 uur. Soms korter, soms langer. Maar als ik 's morgens wegga met de auto/wandelwagen dan wil hij nog wel eens in slaap vallen. En dan is het vaak wel zo dat hij 's middags niet meer wilt slapen.
Fiebje- Prater
Pagina 20 van 29 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
Pagina 20 van 29
Permissies van dit forum: