Juli/Augustus/September 2011 mama's
+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers
Pagina 29 van 29
Pagina 29 van 29 • 1 ... 16 ... 27, 28, 29
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
Laced schreef:Theezakje: wat jammer! Op naar de volgende ronde..
Fiebje: klopt, zitten nu in de 2e "ronde". Jullie zijn aan het twijfelen? Wij hebben ook twijfels gehad, zeker mbt financiën kan ik mij er zo druk om maken, ondanks dat wij alletwee een prima baan hebben..maar ik ben ook een beetje een controlfreak, dat zal er wel mee te maken hebben
@ Theezakje, jammer zeg. Wel een leuke kerst gehad? Hoor en lees op FB dat er veel zieken zijn.
@ Laced, jullie ook al bezig? Wij nog niet, we wachten tot de bruiloft in mei. En het is nu ook afhankelijk van mijn vriend's werk. Met de gedeeltelijke werkeloosheid en dus WW uitkering kunnen we het niet betalen, we moeten toch echte beide een volledige (dan wel 32/36 urige) baan hebben. Ik hoop dus dat hij snel werk heeft, zodat de pil eruit kan. Hopelijk een bruiloftsbaby haha !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Faerie: spannend, trouwen! Gaan jullie groots trouwen? En gaan jullie ook nog op huwelijksreis met D, erbij? Ik wil tzt wel heeeel graag een foto zien hoor! Hoe gaat het verder met D? Praat hij al veel? Wat balen dat je vriend momenteel werkeloos is. Lukt het wel met solliciteren, het is natuurlijk wel een moeilijke tijd..
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Theezakje, wat jammer. Volgende ronde beter.... Was dit de eerste ronde?
Laced, ik dub meer andere dingen. Ik merkte dat ik alles nogal romantiseerde maar als ik er goed over nadenk en nu cker met allemaal zwangere om mij heen ik had gewoon een €&%$ zwangerschap. Vooral de laatse loodjes waren loodzwaar maar liep vanaf 18 weken zhuis in en uit vanwege schommelende bloeddruk, eiwit in urine, bekkeninstabiliteit, met 33wkn weeen toen volledige rust en zo kan ik nog wel even door gaan. En de eerste periode was door het bloedverlies bij de bevalling ook geen roze wolk. Zag helemaal geen wolken was afgedraaid. Lag veel te slapen. Nu weet ik dat bij een volgende ik in het zhuis moet bevallen en tijdens of kort na de bevalling een injectie krijg die ervoor zorgt dat de placenta los laat. Kortom ik ben gewoon bang, zie 10.000 beren op de weg. En mijn reuma is nu nog weg en ben daar zoooo blij mee wat als het terug komt?
Heb met mijn man er ook al over gehad en die zei ook neem nog eens contact op met de reumatoloog en de verloskundige zij kunnen wellicht wat angsten wegnemen. Of ik ben gewoon een miep die alles onder controle wil hebben en dat lukt met een zwangerschap niet zo.
Fearie, alles voor de bruiloft geregeld? Zou je zwanger willen trouwen?
Laced, ik dub meer andere dingen. Ik merkte dat ik alles nogal romantiseerde maar als ik er goed over nadenk en nu cker met allemaal zwangere om mij heen ik had gewoon een €&%$ zwangerschap. Vooral de laatse loodjes waren loodzwaar maar liep vanaf 18 weken zhuis in en uit vanwege schommelende bloeddruk, eiwit in urine, bekkeninstabiliteit, met 33wkn weeen toen volledige rust en zo kan ik nog wel even door gaan. En de eerste periode was door het bloedverlies bij de bevalling ook geen roze wolk. Zag helemaal geen wolken was afgedraaid. Lag veel te slapen. Nu weet ik dat bij een volgende ik in het zhuis moet bevallen en tijdens of kort na de bevalling een injectie krijg die ervoor zorgt dat de placenta los laat. Kortom ik ben gewoon bang, zie 10.000 beren op de weg. En mijn reuma is nu nog weg en ben daar zoooo blij mee wat als het terug komt?
Heb met mijn man er ook al over gehad en die zei ook neem nog eens contact op met de reumatoloog en de verloskundige zij kunnen wellicht wat angsten wegnemen. Of ik ben gewoon een miep die alles onder controle wil hebben en dat lukt met een zwangerschap niet zo.
Fearie, alles voor de bruiloft geregeld? Zou je zwanger willen trouwen?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Laced schreef:Faerie: spannend, trouwen! Gaan jullie groots trouwen? En gaan jullie ook nog op huwelijksreis met D, erbij? Ik wil tzt wel heeeel graag een foto zien hoor! Hoe gaat het verder met D? Praat hij al veel? Wat balen dat je vriend momenteel werkeloos is. Lukt het wel met solliciteren, het is natuurlijk wel een moeilijke tijd..
We trouwen klein, zitten qua daggasten op ongeveer 35 man. En met avondgasten erbij, ongeveer 75 mensen. Dus niet heel groots, regel ook veel zelf. Eten voor de daggasten, hapjes 's avonds en de bruidstaart. Allemaal beetje kosten besparend, maar of ik er blij mee ben (wat haal ik mezelf allemaal op de hals?! ).
D gaat mee op huwelijksreis, we hebben van de week de reis naar Ibiza geboekt. 2 dagen na de bruiloft, 11 dagen all inclusive in een appartement. Kijken er nu al naar uit !
Ik zal tegen die tijd een aantal foto's posten. Met D gaat het goed, echt praten doet hij nog niet, maar een aantal woordjes gaat redelijk. Mama, papa, die, aai, auw en oohoh. En hij schudt nee als ie iets niet wil, of wijst het aan en zegt dan 'die'. Hoe gaat het met jullie manneke?
Het solliciteren lukt wel, alleen het aantal uren vinden is waardeloos. Hij heeft nu voor 20 uur een contract, we gaan zijn uren bijhouden en bij overuren hopen dat ze snel zijn contract willen ophogen. Hij werkt daar dus en dan op maandag, dinsdag, woensdag ieder baantje wat hem aangeboden wordt via uitzendbureaus enzo. Maar we hopen op iets stabiels voor die dagen en dan met een contract.
@ Fiebje, het meeste voor de bruiloft is geregeld. We gaan van 't weekend kijken of een vriend van ons onze trouwkaart kan maken (om kosten uit te sparen) dus hopen dat het lukt. Ik wil niet zwanger trouwen, ben bang dat ik ziek ofzo ben en dat dat dan de bruiloft verpest. Dat risico wil ik niet lopen.
Ik denk hetzelfde als jou over het zwanger worden hoor. Erg geromantiseerd (had dan een goede zwangerschap bij D). Maar het kan bij een 2e natuurlijk erg anders lopen en dan hebben we D ook nog.
Fearie- Ratel
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier ben ik ook weer, wij willen ook nog geen tweede, mijn vriend ziet erg veel beren op de weg en ik dus ook na de bevalling van M. Ik heb me de eerste maanden erg rot gevoeld, was moe, schildklier deed het niet. Inmiddels slaap ik weer goed, M doet het goed, ik ben happy, nee ik wil niet weer moe zijn, maagzuur, bekkenklachten en dan weer een k*t bevalling
Nee heerlijk zo. Wij willen ook nog trouwen maar wanneer weten we niet, zwanger trouwen zien we niet zitten.
Gaan we nog meeten dames? Die datum prikker klopt niet meer. Ik heb al weer weekenden afspraken.
Nee heerlijk zo. Wij willen ook nog trouwen maar wanneer weten we niet, zwanger trouwen zien we niet zitten.
Gaan we nog meeten dames? Die datum prikker klopt niet meer. Ik heb al weer weekenden afspraken.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
*
Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 2:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Meeting is prima, we hadden als opties dat we allemaal konden de 2e en 16e februari. Kunnen we dan nog?
Fearie- Ratel
Meeting, had ik al aangegeven dat ik zou kijken of zou komen aangezien ik niet durf haha. Maar die 2 data in februari kam ik allebei niet..
Dus als Hey dan is houdt het op, anders kijk ik of ik kan en durf als er een nieuwe datum komt.
Dus als Hey dan is houdt het op, anders kijk ik of ik kan en durf als er een nieuwe datum komt.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Zou leuk zijn als iedereen kan, misschien kan Steep de data aanpassen?
Voor degene waarvan de kindjes al met bestek eten, gebruiken jullie oefenbestek of gewoon bestek? Heb voor D oefenbestek, met zo'n kromming in de steel maar hij pakt het met links dus klopt het niet en eet het erg onhandig.
Voor degene waarvan de kindjes al met bestek eten, gebruiken jullie oefenbestek of gewoon bestek? Heb voor D oefenbestek, met zo'n kromming in de steel maar hij pakt het met links dus klopt het niet en eet het erg onhandig.
Fearie- Ratel
@Meeting; Ja ik ga de data aanpassen, willen jullie gewoon meer data ook in maart enzo? Of ook doordeweeks, want dat wordt denk ik wel lastig namelijk..
@Bestek; Ik heb het oefenbestek van de kruidvat. R die eet met de vork en de lepel maar hij vind het wel lastig (hij draait de vork of lepel om zodat het eten eraf kieperd voordat hij het in zijn mond heeft). Maar hij vind het wel heel leuk en wil nu ook veel grager (? is dat een woord haha) eten, duwt zelf zijn stoel naar de tafel (als hij daar niet staat). Super lief
Met alle zwangeren hier vind ik het wel moeilijk soms (hoewel ik voor de de zwangere meiden natuurlijk heel blij ben! ) ik "denk" mezelf echt zwanger, let op alles wat er met mijn lichaam gebeurd en ik ben zelfs later ongesteld geworden als dat ik normaal ben.. Echt vervelend! Maar ik hoop dat ik het wat meer los kan laten.
Maar ook goed nieuws hier, ik heb mijn laatste dienst gedraaid op de groep! Vanaf januari op een andere groep, maar eerst een paar daagjes vrij! Heerlijk!
@Bestek; Ik heb het oefenbestek van de kruidvat. R die eet met de vork en de lepel maar hij vind het wel lastig (hij draait de vork of lepel om zodat het eten eraf kieperd voordat hij het in zijn mond heeft). Maar hij vind het wel heel leuk en wil nu ook veel grager (? is dat een woord haha) eten, duwt zelf zijn stoel naar de tafel (als hij daar niet staat). Super lief
Met alle zwangeren hier vind ik het wel moeilijk soms (hoewel ik voor de de zwangere meiden natuurlijk heel blij ben! ) ik "denk" mezelf echt zwanger, let op alles wat er met mijn lichaam gebeurd en ik ben zelfs later ongesteld geworden als dat ik normaal ben.. Echt vervelend! Maar ik hoop dat ik het wat meer los kan laten.
Maar ook goed nieuws hier, ik heb mijn laatste dienst gedraaid op de groep! Vanaf januari op een andere groep, maar eerst een paar daagjes vrij! Heerlijk!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 29 van 29 • 1 ... 16 ... 27, 28, 29
Soortgelijke onderwerpen
» Juli/Augustus/September 2011 mama's
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
Pagina 29 van 29
Permissies van dit forum: