Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+10
schuddebuikje
Mama_1987
Tiara
meisje
peach
Laced
Funk
Nana
Theezakje13
Schism
14 plaatsers

Pagina 13 van 29 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 13 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep wo 30 mei 2012 - 20:50

Ik verwacht juist niet dat R zijn laatste fles snel gaat laten vallen. Eerder zijn fles in de middag.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 13 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby wo 30 mei 2012 - 20:55

@theezakje, ik weet van een vriendin van me dat eerst de middagfles eraf gaat, dus die van 11/12 uur. Ik geef M nu 150 +5 om 12 uur, want 180 +6 dronk hij al niet meer.

Ik zou dan tot 1 jaar zowieso voor het slapen gaan nog warme melk geven. En er zijn altijd kindjes die de fles van 19.00 uur niet laten vallen. en dan gewoon kijken wat je kindje wil.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Theezakje13 wo 30 mei 2012 - 21:27

In de middag na zijn boterham krijgt hij nog maar 90+3. Heeft hij al en heller tijd zo.
In der avond drinkt hij ook steeds minder. Gister geen eens 90..
Vind het soms lastig.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Fiebje do 31 mei 2012 - 7:22

Kruumel, gelukkig dat je je beter voelt. En gelijk zwanger joh! Ik ben zoals Steep stiekem wel een beetje jaloers.

Theezakje, ik geloof dat de laatste fles er af gaat als Ze 1 zijn.

Hier begint hij ( eindelijk) wat te laten staan. De middagfles zit nu inmiddels op 150 cc.

Fearie hoe is het gegaan vandaag?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie do 31 mei 2012 - 7:48

Ik hoef er nog niet over na te denken of de middagfles vervallen kan. D. eet 2 boterhammen op en zuipt nog een fles van 180 cc leeg. En dan nog driftig zijn als het op is Laughing

@ Fiebje, het ging goed vanochtend. Althans, in de zin van dat we een datum hebben voor de operatie. Het effect van de hormoonzalf was niet helemaal als gewenst, piemeltje was minimaal gegroeid. Dus we moeten voor de operatie nog een keer 6 weken smeren.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Fearie vr 1 jun 2012 - 9:44

Voor de borstvoedende dames, wanneer droegen jullie weer gewone bh's? Tijdens de bv al of na de tijd pas? En is je cupmaat nog veel veranderd?

Zat namelijk vanmiddaag bij de kapper en werd geconfronteerd met het hele oncharmante aanzicht van mijn borsten in mijn bv-beha. En aangezien de zwaartekracht heeft toegeslagen schrok ik er wel ff van haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Schism za 2 jun 2012 - 0:58

@ Kruumel: Gefeliciteerd! Jaloers ben ik ook wel een beetje, maar vooral omdat ik zwanger zijn zo heerlijk vind! Maar zelf moet ik er echt nog niet aan denken om nu al aan een tweede te beginnen Laughing

Van een fles laten vallen is hier ook nog geen sprake. Alles gaat er helemaal in, zelfs na 2 boterhammen, kleine vreetzak.

Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Happydobby za 2 jun 2012 - 2:55

@Fearie, ik ben pas weer met gewone bh begonnen toen ik gestopt was. Maar ik heb een B cup dus dat ziet er overal wel ok in.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje za 2 jun 2012 - 7:16

Fearie, groeit zijn piemeltje dan nig wel voldoende voor de operatie of maakt dat niet uit voor de operatie die ze moeten uitvoeren?

Zag je korte coupe leuk en pittig kapsel!
Ik pas nog niet in mijn oude bh's draag ook de voeding nog maar koop vd week toch nog een paar nieuwe omdat ik ze kotsbeu ben.
Ik had voor de zwangerschap e en heb nu nog zeker f. En ook hier heeft de zwaartekracht toegeslagen.

Steep fijne verjaardag? Weet je trouwens al wat meer over je eindstudie?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Fearie za 2 jun 2012 - 7:36

Het liefste zou de arts zien dat zijn piemeltje, althans de eikel nog wat groter wordt maar meer als 6 weken smeren mag niet. Anders zit je met overdosering en daar kan ie last van krijgen (baby met zware stem bijv haha). Ze opereren hoe dan ook smile

Mbt mijn korte haar, dankje! Ben er zelf ook erg blij mee, liep al tijden met een oudewijvenkapsel rond. Nu eens na een andere 'soort' kapsalon geweest en meteen een totaal ander kapsel waar ik 100% tevreden mee ben.
Ik ben mijn zwangerschapsbh's/voedingsbh's dus ook meer dan zat, maar omdat ik van een kleine C naar een goede D ben gegaan durf ik de gok niet te wagen om nu al nieuwe bh's te halen. Straks slinken ze terug en heb ik nieuwe bh's gekocht die ik niet meer aankan.

Steep, leuke verjaardag gehad?! Ik ben ook benieuwd of je al wat meer van je studie hebt gehoord?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 6:31

*

Laatst aangepast door Kruumel op di 1 jan 2013 - 3:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 15 jun 2012 - 8:23

Dames, ons topic was alweer gezakt naar pagina 8!

@Kruumel, allereerst sterkte met het verlies van jullie kleintje.

@Steep, heb je je assessment al gehad?

@Theezakje, hoe gat het met jou en K?

@All, hoe gaat het met alle dames en kindjes?
D gaat hier met sprongen vooruit, van een beetje teigeren tot de woonkame onveilig maken en overal tegenop kimmen. Er komen 4 tanden door, 2 hoektandjes en 2 snijtanden. We zijn begonnen met 'sochtends na de bv ook brood geven, D eet nu 3 boterhammen op een dag.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 vr 15 jun 2012 - 11:48

Hier alles goed.
Net thuis van een top avondje Guus Meeuwis. Zeiknat maar het was.geweldig!

Met K gaat.alles.super.
De laatste fles is er af. Hij wilde steeds.minder, dus hebben we hem eens weggelaten. Geen probleem.. Dus weer wat minder!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Theezakje13 vr 15 jun 2012 - 11:48

Kruumel,.hoe.is het met je meid?
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 15 jun 2012 - 20:37

Theezakje13 schreef:Hier alles goed.

Met K gaat.alles.super.
De laatste fles is er af. Hij wilde steeds.minder, dus hebben we hem eens weggelaten. Geen probleem.. Dus weer wat minder!

Jouw kereltje is al bijna weer 1! Al druk met de eerste verjaardagsvoorbereidingen?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 vr 15 jun 2012 - 20:43

Fearie schreef:
Theezakje13 schreef:Hier alles goed.

Met K gaat.alles.super.

Jouw kereltje is al bijna weer 1! Al druk met de eerste verjaardagsvoorbereidingen?

Vandaag over 4 weken is het feest! Cadeau staat al klaar, taart al geregeld. Hoeven er niet veel meer voor te regelen. Ik vind het.wel spannend(bloos).
Mijn kleine ventje al 1.... Wat gaat de tijd toch vlug.
Weet nog dat ik vorig jaar bij Guus Meeuwis was met en enorme buik. Lijkt gisteren wel...
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 15 jun 2012 - 21:16

Ik ken het gevoel. Hier duurt het dan nog 2 maand, maar het gaat zo snel. Hebben onlangs de box en bed om de middelste stand gezet en nog geen maand later kan alles helemaal omlaag want meneer heeft kruipen, klimmen en stunten ontdekt.

Wat heb je voor K gekocht?

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 vr 15 jun 2012 - 21:27

Fearie schreef:Ik ken het gevoel. Hier duurt het dan nog 2 maand, maar het gaat zo snel. Hebben onlangs de box en bed om de middelste stand gezet en nog geen maand later kan alles helemaal omlaag want meneer heeft kruipen, klimmen en stunten ontdekt.

Wat heb je voor K gekocht?

Hij krijgt van ons een zandbak!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 15 jun 2012 - 21:32

Leuk idee !

Ook al met zand erin? Gaat dat al goed, qua zand in de mond stoppen enzo?
Wij hebben namelijk zo'n schelp in de tuin (zat water in toen die ene week met mooi weer) maar durf er nog geen zand in te doen. Bang dat D het gaat eten haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 vr 15 jun 2012 - 21:49

Ja komt zand in!
Hoe dat gaat met zand eten, geen idee haha..
Laat hem toch niet alleen erin!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Fearie vr 15 jun 2012 - 22:11

Das waar haha smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby vr 15 jun 2012 - 23:23

Hier ben ik ook weer, gisteravond heeft mijn vriend een feest gegeven samen met zijn tweelingbroer omdat ze 30 waren geworden, het was erg gezellig, m heeft een poos in de buggy liggen slapen. het feest was in een zaaltje van een restaurant.
Inmiddels bezig met de kasten beveiligen, M opent alles en haalt de spullen eruit Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 13 394967
1ste verjaardag komt eraan, binnenkort gaan regelen, wij kopen een loopauto denk ik.
Volgende week weer naar het cb. 11 maanden afspraak + prikjes.

@Kruumel, sterkte de komende tijd Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 13 699888

@theezakje, K. drinkt steeds minder melk dat scheelt een hoop geld haha, ik ben blij 8 maanden bv gegeven te hebben, heeft een hoop geld gescheeld. Geef je ook al gewone melk?

@Fearie, jij ook al aan het voorbereiden? Word D nou nog voor zijn verjaardag geopereerd?

@Steep, bijna klaar met je studie?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Steep vr 15 jun 2012 - 23:52

Even gauw, want ik heb nog een zooi met werk liggen! Maar maandag om 14.20uur mijn assesment! Al haal ik een 6, ik moet 'm gewoon halen. Dan ben ik officieel geslaagd. Ik moet nog ff doorbikkelen dus. Alleen jammer dat R toch echt in zijn 11 maanden sprong zit, al 2,5 week geloof ik..

Met R gaat alles verder helemaal prima! Hij kruipt nu eccht heel goed, trekt zich op, stapt langs de bank en tafel. Drukt de geluidsinstallatie aan, uit, aan, uit, aan, uit en ligt dan helemaal dubbel. Van hard naar zacht of andersom is ook leuk Wink. Wij moeten over 2 weken voor de 11 maanden prikjes, ben heel benieuwd hoe hij daar op reageerd, aangezien hij altijd goed heeft gereageerd.

@Kruumel; Ook van mij een hele dikke knuffel!!

@Melk; Wanneer gaan jullie melk geven? En wat voor melk dan? Gewoon halfvolle?

@Verjaardagskado: Ik denk dat wij een loopfiets gaan halen, want een loopauto (naja tractor mét aanhanger) heeft hij al (gekregen van vrienden toen hij werd geboren haha, die MOEST in onze collectie speelgoed haha). Een zandbak past niet bij ons op het balkon Sad. Wat vragen jullie aan de opa's en oma's en de rest?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Fearie za 16 jun 2012 - 0:46

@Verjaardagsspeelgoed, we hebben voor D zon multi activiteitenkubus gekocht (heb hem op fb gepost). Van zijn oma, oom en tante van mijn vriend kant krijgt hij een little people garage (de grote versie). Aan mijn kant vd familie vragen we een bijdrage voor de auto stoel, willen een maxi cosi tobi aanschaffen. En aan onze vrienden gewoon speelgoed of een bon voor kleding. Ik weet het anders ook niet.

@Melk, ik geef nu nog bv, maar ben aan het afbouwen. Ik ga als D bijna 1 is met melk beginnen, eerst maar eens kijken of ie het lust. En geef je nog halfvolle verse melk of van die houdbare?

@Steep, wat fijn dat je maandag je assessment hebt. Dan ben je geslaagd! Had je nu ook al een sollicitatie gedaan, bij siza toch? Ik zal voor je duimen.
En succes met r, zoals ik lees daagt ie je goed uit haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Schism za 16 jun 2012 - 2:26

De tijd gaat inderdaad snel! Hier 'pas' 9,5 maand maar jeetje wat vliegt te tijd! Zeker omdat ze opeens al zoveel kunnen en dan ineens zo groot zijn!

@ Steep: Spannend! Heel veel succes alvast voor maandag.

@ Kado: Wij gaan de toet toet autogarage kopen voor K zijn verjaardag. Van mijn ouders hebben we al een fietsstoeltje gekregen en aan mijn schoonouders willen we een loopfietsje vragen. Verder vind ik het moeilijk, vind als dat speelgoed helemaal niet leuk Laughing
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 29 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: