trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Ik kan mij hier nu ook aanmelden!! Afgelopen donderdag heeft mijn vriend mij gevraagd. We waren op vakantie en een uurtje voordat we weer opgehaald zouden worden kwam de vraag. Ik had wel op een aanzoek gehoopt maar mijn vriend deed al maanden alsof hij nog lang niets van trouwen moest weten. Ook vond hij het allemaal maar duur.
Halverwege de vakantie had hij zoiets van ach het geld komt wel en ik kan haar deze vakantie wel vragen. Hij wilde dit op een mooie plek doen maar niets voldeed aan zijn verwachtingen. Nu heeft hij mij gevraagd op een klein baaitje aan het strand wat nog bij ons hotel hoorde. Ik vond het mooi genoeg iig!
Nu gaan we het dit weekend onze ouders vertellen. Maandag meteen het gemeentehuis opbellen of de datum nog kan en dan langzaam alles maar eens gaan regelen... Ik ben al zolang met allerlei trouwdingetjes aan het kijken maar nu mag en moet het echt! Heerlijk!!!
Halverwege de vakantie had hij zoiets van ach het geld komt wel en ik kan haar deze vakantie wel vragen. Hij wilde dit op een mooie plek doen maar niets voldeed aan zijn verwachtingen. Nu heeft hij mij gevraagd op een klein baaitje aan het strand wat nog bij ons hotel hoorde. Ik vond het mooi genoeg iig!
Nu gaan we het dit weekend onze ouders vertellen. Maandag meteen het gemeentehuis opbellen of de datum nog kan en dan langzaam alles maar eens gaan regelen... Ik ben al zolang met allerlei trouwdingetjes aan het kijken maar nu mag en moet het echt! Heerlijk!!!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Welkom Tsjip!
Bij ons ziet de planning er als volgt uit:
- 13.30 burgerlijk huwelijk
- 14.30 aankomst op de feestlocatie. Toasten met champagne met de daggasten en aansnijden van de bruidstaart
(en bruidstaart eten )
- 17.00 diner
- 20.30 aanvang feest. De muziek wordt dan zachtjes gedraaid door de DJ en er zijn foto's van de dag te zien op een
scherm.
Wij twijfelen nog over de openingsdans of dit wel of niet willen gaan doen. Ook weten we nog niet wat we met de fotoreportage doen. Dit kan namelijk voor het burgelijk huwelijk of na het eten van de bruidstaart (dus zeg maar tussen 15.00 en 17.00). Wat zouden jullie doen? In onze omgeving krijgen we namelijk het commentaar dat voorafgaande aan de huwelijksvoltrekking het "stom" is om foto's te maken omdat je dan nog niet "echt" getrouwd bent.
Geesje: wat fijn dat je "het gevoel" bij de jurk had! Mij lijkt dat zo bijzonder om dat gevoel te hebben. Ik moet zelf nog jurken gaan passen en ik weet ook nog helemaal niet wat voor jurk ik wil. Ik kan me er nog niets bij voorstellen. Mij lijkt het zo gaaf om echt "ja dit is de jurk" gevoel te hebben. Ik hoop dat dit bij mij ook gebeurd.
Bij ons ziet de planning er als volgt uit:
- 13.30 burgerlijk huwelijk
- 14.30 aankomst op de feestlocatie. Toasten met champagne met de daggasten en aansnijden van de bruidstaart
(en bruidstaart eten )
- 17.00 diner
- 20.30 aanvang feest. De muziek wordt dan zachtjes gedraaid door de DJ en er zijn foto's van de dag te zien op een
scherm.
Wij twijfelen nog over de openingsdans of dit wel of niet willen gaan doen. Ook weten we nog niet wat we met de fotoreportage doen. Dit kan namelijk voor het burgelijk huwelijk of na het eten van de bruidstaart (dus zeg maar tussen 15.00 en 17.00). Wat zouden jullie doen? In onze omgeving krijgen we namelijk het commentaar dat voorafgaande aan de huwelijksvoltrekking het "stom" is om foto's te maken omdat je dan nog niet "echt" getrouwd bent.
Geesje: wat fijn dat je "het gevoel" bij de jurk had! Mij lijkt dat zo bijzonder om dat gevoel te hebben. Ik moet zelf nog jurken gaan passen en ik weet ook nog helemaal niet wat voor jurk ik wil. Ik kan me er nog niets bij voorstellen. Mij lijkt het zo gaaf om echt "ja dit is de jurk" gevoel te hebben. Ik hoop dat dit bij mij ook gebeurd.
Laatst aangepast door Emma_ op vr 29 jul 2011 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Inge schreef:Hebben jullie al enig idee wat jullie op de kaarten zetten? Het is nog wel ver weg :p
Wij hebben dan kaart voor de daggasten en een kaart voor de gasten die uitgenodigd zijn voor het feest.
's middags trouwen we en daar mogen degene die naar het feest komen natuurlijk ook komen kijken. Maar vermeld je dat dan nog apart erbij dat ze uitgenodigd worden voor het jawoord en het feest?
Ik heb nog niet echt nagedacht over de inhoud van de kaarten. De avondgasten zijn bij ons ook welkom om naar de ceremonie te komen kijken dus daar moeten ook over nadenken hoe we dit op de kaarten gaan zetten. Hebben jullie al enig idee over hoe de trouwkaarten eruit komen te zien?
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
@Emma:
Mijn zus en haar man hadden ook de fotoreportage voor de huwelijksvoltrekking, maar zij trouwden ook pas om 3 uur, dus daarna zou het veels te weinig tijd worden.
Ze is om 12 uur opgehaald door haar man en ze zijn toen de foto's gaan maken. Overigs heeft de fotograaf na het taart eten ook nog wat foto's gemaakt, we zaten aan het water, dus was zonde om niet nog een kleine reportage te maken, en ook gelijk dan met de ouders etc.
Ik had niet het idee dat ze dit als een nadeel beschouwden, de fotograaf zei wel dat het niet heel gebruikelijk was om het er voor te doen, maar ook niet heel raar ofzo. Hij merkte alleen wel vaak dat het bruidspaar dan nog wel wat gespannender is omdat het hele stadhuis gebeuren nog moet komen dan.
Maar je moet gewoon doen waar je je zelf prettig bij voelt!
Mijn zus en haar man hadden ook de fotoreportage voor de huwelijksvoltrekking, maar zij trouwden ook pas om 3 uur, dus daarna zou het veels te weinig tijd worden.
Ze is om 12 uur opgehaald door haar man en ze zijn toen de foto's gaan maken. Overigs heeft de fotograaf na het taart eten ook nog wat foto's gemaakt, we zaten aan het water, dus was zonde om niet nog een kleine reportage te maken, en ook gelijk dan met de ouders etc.
Ik had niet het idee dat ze dit als een nadeel beschouwden, de fotograaf zei wel dat het niet heel gebruikelijk was om het er voor te doen, maar ook niet heel raar ofzo. Hij merkte alleen wel vaak dat het bruidspaar dan nog wel wat gespannender is omdat het hele stadhuis gebeuren nog moet komen dan.
Maar je moet gewoon doen waar je je zelf prettig bij voelt!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Wij doen ook de foto's voor het trouwen, gebeurd heel erg vaak tegenwoordig trouwens.
Tjip, gefeliciteerd. welke datum willen jullie trouwen?
Emma, qua trouwkaart zou ik graag een neutrale kaart willen met een paarse tint erin (bv een paars strikje of het woordje ja in het paars) naja zoiets:P
Emma, qua trouwkaart zou ik graag een neutrale kaart willen met een paarse tint erin (bv een paars strikje of het woordje ja in het paars) naja zoiets:P
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oooowww jurken passen... Was het maar september... Heb de eerste afspraak gemaakt, spannend! Ben heel benieuwd hoe het me staat...
Wij denken aan een gedichtje uit naam van onze zoon.
Wij doen sowieso twee teksten. Niet iedereen is bij de plechtigheid uitgenodigd namelijk.
En foto's maken doen we ook ervoor. Anders komen we niet uit met de tijd. Wij trouwen om 3 uur en zijn dan tot 01.00 op die locatie.
Wie nemen jullie mee jurken passen? En jullie aanstaande?
Die van mij wil dat ik mee ga voor hem, maar dat wil ik helemaal niet... Ondanks dat ik heel nieuwsgierig ben aangelegd
Wij denken aan een gedichtje uit naam van onze zoon.
Wij doen sowieso twee teksten. Niet iedereen is bij de plechtigheid uitgenodigd namelijk.
En foto's maken doen we ook ervoor. Anders komen we niet uit met de tijd. Wij trouwen om 3 uur en zijn dan tot 01.00 op die locatie.
Wie nemen jullie mee jurken passen? En jullie aanstaande?
Die van mij wil dat ik mee ga voor hem, maar dat wil ik helemaal niet... Ondanks dat ik heel nieuwsgierig ben aangelegd
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik ga dinsdag jurken passen! Ik heb er echt zin in! Mijn moeder gaat mee en mijn 2 bruidsmeisjes. Mijn schoonmoeder moest nog even kijken of ze kan.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Inge schreef:Wij doen ook de foto's voor het trouwen, gebeurd heel erg vaak tegenwoordig trouwens.
Dankje! We willen graag 22 juni trouwen. In 2003 hebben we op die datum wat gekregen. Morgen het gemeentehuis bellen en horen of het ook kan.
Met passen neem ik mijn zusje, moeder en schoonmoeder mee denk ik! Eerst maar eens uitzoeken waar ik wil gaan passen. Ik vind 1000 euro voor een jurk namelijk meer dan genoeg.
Maar laten we ons nieuws eerst maar eens verder vertellen! Gisteren waren mijn schoonouders aan de beurt en vandaag gaan we het mijn ouders vertellen...
Tsjip- Prater
Tjip, leuk hoe reageerde je schoonouders en je ouders? (als je het je ouders al verteld hebt)
Je hebt veel zaken met goedkopere jurken.
De mariage in Hoogeveen en vast alle bruidszaken wel hebben vanaf nu ook opruiming. Binnenkort komt de nieuwe collectie en kan je nog prachtige jurken uit de vorige collectie veel goedkoper krijgen.
Shisa, super. veel plezier. Ben benieuwd dus na die dag uitgebreid verslag haha
Je hebt veel zaken met goedkopere jurken.
De mariage in Hoogeveen en vast alle bruidszaken wel hebben vanaf nu ook opruiming. Binnenkort komt de nieuwe collectie en kan je nog prachtige jurken uit de vorige collectie veel goedkoper krijgen.
Shisa, super. veel plezier. Ben benieuwd dus na die dag uitgebreid verslag haha
Inge- Ratel
Natuurlijk komt er een uitgebreid verslag haha!
Shisha- Ratel
Mijn schoonmoeder reageerde een beetje vaag vonden wij. Het leek alsof ze er helemaal niet blij mee was. Toch toen het broertje van mijn vriend en zijn vriendin binnenkwamen was dit het eerste wat ze helemaal enthousiast vertelde. Misschien dat ze het niet had verwacht of zo. Mijn schoonvader reageerde zoals we hadden verwacht en dat was niet veel haha! Hij uit zich nooit zo waar mijn schoonmoeder bij is. Maar we weten wel van hem dat hij supertrots is. Broertje van mijn vriend reageerde helemaal enthousiast want die had wel zin in een feestje!
Mijn ouders is een ander verhaal. Het contact met mijn moeder is niet optimaal en er is gewoon veel te veel gebeurd door de jaren heen. Wel hebben we contact en we doen gewoon gezellig en gaan er op bezoek en tsja echt een moeder-dochter band is er niet. Nou ja lastig te begrijpen voor een buitenstaander... Voor de buitenwereld is het een perfecte moeder: ze feliciteerde ons en vond het erg leuk voor ons. Mijn vader straalde van oor tot oor.
Mijn oma was ook helemaal trots. Toen ik naar de wc was zei ze echt trots en met een grote glimlach: 'Jeetje mijn oudste kleinkind gaat trouwen'. Dit vertelde mijn vriend mij zonet. Nu weet alleen mijn zusje het nog niet maar die was het hele weekend weg dus die is morgenmiddag aan de beurt!
De meeste zaken hebben inderdaad opruiming nu. Al wil ik in oktober/november op pad gaan. Ach komt wel goed. Even goed zoeken en dan zijn er vast genoeg winkels die ook jurken tot 1000 euro verkopen!
Mijn ouders is een ander verhaal. Het contact met mijn moeder is niet optimaal en er is gewoon veel te veel gebeurd door de jaren heen. Wel hebben we contact en we doen gewoon gezellig en gaan er op bezoek en tsja echt een moeder-dochter band is er niet. Nou ja lastig te begrijpen voor een buitenstaander... Voor de buitenwereld is het een perfecte moeder: ze feliciteerde ons en vond het erg leuk voor ons. Mijn vader straalde van oor tot oor.
Mijn oma was ook helemaal trots. Toen ik naar de wc was zei ze echt trots en met een grote glimlach: 'Jeetje mijn oudste kleinkind gaat trouwen'. Dit vertelde mijn vriend mij zonet. Nu weet alleen mijn zusje het nog niet maar die was het hele weekend weg dus die is morgenmiddag aan de beurt!
De meeste zaken hebben inderdaad opruiming nu. Al wil ik in oktober/november op pad gaan. Ach komt wel goed. Even goed zoeken en dan zijn er vast genoeg winkels die ook jurken tot 1000 euro verkopen!
Tsjip- Prater
Ik ga me nu ook melden in dit topic. Mijn vriend heeft me vorige week in Oostenrijk boven op een berg ten huwelijk gevraagd. Natuurlijk heb ik ja gezegd!
Vandaag zijn we bij het gemeentehuis en hebben we 16 mei als datum vastgelegd (woensdag voor hemelvaart). Morgen gaan we bij een feestzaal kijken.
Vandaag zijn we bij het gemeentehuis en hebben we 16 mei als datum vastgelegd (woensdag voor hemelvaart). Morgen gaan we bij een feestzaal kijken.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Leuk Loes! En gefeliciteerd!
En ik heb er zin in vandaag! Was het maar vast 12u haha!
En ik heb er zin in vandaag! Was het maar vast 12u haha!
Shisha- Ratel
Loes: gefeliciteerd!!
Shisha: veel plezier vanmiddag!
Shisha: veel plezier vanmiddag!
Tsjip- Prater
Loes, gefeliciteerd
Shisha, veel plezier vandaag. Ben erg benieuwd naar je ervaringen vandaag en hopelijk vind je DE jurk.
Tjip, lastig jouw relatie met je moeder. Lief dat je vader van oor tot oor straalde
Shisha, veel plezier vandaag. Ben erg benieuwd naar je ervaringen vandaag en hopelijk vind je DE jurk.
Tjip, lastig jouw relatie met je moeder. Lief dat je vader van oor tot oor straalde
Inge- Ratel
Veel plezier met het uitzoeken van je jurk, Shisha!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zo het gemeentehuis ligt vast! Vanmorgen even langs geweest en de datum en de tijd waren nog vrij gelukkig. Verder hebben ze ons aangeraden om dit jaar nog in ondertrouw te gaan ivm de nieuwe tarieven in 2012. Die gaan bij ons weer een stuk omhoog schijnbaar. In de herfstvakantie maar eens kijken. Echt veel keuzevrijheid is er toch al niet want ze hebben 5 vaste momenten per week dat je in ondertrouw kunt.
Net ook een mail gestuurd naar een fotograaf die we allebei zien zitten dus nu hopen dat hij ook beschikbaar is. Hij maakt erg mooie foto's en ook erg betaalbaar. Verderop deze week maar eens contact opnemen met de zaal. Dan staan iig de grootste dingen vast!
En Shisha??? Hoe was het vanmiddag?
@ Inge: Die relatie met mijn moeder is idd lastig maar ach het went wel. Het is gewoon oppervlakkig en niet verder.
Net ook een mail gestuurd naar een fotograaf die we allebei zien zitten dus nu hopen dat hij ook beschikbaar is. Hij maakt erg mooie foto's en ook erg betaalbaar. Verderop deze week maar eens contact opnemen met de zaal. Dan staan iig de grootste dingen vast!
En Shisha??? Hoe was het vanmiddag?
@ Inge: Die relatie met mijn moeder is idd lastig maar ach het went wel. Het is gewoon oppervlakkig en niet verder.
Tsjip- Prater
Dankjewel! Vandaag hebben wij trouwens een feestzaal geregeld. We zijn er gaan kijken en we hebben het meteen maar vastgelegd aangezien we dit allebei wel zagen zitten en anders is straks iemand ons al voor.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Nou, trouwjurken passen is echt geweldig!! Ik heb echt een fantastische dag gehad!
We zijn begonnen bij D'Amore en daar waren 2 jurken die ik erg mooi vond. Alleen 1 zat niet zo lekker, veel stikseltjes bij de buste en in de korte tijd dat ik hem aanhad begon dat al gigantisch te jeuken. En ook die andere was erg mooi maar nog niet het wauw gevoel.
Van die jurk mocht ik een foto maken omdat het huiscollectie is:
Daarna zijn we naar Dreamdresses geweest. En daar mochten we gewoon foto's maken!
En deze vond ik echt qua model helemaal geweldig alleen jammer dat er geen sleep achter zit:
Daarna zijn we nog naar Assepoester geweest maar daar hingen niet echt geweldige jurken. Ik heb voor de gein nog wel zo'n over de top, giga mega tulejurk aangepast maar dat was echt niks. Dat ding was ook echt loodzwaar haha!
Over 2 weken gaan we naar de rest van de winkels in Arnhem. Ik ben er geloof ik bij 3 nog niet geweest. Ik heb er nu al weer zin in!
We zijn begonnen bij D'Amore en daar waren 2 jurken die ik erg mooi vond. Alleen 1 zat niet zo lekker, veel stikseltjes bij de buste en in de korte tijd dat ik hem aanhad begon dat al gigantisch te jeuken. En ook die andere was erg mooi maar nog niet het wauw gevoel.
Van die jurk mocht ik een foto maken omdat het huiscollectie is:
Daarna zijn we naar Dreamdresses geweest. En daar mochten we gewoon foto's maken!
En deze vond ik echt qua model helemaal geweldig alleen jammer dat er geen sleep achter zit:
Daarna zijn we nog naar Assepoester geweest maar daar hingen niet echt geweldige jurken. Ik heb voor de gein nog wel zo'n over de top, giga mega tulejurk aangepast maar dat was echt niks. Dat ding was ook echt loodzwaar haha!
Over 2 weken gaan we naar de rest van de winkels in Arnhem. Ik ben er geloof ik bij 3 nog niet geweest. Ik heb er nu al weer zin in!
Shisha- Ratel
wow wat is er veel gebeurd in het weekend, geloof dat iedereen nu wel echt met regelen is begonnen..
Sisha: Wat een mooie jurken
Wij hebben onze trouwlocatie gevonden en de feestlocatie..
Wat betalen jullie voor de feestlocatie incl.diner, drankjes, hapjes enz. en voor hoeveel personen is dit..
Wat is jullie budget voor alles? Wij komen nu uit op zo'n 11.000 euro.. Echt een heel hoog bedrag maar goed dan hebben we wel alles zo als we willen.. (dit is excl. jurk)
Sisha: Wat een mooie jurken
Wij hebben onze trouwlocatie gevonden en de feestlocatie..
Wat betalen jullie voor de feestlocatie incl.diner, drankjes, hapjes enz. en voor hoeveel personen is dit..
Wat is jullie budget voor alles? Wij komen nu uit op zo'n 11.000 euro.. Echt een heel hoog bedrag maar goed dan hebben we wel alles zo als we willen.. (dit is excl. jurk)
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Shisha, wat een mooie meid ben jij! hele mooie jurken.
Vlinder, ons budget ligt iets hoger (incl huwelijksreis), zo ongeveer rond de 15.000
Uhm even denken, kosten feestlocatie hoe we het nu berekend hebben (moeten nog offerte krijgen, maar moeten zelf alles nog even op papier zetten en naar ze mailen)
Buffet voor 40 personen komt rond de 1000,-
Feestavond voor ongeveer 150 mensen (nodigen er 170 uit maar ga er vanuit dat er hooguit 150 komen als het niet minder is). 4800,- (hier zit bij in koffie/thee, gebak en kleine zoetigheden, een buffetje in de avond met gehaktballetjes, hapjes, toastjes, sate etc), aan het eind een buffetje met allerlei zoetigheden, champagnetoren etc en alle fris en nl gedestilleerde dranken en de locatie dan). Wij gaan voor een all in pakket en zijn dan 32,- per persoon kwijt.
Even lijstje tot nu toe
Fotograaf 1500,- (dit is inclusief 10u fotografie, boek, alle foto's op dvd, bruidsauto incl bloemstuk en wensballonnen)
Locatie daggasten diner 1000,-
Feest; 4800,- (minder als er minder gasten komen)
DJ; 750,-
Jurk krijg ik van mijn moeder, vriend huurt pak waarschijnlijk
en verder nog even kijken
Vlinder, ons budget ligt iets hoger (incl huwelijksreis), zo ongeveer rond de 15.000
Uhm even denken, kosten feestlocatie hoe we het nu berekend hebben (moeten nog offerte krijgen, maar moeten zelf alles nog even op papier zetten en naar ze mailen)
Buffet voor 40 personen komt rond de 1000,-
Feestavond voor ongeveer 150 mensen (nodigen er 170 uit maar ga er vanuit dat er hooguit 150 komen als het niet minder is). 4800,- (hier zit bij in koffie/thee, gebak en kleine zoetigheden, een buffetje in de avond met gehaktballetjes, hapjes, toastjes, sate etc), aan het eind een buffetje met allerlei zoetigheden, champagnetoren etc en alle fris en nl gedestilleerde dranken en de locatie dan). Wij gaan voor een all in pakket en zijn dan 32,- per persoon kwijt.
Even lijstje tot nu toe
Fotograaf 1500,- (dit is inclusief 10u fotografie, boek, alle foto's op dvd, bruidsauto incl bloemstuk en wensballonnen)
Locatie daggasten diner 1000,-
Feest; 4800,- (minder als er minder gasten komen)
DJ; 750,-
Jurk krijg ik van mijn moeder, vriend huurt pak waarschijnlijk
en verder nog even kijken
Laatst aangepast door Inge op di 2 aug 2011 - 23:57; in totaal 2 keer bewerkt
Inge- Ratel
Dank je!
Wij hebben een budget van max. 4000,- euro maar als we eronder komen is dat mooi. Wij hebben ongeveer 70 daggasten en 's avonds 100 gasten.
Onze kosten tot nu toe:
Cateraar: 870,- euro.
Drinken: Ongeveer 450,- euro.
Hapjes voor de avond: ongeveer 100,- euro.
Fotograaf: Mijn moeder zit bij een cameraclub dus ze gaat kijken of daar iemand de bruidsreportage wil doen. Dus dat zal dan niet zoveel kosten.
Taart: Doet mijn oom.
Jurk: Max. 500 euro.
En verder zijn we nog niet maar ik denk wel dat we het gaan redden voor max. 4000,- euro.
Wij hebben een budget van max. 4000,- euro maar als we eronder komen is dat mooi. Wij hebben ongeveer 70 daggasten en 's avonds 100 gasten.
Onze kosten tot nu toe:
Cateraar: 870,- euro.
Drinken: Ongeveer 450,- euro.
Hapjes voor de avond: ongeveer 100,- euro.
Fotograaf: Mijn moeder zit bij een cameraclub dus ze gaat kijken of daar iemand de bruidsreportage wil doen. Dus dat zal dan niet zoveel kosten.
Taart: Doet mijn oom.
Jurk: Max. 500 euro.
En verder zijn we nog niet maar ik denk wel dat we het gaan redden voor max. 4000,- euro.
Shisha- Ratel
Shisha, zijn de jurken die je hebt gepast allemaal onder de 500 euro? Ze zijn erg mooi
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Shisha, zijn de jurken die je hebt gepast allemaal onder de 500 euro? Ze zijn erg mooi
De onderste 3 waren rond de 150,- euro.
En de bovenste was wel boven budget, 700,- euro.
Shisha- Ratel
Waar vind je jurken van die prijsklasse die er toch zo mooi uitzien? Ik heb ook niet zo'n groot budget, maar wil wel een mooie jurk Nu heb ik nog even de tijd, maar alvast wat adresjes verzamelen kan natuurlijk geen kwaad
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013