Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 11 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  mzcharlotte zo 19 jun 2011 - 4:27

Ik kan me wel helemaal vinden in hoe jullie het aan willen pakken. Wij trouwen op woensdag in het stadhuis, daarna een diner met daggasten dat van 19.00 tot laat loopt (hopelijk) en vrijdag organiseren wij een borrel. Mijn vriend koopt geen nieuw pak, ik heb inmiddels mijn jurk aangeschaft en we zijn nog op zoek naar ringen. Verder willen we niet al te veel poeha.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 6:45

Precies, hartstikke leuk toch! Very Happy
Ik hoop dat mijn vriend geen pak heeft, sowieso geen strik of stropdas! Wink
Waar heb je je jurk vandaan Zegmaar?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 7:23

Hey Purple, wat leuk. Gefeliciteerd!
Ik dacht al 'hoe komt ze erop?' maar dat heb je al uitgelegd :-)

@Zegmaar: wat fijn dat je in ieder geval al schoenen in gedachten hebt, zoek toch een stuk makkelijker smile

Gast
Gast

Bericht  vlinder-2011 zo 19 jun 2011 - 23:05

Hallo allemaal,

ook ik mag me hier toevoegen Very Happy
Wij trouwen in mei / juni 2012, is nog niet zeker welke datum.
Zijn momenteel beetje aan het rondkijken wat er allemaal kan en wat de kosten zijn.
Ik lees dat sommige mensen al heel wat geregeld hebben?
Vinden jullie het niet jammer om dit zo vroeg al te regelen, straks heb je dan weinig nog te doen.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  mzcharlotte ma 20 jun 2011 - 4:32

vlinder-2011 schreef:Vinden jullie het niet jammer om dit zo vroeg al te regelen, straks heb je dan weinig nog te doen.

Allereerst, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Over je quote; dat valt op zich wel mee hoor, heel veel details kun je pas op het einde (ongeveer in de laatste 3 maanden) doen. Het is goed om van te voren een goed idee te hebben van wat je wilt, zodat je het plaatje alleen nog maar in hoeft te kleuren. In de maanden mei/juni lees ik dat er heel veel paren gaan trouwen, dus daar zal je rekening mee moeten houden met het reserveren van de locatie, niet alleen van het stadhuis maar bijvoorbeeld ook je feestlocatie.

@ Purple: ik heb mijn jurk van de Honeymoon Shop in Rdam. Fijne service, goede styliste.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:33

Purple schreef:
Het wordt aangezien ik een wintermens ben; 10 november 2012 of 12 oktober 2010.
Dat is al geweest Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:57

Mila schreef:Dat is al geweest Wink
2012 dus. Ik heb al ge-edit. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 7:04

We zijn net in de bios geweest en we krijgen zaal 4! nerd
Niet dat het wat uitmaakt maar ik vind het zo leuk om dit later terug te lezen! laughcry

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte ma 20 jun 2011 - 7:32

Geweldig Purple. Heb je beide data geboekt, of weet je inmiddels ook al welke datum het wordt?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je ma 20 jun 2011 - 7:36

Gefeliciteerd Purple! Wat leuk voor je.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:06

vlinder-2011 schreef:
Vinden jullie het niet jammer om dit zo vroeg al te regelen, straks heb je dan weinig nog te doen.

Gefeliciteerd!

Nee, ik vind het niet jammer om alles zo vroeg te regelen. Juist fijn, alles was nog vrij Very Happy
Details komen later wel.

Wij hebben vanavond het verschil tussen marspein en fondant cupcakes geproefd en we gaan voor fondant :-)
Ik heb zulke leuke cupcakes gezien, helemaal in I love you
Gelukkig zijn ze ook goed te maken. Offerte voor taart en cupcakes volgt deze week en a.s. zaterdag ga ik voor de 1e keer jurken passen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 21:25

Purple: gefeliciteerd!
Klinkt goed! En ik vind het sowieso erg leuk dat mensen zich niet laten leiden door tradities, maar juist lekker hun eigen gang gaan.

Ik ben blij dat wij over 4 maanden al gaan trouwen en dat we pas net begonnen zijn met regelen. Veel mensen kijken ons aan van 'Waaaaat? Dat lukt je nooit allemaal.' Nou.. we hebben vrijwel alles al geregeld en de details kan ik mooi in mijn zomervakantie afronden. Ik voel me totaal niet opgejaagd en het is ook al bijna zo ver, dus lang wachten hoeft ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 21:31

Het hangt natuurlijk ook af in welke tijd je je bruiloft geeft.

Kijk, Birgit heeft em in de zomer, dus dan moet je er ook snel bij zijn en dan begrijp ik ook wel dat je de locatie e.d. snel wilt regelen. Maar als je in het najaar gaat trouwen, is er vaak nog veel vrij.
Wij hadden in elk geval nergens last van. De band heeft het redelijk rustig in die periode en wat betreft de trouwlocatie: wij zijn het tweede paar voor die dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:19

Youandi schreef:Het hangt natuurlijk ook af in welke tijd je je bruiloft geeft.

Kijk, Birgit heeft em in de zomer, dus dan moet je er ook snel bij zijn en dan begrijp ik ook wel dat je de locatie e.d. snel wilt regelen. Maar als je in het najaar gaat trouwen, is er vaak nog veel vrij.
Wij hadden in elk geval nergens last van. De band heeft het redelijk rustig in die periode en wat betreft de trouwlocatie: wij zijn het tweede paar voor die dag.

Ja het heeft zeker met de periode te maken. Wij trouwen 1 juni, maar zoals de gemeente had alleen nog tijden voor 13.00 (rest zat al vol), bij een aantal feestlocaties zaten ze al vol of er zat al een optie op. Nu hebben we van de week twee gesprekken. Hebben er wel een beetje vaart achter gezet, anders krijgen we straks overal nee.
Ze hoeven voor een feestlocatie maar 1 stel te hebben en op een vrijdag in juni/juli gaat dat dus heel hard. Ik hoop dat wij voor de zomer een aantal dingen vast hebben staan (gemeentehuis, kerk, feestlocatie, dj) en dan gaan we na de zomer rustig verder kijken. Ik vind het juist leuk om meteen al actie te ondernemen (nu mag het eindelijk!) Very Happy

Gast
Gast

Bericht  vlinder-2011 di 21 jun 2011 - 6:51

ja de periode maakt natuurlijk ook veel verschil, wij willen ook trouwen in eind mei, begin juni.
Zijn nu overal prijzen aan het opvragen maar ik krijg van jullie wel door dat alles snel vol zit, zullen het er van de week even over hebben en dan geloof ik ook maar snel reserveren.
Wij hebben het de familie enz ook nog niet verteld en zijn ook pas van plan om dit in oktober te doen, jullie hebben dit al gedaan denk ik?
En jurken passen, ik ga in november denk ik, half jaar van te voren of is dit te laat? Als ik hoor dat je nu al gaat?
Welke datum hebben jullie allemaal?
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:55

vlinder-2011 schreef:ja de periode maakt natuurlijk ook veel verschil, wij willen ook trouwen in eind mei, begin juni.
Zijn nu overal prijzen aan het opvragen maar ik krijg van jullie wel door dat alles snel vol zit, zullen het er van de week even over hebben en dan geloof ik ook maar snel reserveren.
Wij hebben het de familie enz ook nog niet verteld en zijn ook pas van plan om dit in oktober te doen, jullie hebben dit al gedaan denk ik?
En jurken passen, ik ga in november denk ik, half jaar van te voren of is dit te laat? Als ik hoor dat je nu al gaat?
Welke datum hebben jullie allemaal?

Wij hebben het iedereen idd al verteld (kan dat niet zo lang voor me houden hoor Wink
Jurk ga ik denk ook pas na de zomer een afspraak voor maken. Wij trouwen 1 juni 2012

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:48

Ik heb de jurk!

1e zaak --> 1e jurk --> jurk had ik al 2,5 jaar in gedachten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 25 jun 2011 - 7:07

Wat gaaf Birgit, ik ben benieuwd! smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Sjors za 25 jun 2011 - 8:51

Wat gaaf dat je de jurk hebt!! Ik weet ook al precies wat ik wil en kan niet wachten om te gaan passen. Eerst mijn streefgewicht halen en dan ga ik kijken (waarschijnlijk oktober).

Wij trouwen in mei en ik wilde perse een bepaalde datum (familietraditie) en om die reden hebben we de grote dingen wel vastgezet (locatie, ambtenaar, band, fotograaf). De verdere invulling daar beginnen we na september mee. Wij willen voorkomen dat we einde van het jaar alles geregeld hebben dan dan niks mee te doen hebben.
Hierdoor lijkt het allemaal wel verder weg en dat is wel weer jammer.
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  mzcharlotte za 25 jun 2011 - 9:05

Het zal je verbazen dat je erg veel pas in de laatste 2/3 maanden kán doen. Wij trouwen in februari en het volgende weet ik dat ik tegen die tijd pas kan doen; in december kunnen we het e.e.a. kortsluiten m.b.t. het menu, ook de uitnodigingen worden dan besteld en we kunnen dan in gesprek over details met onze borrellocatie, in januari gaan de uitnodigingen de deur uit, kunnen we contact opnemen met de gemeente i.v.m. de ambtenaar en mijn kapster heeft aangegeven dan pas contact op te nemen in verband met kapsel (opsteken zonder poespas) en visagie. Daarnaast komt mijn jurk in januari binnen en moet ik dan nog afspelden. Bovendien denk ik dat wij in die laatste maanden pas veel puntjes op de i zullen zetten (bv. tekst voor de kaart, eventuele tafelindeling).

Ik zeg overigens niet dat je zo lang de tijd nodig hebt om alles te regelen, maar het kan geen kwaad om de maanden die je dan toch hebt te gebruiken voor de grote lijnen. Het is alleen om te zeggen dat je niet bang hoeft te zijn dat je op het eind niets meer hoeft te doen smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Sjors za 25 jun 2011 - 9:20

Ik begrijp ook wel dat er veel is wat je als laatste pas kan doen maar ik heb om mij heen veel stellen gezien die alles direct regelde en die aan het einde aangaven dat zij het een volgende keer (niet van uitgaan) anders zouden aanpakken. Ach ieder doet het toch op zijn manier en dat is natuurlijk prima smile.
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 19:47

Ik denk wel dat ik er veel moeite mee ga hebben om het allemaal voor me te houden Wink

*weg*

De zijkant kon nu nog niet goed dicht, als ik een kg of 5 afval dan waarschijnlijk wel.
Mocht dit niet lukken dan maken ze aan de achterkant een vetersluiting zodat hij altijd past.

Laatst aangepast door Birgit op zo 26 jun 2011 - 2:24; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 25 jun 2011 - 20:02

Wow, het staat je mooi!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Tsjip za 25 jun 2011 - 21:45

Birgit schreef:Ik denk wel dat ik er veel moeite mee ga hebben om het allemaal voor me te houden Wink

* weg*

De zijkant kon nu nog niet goed dicht, als ik een kg of 5 afval dan waarschijnlijk wel.
Mocht dit niet lukken dan maken ze aan de achterkant een vetersluiting zodat hij altijd past.

Ah heb ik je foto gemist!!! Ik weet wel welke jurk je hebt maar ik ben benieuwd hoe die je staat!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 0:37

Ik heb hem nog een keer teruggezet.

Gast
Gast