trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Suus schreef:Waar vind je jurken van die prijsklasse die er toch zo mooi uitzien? Ik heb ook niet zo'n groot budget, maar wil wel een mooie jurk Nu heb ik nog even de tijd, maar alvast wat adresjes verzamelen kan natuurlijk geen kwaad
De bovenste is van D'Amore in Arnhem. Daar hebben ze nu uitverkoop omdat de winkel overgenomen is en ze willen de oude collectie kwijt.
De rest is van DreamDresses in Arnhem. Daar zijn alle jurken zo rond de 150 euro.
En ik ga ook nog kijken bij de sluier in Uden (zit ook in Arnhem) Maar bij die in Uden hebben ze nu ook uitverkoop van restanten uit oude collecties. Volgens de site jurken vanaf 49,- euro.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dank je voor de tips! Ik hoop dat er hier in het noorden ook een paar van dat soort winkels zitten, Arnhem is voor mij nog wel een eindje rijden
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
De 2e jurk staat je ook erg mooi Shisha!
Bij ons ligt de fotograaf ook vast. Ik had 'm gisteren een mail gestuurd en ik kreeg binnen het uur antwoord dat hij nog beschikbaar was. Dus meteen vastgelegd.
Ons budget is € 7500,-. Maar dit is gebaseerd op verschillende begrotingen die ik op internet heb gevonden. Maar wij willen het wel voor dit bedrag gaan proberen. Dit is ons lijstje tot nu toe:
Trouwjurk € 1000,- Krijg dit bedrag van mijn ouders.
Trouwpak € 300,- In januari gaat hij bij Piet Zoomers kijken.
Trouwkaarten € 300,-
Ringen € 250,- We willen graag titanium ringen en die zijn erg goedkoop als je het vergelijkt met goud bijv.
Fotograaf € 1000,- 8 uur fotograferen, alle foto's bewerkt op DVD en we krijgen een fotoalbum.
Kapper € 50,- Geen idee of dit klopt. Het is wel een thuiskapster.
Vervoer € 100,- Collega van mijn vriend is een oude Landrover aan het opknappen en we hopen dat ie klaar is volgend jaar en dat we 'm mogen lenen/huren.
Boeket / Corsages € 50,- Boeket wil ik zelf maken van gerbera's en corsages weet ik niet of ik ze wel wil.
Bedankjes € 50,- Wij gaan houten hartjes uitzagen, zelf schilderen en hier een lintje met een bedankt-kaartje eraan.
Taart € 100,-
Muziek € 500,- Kan ook meer worden. Nu ik de jurk krijg gaat die 1000 euro bij de muziek dus mijn vriend kan zich meer uitleven
Daggasten (Diner etc.) ***
Avondfeest € 3500,- Dit zijn gemiddelde bedragen die ik op internet heb gevonden.
Gemeentehuis € 400,-
Bij ons ligt de fotograaf ook vast. Ik had 'm gisteren een mail gestuurd en ik kreeg binnen het uur antwoord dat hij nog beschikbaar was. Dus meteen vastgelegd.
Ons budget is € 7500,-. Maar dit is gebaseerd op verschillende begrotingen die ik op internet heb gevonden. Maar wij willen het wel voor dit bedrag gaan proberen. Dit is ons lijstje tot nu toe:
Trouwjurk € 1000,- Krijg dit bedrag van mijn ouders.
Trouwpak € 300,- In januari gaat hij bij Piet Zoomers kijken.
Trouwkaarten € 300,-
Ringen € 250,- We willen graag titanium ringen en die zijn erg goedkoop als je het vergelijkt met goud bijv.
Fotograaf € 1000,- 8 uur fotograferen, alle foto's bewerkt op DVD en we krijgen een fotoalbum.
Kapper € 50,- Geen idee of dit klopt. Het is wel een thuiskapster.
Vervoer € 100,- Collega van mijn vriend is een oude Landrover aan het opknappen en we hopen dat ie klaar is volgend jaar en dat we 'm mogen lenen/huren.
Boeket / Corsages € 50,- Boeket wil ik zelf maken van gerbera's en corsages weet ik niet of ik ze wel wil.
Bedankjes € 50,- Wij gaan houten hartjes uitzagen, zelf schilderen en hier een lintje met een bedankt-kaartje eraan.
Taart € 100,-
Muziek € 500,- Kan ook meer worden. Nu ik de jurk krijg gaat die 1000 euro bij de muziek dus mijn vriend kan zich meer uitleven
Daggasten (Diner etc.) ***
Avondfeest € 3500,- Dit zijn gemiddelde bedragen die ik op internet heb gevonden.
Gemeentehuis € 400,-
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb gewoon gegoogled op goedkope trouwjurken en gekeken op alle sites van winkels bij mij in de regio. Dus er moet bij jou in de buurt vast wel wat te vinden zijn.
Shisha- Ratel
@ Suus: Anders moet je eens op deze hyvespagina kijken: http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/ Staan ook gigantisch veel tips op voor betaalbare trouwjurken.
Tsjip- Prater
Wat een verschillen allemaal in prijzen.. Wij kunnen echt niet goedkoper met dat wat wij willen..
Ik kan echt niet meer wachten tot het 2012 is En nog steeds aan het wachten op het officiele aanzoek..
Ik kan echt niet meer wachten tot het 2012 is En nog steeds aan het wachten op het officiele aanzoek..
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
vlinder-2011 schreef:Wat een verschillen allemaal in prijzen.. Wij kunnen echt niet goedkoper met dat wat wij willen..
Wat willen jullie dan allemaal wat het duurder maakt? Leuk om alle verschillen te lezen
Tsjip- Prater
Ik heb net denk ik mijn jurk gevonden!
Ik zat voor de gein even op marktplaats te kijken toen ik een hele mooie jurk zag. Er stond geen prijs bij dus ik heb toch even gebeld. Ik kon vandaag nog komen kijken dus ik ben gelijk op de bus gestapt om hem te gaan passen en ik ben verliefd!!! Ik ga er nog wel een nachtje over slapen maar ik gok dat dit hem wordt:
*Weg!*
Ik zat voor de gein even op marktplaats te kijken toen ik een hele mooie jurk zag. Er stond geen prijs bij dus ik heb toch even gebeld. Ik kon vandaag nog komen kijken dus ik ben gelijk op de bus gestapt om hem te gaan passen en ik ben verliefd!!! Ik ga er nog wel een nachtje over slapen maar ik gok dat dit hem wordt:
*Weg!*
Laatst aangepast door Shisha op wo 3 aug 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha- Ratel
@Shisha: wauw, staat je goed! Vind hem de leukste tot nu toe (op basis van de foto's).
Ons budget is ongeveer € 12.750
Bedankjes: €300
Bruidsboeket/corsages: €150
Taart/cupcakes: €340 (staat vast)
Kaarten + postzegels: €250
Fotograaf: €1450 (staat vast)
Gemeentehuis: €368.70 (staat vast)
Getuigen: €244.40 (staat vast)
Huwelijksreis: €1800
Kapper/make-up: €250 (staat vast)
Kleding bruid: € 2200 (zo goed als zeker, dit is met hoepel/schoenen/torselet/vermaken etc.)
Kleding bruidegom: krijgen we (gedeeltelijk) van mijn schoonouders
Kosten feestlocatie: € 2500 (zo goed als zeker, hangt van de consumpties af maar ik heb al heel ruim gerekend)
Muziek/DJ: €500 (staat vast)
Nagels: €27.50 (staat vast)
Receptieboek: €50
Ringen: €1500
Ringkussen: €30
Trouwboekje: €33.45 (staat vast)
Trouwauto: €400 (staat vast)
Sluiten jullie trouwens een verzekering af?
Ons budget is ongeveer € 12.750
Bedankjes: €300
Bruidsboeket/corsages: €150
Taart/cupcakes: €340 (staat vast)
Kaarten + postzegels: €250
Fotograaf: €1450 (staat vast)
Gemeentehuis: €368.70 (staat vast)
Huwelijksreis: €1800
Kapper/make-up: €250 (staat vast)
Kleding bruid: € 2200 (zo goed als zeker, dit is met hoepel/schoenen/torselet/vermaken etc.)
Kleding bruidegom: krijgen we (gedeeltelijk) van mijn schoonouders
Kosten feestlocatie: € 2500 (zo goed als zeker, hangt van de consumpties af maar ik heb al heel ruim gerekend)
Muziek/DJ: €500 (staat vast)
Nagels: €27.50 (staat vast)
Receptieboek: €50
Ringen: €1500
Ringkussen: €30
Trouwboekje: €33.45 (staat vast)
Trouwauto: €400 (staat vast)
Sluiten jullie trouwens een verzekering af?
Laatst aangepast door Birgit op do 4 aug 2011 - 1:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja hoe langer ik er naar kijk hoe meer kriebels ik in mijn buik krijg! Morgen maar weer even bellen dan haha!
Shisha- Ratel
ahhh shisha ik heb je jurk gemist en lees allemaal positieve reacties. wil je hem nog een keer plaatsen of in een pm aan mij sturen?
birgit weten wij nog niet of we dat gaan doen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
@shisha: Je straalt bij deze jurk helemaal! Dat had je bij die andere jurken niet. Hij staat je erg goed!
Wij hebben nog niet nagedacht over een verzekering. En wat zijn t voor kosten die jij bij de getuigen hebt staan?
Wij hebben nog niet nagedacht over een verzekering. En wat zijn t voor kosten die jij bij de getuigen hebt staan?
Tsjip- Prater
Voor elke getuige moet je betalen en dit is het bedrag voor in totaal 4 getuigen.
Gast- Gast
Inge schreef:ahhh shisha ik heb je jurk gemist en lees allemaal positieve reacties. wil je hem nog een keer plaatsen of in een pm aan mij sturen?
Hij staat nog wel op de trouwen in 2012 hyves. Daar zit jij ook bij toch?
Shisha- Ratel
Birgit schreef:Voor elke getuige moet je betalen en dit is het bedrag voor in totaal 4 getuigen.
Oh echt? Daar is ons niets van bekend. Staat ook niet in de prijslijst die wij hebben gekregen. Nou ja dat horen we bij de ondertrouw dan wel
Tsjip- Prater
Ik ga ook trouwen in 2012 het wordt in mei de datum zijn we nu aan het uitzoeken. Het wordt een donderdag, omdat dat meer als 200 euro scheelt en die dagen waren ook nog allemaal vrij.
We hebben er goed over nagedacht, maar onze halve familie en vriendengroep werken in de zorg en moeten ook vrij vragen als we op een vrijdag of zaterdag trouwen. Dus onze beslissing was toen snel gemaakt.
De zaal is ook nog vrij waar we het feest willen geven. We hebben ook geen receptie we nodigen daggasten uit en gasten voor het feest. We hebben tijdens het feest een warm/koud buffet waar iedereen van mag eten. De rest moeten we nog allemaal uitzoeken.
Oja ik ben gevraagd op vakantie in gran canaria.
We hebben er goed over nagedacht, maar onze halve familie en vriendengroep werken in de zorg en moeten ook vrij vragen als we op een vrijdag of zaterdag trouwen. Dus onze beslissing was toen snel gemaakt.
De zaal is ook nog vrij waar we het feest willen geven. We hebben ook geen receptie we nodigen daggasten uit en gasten voor het feest. We hebben tijdens het feest een warm/koud buffet waar iedereen van mag eten. De rest moeten we nog allemaal uitzoeken.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Raven schreef:Ik ga ook trouwen in 2012 het wordt in mei de datum zijn we nu aan het uitzoeken. Het wordt een donderdag, omdat dat meer als 200 euro scheelt en die dagen waren ook nog allemaal vrij.
Gefeliciteerd!
Ik ben ook gevraagd op vakantie maar dan op Fuerteventura
Tsjip- Prater
Raven, gefeliciteerd en welkom hier.
Hoe is het aanzoek gegaan? vertel vertel
Shisha, gezien... in 1 woord WOW!!!! Staat je prachtig en wat hier ook wordt gezegd je straalt helemaal bij deze jurk. Ik heb zomaar het idee dat jij jouw jurk gevonden hebt
wist ook niet dat je voor een getuige moest betalen :o
Hoe is het aanzoek gegaan? vertel vertel
Shisha, gezien... in 1 woord WOW!!!! Staat je prachtig en wat hier ook wordt gezegd je straalt helemaal bij deze jurk. Ik heb zomaar het idee dat jij jouw jurk gevonden hebt
wist ook niet dat je voor een getuige moest betalen :o
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Gefeliciteerd, Raven! Vertel!
Ik wist dat ook niet van de getuigen... En het is nog een flink bedrag ook!
Ik wist dat ook niet van de getuigen... En het is nog een flink bedrag ook!
Suus- Lady Post-a-lot
Haha, dus geen enorm bedrag meer voor de getuigen?
Suus- Lady Post-a-lot
Er staat:
Voor het aanwezig zijn van een getuige van gemeentewege, anders dan de uit hoofde van zijn dienst bij een huwelijk of het aangaan van een geregistreerd partnerschap aanwezige gemeentebode, bedraagt het tarief per huwelijk of het aangaan van een geregistreerd partnerschap, per getuige
in raadzaal of trouwkerkje € 61.10
Te snel gelezen en alleen zien staan per huwelijk per getuige
Voor het aanwezig zijn van een getuige van gemeentewege, anders dan de uit hoofde van zijn dienst bij een huwelijk of het aangaan van een geregistreerd partnerschap aanwezige gemeentebode, bedraagt het tarief per huwelijk of het aangaan van een geregistreerd partnerschap, per getuige
in raadzaal of trouwkerkje € 61.10
Te snel gelezen en alleen zien staan per huwelijk per getuige
Gast- Gast
Nou dat scheelt mooi weer zo'n € 240,-!!
Tsjip- Prater
Dank je wel dames,
Ik zal vertellen hoe het aanzoek is gegaan. We waren op vakantie in Gran Canaria. Tijdens het wandelen in een botanische tuin liep ik naar een uitkijkpunt en mijn vriend liep achter mij aan. Toen ik daar kwam zei ik kijk eens hoe mooi en draai me om naar het uitzicht.
Een paar seconde later draai ik me weer naar hem toe en hij zit op zijn knie met de ring omhoog in zijn hand. Hij begint een heel verhaal wat ik maar half hoor.
En toen vroeg hij op het einde wil je met mij trouwen. En ik zei echt waar meen je het echt. Natuurlijk zei ik toen heel hard ja!!!
Natuurlijk ga ik nu lekker meelezen en meepraten met jullie.
Ik zal vertellen hoe het aanzoek is gegaan. We waren op vakantie in Gran Canaria. Tijdens het wandelen in een botanische tuin liep ik naar een uitkijkpunt en mijn vriend liep achter mij aan. Toen ik daar kwam zei ik kijk eens hoe mooi en draai me om naar het uitzicht.
Een paar seconde later draai ik me weer naar hem toe en hij zit op zijn knie met de ring omhoog in zijn hand. Hij begint een heel verhaal wat ik maar half hoor.
En toen vroeg hij op het einde wil je met mij trouwen. En ik zei echt waar meen je het echt. Natuurlijk zei ik toen heel hard ja!!!
Natuurlijk ga ik nu lekker meelezen en meepraten met jullie.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Leuk Raven Al een idee wanneer jullie gaan trouwen?
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013