trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Mooie jurk vlinder!
Als wij trouwen zijn wij 27 (ik) en 32 (vriend). We hebben verder nog niet zoveel geregeld. We zijn een beetje aan het rondkijken naar trouwringen en ik wil jurken gaan passen maar iedereen die mee gaat om te kijken is met vakantie. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Als wij trouwen zijn wij 27 (ik) en 32 (vriend). We hebben verder nog niet zoveel geregeld. We zijn een beetje aan het rondkijken naar trouwringen en ik wil jurken gaan passen maar iedereen die mee gaat om te kijken is met vakantie. Dus ik moet nog even geduld hebben.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb nog helemaal nergens over nagedacht Moet nog steeds wennen aan het feit dat ik echt ga trouwen volgend jaar
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Inge schreef:
Hebben jullie al enig idee wat jullie op de kaarten zetten? Het is nog wel ver weg :p
Wij hebben dan kaart voor de daggasten en een kaart voor de gasten die uitgenodigd zijn voor het feest.
's middags trouwen we en daar mogen degene die naar het feest komen natuurlijk ook komen kijken. Maar vermeld je dat dan nog apart erbij dat ze uitgenodigd worden voor het jawoord en het feest?
Normaal gesproken staat er op een kaart hoelaat je het ja-woord geeft en daar mag dan iedereen die wil naartoe komen.
Een nicht van me heeft dit bewust weggelaten voor de avondgasten, ze wilde niet dat er mensen kwamen kijken.
Ik vind het zelf lastig i.v.m. de receptie. Laat je de avondgasten al op de receptie komen?
Nu zeg ik nee omdat wij voor alle avondgasten cupcakes hebben, wordt een beetje lastig om te combineren omdat er tijdens de receptie wat kleine dingen op tafel staan.
Zit wel aan 2 gedichtjes te denken:
* Ik was ik en jij was jij, Voor altijd samen, voor altijd WIJ!
* een belofte van liefde
een belofte van trouw
een bezegeling
IK HOU VAN JOU!
Voor de receptie denk ik aan zoiets:
U bent vanaf 19.00 uur van harte welkom
om met ons kopje een koffie of thee te drinken
en samen op een goede toekomst te klinken.
Voor de avondgasten:
U bent vanaf 20.15 uur van harte welkom
om met ons een borreltje te drinken
en samen op een goede toekomst te klinken.
Wij willen geen toneelstukjes, liedjes e.d.
* "aangezien het bruidspaar het feestgedruis zo min mogelijk wil onderbreken, hebben ze liever geen stukjes"
* ''wij houden niet van sketches/toneelstukjes; we vinden jullie aanwezigheid het mooiste geschenk"
@Vlinder; Ladybird heeft echt mooie jurken
Gast- Gast
Het bovenste gedichtje hebben wij ook opgeslagen om te gebruiken voor een kaart.
Wij doen geen receptie en de gasten die 's avonds komen mogen best bij het trouwen komen kijken, maar dacht misschien moet ik dat nog apart benoemen, maar dat kan dus gewoon als kennisgeving.
Ik wil mijn vader als getuige vragen met sinterklaas, met een gedichtje... en zat hier aan te denken
lieve papa,
'
Bij elke nieuwe stap van mij,
stap jij steeds voor mij uit,
en volg ik dan jouw grote stappen,
juich jij mij toe, supertrots en luid,
Aangemoedigd groei ik verder
en stap ik stevig door,
want ik weet allang heel goed
In deze grote wereld gaat mijn papa mij steeds voor,
Nu maak ik weer een nieuwe stap,
Wil jij mij daar bij helpen pap?
Dan wil ik je nog 1 ding vragen
Wil jij mij op 13-07-2012 aan **** overdragen?
Voor het kaartje hadden we nu als standaardtekstje
Wij gaan trouwen op 13-07-2012
En zouden het fijn vinden als jullie deze bijzondere dag met ons willen delen.
Te beginnen om 15:00 uur in Elburg
voor het burgerlijk huwelijk
En om 20:30 uur zijn jullie van harte welkom op ons huwelijksfeest in de feestzaal van
Wij doen geen receptie en de gasten die 's avonds komen mogen best bij het trouwen komen kijken, maar dacht misschien moet ik dat nog apart benoemen, maar dat kan dus gewoon als kennisgeving.
Ik wil mijn vader als getuige vragen met sinterklaas, met een gedichtje... en zat hier aan te denken
lieve papa,
'
Bij elke nieuwe stap van mij,
stap jij steeds voor mij uit,
en volg ik dan jouw grote stappen,
juich jij mij toe, supertrots en luid,
Aangemoedigd groei ik verder
en stap ik stevig door,
want ik weet allang heel goed
In deze grote wereld gaat mijn papa mij steeds voor,
Nu maak ik weer een nieuwe stap,
Wil jij mij daar bij helpen pap?
Dan wil ik je nog 1 ding vragen
Wil jij mij op 13-07-2012 aan **** overdragen?
Voor het kaartje hadden we nu als standaardtekstje
Wij gaan trouwen op 13-07-2012
En zouden het fijn vinden als jullie deze bijzondere dag met ons willen delen.
Te beginnen om 15:00 uur in Elburg
voor het burgerlijk huwelijk
En om 20:30 uur zijn jullie van harte welkom op ons huwelijksfeest in de feestzaal van
Laatst aangepast door Inge op do 28 jul 2011 - 0:02; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt mij juist leuk als mensen stukjes/liedjes/sketches voor ons gaan verzinnen
Denk niet dat wij een receptie gaan doen, na het trouwen/tijdens het eten/feest kan iedereen naar ons toekomen Toen een vriendin van mij ging trouwen schoof het bruidspaar bij elke gang van het diner een tafel door, dit vond ik ook wel een leuk idee
Denk niet dat wij een receptie gaan doen, na het trouwen/tijdens het eten/feest kan iedereen naar ons toekomen Toen een vriendin van mij ging trouwen schoof het bruidspaar bij elke gang van het diner een tafel door, dit vond ik ook wel een leuk idee
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Het lijkt mij juist leuk als mensen stukjes/liedjes/sketches voor ons gaan verzinnen
Ieder zijn ding natuurlijk :-)
Wat wij hebben gezien op andere feestjes vonden we echt verschrikkelijk
Je kunt de helft vaak niet verstaan en het gaat bijna altijd om een alfabet of een zelfverzonnen liedje op een bekende melodie. Voor de meeste mensen is het vaak een verstoring van iets gezelligs, dingen die verteld worden weten misschien maar een paar mensen en dat vinden wij dan jammer.
Gast- Gast
Wij doen op de kaart ook gewoon van dan en daar trouwen we, en savonds het feest. We hebben 24 daggasten welke ook met ons eten en verder komt iedereen ook pas om 20:30.
vind de jurk nog het leukste om te doen
vind de jurk nog het leukste om te doen
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
owja en wat stukjes betreft: Hartstikke leuk Dan maar een standaard iets, dat mensen de moeite hiervoor nemen vind ik al erg leuk..
Birgit, komt het gedichtje je bekend voor :p
Hier ook geen stukjes hoor...
Onze avond zal er zo zo'n beetje uit komen te zien
20.30 binnenkomst gasten koffie / thee buffet met zoetigheden / dj draait zachtjes muziek op de achtergrond + een scherm met foto's van ons die dag (van het trouwen + reportage)
21.30 champagnetoren; iedereen wordt op de dansvloer gevraagd, wij schenken champagne in de toren + van die vuurwerk dingen erbij, iedereen krijgt champagne, we toasten en de dansvloer wordt geopend
Als het donker is naar buiten om wensballonnen op te laten (nog even kijken of we dit aan het einde doen of eerder op de avond)
01.00u einde feest
Hier ook geen stukjes hoor...
Onze avond zal er zo zo'n beetje uit komen te zien
20.30 binnenkomst gasten koffie / thee buffet met zoetigheden / dj draait zachtjes muziek op de achtergrond + een scherm met foto's van ons die dag (van het trouwen + reportage)
21.30 champagnetoren; iedereen wordt op de dansvloer gevraagd, wij schenken champagne in de toren + van die vuurwerk dingen erbij, iedereen krijgt champagne, we toasten en de dansvloer wordt geopend
Als het donker is naar buiten om wensballonnen op te laten (nog even kijken of we dit aan het einde doen of eerder op de avond)
01.00u einde feest
Inge- Ratel
Nee, het gedichtje had ik nog niet eerder gezien? Had ik hem al ergens tegen kunnen komen dan?
Gast- Gast
Ja op de hyves had je hem tegen kunnen komen, daar keer geplaatst (al tijd geleden trouwens)
Inge- Ratel
vlinder-2011 schreef:Ik ga 7 maand van te voren dus dan komt het wel goed Heb DE jurk op internet al gezien, ben benieuwd hoe hij staat
Geweldige jurk! Ik vind dit soort jurken mooi!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik vind hem ook helemaal geweldig (ben gewoon verliefd) mijn vriend gaat waarschijnlijk in het grijs dus dat is dan ook weer mooi bij elkaar..! Ik kan echt niet wachten om te passen.. Mijn lichaam is wel aardig hetzelfde als bij deze vrouw dus kan het me al helemaal indenken Nu nog even lekker onder de zonnebank.. (A)
Onze planning is ongeveer: 17:30 eten met daggasten. 20:30 begin feest 00:30 einde feest met luxe broodjes.
Onze planning is ongeveer: 17:30 eten met daggasten. 20:30 begin feest 00:30 einde feest met luxe broodjes.
vlinder-2011 schreef:Ik vind hem ook helemaal geweldig (ben gewoon verliefd) mijn vriend gaat waarschijnlijk in het grijs dus dat is dan ook weer mooi bij elkaar..! Ik kan echt niet wachten om te passen.. Mijn lichaam is wel aardig hetzelfde als bij deze vrouw dus kan het me al helemaal indenken Nu nog even lekker onder de zonnebank.. (A)
Dat hoort ook, haha! Ik had nog helemaal niet over zijn pak nagedacht, maar ik denk dat grijs hier natuurlijk heel erg mooi bij is! Ik ben benieuwd hoe het je staat als je hem gaat passen, dat is altijd ff afwachten...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ja daar ben ik ook benieuwd naar, nog 3,5 maand wachten:P
haha
Voor we het weten is het 2012 :p
Vind de jurken van ladybird ook geweldig.
Weten jullie al bij welke winkel / winkels jullie gaan kijken?
Ik waarschijnlijk bij de mariage in Hoogeveen en de bruidstuin in Elburg
Voor we het weten is het 2012 :p
Vind de jurken van ladybird ook geweldig.
Weten jullie al bij welke winkel / winkels jullie gaan kijken?
Ik waarschijnlijk bij de mariage in Hoogeveen en de bruidstuin in Elburg
Inge- Ratel
Ik ga kijken bij D'amore en Assepoester in Arnhem. Bij D'amore hebben ze nu uitverkoop!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja inderdaad, het gaat zo snel.. nog 11 maand
Ik ga naar Leeuwarden, daar zit echt een hele mooie winkel met natuurlijk ladybird..
Ik ga naar Leeuwarden, daar zit echt een hele mooie winkel met natuurlijk ladybird..
Ik ben vandaag wezen passen en ik denk dat ik DE jurk heb gevonden!!
Ik ga nog wel ergens anders kijken, maar ik heb al wel alles vast laten leggen hoe ik het wil en over 4 weken moet ik het laten weten of ik deze jurk wel of niet ga nemen.
Maar ben nu al helemaal in de wolken, zag deze jurk al op internet en hij stond echt heel erg mooi! Ik laat nog wel het een en ander aanpassen dus ben echt benieuwd hoe het uiteindelijk eruit gaat zien!
Ik ga nog wel ergens anders kijken, maar ik heb al wel alles vast laten leggen hoe ik het wil en over 4 weken moet ik het laten weten of ik deze jurk wel of niet ga nemen.
Maar ben nu al helemaal in de wolken, zag deze jurk al op internet en hij stond echt heel erg mooi! Ik laat nog wel het een en ander aanpassen dus ben echt benieuwd hoe het uiteindelijk eruit gaat zien!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
wow gaaf!
Had je echt het "ja dit is het gevoel" ?
Inge- Ratel
Inge schreef:wow gaaf!
Ja ik had dat gevoel wel ja. Ik werd emotioneel en kreeg er echt de kriebels van. Had dit echt niet verwacht! Had nog 6 andere jurken gepast, maar voelde me nergens echt mezelf in.
En mijn zusje die wilde eerst perse dat ik in het wit zou gaan trouwen maar die vond de jurk ook helemaal geweldig en mijn moeder werd er ook stil van. Het is echt een Geesje jurken zeiden ze.
En ik begon ook helemaal te stralen in deze jurk en wilde steeds in de spiegel kijken. Bruidsjurken passen is echt heel erg leuk
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
XxXGeesje schreef:Inge schreef:wow gaaf!
Ja ik had dat gevoel wel ja. Ik werd emotioneel en kreeg er echt de kriebels van. Had dit echt niet verwacht! Had nog 6 andere jurken gepast, maar voelde me nergens echt mezelf in.
En mijn zusje die wilde eerst perse dat ik in het wit zou gaan trouwen maar die vond de jurk ook helemaal geweldig en mijn moeder werd er ook stil van. Het is echt een Geesje jurken zeiden ze.
En ik begon ook helemaal te stralen in deze jurk en wilde steeds in de spiegel kijken. Bruidsjurken passen is echt heel erg leuk
Herkenbaar
Ik werd er zelf heel vrolijk van en vond het eigenlijk jammer dat ik hem na 1x passen al gevonden had.
Leuk dat je hem waarschijnlijk gevonden hebt!
Gast- Gast
ahhh wat klinkt dat heerlijk
Wat fijn Geesje dat je er zo'n goed gevoel bij had.
Mijn collega gaat vrijdag 5 aug trouwen en die zei ook dat toen ze de jurk aan had het meteen wist. Van te voren geloofde ze daar niet in en vond ze dat maar geneuzel... tot dat ze het zelf precies zo had.
Ik wil ook zo graag jurken passen... maar eerst nog wat meer afvallen
Wat fijn Geesje dat je er zo'n goed gevoel bij had.
Mijn collega gaat vrijdag 5 aug trouwen en die zei ook dat toen ze de jurk aan had het meteen wist. Van te voren geloofde ze daar niet in en vond ze dat maar geneuzel... tot dat ze het zelf precies zo had.
Ik wil ook zo graag jurken passen... maar eerst nog wat meer afvallen
Inge- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012