trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: trouwtopic 2012
ik vind een euro pp voor een bedankje eigenlijk al teveel:S
ben ook nog aant denken wat ik ermee wil
en kleurenthema is idd wel leuk, maar denk niet dat het dat gaat worden bij ons
ben ook nog aant denken wat ik ermee wil
en kleurenthema is idd wel leuk, maar denk niet dat het dat gaat worden bij ons
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had hele leuke bedankjes gezien; gastendoekje in een glas en dan lijkt het net een coupe met ijs. Echt onwijs leuk, maar best duur en lastig zelf te maken (en dan nog vrij duur).
Dus ben er nog niet uit wat de bedankjes gaan worden, wil er niet al te veel aan uit geven.
Wil liever ook geen snoep/eten omdat de gasten voor ze weg gaan van een buffet kunnen eten waar allerlei zoetigheden op staan
Dus ben er nog niet uit wat de bedankjes gaan worden, wil er niet al te veel aan uit geven.
Wil liever ook geen snoep/eten omdat de gasten voor ze weg gaan van een buffet kunnen eten waar allerlei zoetigheden op staan
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Oeh vanavond hebben we eindelijk de afspraak met de zaal! Ik ben heel erg benieuwd en ik hoop dat we meteen prijzen te horen krijgen. Hoop ook dat het allemaal een beetje positief uitvalt.
Bedankjes: Mijn vriend en ik maken zelf houten letters en figuren. We gaan de bedankjes dan ook zelf maken en het worden hartjes waarschijnlijk. Mooi lintje door het hartje met een kaartje eraan en klaar! Meer dan 50 euro wil ik er niet aan uitgeven. Verder wil ik wel iets geven wat nog langer te gebruiken is en niet een paar dagen erna al in de kast ligt bij iedereen. Het hartje wat wij geven kan leuk opgehangen worden. (Al zal het bij veel mensen alsnog in de kast belanden hoor ) Binnenkort maar eens een voorbeeldje maken.
Bedankjes: Mijn vriend en ik maken zelf houten letters en figuren. We gaan de bedankjes dan ook zelf maken en het worden hartjes waarschijnlijk. Mooi lintje door het hartje met een kaartje eraan en klaar! Meer dan 50 euro wil ik er niet aan uitgeven. Verder wil ik wel iets geven wat nog langer te gebruiken is en niet een paar dagen erna al in de kast ligt bij iedereen. Het hartje wat wij geven kan leuk opgehangen worden. (Al zal het bij veel mensen alsnog in de kast belanden hoor ) Binnenkort maar eens een voorbeeldje maken.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Inge schreef:Ik had hele leuke bedankjes gezien; gastendoekje in een glas en dan lijkt het net een coupe met ijs. Echt onwijs leuk, maar best duur en lastig zelf te maken (en dan nog vrij duur).
Die heb ik ook gezien en voor ons vallen de kosten wel mee... We hebben maar 60 gasten.
Je hebt ook een taart met gastendoekjes en die is goedkoper.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Nou de afspraak bij de zaal hebben we ook gehad. Viel ons gelukkig mee en zijn erg enthousiast. Alles wat wij willen is mogelijk en ze zorgen ook dat het precies gebeurd zoals wij willen. Niets is ze te gek! Het was een heel prettig gesprek en deze week zetten we het definitief vast. Nu al onze wensen eens op papier zetten voor de dag en dan kan hij een precieze berekening maken. Nu liggen de prijzen voor de daggasten tussen de 80-120 euro en voor 's avonds tussen de 23-30 euro. Het ligt er dus maar net aan wat wij willen. Willen we een springkussen in de zaal dan kan dat, willen we picknicken in het bos dan kan dat enz. Niets is ze te gek daar!
Dus nu gaan wij alles even op papier zetten en dan eind van de week de locatie maar eens definitief boeken!
Dus nu gaan wij alles even op papier zetten en dan eind van de week de locatie maar eens definitief boeken!
Tsjip- Prater
Ik heb mijn jurk gekocht!! Het was de vierde jurk die ik aantrok en ik had meteen het "wauw, dit is hem" gevoel. Ook mijn moeder, schoonmoeder en zus waren er direct verliefd op haha. Er was een ander meisje ook jurken aan het passen en zelfs de mensen die met haar waren meegekomen vonden hem zo mooi dat ze vroegen of ik de jurk aan hen wilde showen haha. Ik ben helemaal blij!!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Emma_ schreef:Ik heb mijn jurk gekocht!! Het was de vierde jurk die ik aantrok en ik had meteen het "wauw, dit is hem" gevoel. Ook mijn moeder, schoonmoeder en zus waren er direct verliefd op haha. Er was een ander meisje ook jurken aan het passen en zelfs de mensen die met haar waren meegekomen vonden hem zo mooi dat ze vroegen of ik de jurk aan hen wilde showen haha. Ik ben helemaal blij!!
fijn dat jij het wauw-gevoel ook ontdekt heb;)
ben benieuwd hoe je jurk eruit ziet! heb je ook foto's gemaakt? ik wel, en kijk ze nog bijna iedere dag terug haha.
geniet nog even van dit gevoel!
(en hopenlijk volgt de rest snel!)
sanne-84- Ratel
Ja, ik heb veel foto's haha. Ik blijf er ook steeds maar naar kijken! Dan roep ik naar mijn vriend dat hij uit de buurt moet blijven omdat ik foto's zit te kijken haha. Ik baal alleen wel dat ik geen foto's heb gemaakt met de halter eraan vastgemaakt. Ik twijfel namelijk nog of ik dat wel of niet neem. Als ik voor de tweede keer ga passen heb ik nog de optie om de halter erbij te nemen omdat zij die zelf maken in het naai atelier aan huis. Ik heb een jurk van Demetrios gekocht (terwijl ik eigenlijk ging voor een blue by enzoani omdat die stijl mij het meeste aansprak haha).
Emma_- Fluisteraar
hmm ja dan snap ik wel dat je twijfelt, maar je moet gewoon kijken als je weer gaat passen (dat duurt nog zo lang:S) grappig dat ook jij voor een ander soort jurk gevallen bent!
sanne-84- Ratel
Leuk dat jij ook je jurk hebt gevonden Emma!
Ik mag over 3.5 week ook al! Toen ik de afspraak maakte moest ik nog zolang wachten maar het komt steeds dichterbij. Ben ook heel benieuwd naar het wauw-gevoel dat iedereen beschrijft als je je jurk hebt gevonden.
Volgende week zaterdag ga ik ook al naar de L&M beurs. Ik dacht dat het nog veel verder weg was maar dan is het al 1 oktober. Ik ben echt in de war met alle datums helemaal nu het weer zo warm is buiten
Welke trouwauto hebben jullie? Mijn vriend wilde graag de opgeknapte Landrover Defender van een collega van hem gebruiken maar die is dan nog lang niet klaar helaas. Nu zitten we dus echt te denken wat we dan wel willen. De echte oldtimers enzo houden wij niet van. Mooi bij anderen maar niet ons. Lastig lastig.
Ik mag over 3.5 week ook al! Toen ik de afspraak maakte moest ik nog zolang wachten maar het komt steeds dichterbij. Ben ook heel benieuwd naar het wauw-gevoel dat iedereen beschrijft als je je jurk hebt gevonden.
Volgende week zaterdag ga ik ook al naar de L&M beurs. Ik dacht dat het nog veel verder weg was maar dan is het al 1 oktober. Ik ben echt in de war met alle datums helemaal nu het weer zo warm is buiten
Welke trouwauto hebben jullie? Mijn vriend wilde graag de opgeknapte Landrover Defender van een collega van hem gebruiken maar die is dan nog lang niet klaar helaas. Nu zitten we dus echt te denken wat we dan wel willen. De echte oldtimers enzo houden wij niet van. Mooi bij anderen maar niet ons. Lastig lastig.
Tsjip- Prater
Leuk Emma! Ik ben wel nieuwsgierig nu haha!
Mijn vriend heeft zijn pak ook gevonden. Hij was van de week met mijn schoonvader en schoonzus op pad geweest en hij is gelijk in de eerste winkel geslaagd. Ik ben erg benieuwd maar hij wil er niks over kwijt haha!
Mijn vriend heeft zijn pak ook gevonden. Hij was van de week met mijn schoonvader en schoonzus op pad geweest en hij is gelijk in de eerste winkel geslaagd. Ik ben erg benieuwd maar hij wil er niks over kwijt haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
dat is op tijd!! ik denk dat de mijne pas over een paar maanden gaat kijken..
maar hij kan me nu al opjutten! ik heb gezegd dat hij wel naar schoonmoeder moet luisteren, want het moet wel bij de jurk passen. zegt hij dat hij toch kiest wat ie mooi vind.. of van; mam, wat vind jij mooi (en dan wijst ze er een paar aan) en dan zegt hij; ok dan wil ik die dus niet;) daar kan ie me nu al zo mee hebben.. terwijl hij niet echt nieuwsgierig is naar de jurk.. hij is ook zo nuchter, en ik juist helemaal niet
qua auto; nog geen flauw idee. een oldtimer wordt het hier ook niet. maar we willen er ook nie al teveel geld aan uitgeven (terwijl mn vriend een hele grote autoliefhebber is)
maar hij kan me nu al opjutten! ik heb gezegd dat hij wel naar schoonmoeder moet luisteren, want het moet wel bij de jurk passen. zegt hij dat hij toch kiest wat ie mooi vind.. of van; mam, wat vind jij mooi (en dan wijst ze er een paar aan) en dan zegt hij; ok dan wil ik die dus niet;) daar kan ie me nu al zo mee hebben.. terwijl hij niet echt nieuwsgierig is naar de jurk.. hij is ook zo nuchter, en ik juist helemaal niet
qua auto; nog geen flauw idee. een oldtimer wordt het hier ook niet. maar we willen er ook nie al teveel geld aan uitgeven (terwijl mn vriend een hele grote autoliefhebber is)
sanne-84- Ratel
Oooh irritant is dat he! Mijn vriend 'deed' alsof het hem allemaal niks kan schelen maar laatst biechtte hij op toch wel erg nieuwsgierig te zijn naar de jurk en hij niet kan wachten tot het zo ver is.
Wij hebben trouwens besloten om geen trouwauto te nemen. We hebben alles op 1 locatie en we kunnen daar ook de fotoreportage doen. Mijn vader geeft mij weg dus mijn vriend komt mij ook niet thuis ophalen dus dan staat die auto daar bijna de hele dag voor niks. Ik zou het alleen wel leuk vinden voor op de foto's maar om daar dan zoveel geld aan uit te geven...
Wij hebben trouwens besloten om geen trouwauto te nemen. We hebben alles op 1 locatie en we kunnen daar ook de fotoreportage doen. Mijn vader geeft mij weg dus mijn vriend komt mij ook niet thuis ophalen dus dan staat die auto daar bijna de hele dag voor niks. Ik zou het alleen wel leuk vinden voor op de foto's maar om daar dan zoveel geld aan uit te geven...
Shisha- Ratel
sanne-84 schreef:dat is op tijd!! ik denk dat de mijne pas over een paar maanden gaat kijken..
Hier dus precies zo! En mijn vriend wil ook graag zelf rijden en dat kan ook niet overal.
Mijn vriend vroeg of ik mee wilde gaan met het kopen van zijn pak. Mijn vriend weet heel goed wat hij wil qua pak maar mijn schoonmoeder zou het toch kunnen presteren om hem aan het twijfelen te brengen. Hij wil dus eigenlijk gewoon een beetje ondersteuning Hij gaat in december/januari op pad. Piet Zoomers heeft dan vaak aanbiedingen vandaar.
Tsjip- Prater
Tsjip schreef:sanne-84 schreef:dat is op tijd!! ik denk dat de mijne pas over een paar maanden gaat kijken..
Hier dus precies zo! En mijn vriend wil ook graag zelf rijden en dat kan ook niet overal.
Mijn vriend vroeg of ik mee wilde gaan met het kopen van zijn pak. Mijn vriend weet heel goed wat hij wil qua pak maar mijn schoonmoeder zou het toch kunnen presteren om hem aan het twijfelen te brengen. Hij wil dus eigenlijk gewoon een beetje ondersteuning Hij gaat in december/januari op pad. Piet Zoomers heeft dan vaak aanbiedingen vandaar.
idem hier
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Tsjip schreef:sanne-84 schreef:dat is op tijd!! ik denk dat de mijne pas over een paar maanden gaat kijken..
idem hier
Als we toch een auto nemen wil mijn vriend ook zelf rijden.
Shisha- Ratel
Mijn vriend wilde ook zelf rijden en mij leek dat ook leuker, gewoon lekker samen!
Wij hebben een oldtimer gehuurd, een kever, dus precies wat jullie niet willen haha
Wij hebben een oldtimer gehuurd, een kever, dus precies wat jullie niet willen haha
Gast- Gast
Wij weten nog niet wat voor auto wij nemen. Ik denk wel een oldtimer. Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat hij mag kiezen. Ik vind de auto niet zo belangrijk geloof ik haha.
Emma_- Fluisteraar
Mila schreef:Mijn vriend wilde ook zelf rijden en mij leek dat ook leuker, gewoon lekker samen!
Ik vind een kever dan wel weer leuk maar mijn vriend totaaaaal niet haha! Maar ik zie het uitzoeken/regelen van de auto ook meer als een taak voor mijn vriend Hij is hier de autogek en ik kan me er ook niet zo heel druk over maken. De auto is ook alleen maar nodig voor het rijden van ons huis naar het gemeentehuis (5 min.) en van het gemeentehuis naar het feestlocatie (10 min.) Foto's maken we tegenover ons huis in het park en daar is de auto dus ook niet bij nodig. Misschien voor de foto's nog wel maar ik het zoveel andere ideeen qua foto's dat dat niet eens nodig is van mij. Daarom willen we de auto dus ook zo goedkoop mogelijk Maar op de fiets komen kan niet en met eigen auto vind ik dan weer saai
Tsjip- Prater
Ook weer nieuws vanaf hier; ga waarschijnlijk 12 november jurken passen! Maandag gaan we naar bands luisteren..
Auto is hier auto van vrienden; is een nieuwe audi (dat wilden we graag maar zo hoeven we hem niet te huren) en we worden gereden door deze vriend. Zijn vriendin is onze ceremoniemeester...
Ben benieuwd naar alle jurken
Auto is hier auto van vrienden; is een nieuwe audi (dat wilden we graag maar zo hoeven we hem niet te huren) en we worden gereden door deze vriend. Zijn vriendin is onze ceremoniemeester...
Ben benieuwd naar alle jurken
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Wij hebben vandaag de datum vast gelegd
Nu alleen nog even kiezen of we 14.30uur willen trouwen of 15.15uur
Optie 1
ochtend make up, haar, omkleden
11.30uur ophalen bruid
daggasten lunchen
12.00 - 14.15uur foto's op 2 of 3 locaties + tijd voor het rijden (huis - locatie 1 5 minuten, locatie 1 naar locatie 2 15 minuten, locatie 2 naar gemeentehuis 5 min en als we locatie 3 doen dat is in de stad van het plaatsje waar we trouwen)
14.30-15.15 trouwen gemeentehuis
15.15-15.45 foto's daggasten
Ongeveer 16.15uur bruidstaart koffie thee (tijd even ruim genomen voor het geval foto's maken uitloopt of we in de file komen :p)
18uur buffet
20.30uur start feest
21.30 champagne toren
? oplaten wensballon
optie 2
ochtend: make-up, haar, omkleden
12.00uur ophalen bruid
daggasten lunchen
13.00uur - 15.00 foto's op 2 locaties of 3 locaties
15.15-16.00 trouwen gemeentehuis
16.00 - 16.30 foto's daggasten
16.50 ongeveer koffie thee bruidstaart
18uur buffet
20.30 begin feest
21.30 champagne toren
? oplaten wensballon
Qua tijden zal nog wel wat veranderd worden, dit is even een globale planning
Tips, adviezen, aanvullingen etc zijn welkom :p
Ik neig zelf het meeste naar optie 1)
Nu alleen nog even kiezen of we 14.30uur willen trouwen of 15.15uur
Optie 1
ochtend make up, haar, omkleden
11.30uur ophalen bruid
daggasten lunchen
12.00 - 14.15uur foto's op 2 of 3 locaties + tijd voor het rijden (huis - locatie 1 5 minuten, locatie 1 naar locatie 2 15 minuten, locatie 2 naar gemeentehuis 5 min en als we locatie 3 doen dat is in de stad van het plaatsje waar we trouwen)
14.30-15.15 trouwen gemeentehuis
15.15-15.45 foto's daggasten
Ongeveer 16.15uur bruidstaart koffie thee (tijd even ruim genomen voor het geval foto's maken uitloopt of we in de file komen :p)
18uur buffet
20.30uur start feest
21.30 champagne toren
? oplaten wensballon
optie 2
ochtend: make-up, haar, omkleden
12.00uur ophalen bruid
daggasten lunchen
13.00uur - 15.00 foto's op 2 locaties of 3 locaties
15.15-16.00 trouwen gemeentehuis
16.00 - 16.30 foto's daggasten
16.50 ongeveer koffie thee bruidstaart
18uur buffet
20.30 begin feest
21.30 champagne toren
? oplaten wensballon
Qua tijden zal nog wel wat veranderd worden, dit is even een globale planning
Tips, adviezen, aanvullingen etc zijn welkom :p
Ik neig zelf het meeste naar optie 1)
Inge- Ratel
Ik vind optie 1 de meest logische keuze anders zit de taart zo dicht op het diner :-)
Gast- Gast
ja dat was ook idd mijn twijfelpunt. Zouden dan eventueel voor een ijsbruidstaart kunnen gaan na het buffet maar vind een bruidstaart toch leuker.
Hoe doen jullie het met verzamelen van de daggasten?
Bij jullie thuis voor dat de bruidegom de bruid ophaalt?
Bij het stadhuis?
of anders?
Ik vind het wel leuk als de daggasten er zijn als mijn vriend mij op komt halen. Aan de andere kant vind ik dat weer wat vroeg voor ze en wordt het zo'n lange dag. Ze verzamelen sowieso bij ons huis voor een lunch, waar wij zelf trouwens niet bij zijn
Hoe doen jullie het met verzamelen van de daggasten?
Bij jullie thuis voor dat de bruidegom de bruid ophaalt?
Bij het stadhuis?
of anders?
Ik vind het wel leuk als de daggasten er zijn als mijn vriend mij op komt halen. Aan de andere kant vind ik dat weer wat vroeg voor ze en wordt het zo'n lange dag. Ze verzamelen sowieso bij ons huis voor een lunch, waar wij zelf trouwens niet bij zijn
Inge- Ratel
Ik ben er nog niet aan uit wat we met de daggasten doen. Het is eigenlijk ook nog niet ter sprake gekomen.
Misschien dat mijn moeder en mijn vriendin naar ons toe komen (als mijn ouders er bij willen zijn), ouders wonen bij ons om de hoek. Schoonfamilie heb ik er liever nog niet bij, die zijn me iets te druk .
Wij slapen gewoon thuis dus mijn vriend hoeft me niet op te halen. Ik denk dat we misschien kort van te voren bij ons verzamelen zodat ze achter de trouwauto aan kunnen rijden. Aan de andere kant: misschien zijn we niet eens thuis omdat we vanuit het fotograferen rechtstreeks naar het trouwkerkje gaan.
Zeker nog iets om over na te denken.
Misschien dat mijn moeder en mijn vriendin naar ons toe komen (als mijn ouders er bij willen zijn), ouders wonen bij ons om de hoek. Schoonfamilie heb ik er liever nog niet bij, die zijn me iets te druk .
Wij slapen gewoon thuis dus mijn vriend hoeft me niet op te halen. Ik denk dat we misschien kort van te voren bij ons verzamelen zodat ze achter de trouwauto aan kunnen rijden. Aan de andere kant: misschien zijn we niet eens thuis omdat we vanuit het fotograferen rechtstreeks naar het trouwkerkje gaan.
Zeker nog iets om over na te denken.
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus